Nyt se on varmaa!

Anonyymi-ap

Jos et hae työtä, et voi sellaista saadakkaan.

Yllättävän harvat työnantajat lähtevät oveltaovelle hakemaan työntekijöitä töihin ja ovatkin sitä mieltä, että työttömien olisi ryhdistäydyttävä ja alkaa ihan itse hakemaan niitä työpaikkoja!
Haku edellytyksenä se, että on alan koulutus ja mielellään jonkiverran sitä kokemusta, mutta kyllä harjoitteluunkin pääsee. Rohkeasti siis kotikynnyksen yli työnhakuun!

Monet vain odottelee sitä työtä? Ei mamutkaan sitä ymmärrä että heille tarjotaan heti erinäistä työtä jota paikalliset eivät osaa? Esim. Mainosten jakaminen ei ole heidän mielestä monimutkaista, eikä markettien/kauppojen hyllyttäminenkään tai kassatyö, pizzan kuljettamisesta puhumattakaan.

Tehtaiden sarjatyöt on nopeaa oppia ja maksetaan ihan kelpo tiliä siististä sisätyöstä, ei huono!

9

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulle on kaksi työnantajaa soittanut, että tulisinko töihin!
      Molempiin sitten menin eri vuosina! Viimeisin työsuhde kesti yli 30v.
      Kyllä ne työnantajat oikesti etsivät työntekijöitä ja varsinkin täsmänä!

      No on pohjatyötäkin tehtävä eli laitettava niitä hakuja säännöllisesti ja live käynnit eivät ole mikään huono. Itse tein livenä hakuja saisiin paikkoihin 4 kertaa vuodessa eli 3kk välein. Jäin ilmeisesti mieleen...

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­­N­y­m­­f­­­o­­­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#178909982

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ainakin valtiolla tullaan ihan suoraan obelta hakemaan töihim ilman, että edes on hakenut töihin. Täälläkin samat heput länkyttää yli 12 vuotta 24/7 7 päivänä viikossa, että miksi et tule valtiolle töihin. Samat heput myös estävät kaikilla muilla aloilla ja työpaikoilla työskentelyn. Tulevat ostamaan, savustamaan, lahjomaan, manipuloimaan työstä kuin työstä ulos.

      • Anonyymi

        Paitsi, että en ollut kenenkään sukulainen enkä kaveri.


    • Anonyymi

      "Jos et hae työtä, et voi sellaista saadakkaan."

      Aivan, tosin missä on ensimmäinen todiste että joskus jossain olisi avattu työpaikka ihan vain siksi kun joku Eveliina tai Petri sitä tai vastaavaa haki. Ja palkattiinko Eveliina tai Petri kun hän sentään jostain firmasta tai vastaavasta haki työtä? Ei palkattu koska firman pomo haki pojalleen tai tyttärelleen töitä ja valitsi töihin poikansa Kyöstin tai tyttärensä Helmi-Orvokin Eveliinan tai Petrin sijaan.

      Siis Kyösti tai Helmi-Orvokki eivät siis hakeneet töitä ja silti saivat niitä, eikö se muka ole todiste siitä että töitten hakua toki voi mutta ei välttämättä pidä harjoittaa?

      Sehän on vanha totuus se että työpaikkoja availee yksin työantelija ja työpaikkoja availlaan vain jos työnantelijan taholla ollaan sellaisen availemistarpeessa.

      Työpaikan availemistarve siis on työnantelijassa esiintyvä sisäsyntyinen asia eikä työttömien teot tai tekemättömyydet siihen vaikuta lainkaan.

      Nyt tulisi siis pohtia mikä eroitti Petrin Kyöstistä ja Eveliinan Helmi-Orvokista?
      Ja pohtia että auttaisiko se että Petriä ja Eveliinaa aletaan rankaista enempi tai kovemmin siihen että kun he vastaavassa tilanteessa seuraavan kerran ovat niin valinta silläkertaa kohdistuisikin heihin eikä jonkun pomon rintaperillisiin?

    • Anonyymi

      Virkamiehille ja poliitikoille pitäisi takoa pesäpallomailalla päähän että työnvastaanottaminen tarkoittaa työsopimuksen allekirjoittamista.

      • Anonyymi

        Vain pienenä täydennyksenä: "... tarkoittaa TES:n mukaisen työsopimuksen allekirjoittamista.", ei mitään nollatuntisopimuksia tai 0-9 €/pv -sopimuksia.


    • Anonyymi

      Minä kerron sulle viistettelija esimerkkinä hain töitä walpro logistikan kautta haastattelun aikana jo huomasin ei ole kaikki kohdallaan hakivat ltp varastolle trukkikuskia no minäpä soitin sinne sieltä vastattiin walpro logitiikalla ei ole heidän kanssa mitään tekemistä joten koko työn haku on yhtä pelleilyä samaan kastiin kuuluu barona ja pahin on folka rektyrointi

    • Anonyymi

      En ole hakenut töitä 7 vuoteen. Työn hakemista on helppo vältellä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe