Vai vasta illalla. Kun jos mä meen illalla, niin mä oisin sitten huomenna suihkunraikkaana töissä. Kun mä nyt menisin ulos, eikä mun ketään tarvi tavata. Viimeks mä pesin tän keskiviikko iltana ja mä en oikein ymmärrä miks tän pitää jo nyt haista näin pahalle. Ja joka kerta kun suihkun avaa, niin kaivo tyhjenee afrikassa.
Kannattaako käydä nyt suihkussa
6
229
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä tyhjenee Atlantin valtameri jos käy suihkussa. Mieti sitä.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178885247
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Menes Haisuli nyt sinne suihkuun ja käytä tupla-annos suihkusaippuaa. Suosittelen juuriharjapesua! 😁
Jos olet nyt lähdössä ulos lenkille tai vaikka hikisiin pihatöihin, niin ei sitä ennen tarvitse käydä suihkussa.
Muuten kannattaa ottaa minuutin-kahden suihku noin kerran - pari päivässä. Joskus harvemmin, joskus useamminkin - riippuu niin paljon siitä millainen iho sinulla on ja mitä puuhailet ja missä. 🙂- Anonyymi
Niin, haista ei kannata. Tuosta muistuikin että heitä haisseja alkaa taas ilmetä kaupassa ja kirjastossa. Luulisi ettei ole kova homma piipahtaa suihkussa saippuan kera. Silloin mennään suihkuun kun on likainen eikä vuorokauden ajan mukaan.
Naistenlehdessä oli vinkki, miten suihkusta voi tehdä kylpylätason elämyksen. En muista siitä muuta kuin tuoksukynttilät ja ruusunlehtien sirottaminen vessanpytyn kannelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 195954
- 54738
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119672- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?14496- 49493
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55465
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450