LAPECOLLA KUMMA TAPA.PERII JÄTEMAKSUJA SELLAISILTA IHMISILTÄ JOTKA EI ASU SALLASSA EIKÄ OMISTA MITÄÄN KIINTEISTÖJÄ.
EIKÖ NIILLE MENE JAKELUUN.TARKISTAISIVAT MAAREKISTERISTÄ JA VEROTTAJALTA OMISTAAKO KYSEINEN HENKILÖ MAATA JA TALON
T:maaton ulko paikka kuntalainen
kiinteistöjäte
Anonyymi-ap
6
606
Vastaukset
- Anonyymi
sama se mullakin joudun maksaan sallan jätemaksut lapecolle.ei minullakaan ole sinne siteitä,enkä omista taloa ja maata.totta ne perii vielä kun olen haudassa.mieli valtaista touhua lapecolla
T:tuulen viemä- Anonyymi
Etkö muuta keksiny tehä asian eteen ku avautua täällä?
- Anonyymi
Ettekö ole tehneet ilmoitusta että ette asu sallassa eikä teillä ole taloja eikä maita eikä mantuja sallassa.
- Anonyymi
Ei keneltäkään peritä jätemaksuja jos ei Sallaan ole mitään siteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei keneltäkään peritä jätemaksuja jos ei Sallaan ole mitään siteitä.
Ei kai ne pelekät siteet riitä laskutukseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976