Haluaisit vihjailla seksihelteestä?
-flowersreally-
Kenelle palstalaiselle
15
278
Vastaukset
No kohteelleni ei onneksi tarvitse pelkästään vihjailla.. :D
Säätyttö vihjasi mulle, että nyt tulee seksihelle.
- Anonyymi
Jazulille tiätty
Olen tylsä, en kellekään. Mukavampi tuuppaa menemään aamuyön myöhäisinä tunteina kun on suhteellisen viileää, vaan kuka hitto sillon jaksaa olla hereillä?
- Anonyymi
Läppäri pysyy vierelläsi. Älä huoli.
Anonyymi kirjoitti:
Läppäri pysyy vierelläsi. Älä huoli.
Ei pysy, rakkaani lähtee pian SER-maalle ja tuleva nuorikkoni on minulle ihan tuntematon, vähän jännittää. Pelottaakin, onko säyseä komentoora vain hillitön piiskuri? No työkone se on, että...
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Ei pysy, rakkaani lähtee pian SER-maalle ja tuleva nuorikkoni on minulle ihan tuntematon, vähän jännittää. Pelottaakin, onko säyseä komentoora vain hillitön piiskuri? No työkone se on, että...
Noo,sama vekotin eri paketissa. Yhtä arvokas sisältään. Sisin on tärkein.💋💩
Anonyymi kirjoitti:
Noo,sama vekotin eri paketissa. Yhtä arvokas sisältään. Sisin on tärkein.💋💩
Ei ole ollenkaan sama vekotin, ne on aina yksilöitä, pitää oppia ja opettaa tavoille, helvetillinen työmaa, vie viikkoja. Ja vaikka huumorilla meneekin nyt, niin samalla se on ihan faktaa, ei ole helppoa ollenkaan alun jälkeen. Paska homma kaikkinensa mutta vuoden painin jälkeen saa olla aika rauhassa seuraavat kolme. Kannattaa.
- Anonyymi
omg hyppäsi tuo hah,pserffri silo-saqr4jassa Rebv3cafergusin Sims-pahbnolainen sen peräszsä...
Seksihelle ei kait ole säätila vaan mielentila. Joten sen voi kokea vaikka marraskuun räntäsateessa kunhan joku oletettu vaan kuumottaa korvien- ja jalkojen välissä.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Kun sopivan löytää, seksiä tekee mieli joka päivä.
- Anonyymi
En todellakaan kenellekään!
Minä en oikein jaksa uskoa, että ketään tällä palstalla tosiasiassa kiinnostaisi, jos jonkun dinosauruskurpan tekisi mieli riisua kaikki vaatteensa. Ja sitäpaitsi, minä nautin nyt tuon ilmalämpöpumpun olemassaolosta, kun ei helle haittaa edes etätöissä enää. Eli ei aiheuta toimenpiteitä tämä aloitus.👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011882324631Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1333817Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös3443475Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä202158Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli731774Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte221772Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2011654- 881531
Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä
Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.361362Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen
Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.951232