Peikkosuden iltaketju

Leppoisa lauantai ilta. 🍆

57

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hedelmä päivässä pitää lääkärin loitolla. 🍒
      Hyvää yötä ☁️🐑💤🐔 🍑

      • Niin, jos osuu sillä lääkäriä päähän. 🍏

        Hyvää yötä. 💤


      • Anonyymi

        👄
        🍒
        🍑


    • Anonyymi

      Hyvää yötä.💋💤🌠

      • Hyvää yötä... 🌌


    • Iltasuden peikkoketju 🍑

      • No niin... Persikkaketju. 🍑⛓️


      • mustasusi kirjoitti:

        No niin... Persikkaketju. 🍑⛓️

        Taidan lähteä lenkille, ihanan viileä sää on nyt😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Taidan lähteä lenkille, ihanan viileä sää on nyt😊

        Kiva. Siellä on varmasti myös nättiä nyt. Täällä on aika lämmin edelleen. 😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Taidan lähteä lenkille, ihanan viileä sää on nyt😊

        Onko Prinsessa vielä täällä?
        Joko tulit lenkiltä? 🙂


      • mustasusi kirjoitti:

        Onko Prinsessa vielä täällä?
        Joko tulit lenkiltä? 🙂

        No sinne meni sitten Prinsessa... Ei kiinnostanut minun kanssa enää jutellakaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sinne meni sitten Prinsessa... Ei kiinnostanut minun kanssa enää jutellakaan.

        Toivottavsti sillä on kaikki kunnossa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavsti sillä on kaikki kunnossa

        Nii toivottavasti. Sitähän ei voi tietää tämän välityksellä. Kenties kyllästyi palstaan ja minuun. Kenties tuli joku kiva mies vastaan ja matka jatkui jonnekin yhdessä. Taikka sitten jotain muuta.


      • mustasusi kirjoitti:

        Onko Prinsessa vielä täällä?
        Joko tulit lenkiltä? 🙂

        Olen nyt tässä, kaikki on hyvin😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Olen nyt tässä, kaikki on hyvin😊

        No hyvä. Olin aika varma jo, että lähdit kokonaan pois. 😕 Mutta kyllähän sinäkin varmaan joskus lähdet. Toivottavasti hyvästelet sitten kun sen aika tulee...

        Oliko lenkillä mukavaa? 😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Olen nyt tässä, kaikki on hyvin😊

        Oliko Markolla näppärät kengät päivällä?


      • mustasusi kirjoitti:

        Nii toivottavasti. Sitähän ei voi tietää tämän välityksellä. Kenties kyllästyi palstaan ja minuun. Kenties tuli joku kiva mies vastaan ja matka jatkui jonnekin yhdessä. Taikka sitten jotain muuta.

        Kävelyllä ollessani siellä tuli yksi ainut pyöräilijä vastaan, ei ketään muita😆
        No autoja tietysti muutama.
        Erään talon kohdalla oli joku kusettamassa koiraa ulkona ja puhui puhelimessa, päätti tervehtiä minua. Toisen talon pihassa joku lapsi huusi perääni ja kutsui minua Ainoksi, samalla hänen äitinsä vannotti tälle ettei kyseessä ole Aino. Että näin😄👍🏻


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kävelyllä ollessani siellä tuli yksi ainut pyöräilijä vastaan, ei ketään muita😆
        No autoja tietysti muutama.
        Erään talon kohdalla oli joku kusettamassa koiraa ulkona ja puhui puhelimessa, päätti tervehtiä minua. Toisen talon pihassa joku lapsi huusi perääni ja kutsui minua Ainoksi, samalla hänen äitinsä vannotti tälle ettei kyseessä ole Aino. Että näin😄👍🏻

        Lapsella oli Ainoa ikävä. 😄


      • mustasusi kirjoitti:

        No hyvä. Olin aika varma jo, että lähdit kokonaan pois. 😕 Mutta kyllähän sinäkin varmaan joskus lähdet. Toivottavasti hyvästelet sitten kun sen aika tulee...

        Oliko lenkillä mukavaa? 😊

        Kyllä minä sen sitten kerron jos poistun täältä…😌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Markolla näppärät kengät päivällä?

        En tiedä, kun en ole häntä tänään tavannut ja kenkiä katsonut.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kyllä minä sen sitten kerron jos poistun täältä…😌

        Se olisikin reilua. Olet niin mukava ollut, että uskonkin että tekisit niin. 😌


      • mustasusi kirjoitti:

        Lapsella oli Ainoa ikävä. 😄

        Ehkä muistutin kaukaisesti jotain Ainoa ja siksi kutsui luokseen👧🏼


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ehkä muistutin kaukaisesti jotain Ainoa ja siksi kutsui luokseen👧🏼

        Aivan varmasti näin kävi. Lapset ovat niin hauskoja ja välittömiä. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aivan varmasti näin kävi. Lapset ovat niin hauskoja ja välittömiä. 😊

        Muistahan se, että myös 17-vuotias on lapsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistahan se, että myös 17-vuotias on lapsi

        Ja vasta 25-vuotiaalla alkaa olla aivot aikuisen tasolla, vaikka kroppa olisikin ollut niin jo 10v vuotta.
        Toisaalta, eihän kaikkien viiskymppistenkään aivot ole välttämättä aina kehittyneet. Poikkeuksia siis on, ja se selittää helposti epäkorrektit mielenkiinnonkohteet


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistahan se, että myös 17-vuotias on lapsi

        Ei ole mikään pikkulapsi... Tuo on ihan täyttä saivartelua taas.
        Onko lapsi töissä täysin itsenäisesti... Ajokortillinen?
        Ja pedofiilin määritelmä on, että sekaantuu pikkulapsiin. Minua ei pikkulapset kiinnosta seksuaalisesti ollenkaan. Kyllä täytyy sukukypsyyden näkyä että naisesta voi kiinnostua.
        Suomessa on suojaikäraja 16 vuotta. Miksi näin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja vasta 25-vuotiaalla alkaa olla aivot aikuisen tasolla, vaikka kroppa olisikin ollut niin jo 10v vuotta.
        Toisaalta, eihän kaikkien viiskymppistenkään aivot ole välttämättä aina kehittyneet. Poikkeuksia siis on, ja se selittää helposti epäkorrektit mielenkiinnonkohteet

        Kyllä minä tuon tiedän, että se on näin... Silti. Minä en sille voinut mitään että ihastuin.
        Ja mikäs olisikaan ollut kivempaa, kuin se, että hän olisikin ollut tuon 25v. Ja ihastunut myös minuun... Olisi ehkä vähän eri tarina sitten.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole mikään pikkulapsi... Tuo on ihan täyttä saivartelua taas.
        Onko lapsi töissä täysin itsenäisesti... Ajokortillinen?
        Ja pedofiilin määritelmä on, että sekaantuu pikkulapsiin. Minua ei pikkulapset kiinnosta seksuaalisesti ollenkaan. Kyllä täytyy sukukypsyyden näkyä että naisesta voi kiinnostua.
        Suomessa on suojaikäraja 16 vuotta. Miksi näin?

        Älä minulta kysy, en ole lainsäätäjä.

        Tuohon suojaikärajaan liittyy muuten se, että esim. minkäänlainen holhoavassa tai ylemmässä suhteessa mielletty ei voi olla esim sukupuoliyhteydessä edes 17-vuotiaaseen. Tällasia ammatteja on opettaja, valmentaja, poliisi, vartija, nuoriso-ohkaaja et cetera.
        Eli se 16v suojaikäraja on laveampi noissa tilanteissa.

        Mutta siis edelleen. Ihmisen aivot on vasta 25-vuotiaana saavuttaneet aikiisuuden.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kyllä minä tuon tiedän, että se on näin... Silti. Minä en sille voinut mitään että ihastuin.
        Ja mikäs olisikaan ollut kivempaa, kuin se, että hän olisikin ollut tuon 25v. Ja ihastunut myös minuun... Olisi ehkä vähän eri tarina sitten.

        Ja mitä siitä ihastumisesta muuta nyt sain? muuta kuin vitunmoisen masennuksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä minulta kysy, en ole lainsäätäjä.

        Tuohon suojaikärajaan liittyy muuten se, että esim. minkäänlainen holhoavassa tai ylemmässä suhteessa mielletty ei voi olla esim sukupuoliyhteydessä edes 17-vuotiaaseen. Tällasia ammatteja on opettaja, valmentaja, poliisi, vartija, nuoriso-ohkaaja et cetera.
        Eli se 16v suojaikäraja on laveampi noissa tilanteissa.

        Mutta siis edelleen. Ihmisen aivot on vasta 25-vuotiaana saavuttaneet aikiisuuden.

        Minä tiedän että 25 vuotiaan aivot ovat valmiit. Ja ihan turha enää jauhaa tuosta 17 kesäisestä, kun kyseinen tytsy ei ole enää niin nuori. Eikä varmaan ole kiinnostunut tietämään minusta mitään. Elää omaa elämäänsä jossain.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole mikään pikkulapsi... Tuo on ihan täyttä saivartelua taas.
        Onko lapsi töissä täysin itsenäisesti... Ajokortillinen?
        Ja pedofiilin määritelmä on, että sekaantuu pikkulapsiin. Minua ei pikkulapset kiinnosta seksuaalisesti ollenkaan. Kyllä täytyy sukukypsyyden näkyä että naisesta voi kiinnostua.
        Suomessa on suojaikäraja 16 vuotta. Miksi näin?

        Ja lain määrittelyjä kun kirjaimellisesti tulkitaan, niin vasta 18v on aikuinen. Tosin siitä voidaan olla montaa mieltä. Kertoohan monet germaaniset kieletkin sen, että kaikki alle 20v on teinejä (-teen). Ja pitkälle yli 20v saa tyttökin olla, ennen kuin hänessä huomaa aikuisen ajatrelutapaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä minulta kysy, en ole lainsäätäjä.

        Tuohon suojaikärajaan liittyy muuten se, että esim. minkäänlainen holhoavassa tai ylemmässä suhteessa mielletty ei voi olla esim sukupuoliyhteydessä edes 17-vuotiaaseen. Tällasia ammatteja on opettaja, valmentaja, poliisi, vartija, nuoriso-ohkaaja et cetera.
        Eli se 16v suojaikäraja on laveampi noissa tilanteissa.

        Mutta siis edelleen. Ihmisen aivot on vasta 25-vuotiaana saavuttaneet aikiisuuden.

        Toisekseen, minä olin ihastunut häneen, mutta en ollut menossa sänkyyn hänen kanssa. Olisin halunnut paljon syvällisemmässä merkityksessä tutustua häneen, kun luulin että hänkin tunsi jotain minua kohtaan. Se oli minun harhojani se.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja vasta 25-vuotiaalla alkaa olla aivot aikuisen tasolla, vaikka kroppa olisikin ollut niin jo 10v vuotta.
        Toisaalta, eihän kaikkien viiskymppistenkään aivot ole välttämättä aina kehittyneet. Poikkeuksia siis on, ja se selittää helposti epäkorrektit mielenkiinnonkohteet

        Uskon, että minulla itselläni on ollut aivot aikuisen tasolla jo monia vuosia. Teini-ikäisenä koin olevani valtaosaa ikäisistäni henkisessä kehityksessä edellä ja näin minulle monesti sanottiinkin. Muistan, kuinka jotkut yllättyivät kerrottuani ikäni, koska käytökseni oli kuulemma niin ”aikuismaista”.
        Aivot siis tosiaan kehittyy 25 ikävuoteen saakka, mutta aikuisen tasolla voi olla jo jopa ennen täysi-ikää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja lain määrittelyjä kun kirjaimellisesti tulkitaan, niin vasta 18v on aikuinen. Tosin siitä voidaan olla montaa mieltä. Kertoohan monet germaaniset kieletkin sen, että kaikki alle 20v on teinejä (-teen). Ja pitkälle yli 20v saa tyttökin olla, ennen kuin hänessä huomaa aikuisen ajatrelutapaa.

        Tiedän tämänkin. Ja siinä on yksilöllisiä eroja paljon, kuka kehittyy mitenkin nopeasti. Minä en kyseistä ihmistä oppinut tuntemaan niin hyvin, että osaisin sanoa hänen kypsyydestä paljoakaan. Mutta se, miten seurasin hänen työssä olemistaan, vaikutti todella aikuisella tavalla fiksulta. Voisin kuvitella että hänen taustansa vaikuttaa siihen, miten kypsä oli jo sen ikäisenä ottamaan vastuuta.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Uskon, että minulla itselläni on ollut aivot aikuisen tasolla jo monia vuosia. Teini-ikäisenä koin olevani valtaosaa ikäisistäni henkisessä kehityksessä edellä ja näin minulle monesti sanottiinkin. Muistan, kuinka jotkut yllättyivät kerrottuani ikäni, koska käytökseni oli kuulemma niin ”aikuismaista”.
        Aivot siis tosiaan kehittyy 25 ikävuoteen saakka, mutta aikuisen tasolla voi olla jo jopa ennen täysi-ikää.

        Niinpä... Näin se on. Pojat yleensä kehittyy tässäkin asiassa tyttöjä hitaammin. Tytöt muuttaa aikaisemmin pois kotoaan ja kaikkea tällaista.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niinpä... Näin se on. Pojat yleensä kehittyy tässäkin asiassa tyttöjä hitaammin. Tytöt muuttaa aikaisemmin pois kotoaan ja kaikkea tällaista.

        Kyllä ja se on huomattu😅


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kyllä ja se on huomattu😅

        Minäkin huomasin vasta lähempänä 25 vuotta että alkaa järki kolkuttelemaan takaraivossa. Itsenäistyminen alkoi kiinnostamaan. Mutta ei kaikista miehistä taida aikuisia tulla koskaan. 😁


      • mustasusi kirjoitti:

        Minäkin huomasin vasta lähempänä 25 vuotta että alkaa järki kolkuttelemaan takaraivossa. Itsenäistyminen alkoi kiinnostamaan. Mutta ei kaikista miehistä taida aikuisia tulla koskaan. 😁

        Niin, kai jotkut ovat lapsellisia läpi elämänsä, on niitä naisiakin tietysti.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niin, kai jotkut ovat lapsellisia läpi elämänsä, on niitä naisiakin tietysti.

        On todellakin molemmissa sellaisia. Mutta tietynlainen lapsekkuus on hyväkin säilyttää, mielestäni.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Olen nyt tässä, kaikki on hyvin😊

        Minä menen yrittämään nukkumista. Hyvää yötä sinulle. Nuku hyvin, kun nukkumaan käyt. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On todellakin molemmissa sellaisia. Mutta tietynlainen lapsekkuus on hyväkin säilyttää, mielestäni.

        Mut hei, mites oit voinut sen eturauhasleikkauksen jälkeen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut hei, mites oit voinut sen eturauhasleikkauksen jälkeen?

        Eipä ole tarvinnut sellaisessa olla. Eturauhanen voi hyvin.


      • mustasusi kirjoitti:

        On todellakin molemmissa sellaisia. Mutta tietynlainen lapsekkuus on hyväkin säilyttää, mielestäni.

        Lapsenmieliset ihmiset ovatkin ihania, siis sellaisia kevytmielisiä ja sympaattisia☺️ lapsenmielinen/lapsekas onkin aivan eri asia, kuin lapsellinen.
        Itse koen olevani juurikin tällainen lapsekas kypsä aikuinen 😃


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Lapsenmieliset ihmiset ovatkin ihania, siis sellaisia kevytmielisiä ja sympaattisia☺️ lapsenmielinen/lapsekas onkin aivan eri asia, kuin lapsellinen.
        Itse koen olevani juurikin tällainen lapsekas kypsä aikuinen 😃

        Juuri sitä tarkoitin. Sellainen minäkin. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Minä menen yrittämään nukkumista. Hyvää yötä sinulle. Nuku hyvin, kun nukkumaan käyt. 😊

        Hyvää yötä, nuku sinäkin hyvin😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Juuri sitä tarkoitin. Sellainen minäkin. 😊

        Tai no, olen kyllä aika raskasmielinenkin...


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Hyvää yötä, nuku sinäkin hyvin😊

        Toivottavasti 😊💤


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Toivottavasti 😊💤

        No ei kun sähän sanoit eilen, että nyt 5 viikkoa eturauhasleikkauksesta


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kyllä ja se on huomattu😅

        Niin ja pojat vanhenee hitaammin:)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juuri sitä tarkoitin. Sellainen minäkin. 😊

        susi on todellakin impulsiivinen. hyvä että myöntää sen.


    • Anonyymi

      Ja muna koissoo ..

    • No, ei ole minulla sitten enää sitäkään syytä olla täällä.

      Aika tylyä Prinsessalta lähteä kokonaan pois sanomatta mitään.

      Hyvää yötä.

    • Jos Prinsessa ei tule takaisin, niin en tule sitten enää minäkään... Minua kun ei kukaan kaipaa.

      • Anonyymi

        Joko kävit kusemassa kiukaalle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko kävit kusemassa kiukaalle?

        Sinua en pyytänyt tänne tulemaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinua en pyytänyt tänne tulemaan.

        Eli et oo vielä käynyt vettä heittämässä kiukaalle?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      108
      1743
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1123
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      905
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      802
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      769
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      714
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      690
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      661
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      656
    Aihe