Trump paljastaa vihdoin, miksei suostunut palauttamaan asiakirjalaatikoita!

Anonyymi-ap

22

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Korruptoitunut sosialisti Biden haluaa viedä lailliselta presidentiltä myös vaatteet!

    • Anonyymi

      Eikö nyt tuolla omaisuudella voinut muita laatikoita hankkia?

    • Ydinasesalaisuuksia sisältävän laatikon materiaalit neutraloituvat kun päälle on laitettu Cry Baby Trumpsterin sukkia ja kalsareita, senhän nyt tietää Tucker Carlsonkin.

    • Anonyymi

      Ehkä salaisten asiakirjojen pitäminen kotona ruokki Trumpin harhaa, että hän on yhä vallan kahvassa, eli oikeutettu tekemään mitä tahansa.

      • Todednnäköisesti jostain tuollaisesta ollut kyse. Hänhän ei suostunut myöntämään tappiotaan, vaan yhä harhoissaan varmasti kuvitellut olevansa oikeutettu presidentti ja täten yhä vallankahvassa kiinni. Johtanut sitten kotoaan omaa pientä maailmaansa.


    • Ei iso oranssi pelle kykene käsittämään kuinka naurettava onkaan sen hulluus on jotain aivan käsittämätöntä.😄.

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen minkä Trump aloitti Biden pilasi:

        https://yle.fi/a/3-11625830

        -harmiseikirj-

        Trump ei alottanut mitään muuta kuin kaaoksen ja pahimman kahtiajaon jenkkien jatkuvilla valheillaan, rikoksillaan ja vallankaappausyrityksellään.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Trump ei alottanut mitään muuta kuin kaaoksen ja pahimman kahtiajaon jenkkien jatkuvilla valheillaan, rikoksillaan ja vallankaappausyrityksellään.😄.

        Jenkkien historiassa.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Trump ei alottanut mitään muuta kuin kaaoksen ja pahimman kahtiajaon jenkkien jatkuvilla valheillaan, rikoksillaan ja vallankaappausyrityksellään.😄.

        Trump oli rauhantekijä toisin kuin sodanlietsoja Bideeni :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Trump oli rauhantekijä toisin kuin sodanlietsoja Bideeni :)

        -harmiseikirj-

        Hullu se on ja rikollinen.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Hullu se on ja rikollinen.😄.

        Jos Trump olisi saanut jatkaa ja Ukrainan sota alkanut, olisi maapallo jo tuhottu Trumpin impulsiivisella ydiniskulla.

        Syytä olisi Harmiksenkin miettiä, mitä voi saada puheillaan aikaan, vaikkeivat ne täällä näytä uppoavan kovin hedelmälliseen maaperään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos Trump olisi saanut jatkaa ja Ukrainan sota alkanut, olisi maapallo jo tuhottu Trumpin impulsiivisella ydiniskulla.

        Syytä olisi Harmiksenkin miettiä, mitä voi saada puheillaan aikaan, vaikkeivat ne täällä näytä uppoavan kovin hedelmälliseen maaperään.

        Se olis voinut ollu hyvinkin mahdollista että niin olis käyny.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Trump olisi saanut jatkaa ja Ukrainan sota alkanut, olisi maapallo jo tuhottu Trumpin impulsiivisella ydiniskulla.

        Syytä olisi Harmiksenkin miettiä, mitä voi saada puheillaan aikaan, vaikkeivat ne täällä näytä uppoavan kovin hedelmälliseen maaperään.

        Jos trump olisi ollut johdossa Ukrainan sotaa ei olisi syttynyt edes.

        -harmiseikirj-


      • Mikkojuhan
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos trump olisi ollut johdossa Ukrainan sotaa ei olisi syttynyt edes.

        -harmiseikirj-

        Kyllä se olis syttynyt putleri olis hyökänny jokatapauksessa.🙂.


    • Rumppi on Usan versio Putinista....ainoa ongelma Rumpilla on se, että Usa on oikeusvaltio, eikä edes pressa saa perseillä. :oD

      • Anonyymi

        Totta, Trump ja Putin pyrkivät rauhaan, tasa-arvoon ja veljeyteen kansojen välillä :) Sodanlietsoja Biden pyrkii sotaan ja tuhoon :(

        -harmiseikirj.-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta, Trump ja Putin pyrkivät rauhaan, tasa-arvoon ja veljeyteen kansojen välillä :) Sodanlietsoja Biden pyrkii sotaan ja tuhoon :(

        -harmiseikirj.-

        Joo, ja elefantit ovatr sukua suomalaiselle muikulle. :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo, ja elefantit ovatr sukua suomalaiselle muikulle. :oD

        Odotahan vaan kun Bidenin klaanin toimet Ukrainassa tulevat esiin, siinä on pientä keittoa Hunterin läppäriltä löytyneet pedomatskutkin joista kyllä joku muu istuisi loppuikänsä linnassa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Odotahan vaan kun Bidenin klaanin toimet Ukrainassa tulevat esiin, siinä on pientä keittoa Hunterin läppäriltä löytyneet pedomatskutkin joista kyllä joku muu istuisi loppuikänsä linnassa.

        -harmiseikirj-

        No jospa ne kohta kaikki kolme sit istuu vankilassa ja lätkivät korttia ringissä. :oD


    • Anonyymi

      asioista parpaisiin ja kantapäihinkin... tuo missä tuo miley curus... netflixin juttu blackm irror sarjassa pitää katsoa uudestaankin tuo niin hauska juttu

      https://en.wikipedia.org/wiki/Rachel,_Jack_and_Ashley_Too

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe