Todellakin on syvältä, kun tiedät, että toinen on tässä lähellä, tässä samassa kaupungissa, mutta et näe hänet kuin sattumalta ja et voi koskettaa häntä.
Tiedostan, että en yksinkertaisesti kuulu hänen elämään, vaikka niin haluaisin!
F#ck 🤬
K****
J-mies tiedätkö sinä, että rakkaus on syvältä ?
7
233
Vastaukset
- Anonyymi
Voi vi... sama tunne kuule.
- Anonyymi
Mitä sä teet tämän asian eteen ?
Onko sulla muita kivoja ajatuksia, liittyen tähän ongelmaan ?! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä teet tämän asian eteen ?
Onko sulla muita kivoja ajatuksia, liittyen tähän ongelmaan ?!Niin minkä asian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minkä asian.
Niin sen asian eteen, jotta kuuluisit hänen elämään? Jotain, esimerkiksi lähetät kukkia tai viestin, tai ihan mitä vaan kiva.
- Anonyymi
Mistähän moinen mahtanee johtua kumpiko käyttäytyi epäkunnioittavasti toista kohtaan
- Anonyymi
Sä puhut nyt jotain, mistä et tietää yhtään mitään!
Molemmat kunnioitamme toisiamme suuresti ja meidän välillä ei ole mitään epäkunnioittava tilannetta ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1988831
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265148- 534551
- 804171
- 543469
- 513316
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573136Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432561