Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuinkas sitten käykään

Anonyymi-ap

Kuinkahan moni, joka täällä mollaa työttömiä tai tukia pakosta nostavia - on ajatellut, että voit kohta olla itsekin? Jos nyt mielletään, että olen se hyvä työntekijä, jota ei varmasti irtisanota, muutosten jälkeen et välttämättä ole. Työnantaja voi antaa potkut persuksiin näille, jotka ovat saaneet korkeaa palkkaa, ikälisiä, pitkät lomat ja muut edut. Otetaan tilalle se halpa, kokematon tai kaksikin samaan hintaan. Ai, mutta nämä uudet olikin huonoja työntekijöitä, laitetaanpa pihalle. Siinä sitten itket, ettei tämä näin voi mennä. Sitten palataan siihen 70-luvun malliin, työnantajaa pitäisi mielistellä ja pysyä hiljaa nurkassa. Tätäkö nämä hallituksen listan ihannoijat haluaa vai onko se tyhmyyttä luulla, että olen niin hyvä, ettei nämä minua koske?

3

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tapahtuuko tätä Suomessa? Onko firmoilla varaa potkia kokeneita pihalle. Ei ihan järkevältä ajatukselta tunnu. Ei ne lisät niin korkeita ole.

    • Anonyymi

      Tapahtuu koko ajan. Ykskin, joka saikutti koko ajan sai lähteä. Yksityisellä ei olis katottu viikkoakaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe