Kuuma kyssäri kuumaan päivään

Anonyymi-ap

Tarvitseeko miehen olla yhtään ihastunut naiseen mennäkseen sänkyyn tämän kanssa vai riittääkö miehelle pelkkä panetuksen tunne ja kuka tahansa kohdalle osuva & suostuva nainen riittää?

Terassi-ilta..

39

428

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletan, että pelkkä panetuksen tunne voi riittää, mutta silti ihan kuka tahansa ei kelpaa. Eli siis samoin kuin naisella.

    • Anonyymi

      Kyllä panetus riittää naisen kanssa touhuamiseen, mutta ei todellakaan millaisen kanssa tahansa. Kyllä pitää olla riittävän panettava nainen.

      mustasusi

      • Anonyymi

        Eli sen naisen ulkonäkö on tärkeintä. Ja panetuksen tunne.


    • Anonyymi

      Minä katson naisesta aina naaman ja sääret.

    • Anonyymi

      Et taida ätmi vieläkään päästä poikuudestas

    • Anonyymi

      Lipevät Reinot valmiina kuumaan iltaan 😛

    • Ei nyt toki heti sänkyyn. Tavatessa vaihdetaan business cardit tai puhelimitse yhteystiedot ja ensimmäisillä treffeillä jomman kumman äiti tulee väliin istumaan säädyllisen tunnelman varmistamiseksi.

      • Anonyymi

        Kuulostaa kankealta.


    • Anonyymi

      Aijemmin kävi kaikki nainen kuin nainen mutta nyt kun menin ihastumaan oikein kunnolla ei mikään muu kelpaakkaan kun suuri ihastuksen tunne pohjalla, on se vaan niin...

    • Sanotaan, että tie miehen sydämeen käy sängyn kautta.

    • Panetus on tärkeää. Usein panetus syntyy vasta sitten kun nainen paljastaa tuheronsa, joten kannattaa mennä sinne sänkyyn kaikissa olosuhteissa.

      Jos siellä ei seiso, voi ottaa nokoset ja lähteä kotiin, jääkaapin kautta. :P

    • Anonyymi

      Ei tarvitse, himo riittää. Aidosti tositarkoituksella liikenteessä oleville usein sekä että. Ei pidä kumminkaan antaa naisenkaan ymmärtää mitään vakavia jos ei sellaista hae.

      • Anonyymi

        Lisäys, toisilla vaatimustaso korkeammalla, toisilla riittää että kuhan on naista, loput noiden väliltä.


    • Miehiä on aika erilaisia. Näkee täälläkin palstalla. Osan mielestä pidättäyminen on parasta ja osa panee ketä vaan kuka on suostuu kaveriksi, ja loput siltä väliltä.

      • Miehillä on ovulaatio joka päivä 🙃

        Mutta miehet käyttäytyvät eri tavalla eri naisten seurassa.
        On naisia joita tapaisi vain seksin merkeissä ja niitä naisia jotka kohdataan mielen tasolla.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Miehillä on ovulaatio joka päivä 🙃

        Mutta miehet käyttäytyvät eri tavalla eri naisten seurassa.
        On naisia joita tapaisi vain seksin merkeissä ja niitä naisia jotka kohdataan mielen tasolla.

        Ei kaikilla miehillä. Osalla on noin ja osalla taas ei ole koskaan, eikä missään seurassa. Valtaosa sitten jossain eri kohdissa tuolla välillä. Itse en tosin ole vielä tavannut yhtään miestä, jota seksi aina kiinnostaisi.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Miehillä on ovulaatio joka päivä 🙃

        Mutta miehet käyttäytyvät eri tavalla eri naisten seurassa.
        On naisia joita tapaisi vain seksin merkeissä ja niitä naisia jotka kohdataan mielen tasolla.

        Nyt kun mietin asiaa hetken lisää, niin en ole huomannut ovulaation vaikuttavan itsellänikään himoihin yhtään millään tavalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikilla miehillä. Osalla on noin ja osalla taas ei ole koskaan, eikä missään seurassa. Valtaosa sitten jossain eri kohdissa tuolla välillä. Itse en tosin ole vielä tavannut yhtään miestä, jota seksi aina kiinnostaisi.

        Oikeastaan halu ei ole aina himoa. Mies näkee seksiä joka puolella ja se miellyttää häntä.
        En voi tietenkään yleistää, mutta tällaisia havaintoja olen tehnyt itseni ja muiden kohdalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun mietin asiaa hetken lisää, niin en ole huomannut ovulaation vaikuttavan itsellänikään himoihin yhtään millään tavalla.

        Vaikuttaa se osalla., voi olla kyse myös kuinka korkealla progesteroni ja estrogeeeni käy kierrossa? Omakohtaisesti 3vko/30pv. 😂 Silti. aivot tietää ettei ovulaation ohjeita kannata noudattaa sokeasti kenen kanssa vaan. Hillitsee kummasti.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Vaikuttaa se osalla., voi olla kyse myös kuinka korkealla progesteroni ja estrogeeeni käy kierrossa? Omakohtaisesti 3vko/30pv. 😂 Silti. aivot tietää ettei ovulaation ohjeita kannata noudattaa sokeasti kenen kanssa vaan. Hillitsee kummasti.

        No en kai mä nyt keneenkään muuhun kantaa ottanutkaan kuin itseeni? Itselläni ei siis ole mitään vaikutusta, vaan seksi kelpaa aina ja on mielessä aina.


    • Paha kysymys. Miehistä yleisesti on todella paha sanoa, mutta lajityypillisesti pillu tietenkin kelpaa. Mutta mutta...

      Itse en hyppää tuntemattoman sänkyyn, vaan jonkin verran pitää toista tuntea ennen kuin suostun seksiin. Jokin ihmeellinen mielenhäiriö, mutta en jaksa tapella vastaankaan. En tarkoita että tarvitsisi tavata tusinan kertaa ensin, vaan tuntemisen voi toteuttaa viestittelemällä/soittelemallakin, riippuen ihan siitä kuinka hyvin kumpikin kokee jotain aitoa toisesta irti sillä tavalla saavansa. Mutta toisaalta 12 tuntia terdeä ja baaria voivat tuottaa saman tuloksen tietämyksessä itselleni jos ne tosiaan vietetään toisilleen keskustellen ja ihmetellen kuinka tutulta (ja omalta) toinen tuntuukaan.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse olla ihastunut, jos nainen maksaa 300 euroa.
      Työstähän se silloin jo käy?

      AV

    • Anonyymi

      Mikä tahansa ei kelpaa. Läski tai vanha ei kelpaa.

    • Riippuu miehestä. Jotkut menee munan johdolla, toiset tunteiden.

      • Eikä kaikki miehet ole seksikeskeisiä, vaikka moni on. Täytyy muistaa, ettei miessukupuoli ja testosteroni ole mikään selitys käytökselle, jota voi aivoillaan säädellä. Ja miehienkin lipidoissa on isoja eroja, kuten naistenkin.

        Itse tykkään miehessä nimenomaan tunteiden johdolla etenemistä, ettei muna juoksuta miestä vaan mies päättää koska hän juoksuttaa muniaan ja kaikki akat ei ole vaivan arvoisia edes munan mielestä. 👍


    • Omalta kohdaltani voin sanoa, että pelkkä panetus ja sen tavoin jonkinlainen seksi wi antaisi mitään.

      En edes ja varsinkin humalassa sitä yrittäisi edes.

      Olen jollaintavoin ronkeli seksiin liittyvissä tunnetiloissa, että kiintymyssuhde tarvitaan, että kokisin olevani haluttu ihan ihmisenä, en hetken mielijohteena/leluna. Ja olen hyväksynyt tämän faktan.

      • Anonyymi

        Juopotteletko taas tänään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juopotteletko taas tänään?

        En. Pari olutta juon grillaillessa, mutta huomenna on työpäivä...


      • Minulle on myös vanhemmiten ajattelutapa hieman muuttunut. Tai siis en nyt ikinä mikään kova yhdenillan harrastaja ole ollut muutenkaan. Tuleehan siinä vähän käytetty olo oikeastaan. Varsinkin jos siitä ei saa sitä mitä haluaisi saada. Kun harvemmin pääsee ihan siihen vireeseen.

        Mutta niinkuin nyt huomaan, että siinä jutussa pitää olla sitä jotakin, että se on mielekkäämpää.. Minulla ainakin auttaa, että tutustun paremmin siihen ihmiseen, niin seksikin on paljon antoisampaa sitten kun vaan löytää sen sopivan rentouden.☺️


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Minulle on myös vanhemmiten ajattelutapa hieman muuttunut. Tai siis en nyt ikinä mikään kova yhdenillan harrastaja ole ollut muutenkaan. Tuleehan siinä vähän käytetty olo oikeastaan. Varsinkin jos siitä ei saa sitä mitä haluaisi saada. Kun harvemmin pääsee ihan siihen vireeseen.

        Mutta niinkuin nyt huomaan, että siinä jutussa pitää olla sitä jotakin, että se on mielekkäämpää.. Minulla ainakin auttaa, että tutustun paremmin siihen ihmiseen, niin seksikin on paljon antoisampaa sitten kun vaan löytää sen sopivan rentouden.☺️

        On seksiä ja sitten oikeaa seksiä. Kyllä kun on päässyt maistamaan oikeaa seksiä, ei korvike tuo mitään...

        Tai sen voi hoitaa itsekin...


      • Disseisback kirjoitti:

        On seksiä ja sitten oikeaa seksiä. Kyllä kun on päässyt maistamaan oikeaa seksiä, ei korvike tuo mitään...

        Tai sen voi hoitaa itsekin...

        Juu parempi hoitaa vaikka ihan omakätisesti..


    • Miehiä on joka lähtöön. Toiset tuppaa haluta vaan panna sen kummempia fiiliksiä miettimättä.

      Toki jokunen on ollut myös ihan kiinnostunutkin myös jossain muussa mielessä.. mutta siis tosiaan riippuu, niin miehestä.🤭

    • Anonyymi

      Enpäs tiedä kun ei ole sellaista tunnetta tullut.

    • Anonyymi

      Nope, piiloromantikko minussa haluaa tuntea muutakin kuin kitkaa ja hankausta

    • Voin kyllä harrastaa seksiä ilman isoja tunteitakin jos itsellä ja toisella tarpeeksi mieli tekee mutta ei se seksi ilman tunteita ole lähellekään niin hyvää ja nautinnollista kun silloin kun siinä on tunteita mukana. Ne ovat itselle eriasioita oikeastaan vaikka seksiä ovat kummatkin vois sanoa että ilman tunteita se on vain seksiä ja tunteiden kanssa rakastelua.🙂.

    • Anonyymi

      Joillekin riittää että on humalassa.

    • Eihän tuohon ole yhtä vastausta, sillä miehiä on niin monenlaisia. Monelta varmaan teknisesti onnistuu seksi ilman pieninintäkään ihastumisen tunnetta, vaikka toki siinäkin jotain viehätystä täytyy olla. Uskoisin.

      Itse olen kohdannut lähinnä sellaisia miehiä, jotka ovat osoittaneet myös tunteita/ihastusta seksin yhteydessä. Oman kokemukseni perusteella siis arvioisin, että suurempi osa miehistä vähintään toivoo myös ihastumista henkilöön, jonka kanssa lähtee intiimimmin tutustumaan.

    • Anonyymi

      Täytyy ja pitää tai sitten ei ole kyse meistä :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe