Kohta koittaa se aika

Anonyymi-ap

Ihanat impyet kirmaa viljavainioilla alastonna sulhasmiestä etsien.

Mutta meidän mörköjen on sillä aikaa oltava saunan sisällä toisten mörköjen kanssa alasti ja koetettava kestää maailman paino.

-keinovaginamies-

47

412

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Ihanat impyet kirmaa viljavainioilla alastonna sulhasmiestä etsien"

      Tuossa on tuttua juhannustunnelmaa, tosin itse olen kokenut sen saaristolaismaisemissa.
      Aamulla oli kalsareissa havunneulasia.

      Nyt olen mörkö minäkin, mutta vielä vähän kun tulee ikää lisää, niin munasillani lähden neitsytjahtiin.

      • Näen silmilläni sinut pellolla rollaattoria puskemassa (sitten vanhempana). 😂

        Ei nykyiset nuoret buumereiden taioista perusta. Voi pikemminkin osua naapurin kurppa rollaattoriin kuin impi.


      • Citrinella kirjoitti:

        Näen silmilläni sinut pellolla rollaattoria puskemassa (sitten vanhempana). 😂

        Ei nykyiset nuoret buumereiden taioista perusta. Voi pikemminkin osua naapurin kurppa rollaattoriin kuin impi.

        Kurppa kumoon kuulostaa hyvältä. Olin jo nuorena vanhempien naisten perään. 😀

        Nykyinen naiseni on minua vähän nuorempi, eikä hän suostu vanhenemaan kanssani.
        Tekisi mieli jo ukkoutua mutta puoliso meikkaa ja pukeutuu kuin burleskitaiteilija.


      • Gattino kirjoitti:

        Kurppa kumoon kuulostaa hyvältä. Olin jo nuorena vanhempien naisten perään. 😀

        Nykyinen naiseni on minua vähän nuorempi, eikä hän suostu vanhenemaan kanssani.
        Tekisi mieli jo ukkoutua mutta puoliso meikkaa ja pukeutuu kuin burleskitaiteilija.

        Luulenpa, että olet ihan tyytyväinen nuorekkaaseen burleski-vaimoon. 😊 Toinen ääripää olisi mummojen kaksi kokoa liian isot puuterin väriset maxi-kalsarit. 😂

        Siinä kyllä olet oikeassa, että liian nuori tai liian nuorekas puoliso voi haitata arvokasta ja armollista vanhenemista tai sitten nuorikko pukeutuu ja käyttäytyy kuin eläkeläinen solidaarisuudesta. Sekään ei ole kivaa. Iässä on se hyvä puoli, että ainakin fiksuimmat alkaa tajuta mitkä asiat on elämässä ihan kivoja ja mitkä tekee aidosti onnelliseksi, Vaikka sixpack tai 60cm vyötärö ei kuulu niihin asioihin ainakaan itselläni.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Näen silmilläni sinut pellolla rollaattoria puskemassa (sitten vanhempana). 😂

        Ei nykyiset nuoret buumereiden taioista perusta. Voi pikemminkin osua naapurin kurppa rollaattoriin kuin impi.

        Putkitöitä mä olen mietiskelly kuinka niitä vielä pyystyy rollilla tehdä jos ja kun ei ole enää liikuntakykyinen haasteita tulis varmaa mu jonkin keinon takuulla keksisin jos niin huonosti kävis mu helpompaa yrittää edes pitää itseään jonkin näköisessä kunnossa


      • Citrinella kirjoitti:

        Luulenpa, että olet ihan tyytyväinen nuorekkaaseen burleski-vaimoon. 😊 Toinen ääripää olisi mummojen kaksi kokoa liian isot puuterin väriset maxi-kalsarit. 😂

        Siinä kyllä olet oikeassa, että liian nuori tai liian nuorekas puoliso voi haitata arvokasta ja armollista vanhenemista tai sitten nuorikko pukeutuu ja käyttäytyy kuin eläkeläinen solidaarisuudesta. Sekään ei ole kivaa. Iässä on se hyvä puoli, että ainakin fiksuimmat alkaa tajuta mitkä asiat on elämässä ihan kivoja ja mitkä tekee aidosti onnelliseksi, Vaikka sixpack tai 60cm vyötärö ei kuulu niihin asioihin ainakaan itselläni.

        Ihan olen ollut tyytyväinen puolisooni, varsinkin kun mainitsit tuon toisen ääripään. 😀

        Eikä sillä ukkoutumisella ole kiire. Sinkkupalstalla on sen verran virtuaalista säpinää.


      • Gattino kirjoitti:

        Ihan olen ollut tyytyväinen puolisooni, varsinkin kun mainitsit tuon toisen ääripään. 😀

        Eikä sillä ukkoutumisella ole kiire. Sinkkupalstalla on sen verran virtuaalista säpinää.

        Ukot on usein kärttyisiä. Ei kannata ennen aikaisesti mennä sille linjalle. Ehkä viriili vaimo pitää ukko-oireetkin loitolla. 😆 On iso rikkaus ja onni, jos ja kun on toimiva parisuhde. Pitäkää huoli toisistanne, arvostakaa toisianne ja huomioikaa välillä ettei se ole mikään itsestäänselvyys.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­­­N­y­m­f­o­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17894520z

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mjaa

      Tunti sitten Lenininpuistossa ylipukeutuneet poliisit haastattelivat alastonta miestä, joka oli joutunut ryöstön kohteeksi ja tullut näin menettäneeksi koko yllään olevan omaisuutensa merkkitietoisten vorojen kynsiin.

      Poliisi tarjosi hepulle viltin.

      (naurua)

      • Anonyymi

        Osaisitko nauraa itse itsellesi jos sinulle kävisi noin jos et niin katsotko että olet oikeutettu nauramaan toisen vahingolle montako vahinkoa itsellesi on sattunut


      • Anonyymi

        Varmasti poliisit kirjoitti myös sakon siveettömästä käytöksestä julkisella paikalla, ehkäpä velä itsensä paljastelusta.
        Varmaan olisi ollut lieventävä asianhaara, jos mies olisi käyttänyt nyrkejä, että housut olisivat pelastuneet.


    • Briteissä mkehet taas alastomina muissa puuhissa.

      "Poliisi pidätti miehen, jonka yksipuoliset lemmenleikit tallentuivat ohikulkijoiden kuvaamalle videolle tiistaina.

      Videolla mies riisuu itsensä alastomaksi. Hän suutelee ja hieroo itseään pystyyn kuollutta puunrunkoa vasten.

      Herkkää hetkeä todistanut ohikulkija hämmästelee tapahtumia ääneen.

      – Mitä tapahtuu? sivullinen hämmästelee."

      Lähde:Iltalehti

      • Anonyymi

        Kokeilen samaa. :)

        Iaskin..väärin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilen samaa. :)

        Iaskin..väärin

        Koita vaan. Mee ihmisten nukkuessa, ettet jää kiinni.


      • Anonyymi

        Kesälämmin aihkipetäjän kylki voi vetää vertoja monellekin härmäiselle Kyllikille.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi

        Oliko häneltä kysytty lupa videon julkaisuun henkilöltä joka videolla näkyy


      • Anonyymi

        Asia on ymmärretty väärin, kyse on puunhalaajasta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asia on ymmärretty väärin, kyse on puunhalaajasta!

        Luontoaktivisti? 😉


    • Kuules.. sano niille ihanille impeyden perikuville, että jättää ne pujottelijan viljavainiot rauhaan.

      Olisin helisemässä jos pujis lähtisi jonkun immen matkaan.. alkaisi sulhoksi.

      Mistä hitosta mä sit löytäisin itelleni uuden rakastajan.. :D

      • Anonyymi

        Palstalta löytyy, täällähän niitä tyrkkyjä on. Joku varmasti laittaa pymppykuviakin niinku pujis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstalta löytyy, täällähän niitä tyrkkyjä on. Joku varmasti laittaa pymppykuviakin niinku pujis.

        Niih.. mutta löytyykö pujottelijan veroista?


      • Samaa mieltä, toivottavasti eivät tule sotkemaan viljapeltojani


      • pujotteIija kirjoitti:

        Samaa mieltä, toivottavasti eivät tule sotkemaan viljapeltojani

        Tai sotkemaan suhdekuvioitamme..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tai sotkemaan suhdekuvioitamme..

        Niin, se onkin tärkeämpää, olen niin tykännyt suhdekuvioistamme


      • Anonyymi

        Enempikin olisin huolissani olemattomasta ulkoistetusta moraalinvartijastani ja noista viljavainioista tuossa ulkosaunan vieressä.

        -keinovaginamies-


      • pujotteIija kirjoitti:

        Niin, se onkin tärkeämpää, olen niin tykännyt suhdekuvioistamme

        Voi mies sun kanssasi.. sä olet ihana. Kertakaikkisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enempikin olisin huolissani olemattomasta ulkoistetusta moraalinvartijastani ja noista viljavainioista tuossa ulkosaunan vieressä.

        -keinovaginamies-

        Jaa..sä siis menet mörköilemään siihen ulkosaunaan.. piiloon immiltä. Ja muorisi kirmaa alastonna viljat kumoon?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa..sä siis menet mörköilemään siihen ulkosaunaan.. piiloon immiltä. Ja muorisi kirmaa alastonna viljat kumoon?

        Se oliskin näky, kun sen saisi alasti juoksentelemaan saunan ympäri.
        Toki mittaa on sen verran vähän, että jos vilja ennättää kovinkin pitkäksi, niin hukkuu koko muori!

        Joo, kyllä se on juhannuksena näin tavoitellun miehen parempi olla nuorilta naisilta piilossa ;)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oliskin näky, kun sen saisi alasti juoksentelemaan saunan ympäri.
        Toki mittaa on sen verran vähän, että jos vilja ennättää kovinkin pitkäksi, niin hukkuu koko muori!

        Joo, kyllä se on juhannuksena näin tavoitellun miehen parempi olla nuorilta naisilta piilossa ;)

        -keinovaginamies-

        Jaa.. sulla on hukkapätkä-muori. Taskuraketti.

        Villinä veikkauksena .. jos muorisi tosiaan juoksisi alasti saunan ympäri kun möröt saunoo.. voisi käydä niin, että joku möröistä intoutuu juoksuun...

        Sinäkö? Tavoiteltu ukkomies?
        Okei, okei. Oikein impien keskuudessa..
        No, onhan se hyvä, että osaa haaveilla. :D

        Sillain kuitenkin aika realistista ajatella, että on paree mennä piiloon immiltä, kun ei varmaankaan kukaan halunne pedon leimaa. Luulisin että impyet ovat aikasta nuoria tänäpäivänä..


    • Mörkönä täytyy mennä saunan taakse ottamaan nappi otsaan. 🎯

      • Anonyymi

        Tuota tarkoittanee saunan takana on tilaa sanonta


    • Anonyymi
    • Onko MTK:lla joku deittiappi, joilla noita viljavainion impyeitä voi tavoitella? Swaippaukset hoidetaan antamalla ehdokkaille jyvä tai akana.

      • Anonyymi

        Me maalla luotamme tositoimintaan.

        Saunalta voi välillä karata vilvoittelemaan kauemmaskin jos saunan möröt ei kiinnosta :)

        -keinovaginamies-


    • Kunhan eivät taikojat kurkistelisi kaivoihin eikä lampiin juhannusyönä, ainakaan liian syvään

      • Anonyymi

        Olis tuossa pihakaivokin. Löytyisiköhän sieltä joku ylivuotinen impye tälle viikonlopulle? :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis tuossa pihakaivokin. Löytyisiköhän sieltä joku ylivuotinen impye tälle viikonlopulle? :)

        -keinovaginamies-

        Varmasti olisi hyvässä kuosissa sellainen viisi vuotta kaivossa virunut neitonen...


      • Anonyymi

        Jollain se syvyyskin on hyvä tarkistaa kuinka se onnistuu jos ei pohjaan yllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis tuossa pihakaivokin. Löytyisiköhän sieltä joku ylivuotinen impye tälle viikonlopulle? :)

        -keinovaginamies-

        Mielummin kokenut konkari jos vain viikonloppu seuraa ehtii tietää vähintään millaiset on kunnon kyydit


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Varmasti olisi hyvässä kuosissa sellainen viisi vuotta kaivossa virunut neitonen...

        Mitä mädällä lahnalla tekis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mädällä lahnalla tekis

        Ei ole tuorettakaan lahnaa tarjolla...


    • Anonyymi

      Viinamiehet kirmaa baareihin ja löytävät kumppanin. Te raittiit miehet olette sisällä kotona ja kestettävä se ettei kukaan nainen teihin halua tutustua.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        :)
        Valittu linja kannattaa aina pitää.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :)
        Valittu linja kannattaa aina pitää.

        -keinovaginamies-

        On se pitäny tähän asti ainakin ihan hyvin on kaksi lasta mulla ainakin tyttö ja poika ja olen yksin muuten mitään valittamista mu lapsi ei asu kanssani saman katon alla mielummin yksin kun nalkuttavan akan kanssa


    • Anonyymi

      Impi kaiketi tarkoitti entivanhaan neitsyttä miksi naisen pitäisi olla neitsyt onko tämä tällöin vielä nainen onko tyttö muka nainen vielä vaikka tällä on kuukautiset alkaneetkin

    • Anonyymi

      jolloin ppöllät eli viiru-äptlom loökiivatlaijiaam---- ;D;::D

    • Anonyymi

      Maailman paras kirjoitus. Me ätmimörköt olemme hiljaa taustalla. Kunnes...

      >simiti<

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe