Sunnuntai kesäpäivään

Huomenta. Yö olikin viileä ja nyt on kurkku kipeänä. ☕

172

1241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Prinsessallakin on varmasti kurkku kipeä. Teillähän menee aina kaikki samoin. niin podette yhdessä kurkkukipua.

      • No ehkä kuulemme siitä jossain vaiheessa, kun Prinsessa ruusunen herää unestaan. Taisi käydä nukkumaan todella myöhään aamuyöstä.


      • Ei minulla ole mikään kipeä. Pisuhätä ja nälkä vaan, juuri heräsin…😄


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ei minulla ole mikään kipeä. Pisuhätä ja nälkä vaan, juuri heräsin…😄

        Mitä on pirteällä Prinsessalla tänään on suunnitelmissa? 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Mitä on pirteällä Prinsessalla tänään on suunnitelmissa? 😊

        En tiedä😆


      • Prinsessasi kirjoitti:

        En tiedä😆

        No sitten päivä voi olla vielä yllätyksiä täynnä. 😊


      • Anonyymi

        Josko he ovat kovia huutamaan toinen toisilleen vai kuinka kaksi kovaa luonnetta napit vastakkain voi saada sen aikaan helpostikin


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei minulla ole mikään kipeä. Pisuhätä ja nälkä vaan, juuri heräsin…😄

        Päiväunilta vai yö unilta päiväunia on joskus muinoin sanottu kauneusuniksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päiväunilta vai yö unilta päiväunia on joskus muinoin sanottu kauneusuniksi

        Yöunilta heräsin tuolloin… menin aamuyöllä nukkumaan🙃


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sitten päivä voi olla vielä yllätyksiä täynnä. 😊

        Kaipa nuita yllätyksiä monenkin päivään mahtuu mulla ny ei hirveämmin näi viikonloppusin ainakaan kun ol juur mitään tekemistäkään


    • Huomenta!😊 toisaalta hyvä, että oli viileä yö. Ei ollut niin tuskaisen kuuma sitten. Kurkkukipukin menee varmasti ohi yhdessä päivässä, mikäli vilustumisesta on johtuvaa😌

      • Hei. Niin oli kyllä hyvä. Sain nukuttua paljon paremmin nyt. Täytyy juodo lämmintä nyt. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Hei. Niin oli kyllä hyvä. Sain nukuttua paljon paremmin nyt. Täytyy juodo lämmintä nyt. 😊

        Ikkuna oli koko yön auki, ja pelkkä lakana ei riittänytkään peitoksi.


      • mustasusi kirjoitti:

        Hei. Niin oli kyllä hyvä. Sain nukuttua paljon paremmin nyt. Täytyy juodo lämmintä nyt. 😊

        Tosi hyvä että sait nyt nukuttua, jos viimeöinä ollut vaikeaa😴


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ikkuna oli koko yön auki, ja pelkkä lakana ei riittänytkään peitoksi.

        varo ettei tuu vielä virtsatietulehdus.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ikkuna oli koko yön auki, ja pelkkä lakana ei riittänytkään peitoksi.

        Täällä ei ollut erityisen viileä, en ainakaan huomannut eroa 🤔


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Tosi hyvä että sait nyt nukuttua, jos viimeöinä ollut vaikeaa😴

        Niinpä, on jäänyt muutamana yönä unet aika vähiin. Univelkaa on vieläkin. Oli todella raskasta nousta ylös, mutta pakko oli, kun tunnin päästä täytyy jo kaahata töihin. 🏎️💨


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Täällä ei ollut erityisen viileä, en ainakaan huomannut eroa 🤔

        Katsoin sääkarttaa, että sielläpäin on nytkin paljon lämpöisempää kuin täällä. Yöllä oli alimmillaan+16 siellä ja täälä +14...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Katsoin sääkarttaa, että sielläpäin on nytkin paljon lämpöisempää kuin täällä. Yöllä oli alimmillaan 16 siellä ja täälä 14...

        vau. kaksi astetta eroa. ihan järkyttävän iso ero.


      • Anonyymi kirjoitti:

        vau. kaksi astetta eroa. ihan järkyttävän iso ero.

        On sillä merkitystä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Katsoin sääkarttaa, että sielläpäin on nytkin paljon lämpöisempää kuin täällä. Yöllä oli alimmillaan 16 siellä ja täälä 14...

        Täällä on nyt +27 astetta 🥵


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Täällä on nyt 27 astetta 🥵

        Niin siellä on... Hellettä on täälläkin... Onneksi töissä on ilmastointi, mutta tänään joudun kyllä ulkoilemaankin jonkin verran... huh sentään. 🥵


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin siellä on... Hellettä on täälläkin... Onneksi töissä on ilmastointi, mutta tänään joudun kyllä ulkoilemaankin jonkin verran... huh sentään. 🥵

        Huh tosiaan 😓 no ei tartte vartija -univormun alle laittaa mitään muuta kuin bokserit😄


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Huh tosiaan 😓 no ei tartte vartija -univormun alle laittaa mitään muuta kuin bokserit😄

        Totta 😆👍🏼


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ikkuna oli koko yön auki, ja pelkkä lakana ei riittänytkään peitoksi.

        Yöt on yllättävän viileitä vielä yksin nukkuessa ainakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varo ettei tuu vielä virtsatietulehdus.

        Tuon sai kuulemma helposti talvella kun liikku vähissä vaatteissa ja vielä vähän helpommin kuulem kun istu kylmällä kivellä kovalla pakkasella


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On sillä merkitystä.

        Mitä sillä on merkitystä


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Täällä on nyt 27 astetta 🥵

        Tiedä tuosta jaksa edes välittää kun hien saa halutessaan pintaan vaikka pakkasella


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedä tuosta jaksa edes välittää kun hien saa halutessaan pintaan vaikka pakkasella

        Tällä kelillä saa hien pintaan, vaikkei haluaisi.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tällä kelillä saa hien pintaan, vaikkei haluaisi.

        Tiedän on kokemusta


    • Anonyymi

      Lämpimällä mahalla happanee majoneesi.

      • Kyllä ja kasseissa, jos ei tyhjennä välillä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä ja kasseissa, jos ei tyhjennä välillä.

        Ruokakasseissa vai tarkoitatko kenties jotain muita kasseja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ruokakasseissa vai tarkoitatko kenties jotain muita kasseja

        No mietipä sitä. 🙂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mietipä sitä. 🙂

        Jos en kuitenkaan kun en ole miehenä itse miehistä kiinnostunu mulle kun riittä noilta osin että osaan omin käsin kassini tyhjentää


    • Nyt susi hyppää ralliauton rattiin, ja hurjastelee töihin. 🚗💨
      Eikä haittaa vaikka auto räjähtäisi matkalla. 💥

      • Anonyymi

        jahas. Prinsessa tule tänne koska susi puhuu kuolemastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        jahas. Prinsessa tule tänne koska susi puhuu kuolemastaan.

        Kyllästynyt olemaan tällainen ruma ja viallinen ihmispaska. En jaksa enää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllästynyt olemaan tällainen ruma ja viallinen ihmispaska. En jaksa enää.

        prinsessa voitko tulla pirteänä piristää sutta kun häntä masentaa kun et pidä hänelle seuraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        prinsessa voitko tulla pirteänä piristää sutta kun häntä masentaa kun et pidä hänelle seuraa.

        Ei sitä kiinnosta. Niin kuin ei ketään muutakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jahas. Prinsessa tule tänne koska susi puhuu kuolemastaan.

        Luuletko että sussa olisi riittävästi miestä hänelle mikä on mielestäsi miehen mitta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllästynyt olemaan tällainen ruma ja viallinen ihmispaska. En jaksa enää.

        Rumuus kumpuaa sisältä ulkoisesti kaikissa meissä on jotain vikaa jos aletaan suurennuslasilla tutkimaan


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei sitä kiinnosta. Niin kuin ei ketään muutakaan.

        Miksi häntä pitäisi kiinnostaa kenenkään seura jos hän on tottunut olemaan yksin kenties hän kaipaa läheisyyttä tunnetta että joku hänet hyväksyy ja laskee lähellensä syyllistämättä häntä mistään tai haukkumatta häntä miksikään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rumuus kumpuaa sisältä ulkoisesti kaikissa meissä on jotain vikaa jos aletaan suurennuslasilla tutkimaan

        Minä olen tällainen vääränaama ja hampaatkin vinossa. Ihan kirveellä veistetty hirvitys.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen tällainen vääränaama ja hampaatkin vinossa. Ihan kirveellä veistetty hirvitys.

        Kyllä. olet ruma myös sisäisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. olet ruma myös sisäisesti.

        Sitten siedän kuolla pois. Kukaan ei tarvitse tällaista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllästynyt olemaan tällainen ruma ja viallinen ihmispaska. En jaksa enää.

        Sinun tulee opetella rakastamaan enemmän itseäsi.Niin silloin kaikki on helpompaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen tällainen vääränaama ja hampaatkin vinossa. Ihan kirveellä veistetty hirvitys.

        Pieniä vikoja jos ei joku hyväksy sua sellaisena kuin olet haluaisitko tuolloin itse sellaista ihmistä elämääsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. olet ruma myös sisäisesti.

        Tunnetko hänet henkilökohtaisesti hyvinkin voidaksesi sanoa noin


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sitten siedän kuolla pois. Kukaan ei tarvitse tällaista.

        Hän yrittää vai masentaa sua syystä tai toisesta kenties hän luulee sua joksikin toiseksi kuin olet


    • Anonyymi

      Vähän kyllä mietityttää jos näin hiukan epävakaan oloinen yksilö toimisi vartijana. Ehkä ei kuitenkaan. Kummasti ei ole kuulunut mitään niistä vartijoiden tekemistä jutuistakaan, ne oletetut pahoinpitelyt ja se kuolema. Noinkohan ne lakaistiin maton alle...

    • Anonyymi

      Prinsessa tule tänne kun susi haluaa että pidät hänelle seuraa koska töissä ei ole työtehtäviä sudelle.

    • Anonyymi

      sitten sutta taas hymyilyttää kun prinsessa tulee palstalle. sitten taas on hymy herkässä sudella.

      • Prinsessa juttelee nyt randen kanssa. Sinne meni. Rande hurmaa prinsessan jutuillaan nyt. Susi unohtui jo. Tätä se on minun elämä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Prinsessa juttelee nyt randen kanssa. Sinne meni. Rande hurmaa prinsessan jutuillaan nyt. Susi unohtui jo. Tätä se on minun elämä.

        Prinsessa tule pian tänne kun susi vaatii että pidät hänelle seuraa. muuten alkaa itkettää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinsessa tule pian tänne kun susi vaatii että pidät hänelle seuraa. muuten alkaa itkettää.

        Ei häntä enää kiinnosta.


      • mustasusi kirjoitti:

        Prinsessa juttelee nyt randen kanssa. Sinne meni. Rande hurmaa prinsessan jutuillaan nyt. Susi unohtui jo. Tätä se on minun elämä.

        Siis… oletko mustasukkainen kun vastasin toisen miehen kommenttiin? 😬🫣


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Siis… oletko mustasukkainen kun vastasin toisen miehen kommenttiin? 😬🫣

        on se koska on ihastunut suhun koska olet sudelle mukava


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Prinsessa juttelee nyt randen kanssa. Sinne meni. Rande hurmaa prinsessan jutuillaan nyt. Susi unohtui jo. Tätä se on minun elämä.

        Rande siihen tuskin pystyy ihminen epätoisena kai pystyy yrittämään mitä tahansa voidakseen olla tyytyväinen edes elämäänsä jollain tapaa


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Siis… oletko mustasukkainen kun vastasin toisen miehen kommenttiin? 😬🫣

        Jotkut tai toiset saattaa olla mustasukkaisia noinkin pienestä tiedän monia


    • Paskaa sunnuntaita sudelle.

    • Voinkin lähteä täältä kokonaan pois... 😢

      • Anonyymi

        kävin sanoo prinsessalle että tulee pitää sulle seuraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kävin sanoo prinsessalle että tulee pitää sulle seuraa.

        Ei hänen tarvitse sinua kuunnella. Ei hän ole minusta vastuussa. Ei tykkää enää minusta, niin sitten ei tykkää. On täällä fiksumpaakin seuraa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei hänen tarvitse sinua kuunnella. Ei hän ole minusta vastuussa. Ei tykkää enää minusta, niin sitten ei tykkää. On täällä fiksumpaakin seuraa.

        Niin hänellä on sinusta velvollisuus pitää sulle seuraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin hänellä on sinusta velvollisuus pitää sulle seuraa.

        Ei ole. Olen jo huomannut miten vähän häntä kiinnostaa minun kanssa jutella. Alku innostus meni jo häneltä. Huomasi mikä luuseri olen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole. Olen jo huomannut miten vähän häntä kiinnostaa minun kanssa jutella. Alku innostus meni jo häneltä. Huomasi mikä luuseri olen.

        Niin hänkö ei saa puhua muille kuin sulle. Nytkö prinsessa ei olekaan mukava?


      • Anonyymi

        Olis kannattanut lähteä jo kauan sitten. Mene päälääkäriin.


      • Anonyymi

        Ehkä parempi niin jos koet että nuo tuomitsevat kirjoitukset sua jotenkin loukkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kävin sanoo prinsessalle että tulee pitää sulle seuraa.

        Miksi ei jos kehtaa luokseni tulla


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole. Olen jo huomannut miten vähän häntä kiinnostaa minun kanssa jutella. Alku innostus meni jo häneltä. Huomasi mikä luuseri olen.

        Väittely on usein turhaa siitä tulee yleensä korkeintaan molemmille vai paha mieli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin hänkö ei saa puhua muille kuin sulle. Nytkö prinsessa ei olekaan mukava?

        Sä intät jo yhtä ja samaa hieman erimuodossa tai muodoissa vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kannattanut lähteä jo kauan sitten. Mene päälääkäriin.

        Loppukuusta on aika


    • Anonyymi

      Sallilla aamu alkoi oivasti🙃

      • No sehän kiva...


      • Anonyymi

        Mä en ol oikei keksiny mitään fiksua tekemistä salilla


    • Anonyymi

      susi voitko kasvaa aikuiseksi. Eikö riitä että sulla on pakkomielle netasta ja nyt prinsessasta. Herää todellisuuteen tästä sun nettimaailmasta.

      • Ei ole elämää minulla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole elämää minulla.

        Huomattu ollaan. Vaadit prinsessaa elämään sun nettimaailmassa tai muuten sudella ei ole mukavaa omassa maailmassaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole elämää minulla.

        Älä ”susi” voivota!Sinun elämä on sinun omissa käsissä!Ei kenenkään muun.


    • Ööö…mitä täällä tapahtuu? 🤔

      • Anonyymi

        olet hylännyt suden kun et juttele hänen kanssaan.


      • Anonyymi

        sinun täytyy elää suden kanssa täällä palstalla. ymmärrätkö


      • Anonyymi kirjoitti:

        olet hylännyt suden kun et juttele hänen kanssaan.

        Ai kun juttelen muidenkin kanssa? Silloinko samalla hylkään jonkun?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ai kun juttelen muidenkin kanssa? Silloinko samalla hylkään jonkun?

        Kyllä. hän on luuseri koska et juttele sudelle. et saa jutella muille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. hän on luuseri koska et juttele sudelle. et saa jutella muille

        Älä sinä nyt vääristele asioita taas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        olet hylännyt suden kun et juttele hänen kanssaan.

        Lopeta jo tuo... Prinsessa saa jutella ihan kelle haluaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sinun täytyy elää suden kanssa täällä palstalla. ymmärrätkö

        Ei tarvitse.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Älä sinä nyt vääristele asioita taas.

        Ei ole. Olen jo huomannut miten vähän häntä kiinnostaa minun kanssa jutella. Alku innostus meni jo häneltä. Huomasi mikä luuseri olen.

        Näin sanoit tänään juuri äskettäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Olen jo huomannut miten vähän häntä kiinnostaa minun kanssa jutella. Alku innostus meni jo häneltä. Huomasi mikä luuseri olen.

        Näin sanoit tänään juuri äskettäin.

        Niin, mutta se ei tarkoita, että hänen on mikään pakko minulle jutella. Rande on kunnon naisten mies. Sen kanssa kannattaa sopia vaikka treffit. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Lopeta jo tuo... Prinsessa saa jutella ihan kelle haluaa.

        On täällä fiksumpaakin seuraa.

