Karvat pilaa kaiken

nainen

Kärsin todella sydäntä raastavasti näistä ihokarvoistani, joita on naisille sopimattomissa paikoissa rinnoissa, vatsalla,pepussa, selässä ja reisissä.
Gynekologisten testosteroni kokeiden mukaan kaikki pitäisi olla kunnossa ja hormooneja erittyä normaali määrä, muttei vaan tunnu siltä.
Kun ympäri vatsan kasvaa paljaalla silmällä erottuvia tummia lyhyitä karvoja, ei tunnu kovin naiselliselta.Joudun jatkuvasti vahaamaan, ajelemaan muualta ja nyppimään karvoja rinnoista pinseteillä.
Ette voi uskoa, kuinka suuri työ siinä on ja paljonko aikaa kuluu, ja silti suuri osa karvoista jää jäljelle näkyväksi. Vahaliuskoja toisensa perään. Ei tämä ei oo nuoren naisen elämää, Eih Aaargh, masentaa.
Olen ajatellut jospa sittenkin on jokin toinen hormooni sairaus tai aivokasvain.

Mikä tähän enää auttaa? Nuoresta naisesta asti tätä vaivaa, tuskaa, häpeää. Lisänä kaikki muut vaivat, kiusaus, huono itseluottamus.En ole koskaan vielä seurustellut, ja se tuntuu jotenkin kaukaiselta saavuttamattomalta. Kuka voisi kiinnostua karvaisesta, ujosta naisesta.

16

8218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karvanpoistoon

      se takaa loppuelämäksi karvattomuuden. ;)

      • sasa

        ...mut elämä on....


    • Et sä oo ainut :)

      Meitä on moneksi. Itse koen ihan samaa , kuin Sinäkin :) Vaikka kaikki karvani eivät olekaan niin tummat, silti itseluottamus on välillä nollassa. Minulla on poikaystävä, joka hyväksyy minut juuri tällaisena (karvaisena?) kuin olen!
      Älä siis heitä vielä pyyhettä kehään, rakkaus tulee sisältä. Ei se ulkokuori ole tärkein asia :)

    • Sama täällä

      Mulla on ihan sama juttu. Tää on tosiaan niin masentavaa välillä, ja tosiaan itsekään en ole vielä seurustellut, ainoastaan tämän takia.
      "Kysyntää" olisi, mutten voi heittäytyä mukaan, kun häpeän omaa vartaloani. Ja kai sitä pelkää jotain "no hyi hitto" -kommentteja...
      Arrghh tosiaan.
      Rannallekin on kesällä nolo mennä..

      Mää en oo hoitanut maha/rinta-seutua, koska en itse pysty(sattuu), joten tässäpä sitä oon, karvainen ja yksin varmaan aina.

      Ei tästä sulle ehkä lohtua ollut, mutta tiiän ainaki, miltä susta tuntuu.. :/

      • (eikiva)

        Itse olen vasta teini, kohta 17. Ja kärsin kyseisestä vaivasta kovasti. Sheivaaminen ei auta. Punaisia näppylöitä joka paikassa samantien. Vaikka kuinka huolehtisi hygieniasta. Karva jotenkin kai ärsyttää ihoa kasvaessaan? ja kuoriminen vasta kivuliaaksi sen tekee. Kokeillut myös vahaa ja epilaattoria ja veetin karvan polttajaa. Paksua tummaa karvaa kasvaa navan ympärillä ja kainaloissa pepussa. säärissä ainainen sänki. Äidin suku karvainen muttei kai mitään näin pahoja ongelmia. Pidän itseäni muuten suht. nättinä mutta en koskaa voisi kuvitella seurustelevani kenenkään kanssa. Pelottaa suorastaan? ahdistaa kamalasti. Ja kun kokoajan saa kuulla pilkallisia kommentteja karvaisista naisista. MINKÄ SILLE MAHTAA


    • suskiina

      Kyllähän meitä karvaisia riittää enemmänkin:)

      Olen kokenut karvaisuuden aina jonkinlaisena ongelmana. Teini-iässä se oli kauhistus, kun karvoja alkoi kasvamaan. Tuntui, että maailma romahtaa. Vieläkin parinkympin hieman ylittäneenä karvat vain kasvavat ja kasvavat. Eihän se todellakaan ole hauskaa, mutta tälläiseksi mut on luotu! Enhän voi sille mitään, että ne kasvavat. Bikinirajoilla on tummaa karvaa, josta pääsee eroon aina ajelemalla. Sitten kaikkein pahinta on mielestäni nää mahakarvat, joita tummana kasvaa itelläni aina viivana napaan asti. Nypin niitä silloin tällöin. Harvemmin kyseinen paikka on kuitenkaan muiden nähtävillä=) Valkoista untuvakarvaa kasvaa alaselässä, pepussa, kasvoilla jne. Mutta lääkärikin minulle nauroi, kun asiasta mainitsin.

