Vanhasta tavarasta kiinnostuneita?

23

290

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastasit oikein 12 kysymykseen.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­­­N­­y­m­­­f­­o­­­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17892871T

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Vanha tavara ja posliini

    • Juu.. 8/12 mullekin. Aika arvalla meni.

    • 11/12

    • Anonyymi

      Minulle tuli sama tulos.

    • 12.

    • Anonyymi

      En katsonut linkkiä, mutta minulla on lähes kaikki huonekalut 70 luvulta. Ne nyt vain satuvat olemaan ikuisia. Lisäksi kirjahyllyssä on mm. 70 luvun Salora 1800 ja ISO tietokirjasarja koristeena.

      Toki minulla on uusinta tekniikkaa paljon, mutta ei ne herätä wanhan kunnon fiiliksiä. 90cm+270cm äänennopeuteen perustuva ¼taajuudella toimiva putkibassokin on piilotettu kirjahyllyn taakse.

      Muistan kun pyysin kaverin mukaan hakemaan 70 luvun nahkasohvaa ja kahta sarjaan kuuluvaa tuolia.

      Vanhempi nainen oli hieman vaivautunut, että paljonkohan noista kehtaa pyytää. (Ilmoituksessa ei ollut maininnut hintaa, eikä puhelimessakaan)

      Pyysi lopulta 30€??? Annoin 50€ ja valehtelin, ettei ole pienempää. Hitsi se sohva painaa ainakin tonnin. Hirmu homma kantaa kolmanteen kerrokseen. Onneksi on voimaa.

      >simiti<

      • Joo ne nahkasohvat onkin hyviä, harmi vaan kun kaikki ton ajan huonekalut haisee röökille. Mun omat keittiökalusteet on 50 luvulta. Mutta ei mulla muuta vanhaa ole. Jotain kirjoja ehkä. Nyt on menossa sveriges industri vuodelta 1948.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Joo ne nahkasohvat onkin hyviä, harmi vaan kun kaikki ton ajan huonekalut haisee röökille. Mun omat keittiökalusteet on 50 luvulta. Mutta ei mulla muuta vanhaa ole. Jotain kirjoja ehkä. Nyt on menossa sveriges industri vuodelta 1948.

        Juu ei haise. Kiikkutuolini on 60 luvulta, sekään ei haise pierulle.

        >simiti<


    • Anonyymi

      "Vanhasta tavarasta kiinnostuneita?"

      Odotin jotain palstakurppiin liittyvää...
      Taisi aloittaja tahallaan harhauttaa kun pelkkää romua oli tarjolla.

      • Harhautuksesta huolimatta tietäjät pyyhkivät vaihteeksi aloittajalla pöytää kuin kissa eukolla.

        Minähän olen moisista romuista nähnyt vain avaimen, jolla kellon lisäksi pystyi virittämään peltisen autoradan ja lisäksi toki suomustimen idea on tuttu. Perintökaari ei ole meikäläistä esineistöllä rikastuttanut. En ymmärtänyt miten hiiren tuohon on tarkoitus jäädä. Tupakkaa on ehkä ahdettu piippuun, mutta ei kultaesineisiin.


    • Anonyymi

      Dino jo melkein innostui otsikosta, mutta tämähän näyttääkin antikvariaatin aleosastolta :D

      • Anonyymi

        Pöh. O minullakin "aarteita".niistä en vain kirjoiþa.
        >simiti<


    • 10/12 pari tavaraa oli sellasia ettei ollu vastaan tullu aiemmin.🙂.

    • Ehdin vastaamaan tähän visaan jo tuolla toisessa ketjussa. Laitan oman tuloksen mielelläni myös tähän.

      "Vastasit oikein 9 kysymykseen"

      Kiitos visasta. 😊

    • Anonyymi

      12/12
      Testin mukaan olen todellinen vintage-tuntija.

      Totuushan on se, että reaalielämässäni vanhaa tavaraa on siedettävä, kierrätettävä ja pantava kuntoon, jos jatkossakin aion elää vanhalla rahalla :)

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Millä ja miten panet kuntoon?


      • Anonyymi

        Neiti-herra Auervaara elämäntyössään. Hamaan loppuun saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä ja miten panet kuntoon?

        Käytetään mm. vähän meisseliä ja herkkää otetta ;)

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Eikö vanhasta tavarasta kiinnostuneille ole nuo treffipalstat olemassa.

      • Anonyymi

        Tavara voi olla vanhaa mutta ei välttämättä vanhentunutta, Dino S.


    • Anonyymi

      Jaa kysely ei koskenutkaan palstan naisoletettuja :)

      -harmiseikirj-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      93
      1865
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1512
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      1025
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      976
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      46
      884
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      758
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      721
    8. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      706
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      701
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      633
    Aihe