Laatikot sisälsivät henkilökohtaisia tavaroita, kuten paitoja ja kenkiä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8cd96896-da57-4b02-992b-cc1ec0701c1b
Halla-aho sanoi aikoinaan, että Trump on parasta, mitä Amerikalle on tapahtunut.
Trump paljastaa vihdoin, miksei suostunut palauttamaan asiakirjalaatikoita!
22
331
Vastaukset
- Anonyymi
Korruptoitunut sosialisti Biden haluaa viedä lailliselta presidentiltä myös vaatteet!
- Anonyymi
Eikö nyt tuolla omaisuudella voinut muita laatikoita hankkia?
Ydinasesalaisuuksia sisältävän laatikon materiaalit neutraloituvat kun päälle on laitettu Cry Baby Trumpsterin sukkia ja kalsareita, senhän nyt tietää Tucker Carlsonkin.
- Anonyymi
Ehkä salaisten asiakirjojen pitäminen kotona ruokki Trumpin harhaa, että hän on yhä vallan kahvassa, eli oikeutettu tekemään mitä tahansa.
Todednnäköisesti jostain tuollaisesta ollut kyse. Hänhän ei suostunut myöntämään tappiotaan, vaan yhä harhoissaan varmasti kuvitellut olevansa oikeutettu presidentti ja täten yhä vallankahvassa kiinni. Johtanut sitten kotoaan omaa pientä maailmaansa.
Ei iso oranssi pelle kykene käsittämään kuinka naurettava onkaan sen hulluus on jotain aivan käsittämätöntä.😄.
Anonyymi kirjoitti:
Sen minkä Trump aloitti Biden pilasi:
https://yle.fi/a/3-11625830
-harmiseikirj-Trump ei alottanut mitään muuta kuin kaaoksen ja pahimman kahtiajaon jenkkien jatkuvilla valheillaan, rikoksillaan ja vallankaappausyrityksellään.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Trump ei alottanut mitään muuta kuin kaaoksen ja pahimman kahtiajaon jenkkien jatkuvilla valheillaan, rikoksillaan ja vallankaappausyrityksellään.😄.
Jenkkien historiassa.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Trump ei alottanut mitään muuta kuin kaaoksen ja pahimman kahtiajaon jenkkien jatkuvilla valheillaan, rikoksillaan ja vallankaappausyrityksellään.😄.
Trump oli rauhantekijä toisin kuin sodanlietsoja Bideeni :)
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Trump oli rauhantekijä toisin kuin sodanlietsoja Bideeni :)
-harmiseikirj-Hullu se on ja rikollinen.😄.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Hullu se on ja rikollinen.😄.
Jos Trump olisi saanut jatkaa ja Ukrainan sota alkanut, olisi maapallo jo tuhottu Trumpin impulsiivisella ydiniskulla.
Syytä olisi Harmiksenkin miettiä, mitä voi saada puheillaan aikaan, vaikkeivat ne täällä näytä uppoavan kovin hedelmälliseen maaperään. Anonyymi kirjoitti:
Jos Trump olisi saanut jatkaa ja Ukrainan sota alkanut, olisi maapallo jo tuhottu Trumpin impulsiivisella ydiniskulla.
Syytä olisi Harmiksenkin miettiä, mitä voi saada puheillaan aikaan, vaikkeivat ne täällä näytä uppoavan kovin hedelmälliseen maaperään.Se olis voinut ollu hyvinkin mahdollista että niin olis käyny.🙂.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Trump olisi saanut jatkaa ja Ukrainan sota alkanut, olisi maapallo jo tuhottu Trumpin impulsiivisella ydiniskulla.
Syytä olisi Harmiksenkin miettiä, mitä voi saada puheillaan aikaan, vaikkeivat ne täällä näytä uppoavan kovin hedelmälliseen maaperään.Jos trump olisi ollut johdossa Ukrainan sotaa ei olisi syttynyt edes.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Jos trump olisi ollut johdossa Ukrainan sotaa ei olisi syttynyt edes.
-harmiseikirj-Kyllä se olis syttynyt putleri olis hyökänny jokatapauksessa.🙂.
Rumppi on Usan versio Putinista....ainoa ongelma Rumpilla on se, että Usa on oikeusvaltio, eikä edes pressa saa perseillä. :oD
- Anonyymi
Totta, Trump ja Putin pyrkivät rauhaan, tasa-arvoon ja veljeyteen kansojen välillä :) Sodanlietsoja Biden pyrkii sotaan ja tuhoon :(
-harmiseikirj.- Anonyymi kirjoitti:
Totta, Trump ja Putin pyrkivät rauhaan, tasa-arvoon ja veljeyteen kansojen välillä :) Sodanlietsoja Biden pyrkii sotaan ja tuhoon :(
-harmiseikirj.-Joo, ja elefantit ovatr sukua suomalaiselle muikulle. :oD
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo, ja elefantit ovatr sukua suomalaiselle muikulle. :oD
Odotahan vaan kun Bidenin klaanin toimet Ukrainassa tulevat esiin, siinä on pientä keittoa Hunterin läppäriltä löytyneet pedomatskutkin joista kyllä joku muu istuisi loppuikänsä linnassa.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Odotahan vaan kun Bidenin klaanin toimet Ukrainassa tulevat esiin, siinä on pientä keittoa Hunterin läppäriltä löytyneet pedomatskutkin joista kyllä joku muu istuisi loppuikänsä linnassa.
-harmiseikirj-No jospa ne kohta kaikki kolme sit istuu vankilassa ja lätkivät korttia ringissä. :oD
- Anonyymi
asioista parpaisiin ja kantapäihinkin... tuo missä tuo miley curus... netflixin juttu blackm irror sarjassa pitää katsoa uudestaankin tuo niin hauska juttu
https://en.wikipedia.org/wiki/Rachel,_Jack_and_Ashley_Too
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664