Kuinka monta kertaa olet ollut palstalaisen kanssa sukupuoliyhteydessä?
Palstalaiset ja sukupuoliyhteys
25
249
Vastaukset
Höö.. niin monasti etten laskea saata..
pujotteIija kirjoitti:
Luulisin et minulla suunnilleen yhtä monta kertaa kuin sinulla
No voin sanoa, että yhtä monta kertaa molemmilla. Tai en ny varmaksi mene sanomaan kun en tiedä sinun seksihurjasteluistasi piiitkän palstaurasi aikana.
Pikku-pirpana kirjoitti:
No voin sanoa, että yhtä monta kertaa molemmilla. Tai en ny varmaksi mene sanomaan kun en tiedä sinun seksihurjasteluistasi piiitkän palstaurasi aikana.
Kyl ne hurjastelut alkoi vasta sinun myötä
pujotteIija kirjoitti:
Kyl ne hurjastelut alkoi vasta sinun myötä
Juu.. sit ollaan samoissa kerroissa. Itse asiassa yritin jopa laskea, mutta tuntui kovin mahdottomalle.. :D
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu.. sit ollaan samoissa kerroissa. Itse asiassa yritin jopa laskea, mutta tuntui kovin mahdottomalle.. :D
Sanoisin et....ei ainakaan liian monta kertaa ole ollut :D
Nyt ohjelmassa ruokailutaukopujotteIija kirjoitti:
Sanoisin et....ei ainakaan liian monta kertaa ole ollut :D
Nyt ohjelmassa ruokailutaukoHeeii mä jo luulin, että sä alat kyllästymään minuun .. :D
Et vissiin si .. juu ei me vielä liikaa.Pikku-pirpana kirjoitti:
Heeii mä jo luulin, että sä alat kyllästymään minuun .. :D
Et vissiin si .. juu ei me vielä liikaa.Enhän minä nyt noin ihanaan voi kyllästyä, toivottavasti et sinäkään minuun
pujotteIija kirjoitti:
Enhän minä nyt noin ihanaan voi kyllästyä, toivottavasti et sinäkään minuun
Kyllästymään? Minulla on ikävä tapa kyllästyä nopeasti. Mutta sinun kanssasi sitä ei juurikaan ole esiintynyt. Vastahan tässä aletaan pääsemään vauhtiin, kun tutuiksi tultu.. :D
Kuuleppas kultaseni.. olet mielestäni mitä ihanin.Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllästymään? Minulla on ikävä tapa kyllästyä nopeasti. Mutta sinun kanssasi sitä ei juurikaan ole esiintynyt. Vastahan tässä aletaan pääsemään vauhtiin, kun tutuiksi tultu.. :D
Kuuleppas kultaseni.. olet mielestäni mitä ihanin.Niin....eihän tässä todellakaan vielä mikään vanha pariskunta olla :D
pujotteIija kirjoitti:
Niin....eihän tässä todellakaan vielä mikään vanha pariskunta olla :D
Pariskunta?
Ollaanko me muka pariskunta? Eikös meillä ollutkaan tapailusuhde? Seksiä ilman sitoumuksia?
Nooh. Kai me ollaan jollakin tavalla "yhdessä", mutta kultaseni.. kaikella rakkaudella.. emme ole pariskunta.Pikku-pirpana kirjoitti:
Pariskunta?
Ollaanko me muka pariskunta? Eikös meillä ollutkaan tapailusuhde? Seksiä ilman sitoumuksia?
Nooh. Kai me ollaan jollakin tavalla "yhdessä", mutta kultaseni.. kaikella rakkaudella.. emme ole pariskunta.Ei tuohon oikeen muu sopinut kuin pariskunta :D
pujotteIija kirjoitti:
Ei tuohon oikeen muu sopinut kuin pariskunta :D
Okei.. mä taas tulkitsin väärin. Siitä pidetään kiinni mitä asioista on viimeksi sovittu. Tosin kai tässä jossakin vaiheessa pitänee taas päivittää meidän status. Joudut kestämään sen taas kerran. Eihän se nyt niin kauhiaa ole ollut?
Pikku-pirpana kirjoitti:
Okei.. mä taas tulkitsin väärin. Siitä pidetään kiinni mitä asioista on viimeksi sovittu. Tosin kai tässä jossakin vaiheessa pitänee taas päivittää meidän status. Joudut kestämään sen taas kerran. Eihän se nyt niin kauhiaa ole ollut?
OMG, statuksen päivitys tulossa :D
pujotteIija kirjoitti:
OMG, statuksen päivitys tulossa :D
Nii-i.. eikös ole hirveetä. Vai kauriista?
No joku sorkkaeläin kummiskin.
Ollaankos me muuten vielä tänä vuonna tehtykään statuksen päivitystä?Pikku-pirpana kirjoitti:
Nii-i.. eikös ole hirveetä. Vai kauriista?
No joku sorkkaeläin kummiskin.
Ollaankos me muuten vielä tänä vuonna tehtykään statuksen päivitystä?Muistan kyllä kun tehtiin päivitys, mutta en milloin
pujotteIija kirjoitti:
Muistan kyllä kun tehtiin päivitys, mutta en milloin
Juu. Se on siis edessä.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu. Se on siis edessä.
Oiskohan iltasessio ohi tältäerää? Suunnittelen pyörälenkkiä
pujotteIija kirjoitti:
Oiskohan iltasessio ohi tältäerää? Suunnittelen pyörälenkkiä
Hyvää lenkkiä. Nautiskele ja ota vesipullo mukaan. Minä suunnittelen jo nukkumaan menoa.. heipsans kultaseni.
- Anonyymi
Ei voi ihan varmaksi sanoa, mutta luulen luvun olevan nolla kertaa.
Luultavasti luku ei tuosta lisäänny, ei voi vähentyäkään joten pitää olla tyytyväinen.
AV Pitääkö kaikki asiat udella?
Enpä osaa sanoa. Laittakaa miehet nimiä kehiin, keitä täällä kirjoittaa.🤔
Esitänpä kysymyksen mikäs on ap. Oma tilanne?
- Anonyymi
😂🤣😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt464944Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.622787Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2281104Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391094Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711064Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611055- 1271026
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72984- 137895
- 49884