Kenelle palstalaiselle

Anonyymi-ap

Haluaisit vihjailla seksihelteestä?

-flowersreally-

15

204

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kohteelleni ei onneksi tarvitse pelkästään vihjailla.. :D

    • Säätyttö vihjasi mulle, että nyt tulee seksihelle.

    • Anonyymi

      Jazulille tiätty

      • Turvallinen valinta ilman turpaa, kun ei mokoma korvaansa lotkauta seksijutuille.


    • Olen tylsä, en kellekään. Mukavampi tuuppaa menemään aamuyön myöhäisinä tunteina kun on suhteellisen viileää, vaan kuka hitto sillon jaksaa olla hereillä?

      • Anonyymi

        Läppäri pysyy vierelläsi. Älä huoli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Läppäri pysyy vierelläsi. Älä huoli.

        Ei pysy, rakkaani lähtee pian SER-maalle ja tuleva nuorikkoni on minulle ihan tuntematon, vähän jännittää. Pelottaakin, onko säyseä komentoora vain hillitön piiskuri? No työkone se on, että...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei pysy, rakkaani lähtee pian SER-maalle ja tuleva nuorikkoni on minulle ihan tuntematon, vähän jännittää. Pelottaakin, onko säyseä komentoora vain hillitön piiskuri? No työkone se on, että...

        Noo,sama vekotin eri paketissa. Yhtä arvokas sisältään. Sisin on tärkein.💋💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noo,sama vekotin eri paketissa. Yhtä arvokas sisältään. Sisin on tärkein.💋💩

        Ei ole ollenkaan sama vekotin, ne on aina yksilöitä, pitää oppia ja opettaa tavoille, helvetillinen työmaa, vie viikkoja. Ja vaikka huumorilla meneekin nyt, niin samalla se on ihan faktaa, ei ole helppoa ollenkaan alun jälkeen. Paska homma kaikkinensa mutta vuoden painin jälkeen saa olla aika rauhassa seuraavat kolme. Kannattaa.


    • Anonyymi

      omg hyppäsi tuo hah,pserffri silo-saqr4jassa Rebv3cafergusin Sims-pahbnolainen sen peräszsä...

    • Seksihelle ei kait ole säätila vaan mielentila. Joten sen voi kokea vaikka marraskuun räntäsateessa kunhan joku oletettu vaan kuumottaa korvien- ja jalkojen välissä.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Kun sopivan löytää, seksiä tekee mieli joka päivä.


    • Anonyymi

      En todellakaan kenellekään!

    • Minä en oikein jaksa uskoa, että ketään tällä palstalla tosiasiassa kiinnostaisi, jos jonkun dinosauruskurpan tekisi mieli riisua kaikki vaatteensa. Ja sitäpaitsi, minä nautin nyt tuon ilmalämpöpumpun olemassaolosta, kun ei helle haittaa edes etätöissä enää. Eli ei aiheuta toimenpiteitä tämä aloitus.👍

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      207
      5448
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      129
      3296
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2475
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      343
      2411
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2012
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1586
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1561
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1423
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1250
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe