Naiset on kyllä todella huonoja tekemään alotteita

Anonyymi-ap

Miehille. Siksi miesten pitää juoda viinaa ja käydä baareissa jotta mies voisi alotteita tehdä. Ei missään kadulla kyllä kukaan yritä naista iskeä eikä naiset todellakaan tee alotteita miehille kadulla.
Viinaa pitää juoda siis jotta edes olis jonkinlaiset mahikset miehellä löytää kunmppani. Kumppanin löytäminen on ulkoistettu täysin miesten harteille.

T: viinamies

25

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vain viinaa juomalla tutustuu naisiin ja voi löytää kumppanin.
      Raitis mies jää yksin.

      t. viinamies

    • Vitun marttyyri. Oikein miesten mies.

      Häpeisin olla äitisi,

      • Niin muuten onkin. Itsesäälinen rääpäle. Nolo ihminen...

        Kännissä varmaan helkatin imelä...

        Tuskin alkoholillakaan tuosta sen parempi tulee, mut voi itse luulla niin. 🤣


    • Anonyymi

      kyllä kai kaikki tytöt vastaavat jos on asiallinen kirje.

      Avaruustytöt, oikein innostus näytelijöist', ihastuttavia näyttelijöitä.

      Tämä sarja, uusi Silo tässä on näyttelemässä tuo Rebecca Ferguson ... siiz sama näyttelijä kuin Rose the Hat..... on sheriffinä selvittämässä mysteriä.'

    • Anonyymi

      Viinamiehillä on joo vaikeaa tehdä aloitteita tai saada vastakaikua kun viinamiehen oma ulosanti on kännisen örinää ja mutinaa. :D

    • Anonyymi

      Kummallista mies tekee aloitteen ja sen jälkeen nainen määrää/päättää miehiltä ei paljon kysellä

    • Anonyymi

      Miksi naiset menee johonkin terassille juomaan alkoholia jos eivät halua miesten lähestyvän.

      • Anonyymi

        Eihän se terassille meno ole mikään kutsuhuuto miehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se terassille meno ole mikään kutsuhuuto miehille.

        Se on kutsu siihen että miehen pitää tehdä aloite. Eihän kukaan tässä maassa seurustelisi jos ei miehet olis tehneet alotteita koska naiset ei koskaan tee. Suomessa olisi alle miljoona asukasta jos naisille olis jätetty aloitteen tekemiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on kutsu siihen että miehen pitää tehdä aloite. Eihän kukaan tässä maassa seurustelisi jos ei miehet olis tehneet alotteita koska naiset ei koskaan tee. Suomessa olisi alle miljoona asukasta jos naisille olis jätetty aloitteen tekemiset.

        En tiedä kestä vai mistä johtuu. Mutta suomi kyllä pienenee naapurimaita nopeemmin. Pariutuminen näyttää täällä olevan tavallista hankalampaa.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        En tiedä kestä vai mistä johtuu. Mutta suomi kyllä pienenee naapurimaita nopeemmin. Pariutuminen näyttää täällä olevan tavallista hankalampaa.

        Ulkomailta lisää miehii siittämään naisia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ulkomailta lisää miehii siittämään naisia

        En tiedä sitten onko se ruotsin parempi syntyvyys sitten siitä kiinni. Kun ei sielä saa tilastoida syntyperän mukaan. Oli sielä ainakin ihan perusruotsalaisellakin miehellä 4 lasta. Mutta kait heilläkin on joku oma versio lestaadiolaisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se terassille meno ole mikään kutsuhuuto miehille.

        Öhöm, öhöm. Useammankin kerran naiset on pyytänyt mua "terdelle", välillä suorastaan vaatinut!

        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkomailta lisää miehii siittämään naisia

        2015 invaasio, nevö forget!!! Samaan aikaan olisi saatu oikeita pakolaisia Ukrainasta (ryysy hyökkäsi Krimille), niitä blondeja. Mutta ei, päiväntasaajan eteläpuolelta töivoimapulan paikkaajia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2015 invaasio, nevö forget!!! Samaan aikaan olisi saatu oikeita pakolaisia Ukrainasta (ryysy hyökkäsi Krimille), niitä blondeja. Mutta ei, päiväntasaajan eteläpuolelta töivoimapulan paikkaajia...

        Ukrainasta sitten miehiä siittämään naisia niin saa suomikin ukrainalaista verta ettei suomi suometu ja naiset jää ilman lapsia ukrainalais miehille voitais maksaa 100 000 euroa siitä että siittää suominaisia ja joka siittämisestä 100 000 euroa


    • Anonyymi

      Vuoteet on huonoja https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009649959.html
      Sadat tuhannet

    • Voihan ne ollakin, jos ovat tottuneet miesten tekevän aloitteita. Vanhoista kaavoista on vaikeaa päästä irti. Tai on periaate, ettei naisen kuulu tehdä aloitetta, äidiltä opittu.

    • Anonyymi

      Ei ne uskalla edes. 10vssä 0 yritystä.

      • Anonyymi

        Kävisit, läski, lenkillä ja kuntosalilla...


    • Anonyymi

      Naiset ei halua selvinpäin tutustua vaikka kahvilla. Aina on pitänyt baariin mennä jos haluaa naisiin tutustua. Näin se minun kohdalla oli kun tyttöystävävän löysin.
      Olin jopa raitiskin 4 vuoden ajan eikä yksikään nainen halunnut treffeille sinne kahvilaan sinä aikana.

      • Anonyymi

        Häränpaskaa, dena, häränpaskaa.

        Mä olen aina saanut naisilta kutsuja kahville juttelemaan, terdelle, iltaa viettämään, leffaan jne. oon aina ollut magneetti naisten huomiolle kaikkialla. Oon kai tähti?


    • Anonyymi

      Totta, ainakin minä olen ihan toivottoman hyono tekemään aloitteita asioissa, joista en ole lainkaan kiinnostunut. Kääntöpuolella on tosin sitten se, että aloitteiden tekeminen minulle asioissa, jotka eivät minua kiinnosta, on aivan yhtä tyhjän kanssa, kun en kiinnotu silloinkaan.

    • Kaikkia naisia ei baareista löydy. Ei minua ainakaan, juon alkoholia todella harvoin.

      • Anonyymi

        Niinpä ja ainakin minulla, jos joskus baarisa olen, niin en ole siellä seuraa etsimässä. Ainoa tilanne, jossa joskus baariin lähde, on näkemään ystäviä ja viettämään heidän kanssaan aikaa. Silloin tosiaan juttelen ystävieni kanssa ja vietän aikaa heidän kanssaan, enkä pidä siitä, jos joku tuntematon siihen tuppautuu.


    • Anonyymi

      Peililasi tyttö oli kauppareisuulla, peililasit onkin tehokkaat aurinkolasit, heijastavat takaisin sen säteilyn. Tervehti naamalla eli hymyilemällä :)

      En tiedä joku toistaiseksi tuntematon, en jaksanut mennä juttelemaan, niin kuuma, piti kiirehtiä kotiin helteestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2297
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      223
      1843
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1260
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      147
      1152
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1073
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      32
      1052
    7. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      56
      979
    8. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      902
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      57
      886
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      840
    Aihe