Miehille. Siksi miesten pitää juoda viinaa ja käydä baareissa jotta mies voisi alotteita tehdä. Ei missään kadulla kyllä kukaan yritä naista iskeä eikä naiset todellakaan tee alotteita miehille kadulla.
Viinaa pitää juoda siis jotta edes olis jonkinlaiset mahikset miehellä löytää kunmppani. Kumppanin löytäminen on ulkoistettu täysin miesten harteille.
T: viinamies
Naiset on kyllä todella huonoja tekemään alotteita
25
377
Vastaukset
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla tutustuu naisiin ja voi löytää kumppanin.
Raitis mies jää yksin.
t. viinamies Vitun marttyyri. Oikein miesten mies.
Häpeisin olla äitisi,Niin muuten onkin. Itsesäälinen rääpäle. Nolo ihminen...
Kännissä varmaan helkatin imelä...
Tuskin alkoholillakaan tuosta sen parempi tulee, mut voi itse luulla niin. 🤣
- Anonyymi
kyllä kai kaikki tytöt vastaavat jos on asiallinen kirje.
Avaruustytöt, oikein innostus näytelijöist', ihastuttavia näyttelijöitä.
Tämä sarja, uusi Silo tässä on näyttelemässä tuo Rebecca Ferguson ... siiz sama näyttelijä kuin Rose the Hat..... on sheriffinä selvittämässä mysteriä.' - Anonyymi
Viinamiehillä on joo vaikeaa tehdä aloitteita tai saada vastakaikua kun viinamiehen oma ulosanti on kännisen örinää ja mutinaa. :D
- Anonyymi
Kummallista mies tekee aloitteen ja sen jälkeen nainen määrää/päättää miehiltä ei paljon kysellä
- Anonyymi
Miksi naiset menee johonkin terassille juomaan alkoholia jos eivät halua miesten lähestyvän.
- Anonyymi
Eihän se terassille meno ole mikään kutsuhuuto miehille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kutsu siihen että miehen pitää tehdä aloite. Eihän kukaan tässä maassa seurustelisi jos ei miehet olis tehneet alotteita koska naiset ei koskaan tee. Suomessa olisi alle miljoona asukasta jos naisille olis jätetty aloitteen tekemiset.
Anonyymi kirjoitti:
Se on kutsu siihen että miehen pitää tehdä aloite. Eihän kukaan tässä maassa seurustelisi jos ei miehet olis tehneet alotteita koska naiset ei koskaan tee. Suomessa olisi alle miljoona asukasta jos naisille olis jätetty aloitteen tekemiset.
En tiedä kestä vai mistä johtuu. Mutta suomi kyllä pienenee naapurimaita nopeemmin. Pariutuminen näyttää täällä olevan tavallista hankalampaa.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
En tiedä kestä vai mistä johtuu. Mutta suomi kyllä pienenee naapurimaita nopeemmin. Pariutuminen näyttää täällä olevan tavallista hankalampaa.
Ulkomailta lisää miehii siittämään naisia
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä sitten onko se ruotsin parempi syntyvyys sitten siitä kiinni. Kun ei sielä saa tilastoida syntyperän mukaan. Oli sielä ainakin ihan perusruotsalaisellakin miehellä 4 lasta. Mutta kait heilläkin on joku oma versio lestaadiolaisuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öhöm, öhöm. Useammankin kerran naiset on pyytänyt mua "terdelle", välillä suorastaan vaatinut!
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2015 invaasio, nevö forget!!! Samaan aikaan olisi saatu oikeita pakolaisia Ukrainasta (ryysy hyökkäsi Krimille), niitä blondeja. Mutta ei, päiväntasaajan eteläpuolelta töivoimapulan paikkaajia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2015 invaasio, nevö forget!!! Samaan aikaan olisi saatu oikeita pakolaisia Ukrainasta (ryysy hyökkäsi Krimille), niitä blondeja. Mutta ei, päiväntasaajan eteläpuolelta töivoimapulan paikkaajia...
Ukrainasta sitten miehiä siittämään naisia niin saa suomikin ukrainalaista verta ettei suomi suometu ja naiset jää ilman lapsia ukrainalais miehille voitais maksaa 100 000 euroa siitä että siittää suominaisia ja joka siittämisestä 100 000 euroa
- Anonyymi
Vuoteet on huonoja https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009649959.html
Sadat tuhannet Voihan ne ollakin, jos ovat tottuneet miesten tekevän aloitteita. Vanhoista kaavoista on vaikeaa päästä irti. Tai on periaate, ettei naisen kuulu tehdä aloitetta, äidiltä opittu.
- Anonyymi
Ei ne uskalla edes. 10vssä 0 yritystä.
- Anonyymi
Kävisit, läski, lenkillä ja kuntosalilla...
- Anonyymi
Naiset ei halua selvinpäin tutustua vaikka kahvilla. Aina on pitänyt baariin mennä jos haluaa naisiin tutustua. Näin se minun kohdalla oli kun tyttöystävävän löysin.
Olin jopa raitiskin 4 vuoden ajan eikä yksikään nainen halunnut treffeille sinne kahvilaan sinä aikana.- Anonyymi
Häränpaskaa, dena, häränpaskaa.
Mä olen aina saanut naisilta kutsuja kahville juttelemaan, terdelle, iltaa viettämään, leffaan jne. oon aina ollut magneetti naisten huomiolle kaikkialla. Oon kai tähti?
- Anonyymi
Totta, ainakin minä olen ihan toivottoman hyono tekemään aloitteita asioissa, joista en ole lainkaan kiinnostunut. Kääntöpuolella on tosin sitten se, että aloitteiden tekeminen minulle asioissa, jotka eivät minua kiinnosta, on aivan yhtä tyhjän kanssa, kun en kiinnotu silloinkaan.
Kaikkia naisia ei baareista löydy. Ei minua ainakaan, juon alkoholia todella harvoin.
- Anonyymi
Niinpä ja ainakin minulla, jos joskus baarisa olen, niin en ole siellä seuraa etsimässä. Ainoa tilanne, jossa joskus baariin lähde, on näkemään ystäviä ja viettämään heidän kanssaan aikaa. Silloin tosiaan juttelen ystävieni kanssa ja vietän aikaa heidän kanssaan, enkä pidä siitä, jos joku tuntematon siihen tuppautuu.
- Anonyymi
Peililasi tyttö oli kauppareisuulla, peililasit onkin tehokkaat aurinkolasit, heijastavat takaisin sen säteilyn. Tervehti naamalla eli hymyilemällä :)
En tiedä joku toistaiseksi tuntematon, en jaksanut mennä juttelemaan, niin kuuma, piti kiirehtiä kotiin helteestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745