      Eikä rakkaus katso karvoja:) Oma poikaystäväni tykkää untuvakarvoistani ja totesi vain, että kai niitä karvoja kaikilla on. Välillä karvat kyllä ahdistavat paljon ja tekisi mieli hypätä kaivoon, mutta murhe on silti aika pieni verrattuna joihinkin muihin asioihin elämässä. Ja puhuminen auttaa. Henkilökohtainen terapeuttini asian suhteen on äitini, joka kohottaa aina mieltäni. Ei karvoihin maailma kaadu, ainahan esimerkiksi uimapuvun voi valita sen mukaan mitä haluaa peittää. Nykyään kun on mistä valita.

      Aurinkoista kevättä!!

      • Helena

        Nimittäin Diane Nova e-pillerit ovat sellaisia, jotka n. 3kuukauden jälkeen poistavat karvat, joita ei ennen ole kasvanut, esim. reisien sisäpuolet ja maha yms paikat, joissa ei naisilla karvaa kuulu kasvaa, (muuta kuin tietenkin ohutta vaaleaa nukkaa)


      • sfa
        Helena kirjoitti:

        Nimittäin Diane Nova e-pillerit ovat sellaisia, jotka n. 3kuukauden jälkeen poistavat karvat, joita ei ennen ole kasvanut, esim. reisien sisäpuolet ja maha yms paikat, joissa ei naisilla karvaa kuulu kasvaa, (muuta kuin tietenkin ohutta vaaleaa nukkaa)

        voiko muka olla näin? Miten se nyt ne voi poistaa. Ja karvat joita ei ennen ole ollut? Outoa..


      • suskiina
        Helena kirjoitti:

        Nimittäin Diane Nova e-pillerit ovat sellaisia, jotka n. 3kuukauden jälkeen poistavat karvat, joita ei ennen ole kasvanut, esim. reisien sisäpuolet ja maha yms paikat, joissa ei naisilla karvaa kuulu kasvaa, (muuta kuin tietenkin ohutta vaaleaa nukkaa)

        Diane Nova ei ihan kaikille sovi. Ite kokeilin puolen vuoden ajan ja kokemukset on huonot. Karvankasvu kyllä väheni, mutta ne muut vaikutukset: masennus, mielialanvaihtelut, painonnousu jne. Mieluummin olen vähän karvaisempi kuin eläisin kuuppa himmeenä=)
        Joillekin Diane Novat sopii, joillekin siis ei.


      • Joojooniin
        suskiina kirjoitti:

        Diane Nova ei ihan kaikille sovi. Ite kokeilin puolen vuoden ajan ja kokemukset on huonot. Karvankasvu kyllä väheni, mutta ne muut vaikutukset: masennus, mielialanvaihtelut, painonnousu jne. Mieluummin olen vähän karvaisempi kuin eläisin kuuppa himmeenä=)
        Joillekin Diane Novat sopii, joillekin siis ei.

        En ymmärrä miksi kaikki mainostavat tätä Diane Novaa. Sehän on e-pilleri siinä missä muutkin.
        Ja sitten hoetaan, että se auttaa hormonihäiriöihin, yms.

        Minulla todettiin vuosi takaperin munasarjoissa pieniä rakkuloita/kystia/kasvaimia. Sen takia menkat tulivat vuoden aikana neljästi, valittelin siitä kuinka on karvoja vaikka missä.
        Menin kynelle ja ainakin minulle määrättiin Yasmin merkkiset e-pillerit. Mutta e-pilereissähän nyt ylipäätänsä on sama ominaisuus kaikissa, ei ole kyse vaan yhdestä tietystä merkistä joka olisi parempi kuin joku toinen. Riippuu ihan ihmisestä mikä kullekin sopii.

        Mutta itselläni ainakaan e-pillerit eivät ole sinänsä auttaneet ongelmaani; karvoihin, mutta menkat ovat säännöllistyneet.
        Karvoja piisaa, käsissä vaaleaa mutta pitkää, jaloissa tummaa, ja niin tietty nämä teidän kaikkien hehkuttamat viikset ovat myös minulle tuttu ongelma. Keinoja kyllä piisaa, mutta itse en tiedä mitä tekisin, vaaleat karvat ellei tietyssä valossa katso ja tarpeeksi läheltä. Nyppiä, ajaa, vai eikö?
        Mutta sekin on vaan totta, etten tuollaisen "vian" takia viitsisi ihan laserhoitoja lähteä ottamaan, etenkin jo karvan juurenkin pitää olla tumma - minulla ei ole.


      • niinjoo

        Naurattaa tämä käsite ''untuvakarvat''. Olisin ikionnellinen moisista untuvakarvoista. Kun kasvaa sellaista paksua mustaa nyöriä joka ei katoa millään ja sen alta ei erota ihonväriä? öö.


    • MIES

      Niitä miehiä, jotka pitävät karvaisista naisista, on yllättävänkin paljon. Nykytrendit ovat vain vääristäneet käsitystä siitä, miltä mirrin kuuluisi näyttää. Mikään 10 vuotta voimassa ollut trendi ei kuitenkaan pysty kaatamaan vuosituhansia miehen käyttäytymistä ohjanneita vaistoja.

      Eli kuulun itsekin karvojen kannattajiin (en tuomitse posliineja, nekin ovat ihan kivoja välillä).

      Jos alapää olisi aivan kalju, ei sitä "mirriksi" silloin kutsuttaisikaan! ;)

    • viiiiiiru

      ollaan mukulasta saakka kuultu karvattomuuden evankeliumia. Veetillä ja Gilletellä on kassat kilissy, kun naiset ovat kiivaasti yrittäneet kitkeä karvoitusta, joka on luonnollista, suojaavaa. Esimerkiksi Meksikossa meininki on toinen, naiset karvaisia ja miehet kuolaavat kaikesta huolimatta perään;) Heh, siellä silti päivän ongelma onkin lähinnä, että mistä ruoka täksi päiväksi, kuin mustat karvat...

      Täytynee vain odotella aikaa, että karvaisuus on muotia. Tosin se ei ihan heti koita, mikään helposti saavutettava ei koskaan ole arvostettua ja kaunista.....ainakin siltä tuntuu:/

    • Alisa

      Hei vaan kaikille. Minulla on sama ongelma kuin... karvoja kasvaa joka puolella, oon joskus miettinny et jos karvoja voisi myydä niin oisin miljardööri :)). Minäki olen käynny lääkärissä, kaikki kokeet on tehty mut kaikki on hyvin, eli mä vaan olen karvainen. Joskus aikaisemmin olin todella masentunut ja stressaantunut tämän asian takia. Mutta ei enää. Faktaahan on se että karvoja saa pois kokonaan jos on rahaa, rahalla saa.. ja tekniikkaa kehittyy koko ajan, eli koko ajan tulee parempia keinojakarvojen poistoon markkinoille. Mutta siihen asti kunnes on varaa näihin kallehin hoitohin niin on onneksi Sugarin vahaa!!

      Eli tämä Sugarin vahaa poistaa erittäin tehokkaasti karvat, ja joka puolelta! Ja karvat kasvavat takaisin 2-3 viikon päästä ja aivan pehmeät. Ja karvoitus myöskin vähenee sitä mukaan kun niitä poistaa.

      Voisin laittaa myös ohjeen tähän.


      tarvitset kattilan, mielummin teflon...

      4,5 dl sokeria
      0,6 dl sitruuna mehua
      0,6 dl vettä
      1-2 tee lusikallista glyseriiniä, (saa apteekkista ostettu, maksaa n.5e)

      Sekoita kaikki ainekeset keskenään ja kiehauta n. 15 min kokoajan rauhallisesti sekoittaen. Värin pitäsi muuttua tummemaksi sitä mukaan kun keität...(hella koko ajan kolmosella).
      Sitten kun näyttää hyvältä niin kaada lasipurkkiin tätä ainetta ja anna rauhassa jäähtyä. Kun vaha on sen verran lämmin että ihosi kestää niin voit alkaa positamaan karvoja. Tarvitset kangas paloja vielä joilla revit ne pois sitten.Eli vaha laitetaan ihoon siihen päälle se kangas pala ja revitään sitten pois. Lähtevät karvat juurineen :) !! Voit tehdä vaik tyynyliinasta näitä "paloja". Se vaha mikä jää niin voit säilyttää jääkaapissa ja lämmittä sitten mikrossa kun taas haluat käyttää sitä.

      Suosittelen kaikille!! Karvat eivät saa olla ihan liian lyhyitä.

    • mirkku<33

      Mullaki on paljon käsikarvoja...onneks vaaleita!!! mut häiritsee itteeni, ei mulle oo kukaan niistä ikinä mitää sanonu, mut varmaa kaikki aattelee kaikkee niist!!! enkä oo kauheen usein topil, mut oon päättäny et mitä välii!! sit oon karvanen..:) ei kannata heittää koko elämää hukkaa karvojen takii!!

    • Myöhäinen.vastaus

      Ittelläkin ollu sama ongelma jo kymmenvuotiaasta saakka :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe