Kannattaako käydä nyt suihkussa

Anonyymi-ap

Vai vasta illalla. Kun jos mä meen illalla, niin mä oisin sitten huomenna suihkunraikkaana töissä. Kun mä nyt menisin ulos, eikä mun ketään tarvi tavata. Viimeks mä pesin tän keskiviikko iltana ja mä en oikein ymmärrä miks tän pitää jo nyt haista näin pahalle. Ja joka kerta kun suihkun avaa, niin kaivo tyhjenee afrikassa.

6

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä tyhjenee Atlantin valtameri jos käy suihkussa. Mieti sitä.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🔞 ­­­N­­­y­­­m­f­­o­­m­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#178885247

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Menes Haisuli nyt sinne suihkuun ja käytä tupla-annos suihkusaippuaa. Suosittelen juuriharjapesua! 😁

• Jos olet nyt lähdössä ulos lenkille tai vaikka hikisiin pihatöihin, niin ei sitä ennen tarvitse käydä suihkussa.
      Muuten kannattaa ottaa minuutin-kahden suihku noin kerran - pari päivässä. Joskus harvemmin, joskus useamminkin - riippuu niin paljon siitä millainen iho sinulla on ja mitä puuhailet ja missä. 🙂

• Anonyymi

Niin, haista ei kannata. Tuosta muistuikin että heitä haisseja alkaa taas ilmetä kaupassa ja kirjastossa. Luulisi ettei ole kova homma piipahtaa suihkussa saippuan kera. Silloin mennään suihkuun kun on likainen eikä vuorokauden ajan mukaan.

• Naistenlehdessä oli vinkki, miten suihkusta voi tehdä kylpylätason elämyksen. En muista siitä muuta kuin tuoksukynttilät ja ruusunlehtien sirottaminen vessanpytyn kannelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      54
      738
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      672
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      493
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      465
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe