Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa haluaisit alkaa 7 tunnin tantraseksisessioon?

-flowersreally-

26

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähän täytyy kyllä vastata, että taidan passata sekä vastaamisen että koko session.
      Kysy jotakin helpompaa👍

      Ja sitäpaitsi, kuka sinä muuten olet?
      Sinulla on kyllä välillä oikein kivoja kysymyksiä. Olisi kiva sijoittaa sinut johonkin mielikuvahahmoon, mutta en saa tehtyä näiden kysymystesi perusteella mitään hataraakaan mielikuvaa omaksi ilokseni. 🙂

      • Anonyymi

        Täällä oli joskus hyvinkin persoonallinen tyyppi, flowersreally. Ehkä vähän asperger tms, mutta hauska, viiltävä, oivaltava.

        Aloittaja on joku toisen maineella ratsastava nolife.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä oli joskus hyvinkin persoonallinen tyyppi, flowersreally. Ehkä vähän asperger tms, mutta hauska, viiltävä, oivaltava.

        Aloittaja on joku toisen maineella ratsastava nolife.

        Ahaa, ok. - Kiitos kun kerroit 👍
        Ilman rekisteröintiä kaikki nimimerkit on tietenkin vapaasti käytettävissä 🙂


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Ahaa, ok. - Kiitos kun kerroit 👍
        Ilman rekisteröintiä kaikki nimimerkit on tietenkin vapaasti käytettävissä 🙂

        Niin se on, moni asia tässä maailmassa ihmisen vapaassa harkinnassa. Teot kertovat aina tekijästään 😀


    • Mieluummin vastaavan ajan kestävä väittely sähköautoistumisen hyvistä ja huonoista puolista.

    • Anonyymi

      Ahaa. No edelliseen olisin sopiva pari edelliselle :) en ole järin innostunut sähköautoistumisesta. Ymmärrän kyllä tavoitteet, mutta haluaisin ärtymystäni kiistellä kokonaisuudesta.

    • Kuulostaa toivottoman pitkälle ajalle, mutta varmasti parempi vaihtoehto kuin seitsemän tunnin tantrumseksi.

    • Anonyymi

      En kenenkään. Ajatuskin 7:stä tunnista seksiä kuulostaa ikävältä.

    • Anonyymi

      Voisin taas pitkästä aikaa mainita tämän, kuten olen joskus aiemminkin menetellyt: Pirpanaa kun pääsisin "korkkaamaan", niin nauttisin varmaan siitä. En tosin tiedä hänen ulkonäöstään riittävästi jotta voisin varmuudella sanoa panisinko vai enkö. Palstan juttujen perusteella olen saanut tämän obsessioni häntä kohtaan <3.

    • Meillä on jotain tantraseksin kaltaista, tosin välillä nukahdetaan ja sitten taas jatketaan.

    • En nyt osaa sanoa varsinaisesti että juuri kenen palstan naisista kanssa tahtoisin juuri tuota kokeilla mutta olisihan se ehkä hauskaa ja nautinnollista kokeilla vaikka jonkun ihanan ja herkän ja kauniin palstakurpan kanssa. Mutta tietysti se vaatisi hyvää henkistä yhteyttä ainakin sen mukaan miten minä tuon tantraseksin käsitän.☺️😋.

      • Anonyymi

        Voi sitä kokeilla kaveripoikien yhdistyksessäkin .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi sitä kokeilla kaveripoikien yhdistyksessäkin .

        Ei voi kun on hetero ja kiinnostunut naisista. Mä jätän ne kaveripojat ihan mielihyvin sulle kun niitä noin hirveästi aina kaipailet ja niistä niin kiinnostunut olet mulle itelle ne kun on aivan merkityksettömiä.😄.


    • Ei ehdi, lähden töihin käppäilemään. Hoitamaan ehkä jonkun teidänkin lapsia. 😄

      Adjöö!

    • Niih.. tuo nyt on sellainen juttu, että kumppanin olisi oikeasti hallittava itsensä, jotta voisin harkita tantraseksiä. Kysehän on itsehillinnästä.

      Itsestäni voin sanoa, että iskisi jo alkumetreillä niin jäätävä panetus. Tantrat saisi kyytiä ja itsehillintä lentäisi romukoppaan. Minulta siis.

      Ja uusintakierros parin tunnin päästä. Ja aamulla kans.

      Mä en sovellu tantraan, olen liian hedonistinen. Kaikki mulle tässä ja nyt. Myös seksissä.

      • Kuulostaapa, niin tutulta. Taitais kyllä jäädä minunkin osaltani nää sessiot.🤭


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kuulostaapa, niin tutulta. Taitais kyllä jäädä minunkin osaltani nää sessiot.🤭

        Mitä järkeä on seksissä, jossa pitää opetella pidättäytymään?
        Joku hullu ukkeli keksinyt historian havinassa taas tälläisen mielenhallintakeinon joka on suoraan sanottuna sadistista. Heh.

        Nautinnon pitkittäminen??


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mitä järkeä on seksissä, jossa pitää opetella pidättäytymään?
        Joku hullu ukkeli keksinyt historian havinassa taas tälläisen mielenhallintakeinon joka on suoraan sanottuna sadistista. Heh.

        Nautinnon pitkittäminen??

        Joo siis kyllä jos ne hormoonit ottaa vallan, niin se on vähän niinkuin moro🤭😋

        Jos se toinen osapuoli on sitten se joka tykkää mennä pitkän kaavan mukaan, niin saattaa olla jonkinsortin sadisti.🙈 mä oon kyl heikko😅


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Joo siis kyllä jos ne hormoonit ottaa vallan, niin se on vähän niinkuin moro🤭😋

        Jos se toinen osapuoli on sitten se joka tykkää mennä pitkän kaavan mukaan, niin saattaa olla jonkinsortin sadisti.🙈 mä oon kyl heikko😅

        No sittenhän meitä on siinä asiassa kaksi..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No sittenhän meitä on siinä asiassa kaksi..

        🤘🏻🤗


    • Anonyymi

      Pitkälliset hipelöinnit ovat hipeille ja muille sienen syöjille joilla ei ole elämässään muuta tekemistä.

      Mieluummin nopeammat rytkäytykset ja useammin.
      Seitsemään tuntiin on rytkäytetty vähintään kolmesti ja siinä välillä ehditty käydä kalalla, pari pientä konehommaa hoitaa ja vähän pihan trimmeröintiäkin.

      -keinovaginamies-

      • No niin.. yhdyn sinuun.
        Eiku mielipiteeseen jonka esitit.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No niin.. yhdyn sinuun.
        Eiku mielipiteeseen jonka esitit.

        Kaikki järkevät tekee niin.
        Olen ennenkin kiinnittänyt huomiota, että olet toimen muori etkä mikään tusaaja :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki järkevät tekee niin.
        Olen ennenkin kiinnittänyt huomiota, että olet toimen muori etkä mikään tusaaja :)

        -keinovaginamies-

        Niih.. laatu suhteessa määrään. Tosin joskus on mukavaa ihan olla vaan. Yhdessä. Se kyllä johtaa aina minulla toimintaan.

        Ei musta olisi tantrailemaan. Siinä pitää osata pidättäytyä ja harjoittaa itsehillintää.


    • Anonyymi

      Kerääkö tää kukkaistyyppi jotain tilastoja näillä gallupeillaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe