Haluaisit vihjailla seksihelteestä?
-flowersreally-
Kenelle palstalaiselle
15
255
Vastaukset
No kohteelleni ei onneksi tarvitse pelkästään vihjailla.. :D
Säätyttö vihjasi mulle, että nyt tulee seksihelle.
- Anonyymi
Jazulille tiätty
Olen tylsä, en kellekään. Mukavampi tuuppaa menemään aamuyön myöhäisinä tunteina kun on suhteellisen viileää, vaan kuka hitto sillon jaksaa olla hereillä?
- Anonyymi
Läppäri pysyy vierelläsi. Älä huoli.
Anonyymi kirjoitti:
Läppäri pysyy vierelläsi. Älä huoli.
Ei pysy, rakkaani lähtee pian SER-maalle ja tuleva nuorikkoni on minulle ihan tuntematon, vähän jännittää. Pelottaakin, onko säyseä komentoora vain hillitön piiskuri? No työkone se on, että...
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Ei pysy, rakkaani lähtee pian SER-maalle ja tuleva nuorikkoni on minulle ihan tuntematon, vähän jännittää. Pelottaakin, onko säyseä komentoora vain hillitön piiskuri? No työkone se on, että...
Noo,sama vekotin eri paketissa. Yhtä arvokas sisältään. Sisin on tärkein.💋💩
Anonyymi kirjoitti:
Noo,sama vekotin eri paketissa. Yhtä arvokas sisältään. Sisin on tärkein.💋💩
Ei ole ollenkaan sama vekotin, ne on aina yksilöitä, pitää oppia ja opettaa tavoille, helvetillinen työmaa, vie viikkoja. Ja vaikka huumorilla meneekin nyt, niin samalla se on ihan faktaa, ei ole helppoa ollenkaan alun jälkeen. Paska homma kaikkinensa mutta vuoden painin jälkeen saa olla aika rauhassa seuraavat kolme. Kannattaa.
- Anonyymi
omg hyppäsi tuo hah,pserffri silo-saqr4jassa Rebv3cafergusin Sims-pahbnolainen sen peräszsä...
Seksihelle ei kait ole säätila vaan mielentila. Joten sen voi kokea vaikka marraskuun räntäsateessa kunhan joku oletettu vaan kuumottaa korvien- ja jalkojen välissä.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Kun sopivan löytää, seksiä tekee mieli joka päivä.
- Anonyymi
En todellakaan kenellekään!
Minä en oikein jaksa uskoa, että ketään tällä palstalla tosiasiassa kiinnostaisi, jos jonkun dinosauruskurpan tekisi mieli riisua kaikki vaatteensa. Ja sitäpaitsi, minä nautin nyt tuon ilmalämpöpumpun olemassaolosta, kun ei helle haittaa edes etätöissä enää. Eli ei aiheuta toimenpiteitä tämä aloitus.👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2343895Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t462527Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401790Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991671- 1061654
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e471469Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161469Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1681401Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1291143Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251102