Paras konsti laihtua ja ennaltaehkäisyä lihomista on se ettei osta kaappiin mitään sellaista mistä voi lihoa.
Itse ostin jääkaappiin litran maitoa yhteen tarkoitukseen.Sitä olisi mennyt siihen tarkoitukseen niin vähän että se olisi pilaantunut joten tein siitä lettuja ja söin se kaikki kerralla.
Siitäkin tuli kerralla 1600 ylimääräistä kaloria
Ennemmin olisi kannattanut kaataa maidot viemäriin kuin tehdä niistä lettuja.
Ei olisi kannattanut ostaa maitoa.
Anonyymi-ap
3
202
Vastaukset
- Anonyymi
” joten tein siitä lettuja ja söin se kaikki kerralla.”
...eli sinulla on ahmimishäiriö. - Anonyymi
Selkeä johtopäätös: Maito lihottaa!
Itse juon viikoittain rasvatonta maitoa noin 10 litraa. Kanamunia menee myös 10kpl/vko.
On se vaan kumma kun paino laskee vuosi vuodelta!
Isoäidin ruskeat piparit ja muut vastaavat menevät ilman maitoa kuten myös tumma 70% suklaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768462Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593261- 382604
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272171
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362149- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151723- 661686
- 181619