Mikä pyöräily sinua kiinnostaa eniten

Anonyymi-ap

Eli mitä pyöräilyä harrastaisit mieluiten 1 maantiepyöräilyä 2 maastopyöräilyä esim poluilla pururadoilla mersäteillä hiekka/sorateillä 3 työmatkapyöräilyä 4 joka paikka pyöräilyä ja mikä on mielestäsi paras polkupyörä

67

554

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En harrastaisi, vaan harrastan. Maantiepyöräilyä.

      Nyt on kapeilla slickseillä ja lukkospeduilla varustettu fitness-pyörä. Eroaa cyclocrossarista ainoastaan sillä, että suora stonga.

      Joku Colnagon maantiepyöräklassikko olisi kova. Ehkä joskus. Toistaiseksi menen tällä mikä on.

    • Anonyymi

      En pidä pyöräilystä. Harrastamaan en alkaisi noista mitään. Kokeilemaan voisin lähteä vaikka jollain fatbike:lla ihan vaan jonnekin ulkoilureitille, jossa niitä saa käyttää. Mielummin tosin kuljen noilla kävellen, mutta kuten sanottu, niin tuota voisin kokeilla, jos toinen vältäämättä pyörän alleen haluaa.

      • Anonyymi

        Pyöräily voisi olla kivaa kun pyörän saisi halvalla ja eikä tarvis polkea lainkaan ja kulkis 40 kmh et maisemakin vaihtuisi oli vasta tai myötätuuli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyöräily voisi olla kivaa kun pyörän saisi halvalla ja eikä tarvis polkea lainkaan ja kulkis 40 kmh et maisemakin vaihtuisi oli vasta tai myötätuuli

        No ota ja hanki. Ei sitä kai kukaan sinulta kiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ota ja hanki. Ei sitä kai kukaan sinulta kiellä.

        Onko sellaisia pyöriä eli jos ottaa vähän kaljaa ja seuraavana päivänä ei vois ajaa autoa niin pyörällä ehtis ja pääsis sit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sellaisia pyöriä eli jos ottaa vähän kaljaa ja seuraavana päivänä ei vois ajaa autoa niin pyörällä ehtis ja pääsis sit

        Sinähän se niistä pyöristä olet kiinnostunut, eli selvitä. Mua ei voisi vähempää kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyöräily voisi olla kivaa kun pyörän saisi halvalla ja eikä tarvis polkea lainkaan ja kulkis 40 kmh et maisemakin vaihtuisi oli vasta tai myötätuuli

        Osta sitten mopo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyöräily voisi olla kivaa kun pyörän saisi halvalla ja eikä tarvis polkea lainkaan ja kulkis 40 kmh et maisemakin vaihtuisi oli vasta tai myötätuuli

        Homma mopo


    • Jos, niin mieluiten maastopyöräilyä. Paras polkypyörä on toimiva sellainen, ilman sähköjä kiitos, niin on yksi modernin tekniikan "siunaus" vähemmän huollattavana.

      • Anonyymi

        Paras olis kun ei tarvis polkea


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paras olis kun ei tarvis polkea

        Ainakaan pyörää...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ainakaan pyörää...

        Jalkapumppua on kiva polkea tai kaikkein parasta laittaa monttuun multaa ja saa polkea mullan tiukkaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jalkapumppua on kiva polkea tai kaikkein parasta laittaa monttuun multaa ja saa polkea mullan tiukkaan

        No sekin, mulla nyt oli kyllä ihan muut polkemiset mielessä, vaikka kyllä niissäkin polkemisissa ilma letkuissa pihisee kiivaasti...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No sekin, mulla nyt oli kyllä ihan muut polkemiset mielessä, vaikka kyllä niissäkin polkemisissa ilma letkuissa pihisee kiivaasti...

        No mikä muu polkeminen mielessäsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mikä muu polkeminen mielessäsi

        No sitä sopiikin miettiä...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No sitä sopiikin miettiä...

        Viinirypäleiden polkemista saavissa? Viinin valmistus akaa polkemalla rypäleitä jaloin.


    • Itse hommasin maastosähköpyärän ja suosittelen tätä kaikille. Saa polkeakin ja liikkua, mutta pääsee aika paljon pidemmälle mitä jaksaisi polkea normipyörällä. Ainakin minulla liikunta on lisäntynyt ja tullut löydettyä mielenkiintoisia lähiretkeilyseutuja.

      • Anonyymi

        Niin auton vetokoukkuun pyöräteline ja sillä vie pururadalle pyörän ja pyöräilis vaikka 500 metriä ja takaisin kotiin tai kun kesällä ottais kaljaa niin vois mennä joen rantaan pururadalle ja ottaa samalla kaljaa ja pyöräillä ja olis pyörä jota ei tarvi polkea ja täys tehoilla pääsis 40-60 kmh ja akulla pääsis 800km niin vois se kivaa harrastaa pyöräilyä silloin tällöin kesällä


      • Anonyymi

        Sähkömopo se on kun moottoroitu polkupyörä on mopo!


    • Voi sillä pyörällä lähteä ihan kotioveltakin, jos baari ei oo kovin kaukana, voi sinnekin mennä. Pari bissee nyt ainakin voi ottaa.

      • Anonyymi

        Kyl autolla mennään mut jos ottaa niin sit pyörällä ja sit pakkopyöräilyä jos ei seuraavana päivänä voi ajaa autolla


    • Mulla ajokortti, mutta en oo oikeastaan koskaan ajanut, en enää osaisikaan. Pitäisi mennä uudestaan autokouluun harjoittelemaan.

      • Anonyymi

        Eikä tarvi vaan auto alle ja ajelemaan niin parin kerran jälkeen taas osaat tai hankit oman miehen niin mies ajaa ja vie sinne minne haluat tai haluatte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tarvi vaan auto alle ja ajelemaan niin parin kerran jälkeen taas osaat tai hankit oman miehen niin mies ajaa ja vie sinne minne haluat tai haluatte

        Sivusta totean, että entäs kun miehellä ei ole koko ajokorttia? Mulle ei ole ikinä ollut miestä, jolla olisi ollut ajokortti.


    • Anonyymi

      Minulla polkupyörä oli jokapäiväinen liikenneväline kesät talvet parikymppiseksi asti. Kesällä tuli käytyä sillä harrastuksena päiväretkilläkin pidemmälläkin. Usein ajelin 50 km päivässä, se tuli mittariin aika nopeasti, kuin huomaamatta. Kaksivaihteinen pyörä oli käytössä.

      Nykyisin harrastan mieluiten kuntopyöräilyä salilla. Lempparipaikkani on salin ensimmäinen pyörä ovesta päin. Ihmiset tullessa saliin, usein vaistomaisesti jarrutan, etten vain aja päälle 😂 Aika nopeasti tilannetaju iskee, kuntopyöräillessä ei tarvitse varoa mitään, se siinä on kiehtovaa.

      Jopo on paras pyörä.. sellainen on, mutten todellakaan käytä sitä koskaan talvisin. Useimmiten käyn sillä naapurikylän marketissa hyvän sään aikana.

      - Sheena

    • Työmatkapyöräilyä👍🏼

    • Anonyymi

      Stadissa on kaksi maailman tyhmintä ihmislajia. Alepa-pyöräilijät ja vuokraskuuttaajat. Edes stadilainen jalankulkija ei ole enää yhtä tyhmä kuin he.

      • Anonyymi

        Alepafillari kulkee lihasvoimin eli lopeta töniminen! Sähköskuuttifirmat taas pitää kieltää kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alepafillari kulkee lihasvoimin eli lopeta töniminen! Sähköskuuttifirmat taas pitää kieltää kokonaan.

        Mutta ne ihmiset niiden kanssa ovat maailman tyhmin ihmislaji. Toivottavasti niitä alkaa jäämään enemmän autojen alle omaa tyhmyyttään. Ehkä loput oppivat siitä jotain.

        En haluaisi olla niin ilkeä ja pahansuopa, mutta en usko minkään muun toimivan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alepafillari kulkee lihasvoimin eli lopeta töniminen! Sähköskuuttifirmat taas pitää kieltää kokonaan.

        Tämä sähköistäminen on todella typerää. Ihmisten vähäinenkin liikunta loppuu lopullisesti. Tästä jo selvät näytöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ne ihmiset niiden kanssa ovat maailman tyhmin ihmislaji. Toivottavasti niitä alkaa jäämään enemmän autojen alle omaa tyhmyyttään. Ehkä loput oppivat siitä jotain.

        En haluaisi olla niin ilkeä ja pahansuopa, mutta en usko minkään muun toimivan.

        Kyllä Suomen tyhmin väki asuu periferioissa ja rural-alueilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alepafillari kulkee lihasvoimin eli lopeta töniminen! Sähköskuuttifirmat taas pitää kieltää kokonaan.

        Kannatan!


    • Anonyymi

      Oravanpyöräilyä tuli harrastettu, en tykännyt.

    • Satunnainen pyöräily. Joskus hyötyliikuntana teen kauppareissuja, joskus lähden vaan ajelemaan ihan liikunnan ilosta.
      Varsinkin kauniina kesäaamuna saatan lähteä fillariretkelle "sinne minne nenä näyttää" ja otan eväät mukaan. 😊🚴‍♀️🌤️

    • Motocross. 😜


      • Anonyymi

        Onpi moottoripyöräilyä. Laiskurien ajopeli kuten peltilehmä tai sähköfillari tai sähköskuutti.


      • Anonyymi

        Prätkäkuskilla on ajaessaan kerrankin jotain isoa jalkovälissään. Jatkeita ovat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpi moottoripyöräilyä. Laiskurien ajopeli kuten peltilehmä tai sähköfillari tai sähköskuutti.

        Siinä on ihan eri fiilis, kun hikimankelia polkiessa. Adrenaliini nääs.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prätkäkuskilla on ajaessaan kerrankin jotain isoa jalkovälissään. Jatkeita ovat.

        Se on mulle siksi mieluisaa, että siinä tuntee vaiuhdin ja voi jatkuvasti kehittää itseään taitavammaksi. Kysyy fysiikkaa.


      • Huitale kirjoitti:

        Se on mulle siksi mieluisaa, että siinä tuntee vaiuhdin ja voi jatkuvasti kehittää itseään taitavammaksi. Kysyy fysiikkaa.

        Mutta en toki oletakkaan, että kaikki mummelit ja vaarit moista edes ymmärtää. Tottuneet vaan tasamaastoon ja verkkaiseen vauhtiin.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Se on mulle siksi mieluisaa, että siinä tuntee vaiuhdin ja voi jatkuvasti kehittää itseään taitavammaksi. Kysyy fysiikkaa.

        Munan jatkeita, mitä äänekkäämpi ja tehokkaampi prätkä, sitä pienemmät omat vehkeet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Munan jatkeita, mitä äänekkäämpi ja tehokkaampi prätkä, sitä pienemmät omat vehkeet.

        Sinähän sen tiiät, pikkulilli. 😂


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Sinähän sen tiiät, pikkulilli. 😂

        Hyvä kun myönsit, varmasti helpotti kertoa totuus. :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun myönsit, varmasti helpotti kertoa totuus. :)

        En minä tiedä, mutta oletan että sin tiedät, kun niin asiasta kouhkaat ja nyt oot katkera kaikille moottoripyöristä pitäville, ikään kuin sinun pikkulilliäiset meidän kaikkien vika ja ongelma olisi.🙂

        Minä oon törmänny vain suuri munaisiin motoristeihin. 👍

        Joten en voi allekirjoittaa ja naisella pienuushan vehkeessä on vaan plussaa. 😅


    • Anonyymi

      5. Olen katupyöräilijä. Jos pitää mennä maanteitä menen autolla..

      -harmiseikirj-

    • Mä harrastin työmatkapyöräilyä viisi vuotta, mutta nyt mulla on auto. Ja ympäri vuoden pyöräilin. Mutta kun talvella vaan rattaat pyöri, eikä se pyörä liikkunu mihinkään, niin täällä rupes jotkut nauraa ja vielä seuraavana päivänä muisteli sitä, niin ei kiva.

      • Anonyymi

        Itsetunnon heikkoutta muuttaa tapojaan sivullisten mielipiteiden vuoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsetunnon heikkoutta muuttaa tapojaan sivullisten mielipiteiden vuoksi.

        Mutta mä kysyn aina neuvoo täällä. Ainoastaan rakennusasioita en saa kattoo täältä kun työnantaja on kieltänyt.


    • Yksipyöräilyä.

    • Anonyymi

      Pöh. Mummopyörällä poljen 500m kauppaan. Se riittänee urheilukseni?

      Tosin joskus innostun menemään luontoon vaeltamaan.

      Täällä Kokkolassa on aika kivoja luontoreittejä. Toki jos kohtuus ei riitä, niin olen käynyt myös majakkasaari-Tankarissa risteilyllä. Siellä on upeita wanhan ajan asumuksia.

      >simiti<

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Niin, asukkaita ei juuri nimeksikään ja metsää riittää. Vähemmän väkeä kuin Stadin kaakkoisessa suurpiirissä. Kaakko on hyvin pitkälti merenrantaa, merta ja saaria.

        Kokkola 48 039 väestötiheys 33 ihmistä neliökilometrillä
        Kaakkois-Helsinki 51047 väestötiheys 2003 ihmistä neliökilometrillä

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kokkola
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaakkoinen_suurpiiri

        Vähäväkistä on pohjoisessa joo. Mutta luontoa riittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, asukkaita ei juuri nimeksikään ja metsää riittää. Vähemmän väkeä kuin Stadin kaakkoisessa suurpiirissä. Kaakko on hyvin pitkälti merenrantaa, merta ja saaria.

        Kokkola 48 039 väestötiheys 33 ihmistä neliökilometrillä
        Kaakkois-Helsinki 51047 väestötiheys 2003 ihmistä neliökilometrillä

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kokkola
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaakkoinen_suurpiiri

        Vähäväkistä on pohjoisessa joo. Mutta luontoa riittää!

        Junttieinarit katsoo väestyntiheyksiä, jotka tekevät enemmän junttimullieinariksi.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Junttieinarit katsoo väestyntiheyksiä, jotka tekevät enemmän junttimullieinariksi.

        >simiti<

        Moi, hauska kuulla millainen olet.

        Ja väestöntiheys on vertailukelkoinen luku.


      • Anonyymi

        Hah, olen käynyt Tankkarissa majakkasaarella ja Harbodan majakalla kävin syksyllä oli jo niin kylmä, et sormet ja jalat meinas paleltua.
        On täällä paljon luontopolkuja, talvella ollaan käyty Rastimajalla, kun se on ollut auki, mut kesällä taitaa olla kiinni.
        Helluskarissa olen käynyt pyöräilemässä, se on hieno paikka, joskus oltiin siellä mökkeilemässä nuoruudessa 1980 luvulla, oli siistiä olla siellä myöhään syksyllä, kun meri pauhasi ja mökissä tunnelmallinen valaistus.

        t. Ätmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, asukkaita ei juuri nimeksikään ja metsää riittää. Vähemmän väkeä kuin Stadin kaakkoisessa suurpiirissä. Kaakko on hyvin pitkälti merenrantaa, merta ja saaria.

        Kokkola 48 039 väestötiheys 33 ihmistä neliökilometrillä
        Kaakkois-Helsinki 51047 väestötiheys 2003 ihmistä neliökilometrillä

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kokkola
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaakkoinen_suurpiiri

        Vähäväkistä on pohjoisessa joo. Mutta luontoa riittää!

        Mut kokkolan asutus alueilla on kyllä väestötiheys paljon suurempi.
        Neliökilometrillä on paljon enenmmän asuntoja, kuin 33 ja yhdessä asunnossa asuu 1-4 ihmistä.

        t- Ätmi


    • Anonyymi

      Poljen 40 km päivässä. Aamulla menen nostamaan verkot meresta ja laitan ne takas ja illalla sama juttu. Kotona 10 km veneelle joten tulee siinä pyöräiltyä kun kaksi kertaa päivään käy kalassa.

    • Anonyymi

      Pikkulasten punainen kolmipyörä plus apupyörät.

    • Anonyymi

      Maastopyöräily - läskipyöra - 28
      Löytyykö kohtuuhinnalla kotomailta vai täytyykö teutonien tanhuville ?
      Kokemusasiantuntijat saa vastata.

    • Anonyymi

      HULLUPYÖRÄILYÄ

    • Anonyymi

      Hiilikuitu maastopyörä minulla on ja 45km/h nopeutta olen sillä ajanut ihanteellisissa olosuhteissa, mut 28-35km/h on norminopeus maastopyörällä.
      Haluisin ajaa hiilikuitu maantiepyörällä, sais ajaa 50-70km/h nopeuksia.
      Sit sellanen velomobiili, sillä pääsis 80km/h nopeuksiin, jopa lähemmäs 100km/h.
      Se olis kyl siiiistiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!

    • Anonyymi

      Odottelen viherhippien tukea sähkökuntopyörään. Voin makailla sohvalla kun se polkee itsekseen.

    • Anonyymi

      Ei vaan pysty pyötäileen, kun on aivan liian kuumaa klo 08-20 aikaan.
      Hetken aikaa, muutama minuutti, kun poljet pyörällä, niin on hikisen nahkea olo.
      Kauppaan mene vatsa klo 20.30 jälkeen, nyt varmaan 21 jälkeen, kun paahtava aurinko ei enää porota.
      Päivällä ei vois ostaa edes jäätelöä, niin se on ihan lötköä, kun kotiin pääsee, vaikka matkaa on alle 5 km.
      Onneks kauppoja on auki 23 saakka, että voi mennä myöhään illalla kauppaan.

    • Anonyymi

      Kuka maksaa pyöräteiden ylläpidon. Onko pyöräilijä joka vältelee kaikintavoin hyvinvointi yhteiskunnan kustannuksia. Onko pyöräilijä itsekäs lusmuava siipeilijä.
      Pyöräilijälle pitää myös asettaa maksukäytäntöjä katujen paikoituksesta ja käytöstä.
      Oikeudenmukaisuutta liikkumiseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      268
      2383
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      149
      1329
    3. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      37
      1261
    4. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      63
      1114
    5. Pääseekö E.M.Pekkinen Oy konkurssiin?

      Riittääkö riittävästi varallisuutta ja omaisuutta aloittaa konkurssi menettely? https://empekkinen.smartpage.fi/juhlan
      Maailman menoa
      10
      906
    6. Maajussille morsian: Maajussi-Teemu rehellisenä - Tilittää morsioehdokkaiden kirjeistä: "Se oli..."

      Maajussille morsian starttasi taas. Tsemppiä maajussi-Teemulle rakkauden löytymiseen! Lue Teemun haastattelu: https://
      Maajussille morsian
      4
      867
    7. Haloo Purra ja muut hönöt, Suomen rikkain maksaa veroa 4,7 %.

      Mites leikkaukset edistyy, MOTin mukaan Herlin kaikkien kikkailujen jälkeen maksaa tämän veroprosentin.
      Maailman menoa
      247
      831
    8. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      74
      802
    9. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      55
      790
    10. Sinähän olet fiksu nainen, joten kuuntele

      Tulet pettymään miehiin, jotka osaavat hurmata sinut parhaiten ja joihin sorrut helpoimmin. Sulla on hyvin asiat. Miksi
      Ikävä
      61
      781
    Aihe