Juhannus tulossa

Anonyymi-ap

Kenet palstalaisen kutsut mökillesi juhannuksena palstailemaan?

59

579

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikkojuhanin. Voimme yhdessä paistella makkaraa ja lähetellä toivotuksia palstalle.

      T. Pullea Kaveripoika

      • Kiitos kutsusta mä voisin kutsua sitten kaikki muut palstalaiset niin voitaisiin kaikki toivotella hyvää juhannusta ihan livenä ja pitää hauskaa.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos kutsusta mä voisin kutsua sitten kaikki muut palstalaiset niin voitaisiin kaikki toivotella hyvää juhannusta ihan livenä ja pitää hauskaa.🙂.

        Tukusta Camping-makkaroita pakulla?


      • Anonyymi

        Tulis hyvää tiktok-matskua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tukusta Camping-makkaroita pakulla?

        No se kai riippuu ihan siitä paljon jengiä sinne olis tulossa.😄.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulis hyvää tiktok-matskua

        Eikös hyvistä bileistä aina tuu?😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Eikös hyvistä bileistä aina tuu?😄.

        Ainakin miljoona katsojakertaa TikTokille, jossa kaveripojat istuu mökin terasille lähettelemässä toivotuksia palstalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin miljoona katsojakertaa TikTokille, jossa kaveripojat istuu mökin terasille lähettelemässä toivotuksia palstalle.

        No jos siihen koko palsta osallistuu niin kyllähän siellä nyt on populaa sitten enemmänkin.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No jos siihen koko palsta osallistuu niin kyllähän siellä nyt on populaa sitten enemmänkin.😄.

        Voidaan osallistua kaikki palstailemalla.

        T. Pullea Kaveripoika


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan osallistua kaikki palstailemalla.

        T. Pullea Kaveripoika

        Aina mukavampihan se on jos kaikki ketkä vaan paikalle pääsee on siellä ihan livenä loput ketkä ei paikalle pääse voi sitten osallistua etänä.🙂.


    • Enpä tiiä. Kun en taida olla itekään mökilläni. Niin viitte sitä riesaa muiden niskoille heittää olematta edes paikalla nauramassa 🤣

    • Anonyymi

      Meillä on hieno sukumökki. Naisen kutsun kylään ja mennään kalastamaan.

      • Anonyymi

        Joo 😂


    • Anonyymi

      Joku kurppa vaikka.

      • Anonyymi

        Kuka kurppa?


    • Jos olis mökki niin kyllä sinne olis kaikki palstalaiset lämpimästi tervetulleita juhannusta juhlistamaan ja kaikki ihanat kurpat ihan erityisesti.😁.

      • Anonyymi

        haluaisit stripata kurpille tarralenkkarit jalassa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        haluaisit stripata kurpille tarralenkkarit jalassa?

        No riippuu ihan siitä kuinka hyvä meno bileissä olis ja mihin suuntaan ne tuntuis kehittyvän. Ei kai sitäkään mahdollisuutta ihan kokonaan voi pois laskuista jättää.😂.


    • Anonyymi

      Jos säät on vähänkin v*tulleen, en lähde mihinkään.
      Oon totaalisen k*rpiintynyt kevään ja kesän säihin. prkele!

      Jos etelään lähtee siellä on 40 astetta lämmintä ja vedestä pula.

    • Anonyymi

      En kutsu ketään sillä vietän juhannusta yksin. Minä saunon ja juon olutta ja kalastan.

    • Anonyymi

      juhannus jooh... tuollainen asia voisi olla hoitajatyttöjen mielestä hauskaakin.... jos pystyisi heti parantamaan toisia ihmisiä

    • Inhoan mökkeilyä, joten en kutsu edes itseäni.

      • Anonyymi

        Mitähän inhottavaa mökkeilyssä on? Sitä kun on eritasoisia mökkejä olemassa!
        Mä melkein asun ympärivuoden mökissäni, (omakotitalossa) kaikilla mukavuuksilla varustetussa ja suurella pihamaalla/puutarhalla varustettuna.
        Ihan oikeesti mukavampi asuin tapa; kuin kerrostalossa asuminen on.

        Mä tiedän myös aivan oikeita kesämökkejä, jotka on vielä paremmin varustettuja ja suurempiakin, kun mun omakotitaloni. Kaiken lisäksi, siellä on merenrannassa vielä saunan yhteydessä vierasmaja ja rantaan pääsee vaikka vesitasolla! Kerran olen sellaisessa paikassa käynyt kylässä. Oikeesti se tuntui minusta kornille, kesämökki kuulemma ja moni uusikaan omakotitalo; ei ole samaa luokkaa.

        Mä taidan käsittää mitä sinä ymmärrät mökkeilyllä! Vesi tulee ja menee kantamalla, vanhan aikainen ulkohuussi, joka sekään ei ole toimiva. Vaan hajuhaitat ovat aina läsnä, jo oven avattuasi sinne. Ja hyttysiä yllinkyllin; tuosta idyllistä ei enää puutu kuin kyykäärmeet!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän inhottavaa mökkeilyssä on? Sitä kun on eritasoisia mökkejä olemassa!
        Mä melkein asun ympärivuoden mökissäni, (omakotitalossa) kaikilla mukavuuksilla varustetussa ja suurella pihamaalla/puutarhalla varustettuna.
        Ihan oikeesti mukavampi asuin tapa; kuin kerrostalossa asuminen on.

        Mä tiedän myös aivan oikeita kesämökkejä, jotka on vielä paremmin varustettuja ja suurempiakin, kun mun omakotitaloni. Kaiken lisäksi, siellä on merenrannassa vielä saunan yhteydessä vierasmaja ja rantaan pääsee vaikka vesitasolla! Kerran olen sellaisessa paikassa käynyt kylässä. Oikeesti se tuntui minusta kornille, kesämökki kuulemma ja moni uusikaan omakotitalo; ei ole samaa luokkaa.

        Mä taidan käsittää mitä sinä ymmärrät mökkeilyllä! Vesi tulee ja menee kantamalla, vanhan aikainen ulkohuussi, joka sekään ei ole toimiva. Vaan hajuhaitat ovat aina läsnä, jo oven avattuasi sinne. Ja hyttysiä yllinkyllin; tuosta idyllistä ei enää puutu kuin kyykäärmeet!
        trollikka

        Just tuo viimeinen kuvailemasi on minun käsitys mökkeilystä. Viimeinen pisara oli kun kaivoon oli päässyt tippumaan joku karvainen elikko ja se oli sinne hajonnut mössöksi. Kaipaan kaupungin mukavuuksia ja hygieniatasoa. Minua ärsyttää kun mökkeilyn jäljiltä on kaiken maailman puunkarnassa ja kaikki vaatteet haisee sellaiselle maalaiselle metsän möhnälle.

        Kaupungissa on kaikki mukavuudet. Hyvä hygieniataso. Kauppa lähellä. Näkee ihmisiä ja elämää.

        Jos haluaisin asua omakotitalossa, tulisi sen sijaita lähiössä. Muutenkin olen sellainen lähiöihminen. Mielestäni se on täydellinen välimalliratkaisu. Ei ole kaupungin mekkalaa, muttei nyt ihan metsässäkään. Vaikka ikkunasta kyllä avautuu metsänäkymä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Just tuo viimeinen kuvailemasi on minun käsitys mökkeilystä. Viimeinen pisara oli kun kaivoon oli päässyt tippumaan joku karvainen elikko ja se oli sinne hajonnut mössöksi. Kaipaan kaupungin mukavuuksia ja hygieniatasoa. Minua ärsyttää kun mökkeilyn jäljiltä on kaiken maailman puunkarnassa ja kaikki vaatteet haisee sellaiselle maalaiselle metsän möhnälle.

        Kaupungissa on kaikki mukavuudet. Hyvä hygieniataso. Kauppa lähellä. Näkee ihmisiä ja elämää.

        Jos haluaisin asua omakotitalossa, tulisi sen sijaita lähiössä. Muutenkin olen sellainen lähiöihminen. Mielestäni se on täydellinen välimalliratkaisu. Ei ole kaupungin mekkalaa, muttei nyt ihan metsässäkään. Vaikka ikkunasta kyllä avautuu metsänäkymä.

        Juu. Täällä myös yksi ei mökki-ihminen. Siis mä kyllä periaatteessa jopa joskus viihdyn ihan erämaakämpällä, mutta se pitää olla mun omien standardieni mukaan pidetty paikka. Silloinkaan en viihdy siellä loputtomasti. Kesällä vielä menee, mutta hitto mä inhoan kylmää ja märkää jossain saakutan korvessa.

        Noin yleisesti viihdyn kuitenkin parhaiten suht urbaanissa ympäristössä. Olen aikanaan asunut isossa talossa haja-asutusalueella ja ei ikinä enää, ei vaikka mulle maksettaisiin useampi miljoona. Nyt asustelen paritalon puolikkaassa pk-seudulla, alle kilometri matkaa junalle ja junalla noin puoli tuntia Hki keskustaan, kaikki palvelut sen alle kilometrin säteellä, myös ihan kunnon maaseutu ja metsä alle kilometrin säteellä, vanha omakotitaloa-alue, pihaa n. 1000 neliötä. Tämä on mulle täydellinen, en kaipaa mökkeilyä, enkä maalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Täällä myös yksi ei mökki-ihminen. Siis mä kyllä periaatteessa jopa joskus viihdyn ihan erämaakämpällä, mutta se pitää olla mun omien standardieni mukaan pidetty paikka. Silloinkaan en viihdy siellä loputtomasti. Kesällä vielä menee, mutta hitto mä inhoan kylmää ja märkää jossain saakutan korvessa.

        Noin yleisesti viihdyn kuitenkin parhaiten suht urbaanissa ympäristössä. Olen aikanaan asunut isossa talossa haja-asutusalueella ja ei ikinä enää, ei vaikka mulle maksettaisiin useampi miljoona. Nyt asustelen paritalon puolikkaassa pk-seudulla, alle kilometri matkaa junalle ja junalla noin puoli tuntia Hki keskustaan, kaikki palvelut sen alle kilometrin säteellä, myös ihan kunnon maaseutu ja metsä alle kilometrin säteellä, vanha omakotitaloa-alue, pihaa n. 1000 neliötä. Tämä on mulle täydellinen, en kaipaa mökkeilyä, enkä maalle.

        Onnittelut, kuulostipa hyvälle, kelpaisi mullekin muuten mutt mä haluan ehdottomasti myös sen puutarhan. Omat hedelmäpuut, marjapensaat ja pieni kasvihuone kurkulle ja tomaatille.
        Avomaalle porkkanat, punajuuret, sellerit, salaatit, fenkolit, kaalit ym. ja kesäperunat.
        Monivuotinen oma yrttitarha; josta voi kerätä sadon, aina koko vuodeksi!

        Siis aika tavalla omavaraistalouteen pyrin pääsemään. Kasvijätteet esim. kompostoin, n.3 vuoden kiertoajalla, ja ravinnerikkaana multana jälleen kasvimaan käyttöön.
        Omenapuutkin kohta kukassaan, nuppuja ainakin on, kimalaisia ja kukkakärpäsiä tässä toivotaan jelppimään; jotta satoakin tulisi! Omenat kuivataan viipaleina tai keitetään soseeksi, sokeroidaan ja pakastetaan, tai hillotetaan purkkeihin ja maakellariin.
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut, kuulostipa hyvälle, kelpaisi mullekin muuten mutt mä haluan ehdottomasti myös sen puutarhan. Omat hedelmäpuut, marjapensaat ja pieni kasvihuone kurkulle ja tomaatille.
        Avomaalle porkkanat, punajuuret, sellerit, salaatit, fenkolit, kaalit ym. ja kesäperunat.
        Monivuotinen oma yrttitarha; josta voi kerätä sadon, aina koko vuodeksi!

        Siis aika tavalla omavaraistalouteen pyrin pääsemään. Kasvijätteet esim. kompostoin, n.3 vuoden kiertoajalla, ja ravinnerikkaana multana jälleen kasvimaan käyttöön.
        Omenapuutkin kohta kukassaan, nuppuja ainakin on, kimalaisia ja kukkakärpäsiä tässä toivotaan jelppimään; jotta satoakin tulisi! Omenat kuivataan viipaleina tai keitetään soseeksi, sokeroidaan ja pakastetaan, tai hillotetaan purkkeihin ja maakellariin.
        trollikka

        No siis onhan mulla pari hedelmäpuuta pihalla, marjapensaita, pensasmustikoita, mansikoita, vadelmia. Yrttejä löytyy yli kemmantä eri sorttia. Kasvihuonetta mä en huolisi, jos sille tilaa olisikin ja kasvimaata en huoli. 😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut, kuulostipa hyvälle, kelpaisi mullekin muuten mutt mä haluan ehdottomasti myös sen puutarhan. Omat hedelmäpuut, marjapensaat ja pieni kasvihuone kurkulle ja tomaatille.
        Avomaalle porkkanat, punajuuret, sellerit, salaatit, fenkolit, kaalit ym. ja kesäperunat.
        Monivuotinen oma yrttitarha; josta voi kerätä sadon, aina koko vuodeksi!

        Siis aika tavalla omavaraistalouteen pyrin pääsemään. Kasvijätteet esim. kompostoin, n.3 vuoden kiertoajalla, ja ravinnerikkaana multana jälleen kasvimaan käyttöön.
        Omenapuutkin kohta kukassaan, nuppuja ainakin on, kimalaisia ja kukkakärpäsiä tässä toivotaan jelppimään; jotta satoakin tulisi! Omenat kuivataan viipaleina tai keitetään soseeksi, sokeroidaan ja pakastetaan, tai hillotetaan purkkeihin ja maakellariin.
        trollikka

        Yllättävän hyvin muuten tulee mansikoita, kun mansikat kasvavat perennapenkkien reunuskasveina. 😂


    • Anonyymi

      Pöh. Menen yksin hukkumaan.

      >simiti<

    • Anonyymi

      En ketään. En omista mökkiä, onneksi.

    • Anonyymi

      Ei mahdollisuutta sellaiseen, mutta jos raha ei olisi esteenä, puolestani tervetulleita olisivat kaikki. Olisi mukava seurata mitä kukin keksii ja touhuaa . Huonosti käyttäytyvät tietysti teljettäisiin perunakellariin Juhannuspäivän aamuun asti

    • Ei tarvi mökkiä. Meidän pihalta löytyy ne samat itikat ja ötökät mitä mökilläkin on.

    • Anonyymi

      Jox tekee jotsain omis retkiä niin hauskojakin ehkä

    • Anonyymi

      omia retkiä vaikkas johonkin kummitustaslolle

    • Anonyymi

      Minun mökki jonka perin isältäni niin sinne tulee veljeni, sen lapsi, kaveri naisia ja miehiä ja kaksi serkkuani. Olen jo mökillä ollut 2 viikkoa.

    • Anonyymi

      Saas nähdä onko se juhannus, vai saako Mikko aikaisemmin remppansa valmiiksi omassa asunnossaan. Tällä hetkellä majailee vanhempieni luona ja koko porukka syödään mun puolellani. Ei kuitenkaan mun eväitäni, vaan ruokalaskut tasataan; kukin maksaa oman osuutensa ruuasta. Aamiaisella oltiin koko porukka jo klo. 07 jäljestä, ja syötyään Mikko lähti asunnolleen, remppa hommiin.

      Sanoi palaavansa vasta illalliselle; mutt tarkkaa aikaa sillekään ei osannut sanoa.
      Pyysi jättämään jotain haukattavaa hänellekin, jonka voi sitten vaikka mikrottaa,
      jos ruokailuun ei ole ehtinyt mukaan.
      Faija lupasi lämmittää saunan; klo 19 jälkeen... se olisi kylpykunnossa!

      Saattaa olla ett juhannuskin menee suunnilleen tällä porukalla täällä. Jotkut saattaa lähteä Kustaviin Faijan mökille, juhannuksen viettoon. Niin tyhmä mä en ole, ett lähtisin mukaan ja hyvin voin selittää asian; omilla puutarhanhoidollisilla töillä.
      Hommaa tuolla puutarhan puolella nimittäin taatusti riittää. Nyt mä lähden Mimmin kanssa ostamaan muutaman köynnöksen... ja Emolle pelargoneja ja taivaansinistä riippalobeliaa, koko ison saviruukun täydeltä; heidän ulko-oven pieleen oli toivomus!
      trollikka

      • Anonyymi

        Yritätkö saada Mikolta juhannusmunaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritätkö saada Mikolta juhannusmunaa?

        Oletkos kateellinen? Haluaisit itse saada? :)


    • Anonyymi

      Mökkiä en omista,en edes perikunnan mökki oikeutta. Ihan Juhannus Juhla käyn Helsinki Seurasaari.

    • Anonyymi

      Joku retki-juttu voiai olla kai hauska.

    • Anonyymi

      Pelottaaa kuin jotain Timoa tai Teemus, ei uskallaq edes tyttöjenkään kanssa menemään kasomaan jotaqin Kummitustaloa

    • Anonyymi

      Jos ei uskalla mennä katsomaan jotain kummitustaloa on joku Teemu.Ilpoi haghagag

    • Anonyymi

      Ei ole mökkiä. Yksin kämpillä menee koko juhannus.

      IkisinkkuerakkoM1977

    • Anonyymi

      Menen tästä 15 km päähän mökille jonka olen vuokrannut jo 7 vuoden ajan juhannuksena. Sinne tulee kavereita ja pidetään hauskaa.

    • Anonyymi

      prisma-ohjelman dokumenttti ihmisiä jotka näkevät äänet väreinä, hassua ja kirjaimetkin erilaisina ääninä.

    • Anonyymi

      En tykkää mökkeilystä, joten en ketään. En myöskään lähde mihinkään mökeille.

    • Anonyymi

      Rauhoitetut "HYTTYSET"!

    • Anonyymi

      Jos olisi mökki vuokraisin värikuula-aseet ja kutsuisin trollikan sotapeliin, mulla olisi sinipunainen haalari ja trollikalla sinikeltainen, katottais kuka voittaa.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Tuskin lähtisin tuohon leikkiin mukaan; on näet tullut kokeiltua tuokin, ns. kaupunkisota!
        Kaveri ampui munt, ja oltiin samaa joukkuetta. Sulla puolestaan saattaisi olla aseesi latauksessa muuta kuin värikuulia! Auts!
        trollikka

        Menen perkaamaan 5 kpl kuhaa; saavat kollit vähän kalanperkuita, maksan sydämen ja lihaa. Siilit saavat nyljetyt nahat suomuineen päivineen ja kalojen päät, ovat syöneet muuten joskus ennenkin perkuu tähteitä. Puolilta öin käyn siivoamassa loput pois, ettei hiirille tai rotille jää mitään purtavaa pihalle.


      • Anonyymi

        Harmis jahtaa trollikkaa joka on jännä miehelle lapsen tehnyt. Niin ne nössöt tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmis jahtaa trollikkaa joka on jännä miehelle lapsen tehnyt. Niin ne nössöt tekee.

        Kiksit saa ainoastaan siitä että on yltänyt yhtä korkealle kun jännämies! Aivan mahtavaa💩


    • Jos minulla olisi mökki, voisin kutsua sinne sellaisia henkilöitä, kenet olen tavannut jo aiemmin. Ei mitään sokkotreffejä.

      • Anonyymi

        Minä tulen💗💩


    • Anonyymi

      Ei onneksi tartti miettiä tuollaisia eip tuo kai muutoinkaan olis kun turha vero rasite itselläni ainakin

    • Mökillä juodaan viinaa koska siellä on tylsää. Moni mies karkaa taas kassit kilisten mökille. Puhuvat, että klapeja menevät pilkkomaan. :P

      Naisten motiiveista en tiedä. Airingonotto ja siivoaminen?

    • Anonyymi

      Harmis on tämä pulleakaveripoika postailia. Tämä maalittaja. Sitten on mukamas niin hymypoikaa palstalla. Mukamas hyväntahtoinen huumorimies Tämä tarralenkkareissä lönkyttelevä lomps loms perässä kukkuja.

      • Anonyymi

        Ei ole harmis kun harmis aina kuittaa viestinsä. harmishan toki on hyväntahtoinen huumorimies, siinä osuit oikeaan :)

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Joku isokyrpäinen olis toive.

    • Anonyymi

      Miesten on varottava joutumasta seksihuijauksien kohteeksi. Seksihuijaus on saman tapainen kuin rakkaushuijaus, mutta huijaaja on nainen tai tyttö, huijaus onnistuu minkä tahansa sepitteen avulla, ja varat siirtyvät "oikeus"istuimen tuomarittaren päätöksellä. Samalla kun mies menettää varansa hän pääsee kuitenkin täysihoitoon jopa kuudeksi vuodeksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe