Uusi hallitus

Anonyymi-ap

Köyhät ja duunarit kyykkyyn! Petteri K¤#?¤ä näyttää saavan riistäjähallituksen kasattua ja natsimammakin näyttää pettävän omat kannattajansa.

48

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      se on hyvä, että tekin laiskat törnilläiset joudutte töihin tai rahaa ei heru.

      • Anonyymi

        kemyn urpo.. onneks kemin ohi menee moottoritie ! ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kemyn urpo.. onneks kemin ohi menee moottoritie ! ;D

        Ei ohi vaan läpi 😉


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­N­y­m­f­­­o­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17894465W

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Hyvä vaan, että rupuperseille annetaan hiukan runtua. Enemmänkin pitäisi möyhentää.

    • Anonyymi

      Natsimamma ja orpopiru hallituksessa on katastrofi. Kaikki kyykkyyn!

      • Anonyymi

        menkää töihin tai rahaa ei tipu, yksinkertaista vai kuinka🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        menkää töihin tai rahaa ei tipu, yksinkertaista vai kuinka🤣

        Pitäs ensin olla niitä työpaikkoja joihin mennä töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäs ensin olla niitä työpaikkoja joihin mennä töihin.

        työtä löytyy tekevälle aina.


    • Anonyymi

      Miksi Kemissä ei KTP asettanu ehdokkaita enää vaaleihin vaikka niitä on yhä elossa ketä ollut! Proletaarit luovuttaa ja porvarit juhlii!

      • Anonyymi

        Viimeset komukat, ei niillä mitään kannatusta ole ollut vuosikymmeniin.
        Nyt eletään parempia aikoja ja ihmisten kuuluu mennä töihin tienaamaan oma leipänsä, enää ei oteta velkaa, että voidaan elättää loisia sänkyyn. Nyt on hyvä meininki vallalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeset komukat, ei niillä mitään kannatusta ole ollut vuosikymmeniin.
        Nyt eletään parempia aikoja ja ihmisten kuuluu mennä töihin tienaamaan oma leipänsä, enää ei oteta velkaa, että voidaan elättää loisia sänkyyn. Nyt on hyvä meininki vallalla.

        Lakko-oikeuteen puuttuminen tähtää siihen, että duunarista tehdään orja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakko-oikeuteen puuttuminen tähtää siihen, että duunarista tehdään orja.

        Ainoa järkevä keino valtion surkean rahatilanteen korjaamiseksi olisi kokoomuslaisten ja muiden hyvätuloisten ankara verotus, mutta eihän Orpopiru sitä tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeset komukat, ei niillä mitään kannatusta ole ollut vuosikymmeniin.
        Nyt eletään parempia aikoja ja ihmisten kuuluu mennä töihin tienaamaan oma leipänsä, enää ei oteta velkaa, että voidaan elättää loisia sänkyyn. Nyt on hyvä meininki vallalla.

        Enää ei oteta velkaa ? Käsitätkö sie että Suomen elintasoa ei voida pitää pystyssä iöman velkarahaa ? Se on velalla rakennettu hyvinvointi yhteiskunta ja sellaisena pysyy. Vuokratuet kun otetaan pois jää kasikki kämpät (sijoitusasunnot) air.bnb:n käyttöön. Nythän on valtio sponssanut suoraan keplottelijoitten pörssiin 2 miljardia/vuosi. Työpaikkoja on,mutta onko osaajia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa järkevä keino valtion surkean rahatilanteen korjaamiseksi olisi kokoomuslaisten ja muiden hyvätuloisten ankara verotus, mutta eihän Orpopiru sitä tee.

        mutta etkös sinä reppana tiedä, että paljon tienaavat maksavat jo paljon veroa🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta etkös sinä reppana tiedä, että paljon tienaavat maksavat jo paljon veroa🤣

        Älä jauha paskaa. Minä tienaan paljon ja maksan vähän veroa siihen nähden mitä tienaan.
        Lailliseen veronkiertoon on helpot konstit ja niitä käyttävät kaikki hyvätuloiset. Kaikki vain eivät ole niin rehellisiä, että tunnustaisivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jauha paskaa. Minä tienaan paljon ja maksan vähän veroa siihen nähden mitä tienaan.
        Lailliseen veronkiertoon on helpot konstit ja niitä käyttävät kaikki hyvätuloiset. Kaikki vain eivät ole niin rehellisiä, että tunnustaisivat.

        Minä olen sijoittaja ja tienaan melko hyvin, veroa maksan 34% osinkotuotoista, mutta veronkiertoon ei ole mahdollisuuksia, mitä lienee on sinun lailliset konstit, minulla ei niitä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jauha paskaa. Minä tienaan paljon ja maksan vähän veroa siihen nähden mitä tienaan.
        Lailliseen veronkiertoon on helpot konstit ja niitä käyttävät kaikki hyvätuloiset. Kaikki vain eivät ole niin rehellisiä, että tunnustaisivat.

        sinä tienaa mitään pöljäke, mee töihin sieltä vinkumasta laiska törniöläinen🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen sijoittaja ja tienaan melko hyvin, veroa maksan 34% osinkotuotoista, mutta veronkiertoon ei ole mahdollisuuksia, mitä lienee on sinun lailliset konstit, minulla ei niitä ole.

        Olet varmaan liian tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmaan liian tyhmä.

        Voi toki niinkin olla, mutta sen verran ymmärrystä, että minulla on salkunhoitaja ja hyvä tilitoimisto joka tekee veroilmoituksen. Siellä löytyy asiantuntemusta, mutta kun lain mukaan mennään, ei hekään kykene veroja kiertämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi toki niinkin olla, mutta sen verran ymmärrystä, että minulla on salkunhoitaja ja hyvä tilitoimisto joka tekee veroilmoituksen. Siellä löytyy asiantuntemusta, mutta kun lain mukaan mennään, ei hekään kykene veroja kiertämään.

        Ne kiertävät lakipykäliä niin näppärästi että et edes huomaa. Makselet vain provikat tyytyväisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakko-oikeuteen puuttuminen tähtää siihen, että duunarista tehdään orja.

        Lakko oikeus on yksi asia, ja laiton lakko toinen. Ei kukaan ole lakko oikeuteen puuttumassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne kiertävät lakipykäliä niin näppärästi että et edes huomaa. Makselet vain provikat tyytyväisenä.

        Höpö höpö, ei tuohon voi muuta sanoa. Kun ei asioista mitään tiedä, niin silloin on kiva uskoa, että kaikki hyvin ansaitsevat kiertävät veroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, ei tuohon voi muuta sanoa. Kun ei asioista mitään tiedä, niin silloin on kiva uskoa, että kaikki hyvin ansaitsevat kiertävät veroja.

        Sehän on päivänselvä asia. Turha yrittää muuta uskotella. Pahimmat muuttavat veropakolaisiksi ulkomaille, kuten yksi nalle.


    • Anonyymi

      set on hyvä hyvä että laiskat törniöläiset hessuhopot pakotetaan töihin🤣

    • Anonyymi

      Hallituksen motto:
      Työtä kaikille, palkkaa muutamille.

    • Anonyymi

      Joo ne cittarin pakolaisetkin joutuu töihin se hyvä.

    • Anonyymi

      Mistähän se Petteri K...ä aikoo keksiä työpaikat niille sadalle tuhannelle. Ei työllistäminen onnistu ilman työpaikkoja.

    • Anonyymi

      Natsimamma petti omansa tosi perusteellisesti vai mitä mieltä ovat Outokummun persut?
      Teidän irtisanomistanne helpotetaan.
      Teidän työsopimuksistanne saattaa tulla määräaikaisia.
      Teidän ensimmäinen sairaslomapäivänne muuttuu palkattomaksi.
      Teidän työttömyysturvanne heikkenee.
      Teidän lakko-oikeuttanne rajoitetaan.
      Paikallista sopimista edistetään.
      Tulikohan äänestettyä väärin? Ei duunarin kannata hypätä riistäjäkapitalistin kelkkaan. Siinä käy huonosti. Siinä kelkassa pärjäävät joten kuten vain kaikkein ruskeakielisimmät perseen nuolijat.

      • Anonyymi

        Ai että voit olla katkera ihminen sulla on varmaan aika kova verenpaine ja muutenkin yläkerta pätkii 😹😹😹😹


    • Anonyymi

      Kansallissosialistit osaa tuon manipulaatio homman,ollaan olevinaan duunarin puolella ja sitte kun valtaan on päästy,niin sitte tulee keklu kylkeen ! Mutta eipä tämä hallitus kahtavuotta pitempään tule istumaan. Tulee hurja syksy.

      • Anonyymi

        Surkea juttu mutta totta. Myönnän että äänestin väärin. Persujohto huijasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surkea juttu mutta totta. Myönnän että äänestin väärin. Persujohto huijasi.

        Koko persupuolue hajoaa. Suuri osa persuista ei hyväksy omien toimeentulon ja työehtojen heikennyksiä.


    • Anonyymi

      Punaisia ne ei ole,sinisiksi eivät enää halua tulla,minkähän värin valitsevatkaan ?

      • Anonyymi

        Käviskö paskanruskea???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käviskö paskanruskea???

        kohta te veltot paskahousut joudutte töihhin kun sossutuet lakkaa🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kohta te veltot paskahousut joudutte töihhin kun sossutuet lakkaa🤣

        Kyllä se sinunkin työ saattaa joskus loppua ja silloin tarttet sossutukea itsekin.


    • Anonyymi

      Kävispä Kennedyt

    • Anonyymi

      Hyvä hallitus tiedossa. Märin ja muut riistäjät jo kilpailivat Pöhjöis-Köreän kanssa siitä kummalla korkeampi verotus. Ei houkuta ulkomaisia eikä kotimaisia investointeja, eli ei synny työpaikkoja mikäli sitten valtio ei niitä luo. Tätähän kallut ei tietysti ymmärrä - ei vaikka rautalangasta vääntäisi. Pääasia on tunkea kädet toisten taskuille ja repiä kukkaron nyörit auki sitten vaikka väkisin kun muuhun ei kyetä.

      Tarvittaisiin tasaverotus, kun ei noilla veroilla saa muutenkaan mitään vastinetta kohtalaisten teiden lisäksi. Terveydenhuoltoa jos haluaa täytyy mennä yksityiselle. Omasta tahdostaan olevat sossupossut joutavatkin pakkotöihin työttömyyskorvauksia vastaan. Onko selvä? :)

      - Alkuperäinen ö-mies

      • Anonyymi

        Ei ole selvä. Paska hallitus tulossa valtaan. Ainoa hyvä asia siinä hallituksessa on se, että se kaatuu kohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole selvä. Paska hallitus tulossa valtaan. Ainoa hyvä asia siinä hallituksessa on se, että se kaatuu kohta.

        Onnen päivä tänään päästiin Marinin hallituksesta eroon !


    • Anonyymi

      En tiiä mutta yhtään ainuttakaan vanhustenhoivayksikköä ei enää saa yksityistää!
      Järkyttäviä tapauksia koko valtakunta täynnä!
      Vanhukset jätetty heitteille ja makaavat kuset ja paskat housissaan, osa pudonnut sängyistä lattioille eikä kukaan tule auttamaan!

      Torniossa jos yksityistetään vielä yhtään mitään niin vaihdan kuntaa!

    • Anonyymi

      tosi tarina hoiva-alan työstä. Kyllähän tähänki joku vastaa ja kirjottaa jotaki paskaa,mutta jospa siellä enemmistö ymmärtäs mitä tarkotan. Olin akoinani jonkin aikaa ykstyisellä palkollisena eräässä isommassa jokivarren kirkonkylässä. Olen nyt eläkkeellä ja kauhulla seuraan tätä menoa mikä hoitoalalla nykyään vallitsee. Silloin olin nuori ja jaksoin tehdä pitkää päivää ,viikkoja putkeen, meillä oli jatkuva alimiehitys töissä ! Ei mikää force major tilapäisesti vaan aina ! Piti olla 6,5 miehitys,meitä oli 3 ! Siihen päivystys päälle. Menin lankaan,liksaa tuli,ei ollu siittä kiinni,mutta mie ja työkaverit kuluimme loppuun hyvin pian,psyykkisesti sairaat,narkomaanit,vanhukset sekasin, saman katon alla,tämä on totta ! Bisnes oli omistajille loistava,pääsin näkemään sopimukset mitä erikunnat maksoivat kun ihmisiä sinne sijoitettiin. Kuten sanoin,en valita silloista palkkaani,mutta ei tuommosta jaksa kukaan ja missä on hoidon laatu ? Ei jaksa,ei kerkiä ja lopuksi olet itte sairas. Mikä järki tässä on ?

    • Anonyymi

      törniön lusmut töihin.
      tv.se aito ö-mies

      • Anonyymi

        Ne on jo töissä. Outokummussa niitä vetelehtii suuri joukko.


    • Anonyymi

      Tämä vasemmistolaisten lämmin itku on kyllä musiikkia korville XD Menkää töihin lapatossut.

      • Anonyymi

        Ollaan jo töissä täällä sellutehdastyömaalla. Persut makaa Outokummussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan jo töissä täällä sellutehdastyömaalla. Persut makaa Outokummussa.

        Kuullostaa tuo selluhomma siltä, että kohta teitä taas vapautuu työmarkkinoille ;)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1839
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      189
      1491
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      163
      1372
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe