Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa haluaisit alkaa 7 tunnin tantraseksisessioon?

-flowersreally-

26

336

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähän täytyy kyllä vastata, että taidan passata sekä vastaamisen että koko session.
      Kysy jotakin helpompaa👍

      Ja sitäpaitsi, kuka sinä muuten olet?
      Sinulla on kyllä välillä oikein kivoja kysymyksiä. Olisi kiva sijoittaa sinut johonkin mielikuvahahmoon, mutta en saa tehtyä näiden kysymystesi perusteella mitään hataraakaan mielikuvaa omaksi ilokseni. 🙂

      • Anonyymi

        Täällä oli joskus hyvinkin persoonallinen tyyppi, flowersreally. Ehkä vähän asperger tms, mutta hauska, viiltävä, oivaltava.

        Aloittaja on joku toisen maineella ratsastava nolife.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä oli joskus hyvinkin persoonallinen tyyppi, flowersreally. Ehkä vähän asperger tms, mutta hauska, viiltävä, oivaltava.

        Aloittaja on joku toisen maineella ratsastava nolife.

        Ahaa, ok. - Kiitos kun kerroit 👍
        Ilman rekisteröintiä kaikki nimimerkit on tietenkin vapaasti käytettävissä 🙂


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Ahaa, ok. - Kiitos kun kerroit 👍
        Ilman rekisteröintiä kaikki nimimerkit on tietenkin vapaasti käytettävissä 🙂

        Niin se on, moni asia tässä maailmassa ihmisen vapaassa harkinnassa. Teot kertovat aina tekijästään 😀


    • Mieluummin vastaavan ajan kestävä väittely sähköautoistumisen hyvistä ja huonoista puolista.

    • Anonyymi

      Ahaa. No edelliseen olisin sopiva pari edelliselle :) en ole järin innostunut sähköautoistumisesta. Ymmärrän kyllä tavoitteet, mutta haluaisin ärtymystäni kiistellä kokonaisuudesta.

    • Kuulostaa toivottoman pitkälle ajalle, mutta varmasti parempi vaihtoehto kuin seitsemän tunnin tantrumseksi.

    • Anonyymi

      En kenenkään. Ajatuskin 7:stä tunnista seksiä kuulostaa ikävältä.

    • Anonyymi

      Voisin taas pitkästä aikaa mainita tämän, kuten olen joskus aiemminkin menetellyt: Pirpanaa kun pääsisin "korkkaamaan", niin nauttisin varmaan siitä. En tosin tiedä hänen ulkonäöstään riittävästi jotta voisin varmuudella sanoa panisinko vai enkö. Palstan juttujen perusteella olen saanut tämän obsessioni häntä kohtaan <3.

    • Meillä on jotain tantraseksin kaltaista, tosin välillä nukahdetaan ja sitten taas jatketaan.

    • En nyt osaa sanoa varsinaisesti että juuri kenen palstan naisista kanssa tahtoisin juuri tuota kokeilla mutta olisihan se ehkä hauskaa ja nautinnollista kokeilla vaikka jonkun ihanan ja herkän ja kauniin palstakurpan kanssa. Mutta tietysti se vaatisi hyvää henkistä yhteyttä ainakin sen mukaan miten minä tuon tantraseksin käsitän.☺️😋.

      • Anonyymi

        Voi sitä kokeilla kaveripoikien yhdistyksessäkin .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi sitä kokeilla kaveripoikien yhdistyksessäkin .

        Ei voi kun on hetero ja kiinnostunut naisista. Mä jätän ne kaveripojat ihan mielihyvin sulle kun niitä noin hirveästi aina kaipailet ja niistä niin kiinnostunut olet mulle itelle ne kun on aivan merkityksettömiä.😄.


    • Ei ehdi, lähden töihin käppäilemään. Hoitamaan ehkä jonkun teidänkin lapsia. 😄

      Adjöö!

    • Niih.. tuo nyt on sellainen juttu, että kumppanin olisi oikeasti hallittava itsensä, jotta voisin harkita tantraseksiä. Kysehän on itsehillinnästä.

      Itsestäni voin sanoa, että iskisi jo alkumetreillä niin jäätävä panetus. Tantrat saisi kyytiä ja itsehillintä lentäisi romukoppaan. Minulta siis.

      Ja uusintakierros parin tunnin päästä. Ja aamulla kans.

      Mä en sovellu tantraan, olen liian hedonistinen. Kaikki mulle tässä ja nyt. Myös seksissä.

      • Kuulostaapa, niin tutulta. Taitais kyllä jäädä minunkin osaltani nää sessiot.🤭


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kuulostaapa, niin tutulta. Taitais kyllä jäädä minunkin osaltani nää sessiot.🤭

        Mitä järkeä on seksissä, jossa pitää opetella pidättäytymään?
        Joku hullu ukkeli keksinyt historian havinassa taas tälläisen mielenhallintakeinon joka on suoraan sanottuna sadistista. Heh.

        Nautinnon pitkittäminen??


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mitä järkeä on seksissä, jossa pitää opetella pidättäytymään?
        Joku hullu ukkeli keksinyt historian havinassa taas tälläisen mielenhallintakeinon joka on suoraan sanottuna sadistista. Heh.

        Nautinnon pitkittäminen??

        Joo siis kyllä jos ne hormoonit ottaa vallan, niin se on vähän niinkuin moro🤭😋

        Jos se toinen osapuoli on sitten se joka tykkää mennä pitkän kaavan mukaan, niin saattaa olla jonkinsortin sadisti.🙈 mä oon kyl heikko😅


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Joo siis kyllä jos ne hormoonit ottaa vallan, niin se on vähän niinkuin moro🤭😋

        Jos se toinen osapuoli on sitten se joka tykkää mennä pitkän kaavan mukaan, niin saattaa olla jonkinsortin sadisti.🙈 mä oon kyl heikko😅

        No sittenhän meitä on siinä asiassa kaksi..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No sittenhän meitä on siinä asiassa kaksi..

        🤘🏻🤗


    • Anonyymi

      Pitkälliset hipelöinnit ovat hipeille ja muille sienen syöjille joilla ei ole elämässään muuta tekemistä.

      Mieluummin nopeammat rytkäytykset ja useammin.
      Seitsemään tuntiin on rytkäytetty vähintään kolmesti ja siinä välillä ehditty käydä kalalla, pari pientä konehommaa hoitaa ja vähän pihan trimmeröintiäkin.

      -keinovaginamies-

      • No niin.. yhdyn sinuun.
        Eiku mielipiteeseen jonka esitit.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No niin.. yhdyn sinuun.
        Eiku mielipiteeseen jonka esitit.

        Kaikki järkevät tekee niin.
        Olen ennenkin kiinnittänyt huomiota, että olet toimen muori etkä mikään tusaaja :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki järkevät tekee niin.
        Olen ennenkin kiinnittänyt huomiota, että olet toimen muori etkä mikään tusaaja :)

        -keinovaginamies-

        Niih.. laatu suhteessa määrään. Tosin joskus on mukavaa ihan olla vaan. Yhdessä. Se kyllä johtaa aina minulla toimintaan.

        Ei musta olisi tantrailemaan. Siinä pitää osata pidättäytyä ja harjoittaa itsehillintää.


    • Anonyymi

      Kerääkö tää kukkaistyyppi jotain tilastoja näillä gallupeillaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      310
      7041
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2154
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1591
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      26
      1403
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1113
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      989
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      833
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      47
      818
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe