Eriävä mielipide

Anonyymi-ap

5.6.2023 pidetyssä kaupunginhallituksen kokouksessa 2 kaupunginhallituksen jäsentä (Majava ja Kalliokoski) jättivät eriävän mielipiteen asiassa, johon he eivät kokouksen kuluessa tehneet päätösehdotuksesta poikkeavaa esitystä.
Meniköhän kuntalain mukaan?

17

765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meni lain mukaan! Hyvä, että oo kaikki vaan niitä "Bio-rehvejä!"

      • Anonyymi

        No päätöshän oli yksimielinen. Herrathan eivät esittäneet päätösehdotukseen muutosta.
        Kuntalain tulkinta on liian vaikeaa eräille kemppalaisille ja jopa vuosia päättäjänä oleelle.

        Kuntalaki 106 pykälä: Päätöksentekoon osallistuneella, jos hän on tehnyt vastaehdotuksen ja äänrstänyt päätöstä vastaan on oikeus ilmoittaa päätöksrstä eriävä mielipide.


    • Anonyymi

      Aika näyttää...

      • Anonyymi

        Ei kaikki valtuutetut ole asioista perillä. Heitä ohjaa ryhmäkokoukset ja niiden vetäjä.
        Järkevien, perusteltujen päätöksien teko ei luonnistu sujuvasti olemalla esim. kouluja käymätön toimitusjohtaja.
        Toki tietyn suunnan aatteen palo on se voimista väkevin. Siinä ei järkipuheet auta.
        Ja eriävä mielipide ponnahtaa herkästi yli laidan.


    • Anonyymi

      Onhan tuo Majavakin saanut harjoitella yhteisten asioiden hoitoa jo monella vuosikymmenellä ja harjoittelu jatkuu jatkumistaan.

      • Anonyymi

        on se kauheaa, kun Majava ei ole vieläkään oppinut olemaan samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on se kauheaa, kun Majava ei ole vieläkään oppinut olemaan samaa mieltä

        Eiku on aina erimieltä asiasta riippumatta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku on aina erimieltä asiasta riippumatta

        Opettaja Majava on paras valtuutettu. Ei ole mikään herrojen kumartaa eikä ole sanonut että tehdas tulee vaikkei tule!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on se kauheaa, kun Majava ei ole vieläkään oppinut olemaan samaa mieltä

        No olihan hän samaa mieltä kuin koko kaupunginhallitus sillä pöytäkirjan mukaan asiassa tehtiin yksimielinen päätös eli melkoinen temppu, kun esittää eriävän mielipiteen päätökseen, jota itsekin on kannattanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olihan hän samaa mieltä kuin koko kaupunginhallitus sillä pöytäkirjan mukaan asiassa tehtiin yksimielinen päätös eli melkoinen temppu, kun esittää eriävän mielipiteen päätökseen, jota itsekin on kannattanut.

        Saattaisiko olla kyse vain pöytäkirjan laatijan erityislaatuisesta kyvykkyydestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaisiko olla kyse vain pöytäkirjan laatijan erityislaatuisesta kyvykkyydestä?

        On mielensä pahoittajia ja mielipiteensä muuttajia. Nämä jättivät eriävän mielipiteensä, kun tajusivat äänestyksen jälkeen mitä mieltä olivat ennen äänestystä ja heti sen jälkeen, kun tajusivat mitä vastaan alunpitäen olivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mielensä pahoittajia ja mielipiteensä muuttajia. Nämä jättivät eriävän mielipiteensä, kun tajusivat äänestyksen jälkeen mitä mieltä olivat ennen äänestystä ja heti sen jälkeen, kun tajusivat mitä vastaan alunpitäen olivat.

        Kunnia opettaja Majakalle, joka on yli 30 vuotta vastustanut herrojen sutkauksia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnia opettaja Majakalle, joka on yli 30 vuotta vastustanut herrojen sutkauksia!

        Majavalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnia opettaja Majakalle, joka on yli 30 vuotta vastustanut herrojen sutkauksia!

        Jupkse venäjälle, siellä palvotaan vastaavia....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jupkse venäjälle, siellä palvotaan vastaavia....

        Näyt olevan harvinaisen hyvin perillä Venäjän tilanteesta ja toisinajattelijoiden kohtelusta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyt olevan harvinaisen hyvin perillä Venäjän tilanteesta ja toisinajattelijoiden kohtelusta...

        Saabismi on sairaus!


    • Anonyymi

      Mikä on totuus

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe