Olen mies ja muutan mieheni kanssa Muonioon,onko siellä miehille mukavia kokoontumis paikkoja? Olen kuullut että Muoniossa on tavallista enemmän Homoja? Toki sehän ei ole muuton syy vaan haluaisin tutustua samoin tunteviin? Esimerkiksi poromiehiin :)
Gay mies muuttaa Muonioon
25
2879
Vastaukset
- Anonyymi
Sairasta aivan helvetin sairasta
- Anonyymi
miksi kiellät?? Kolkuttaako omatunto?
- Anonyymi
Ei toi omastatunnosta puhunut vaan sun homostelun nostamasta oksetuksen tunteesta.
- Anonyymi
Räyhääjät on vielä kaapissa.
- Anonyymi
Jokainen saa olla mitä vaan.
Mutta ne hommat tehkööt kotona.
Ettei työpaikalla kannata lääppiä sitten.
Kuten tässä niin kävi🙈 - Anonyymi
Kokoontumis paikoista en tiedä mutta homoja ja kaappi homoja on suht paljon väkilukuun nähden ! eli terve tuloa vaan ! 😉
- Anonyymi
Samaa mieltä! Meitä on paljon kaapissa eikä uloskaan voi tulla. Salaisia kokoontumisia on järjestetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä! Meitä on paljon kaapissa eikä uloskaan voi tulla. Salaisia kokoontumisia on järjestetty.
Kaapit suurenee, kaapit suurenee. Pysykää te siellä. Olkaa onnellisia vähine riemuinenne.
- Anonyymi
Poromiehillä on edellä mainittua ominaisuutta yleisesti. Monet eivät uskalla tulla kaapista ulos. Kaikesta huolimatta maakuopissa kuhisee miesten kesken.
- Anonyymi
onko junaa tehty missä keula saavuttaa peräpään ?
- Anonyymi
Jaha, torakanmunia tietysti.
- Anonyymi
PARATIISI
- Anonyymi
Kylhän meitä täällä reilusti on, kolarissa kans.
- Anonyymi
Kaapeista kyllä löytyy kun ovia raottelee.
- Anonyymi
Kokoonnutaan caynivaan.
- Anonyymi
En kyllä yhtään käsitä mitä sitä pitää huutaa pitkin kyliä ja kumpuja että olen gay...
Olkoon kuka mitä on, ihan se sama. Ei tule mieleenkään että heterona kertoisin kaikille jotka viittivät kuunella että olen nainen ja rakastan miestä. Kuka tota nyt viittis kuunnella. Tosi tylsää. Vaikka nuo homo ja lessu parit ovatkin vähän erikoisia ulospäin niin kyllä niihin nyt jo alkaa olla tottunut. Kyllä niitä joka kylissä on sellaisia ja trassuja myös. Luonto kun on niin moninainen ja"ihminenhän on jumalan kuva" niinkuin muistutukseksi niille vanhoillisille.- Anonyymi
Nykypäivinä suorastaan pitää hihkua näkyvästi seksuaalinen suuntautuminen, varsinkin ei hetero. Lesbot, homot, transut ja muunsukupuoliset on nostettu ylimmälle jalustalle. Heterohommat on out ja sitä saa julkisesti kyseenalaistaa.
- Anonyymi
Ihminen luotiin jumalan kuvaksi, kunnes synti ihmisen sotki ja toi jopa kuoleman mukanaan.
Tämä muistutukseksi niille kaltaisillesi väärin lainailijoille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykypäivinä suorastaan pitää hihkua näkyvästi seksuaalinen suuntautuminen, varsinkin ei hetero. Lesbot, homot, transut ja muunsukupuoliset on nostettu ylimmälle jalustalle. Heterohommat on out ja sitä saa julkisesti kyseenalaistaa.
Kuka on nostanut tai antanut nousta?
Potkaskaa jalustan jalkaan, niin tilanne korjaantuu tehokkaasti.
- Anonyymi
Nyt asunut jo tovin Muoniossa. Täytyy sanoa gay-elämän olevan erittäin vilkasta täällä. Jatkuvasti uusia tapauksia tulee ilmi. Osasta ei uskoisi lainkaan.
- Anonyymi
Lapissa ja Pohjoisuomessa on vähän kokoontuisia homoila
- Anonyymi
Kokoontumisia on paljonkin, mutta ei niistä paljon kerrota sivullisille. Gay-meininki on täyttä arkea joka paikassa.
- Anonyymi
Muoniossa olisi kysyntää reippaalle homobaarille. Jängiltä riittäisi tulijoita tupa täyteen.
- Anonyymi
Muoniossa valtavia meloja
- Anonyymi
Antaudu anaali-ilotteluihin – Seksuaaliterapeutin kuusi neuvoa nautinnolliseen peppuseksiin!
Anaaliseksi kuuluu yhä useamman suomalaisen mieltymyksiin ja yli kymmenes meistä onkin uteliaita kokeilemaan sen harrastamista. Peppuseksissä on kuitenkin omat erityispiirteensä, jotka kannattaa ottaa huomioon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391