Kenelle palstalaiselle

Anonyymi-ap

Haluaisit vihjailla seksihelteestä?

-flowersreally-

15

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kohteelleni ei onneksi tarvitse pelkästään vihjailla.. :D

• Säätyttö vihjasi mulle, että nyt tulee seksihelle.

• Anonyymi

Jazulille tiätty

• Turvallinen valinta ilman turpaa, kun ei mokoma korvaansa lotkauta seksijutuille.

• Olen tylsä, en kellekään. Mukavampi tuuppaa menemään aamuyön myöhäisinä tunteina kun on suhteellisen viileää, vaan kuka hitto sillon jaksaa olla hereillä?

• Anonyymi

Läppäri pysyy vierelläsi. Älä huoli.

• Anonyymi kirjoitti:

Läppäri pysyy vierelläsi. Älä huoli.

Ei pysy, rakkaani lähtee pian SER-maalle ja tuleva nuorikkoni on minulle ihan tuntematon, vähän jännittää. Pelottaakin, onko säyseä komentoora vain hillitön piiskuri? No työkone se on, että...

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Ei pysy, rakkaani lähtee pian SER-maalle ja tuleva nuorikkoni on minulle ihan tuntematon, vähän jännittää. Pelottaakin, onko säyseä komentoora vain hillitön piiskuri? No työkone se on, että...

Noo,sama vekotin eri paketissa. Yhtä arvokas sisältään. Sisin on tärkein.💋💩

• Anonyymi kirjoitti:

Noo,sama vekotin eri paketissa. Yhtä arvokas sisältään. Sisin on tärkein.💋💩

Ei ole ollenkaan sama vekotin, ne on aina yksilöitä, pitää oppia ja opettaa tavoille, helvetillinen työmaa, vie viikkoja. Ja vaikka huumorilla meneekin nyt, niin samalla se on ihan faktaa, ei ole helppoa ollenkaan alun jälkeen. Paska homma kaikkinensa mutta vuoden painin jälkeen saa olla aika rauhassa seuraavat kolme. Kannattaa.

• Anonyymi

omg hyppäsi tuo hah,pserffri silo-saqr4jassa Rebv3cafergusin Sims-pahbnolainen sen peräszsä...

• Seksihelle ei kait ole säätila vaan mielentila. Joten sen voi kokea vaikka marraskuun räntäsateessa kunhan joku oletettu vaan kuumottaa korvien- ja jalkojen välissä.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Kun sopivan löytää, seksiä tekee mieli joka päivä.

• Anonyymi

En todellakaan kenellekään!

• Minä en oikein jaksa uskoa, että ketään tällä palstalla tosiasiassa kiinnostaisi, jos jonkun dinosauruskurpan tekisi mieli riisua kaikki vaatteensa. Ja sitäpaitsi, minä nautin nyt tuon ilmalämpöpumpun olemassaolosta, kun ei helle haittaa edes etätöissä enää. Eli ei aiheuta toimenpiteitä tämä aloitus.👍

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe