Tuossa toisessa keskustelussa törmäsin vanhaan käsitykseen, että etelämaalaiset miehet pitäisivät pyöreämmistä naisista.
Pitääkö tuo mielestäsi paikkansa edelleen?
Olen sitä mieltä, että välimeren pohjoispuolella olevissa maissa pätevät samat kauneusihanteet kuin pohjoismaissakin. ^
Arabitaustaiset nuoret miehet tuntuvat suorastaan haalivan hoikkia blondeja. En ole tainnut yhdenkään arabitaustaisen nuoren miehen seurassa nähdä ylipainoista naista. Arabitaustaiset tuntuvat muutenkin olevan hyvin tarkkoja ulkoisista seikoista. Heillä on tukka, vaatteet ja autot aina viimeisen päälle.
Mustilla miehillä olen huomannut olevan enemmän tukevia naisia, mutta johtuuko tuo heidän naismaustaan vai siitä, että he eivät niin helposti saa muita, eli heidän markkina-arvo on alhaisempi kuin keskimäärin?
Vai olenko kokonaan väärässä?
Pitävätkö ulkkikset muhkummista?
12
339
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu varmasti pitkälti miehestä itsestään, ei vain kulttuurista. Itse olen aikanaan muhkummassa kunnossa ollessani saanut aivan liikaa ei toivottua huomiota nimenomaan arabeilta ja myös tummaihoisilta. Nykyään saan pitkälti olla heiltä rauhassa ja huomio tulee muilta ryhmiltä. Lisäksi olen kyllä kuullut mm. Yhdysvalloissa ollessani ihan suoraan, että olen liian hoikka. Olin silloin ns. Etelävaltioissa, jossa kyllä olinkin katukuvassa oikeasti hoikka, vaikka Suomessa olen täysin normaali.
- Anonyymi
Ai niin ja olen mä kyllä kuullut muutaman kerran suomalaiseltakin mieheltä, että olen liian laiha. Tosin he ovat olleet sellaisia miehiä, jotka ovat tunteneet mut tuhdimmassakin kunnossa, eli siis heillä on ollut mielikuva mihin verrata.
- Anonyymi
Mulla on ihan samanlainen kokemus, että tuhdimmassa kunnossa ollessani nimenomaan arabit olivat jatkuvasti tunkemassa iholle. Ei tietenkään kaikki, mutta selkeästi useammat. Nykään hoikempana saan olla heiltä rauhassa, mutta muutaman tuhdimpi ystäväni ei. Tosin heistä toinen kyllä tykkääkin siitä saamastaan huomiosta. Itse sanoisin siis ihan vaan oman henkilökohtaisen kokemukseni perusteella, että kyllä he pitävät enemmän "muhkummista", mutta ei se tietenkään ole jokaisen yksilön kohdalla sama. Eiväthän esim. pohjoismaisetkaan miehet pidä kaikki samanlaisista naisista.
Ja ainakin minun silmiini ne itseäni lähestyneet ovat olleet hyvännäköisiä. Mä vaan en noin yleisesti ole kiinnostunut tummemmista miehistä, enkä tykkää yhtään sellaisesta iholle tunkemisesta, jota he harrastavat. En mä tietenkään tiedä, että ovatko he oman kulttuurinsa standardien mukaan sitten hyvännäköisiä vai eivät, mutta en minä ole heissä mitään suurempaa ulkonaista valituksenaihetta nähnyt. Ja mä kyllä olen nähnyt monen nuoren arabimiehen käsipuolessa varsin tuhtejakin neitokaisia, mutta ehkä tämäkin on paikkakunnasta kiinni.
Nyt täytyy myöntää etten ole kiinnittänyt juurikaan huomiota mitä afrot tai arabit käsipuolessaan kuskaa. Ei ole kiinnostanut seurailla. Yleensä katson poispäin vaikka puluja mielummin, kun joku tumma etelän helmi tulee vastaan.
- Anonyymi
Jännä juttu. Muualla on tärkeää, miltä näyttää. Sillä ei niin väliä, missä murjussa asuu.
Täällä panostetaan kämppään. Ei niinkään meikata, koreilla vaatteilla jne. - Anonyymi
Etenkin tietyissä pienemmän toimeentulon maissa tuo pyöreys ihmisessä kertoo terveydestä sekä hyvästä toimeentulosta ja lisääntymiskyvystä, kun taas laihuus kielii köyhyydestä ja taudeista, kuten HIV:stä. Näkyyhän tämä kyllä esimerkiksi Suomessakin siinä, että moni nainen vaikuttaa vierastavan hyvin laihoja miehiä.
Niin, tuota olen miettinyt. Luulen kuitenkin, että naiset yhdistävät laihuuden, voiman puutteeseen ja kyvyttömyyteen suojella laumaa.
Monesti naiset ihmettelevät, että miksi lihava nainen ei kelpaa miehille, kun naiset hyväksyvät helpommin ylipainoisen miehen. He unohtavat, että hintelä mies on naisille sama, kuin lihava nainen miehille.
- Anonyymi
Mustat miehet ovat komeita eli varmasti saavat sellaisen naisen kun haluavat.
- Anonyymi
Itse pidän normaaleista seksikkäistä naisista ehkä vähän urheilullisen vartaloisista naisista eli timmi kroppaisista naisista
- Anonyymi
En ihan varmaksi tiedä. Viimeksi eilen näib porraskäytävässä näin arabi-miehen naisystävänsä kanssa, jolla oli huomattavan blondattu ei mitenkään hoikka nainen seuranaan. Ikä oli ainakin +30.
Ehkä alle 20v kuten yleensä kauniiden hoikkien eurooppalaisten naisten kanssa liikkuu. Tuossa ikäisenä useimmat ovat hoikkia, mutta naisten blondius on ehkä tärkeämpää, koska se herättää paremmin ylpeyttä ja kateutta, kun ulkoapäin katsotaan. Silloin näki näitä epäsuhtaisia pareja enemmän, kun oli vaikeampi saada oleskelulupaa. Nyt kun oleskelulupa irtoaa helpommin, on muiden kulttuurien miehillä varaa olla krantumpia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3905332Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3632997- 762631
- 1012318
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4931992MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/411689Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2351496Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281459"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko351423Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh2721412