Haluaisit vihjailla seksihelteestä?
-flowersreally-
Kenelle palstalaiselle
15
295
Vastaukset
No kohteelleni ei onneksi tarvitse pelkästään vihjailla.. :D
Säätyttö vihjasi mulle, että nyt tulee seksihelle.
- Anonyymi
Jazulille tiätty
Olen tylsä, en kellekään. Mukavampi tuuppaa menemään aamuyön myöhäisinä tunteina kun on suhteellisen viileää, vaan kuka hitto sillon jaksaa olla hereillä?
- Anonyymi
Läppäri pysyy vierelläsi. Älä huoli.
Anonyymi kirjoitti:
Läppäri pysyy vierelläsi. Älä huoli.
Ei pysy, rakkaani lähtee pian SER-maalle ja tuleva nuorikkoni on minulle ihan tuntematon, vähän jännittää. Pelottaakin, onko säyseä komentoora vain hillitön piiskuri? No työkone se on, että...
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Ei pysy, rakkaani lähtee pian SER-maalle ja tuleva nuorikkoni on minulle ihan tuntematon, vähän jännittää. Pelottaakin, onko säyseä komentoora vain hillitön piiskuri? No työkone se on, että...
Noo,sama vekotin eri paketissa. Yhtä arvokas sisältään. Sisin on tärkein.💋💩
Anonyymi kirjoitti:
Noo,sama vekotin eri paketissa. Yhtä arvokas sisältään. Sisin on tärkein.💋💩
Ei ole ollenkaan sama vekotin, ne on aina yksilöitä, pitää oppia ja opettaa tavoille, helvetillinen työmaa, vie viikkoja. Ja vaikka huumorilla meneekin nyt, niin samalla se on ihan faktaa, ei ole helppoa ollenkaan alun jälkeen. Paska homma kaikkinensa mutta vuoden painin jälkeen saa olla aika rauhassa seuraavat kolme. Kannattaa.
- Anonyymi
omg hyppäsi tuo hah,pserffri silo-saqr4jassa Rebv3cafergusin Sims-pahbnolainen sen peräszsä...
Seksihelle ei kait ole säätila vaan mielentila. Joten sen voi kokea vaikka marraskuun räntäsateessa kunhan joku oletettu vaan kuumottaa korvien- ja jalkojen välissä.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Kun sopivan löytää, seksiä tekee mieli joka päivä.
- Anonyymi
En todellakaan kenellekään!
Minä en oikein jaksa uskoa, että ketään tällä palstalla tosiasiassa kiinnostaisi, jos jonkun dinosauruskurpan tekisi mieli riisua kaikki vaatteensa. Ja sitäpaitsi, minä nautin nyt tuon ilmalämpöpumpun olemassaolosta, kun ei helle haittaa edes etätöissä enää. Eli ei aiheuta toimenpiteitä tämä aloitus.👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439