Miten saisin vanhan bff takaisin

Anonyymi-ap

Noin vuos sit mä sain uuden ystävän pelistä, pelailtii paljon ja loppujenlopuks oltii ystävii mut sit se halua kokoajan pelaa munkaa ja menin kerran toisen kaa se suuttu siitä mut sitten se leppy sit me nähtii irl käytii leffas ja vaa hengaamas se oli poika mä tyttö sit kun oltiin oltu keskustas pari kertaa mä menin niille yökylää viikoks se asu sil eri paikkakunnal niin menin sinne bussil, se oli kivaa mut sen jälkee alotin uuden harrastuksen ja ei ollu nii paljoo aikaa enää parhaalle ystävälle nimettin toisiamme bff ja lopulta talvella meille tuli riitaa siitä et haluisin vapaaajalla mennä luistelee vaik ei ois treenei mut sekin sovittiin sillein jotenkin sit eräänä paivänä kun puhuttiin vp niin se loppetti sen ja aloin ingroolaa sitä kun musta tuntu etten kaipais sitä enään ja kun se oli niin takertuva et en voinu tehä mitää muuta kun puhuu sille no mulle sit tuli aikaa kivast ja nii mut noin 1kk aloin kaipaamaan sitä ja mietin et jos kertoisin et oon pahoillani mut se oli poistanu mut akikkialt paitsi normi viesteist kerroin sit joskus 2kk pääst et anteeks eikä sitä kiinostanu ja se sano hyvästi mut nyt molemmat on taas alkanu pelaa ja peltataan kahestaan alussa se puhu enkä mä uskoltanu nyt se ei ees enää kuule mua kun ollaan eri puhekanaval ja haluisin vaan tietää et onko enää järkee yrittää sopii riitaa koska sitä ei hirveesti tunnu kiinostavan mut samalla se on ihminen ketä en haluis menettää ja hoksasin sen vasta mun teon jälkeen🤦‍♀️

3

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ymmärrän et tein tosi väärin mut silti haluisin olla sen kaveri

    • Anonyymi

      muun muassa välimerkit kappalejaot ja isot alkukirjaimet helpottaisivat tekstin ymmärtämistä ja auttaisivat paremmin vastaamaan otsikossa esitettyyn kysymykseen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      152
      6409
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3868
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1995
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1488
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe