Vanhasta tavarasta kiinnostuneita?

23

381

Äänestä

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastasit oikein 12 kysymykseen.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

💋 ­­­N­­y­m­­­f­­o­­­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17892871T

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Vanha tavara ja posliini

• Juu.. 8/12 mullekin. Aika arvalla meni.

• 11/12

• Anonyymi

Minulle tuli sama tulos.

• 12.

• Anonyymi

En katsonut linkkiä, mutta minulla on lähes kaikki huonekalut 70 luvulta. Ne nyt vain satuvat olemaan ikuisia. Lisäksi kirjahyllyssä on mm. 70 luvun Salora 1800 ja ISO tietokirjasarja koristeena.

Toki minulla on uusinta tekniikkaa paljon, mutta ei ne herätä wanhan kunnon fiiliksiä. 90cm+270cm äänennopeuteen perustuva ¼taajuudella toimiva putkibassokin on piilotettu kirjahyllyn taakse.

Muistan kun pyysin kaverin mukaan hakemaan 70 luvun nahkasohvaa ja kahta sarjaan kuuluvaa tuolia.

Vanhempi nainen oli hieman vaivautunut, että paljonkohan noista kehtaa pyytää. (Ilmoituksessa ei ollut maininnut hintaa, eikä puhelimessakaan)

Pyysi lopulta 30€??? Annoin 50€ ja valehtelin, ettei ole pienempää. Hitsi se sohva painaa ainakin tonnin. Hirmu homma kantaa kolmanteen kerrokseen. Onneksi on voimaa.

>simiti<

• Joo ne nahkasohvat onkin hyviä, harmi vaan kun kaikki ton ajan huonekalut haisee röökille. Mun omat keittiökalusteet on 50 luvulta. Mutta ei mulla muuta vanhaa ole. Jotain kirjoja ehkä. Nyt on menossa sveriges industri vuodelta 1948.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Joo ne nahkasohvat onkin hyviä, harmi vaan kun kaikki ton ajan huonekalut haisee röökille. Mun omat keittiökalusteet on 50 luvulta. Mutta ei mulla muuta vanhaa ole. Jotain kirjoja ehkä. Nyt on menossa sveriges industri vuodelta 1948.

Juu ei haise. Kiikkutuolini on 60 luvulta, sekään ei haise pierulle.

>simiti<

• Anonyymi

"Vanhasta tavarasta kiinnostuneita?"

Odotin jotain palstakurppiin liittyvää...
      Taisi aloittaja tahallaan harhauttaa kun pelkkää romua oli tarjolla.

• Harhautuksesta huolimatta tietäjät pyyhkivät vaihteeksi aloittajalla pöytää kuin kissa eukolla.

Minähän olen moisista romuista nähnyt vain avaimen, jolla kellon lisäksi pystyi virittämään peltisen autoradan ja lisäksi toki suomustimen idea on tuttu. Perintökaari ei ole meikäläistä esineistöllä rikastuttanut. En ymmärtänyt miten hiiren tuohon on tarkoitus jäädä. Tupakkaa on ehkä ahdettu piippuun, mutta ei kultaesineisiin.

• Anonyymi

Dino jo melkein innostui otsikosta, mutta tämähän näyttääkin antikvariaatin aleosastolta :D

• Anonyymi

Pöh. O minullakin "aarteita".niistä en vain kirjoiþa.
        >simiti<

• 10/12 pari tavaraa oli sellasia ettei ollu vastaan tullu aiemmin.🙂.

• Ehdin vastaamaan tähän visaan jo tuolla toisessa ketjussa. Laitan oman tuloksen mielelläni myös tähän.

"Vastasit oikein 9 kysymykseen"

Kiitos visasta. 😊

• Anonyymi

12/12
      Testin mukaan olen todellinen vintage-tuntija.

Totuushan on se, että reaalielämässäni vanhaa tavaraa on siedettävä, kierrätettävä ja pantava kuntoon, jos jatkossakin aion elää vanhalla rahalla :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Millä ja miten panet kuntoon?

• Anonyymi

Neiti-herra Auervaara elämäntyössään. Hamaan loppuun saakka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä ja miten panet kuntoon?

Käytetään mm. vähän meisseliä ja herkkää otetta ;)

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Eikö vanhasta tavarasta kiinnostuneille ole nuo treffipalstat olemassa.

• Anonyymi

Tavara voi olla vanhaa mutta ei välttämättä vanhentunutta, Dino S.

• Anonyymi

Jaa kysely ei koskenutkaan palstan naisoletettuja :)

-harmiseikirj-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      74
      1216
    2. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      81
      1109
    3. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      24
      1075
    4. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      129
      955
    5. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      6
      908
    6. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      60
      844
    7. Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???

LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.
      Ähtäri
      73
      714
    8. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      132
      672
    9. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      50
      652
    10. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      80
      632
    11. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      48
      537
    12. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      90
      530
    13. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      512
    14. Minulla on ikävä Sinua kulta, rakas

Olisitpa lähelläni, tarvitsen sinua ❤️
      Ikävä
      36
      495
    15. Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen

Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t
      Suomalaiset julkkikset
      11
      480
    16. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      109
      470
    17. 43
      467
    18. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      19
      436
    19. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      39
      436
    20. On kyllä tosi surullista

jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais
      Ikävä
      68
      397
    Aihe