        Näin sanoit äsken.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, mutta se ei tarkoita, että hänen on mikään pakko minulle jutella. Rande on kunnon naisten mies. Sen kanssa kannattaa sopia vaikka treffit. 😊

        Prinsessa älä kuuntele tätä. Saat helpolla jonkun hyvän nuoren miehen, vaikka lääkärin, näistä älä huoli.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, mutta se ei tarkoita, että hänen on mikään pakko minulle jutella. Rande on kunnon naisten mies. Sen kanssa kannattaa sopia vaikka treffit. 😊

        No miksi sanot että prinsessa on hylännyt sut? voin kyllä kopioida tähän jos et ite muista sanoneesi noin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinsessa älä kuuntele tätä. Saat helpolla jonkun hyvän nuoren miehen, vaikka lääkärin, näistä älä huoli.

        Juu, papat voi kaivaa jo haudan itselleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sanot että prinsessa on hylännyt sut? voin kyllä kopioida tähän jos et ite muista sanoneesi noin.

        Ei hän toivottanut hyvää työpäivääkään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei hän toivottanut hyvää työpäivääkään.

        Eli hänellä on velvollisuus elää sun nettimaailmassa koko ajan. Herää oikeesti todellisuuteen tosta sun nettimaailmasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli hänellä on velvollisuus elää sun nettimaailmassa koko ajan. Herää oikeesti todellisuuteen tosta sun nettimaailmasta.

        Haista sinäkin paska.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei hän toivottanut hyvää työpäivääkään.

        No hyvää työpäivää ja -iltaa vain 😌


      • Prinsessasi kirjoitti:

        No hyvää työpäivää ja -iltaa vain 😌

        Kiitos. Ei sinun tarvitse, jos et tykkää. Minä pilasin meidän suhteen jo...
        Minä en muuta osaakaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Ei sinun tarvitse, jos et tykkää. Minä pilasin meidän suhteen jo...
        Minä en muuta osaakaan.

        Mikset sä annan prinsessan jutella muille ja elää oikeessa maailmassa elämäänsä. Ei prinsessa voi jatkuvasti elää sun nettimaailmassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sä annan prinsessan jutella muille ja elää oikeessa maailmassa elämäänsä. Ei prinsessa voi jatkuvasti elää sun nettimaailmassa.

        Saa jutella...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Saa jutella...

        No miksi sä haukut ne joiden kaa prinsessa juttelee. Mitä he ovat tehneet sulle kun pitää haukkua muut?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Saa jutella...

        no miksi susta tulee martyyri kun prinsessa ei juttele sulle. Heti haukut taas itsesi ja haluat kuolla, onko toi sun tyyli saada huomiota?


      • Anonyymi kirjoitti:

        no miksi susta tulee martyyri kun prinsessa ei juttele sulle. Heti haukut taas itsesi ja haluat kuolla, onko toi sun tyyli saada huomiota?

        Koska tuntuu pahalta. Voin olla myös hiljaa. Se onkin parempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sä haukut ne joiden kaa prinsessa juttelee. Mitä he ovat tehneet sulle kun pitää haukkua muut?

        Ei ollut haukkumista vaan kehumista. Kyllä rande on minua älykkäämpi ja parempi kaikessa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Ei sinun tarvitse, jos et tykkää. Minä pilasin meidän suhteen jo...
        Minä en muuta osaakaan.

        Ai tykkää mistä? et sinä ole mitään pilannut, se olen minä joka on ehkä pilannut sinun odotuksesi tai haaveesi minua kohtaan. Kun olen sanonut etten kaipaa mitään kaveruutta kummempaa.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ai tykkää mistä? et sinä ole mitään pilannut, se olen minä joka on ehkä pilannut sinun odotuksesi tai haaveesi minua kohtaan. Kun olen sanonut etten kaipaa mitään kaveruutta kummempaa.

        Minun omaa syytä sekin on, kun luulin että tulit tänne ihan minun vuoksi. Alkuun olit sen oloinen että halusit muutakin. Nyt olet ollut paljon etäisemmän oloinen...


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ai tykkää mistä? et sinä ole mitään pilannut, se olen minä joka on ehkä pilannut sinun odotuksesi tai haaveesi minua kohtaan. Kun olen sanonut etten kaipaa mitään kaveruutta kummempaa.

        susi haukkui koko ajan itteensä kun et pitänyt hänelle seuraa. Se on sude tapa saada sun huomio. Haukkua itsensä jotta sä voit sanoa sudelle ettei hän ole sellainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        susi haukkui koko ajan itteensä kun et pitänyt hänelle seuraa. Se on sude tapa saada sun huomio. Haukkua itsensä jotta sä voit sanoa sudelle ettei hän ole sellainen.

        Ei ole. Se on ihan sinun tulkintasi asiaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole. Se on ihan sinun tulkintasi asiaan.

        kerro sitten miksi jaksoit haukkua itseäsi koko päivän täällä. Mitä sä haet tolla itsensä haukkumisella jos et sääliä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Minun omaa syytä sekin on, kun luulin että tulit tänne ihan minun vuoksi. Alkuun olit sen oloinen että halusit muutakin. Nyt olet ollut paljon etäisemmän oloinen...

        Jos en ole täällä, silloin minulla on todennäköisesti muuta tekemistä. Ihan syytä olisi ymmärtää ja hyväksyä se, että minulla on muutakin sisältöä elämässäni kuin tämä palstalla seikkailu.
        Sitten toisekseen, onhan nämä ketjut aika usein sellaista negatiivista ja masentavaa juttua täynnä… sekin saattaa olla joskus syynä, ettei oikein mitään sanottavaa ole tai ei niin huvita puuttua siihen. 😵‍💫🤐🥱👀🙉🦦🎭🕳


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jos en ole täällä, silloin minulla on todennäköisesti muuta tekemistä. Ihan syytä olisi ymmärtää ja hyväksyä se, että minulla on muutakin sisältöä elämässäni kuin tämä palstalla seikkailu.
        Sitten toisekseen, onhan nämä ketjut aika usein sellaista negatiivista ja masentavaa juttua täynnä… sekin saattaa olla joskus syynä, ettei oikein mitään sanottavaa ole tai ei niin huvita puuttua siihen. 😵‍💫🤐🥱👀🙉🦦🎭🕳

        Niin oisko suden vika että on negatiivista? Hän haluaa kuolla pois.Ja toitottaa sitä joka päivä kun et ole paikalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin oisko suden vika että on negatiivista? Hän haluaa kuolla pois.Ja toitottaa sitä joka päivä kun et ole paikalla.

        Selväksi tuli.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Selväksi tuli.

        No ei ole koska sä sanot noin aina ja jatkat taas kohta tai seuraavana päivänä samaa miten paska olet ja joutasit kuolla pois.Luuletko että prinsessa tykkää lukea tollasta joka päivä sulta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Ei sinun tarvitse, jos et tykkää. Minä pilasin meidän suhteen jo...
        Minä en muuta osaakaan.

        Siis sä pidät suhteena tollasta jaarittelua palstalla, että kuka menee milloinkin töihin, suihkuun tai lenkille? Haloo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sä pidät suhteena tollasta jaarittelua palstalla, että kuka menee milloinkin töihin, suihkuun tai lenkille? Haloo.

        lisää tohon vielä mitä ruokaa syövät.


      • Anonyymi

        Täällä kirjoitetaan mitä muuta täällä muka voisi tapahtua


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ai kun juttelen muidenkin kanssa? Silloinko samalla hylkään jonkun?

        Joku voi asian noin kokea tiedätkö mistä syistä oletko tai osaatko tarkkailla omaa käyttäytymistäsi itse ulkoistaen itsesi tiedän tuohonkin helpon tavan miten onnistuu parhaiten jos et itse keksi itsellesi sopivaa tapaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. hän on luuseri koska et juttele sudelle. et saa jutella muille

        Eikö meistä useimmat ole jollain tapaa oman elämänsä luusereita kun joutuu kukakin mitäkin hoitaan näi täälä kirjoittaen


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, mutta se ei tarkoita, että hänen on mikään pakko minulle jutella. Rande on kunnon naisten mies. Sen kanssa kannattaa sopia vaikka treffit. 😊

        Tuo kai lienee hänen omavalintansa tunteeko kui hyvin henkilökohtaisesti kyseisen miehen pojan kakaran


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Haista sinäkin paska.

        Pakko haistaa kun sieltä päi tuulee


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Ei sinun tarvitse, jos et tykkää. Minä pilasin meidän suhteen jo...
        Minä en muuta osaakaan.

        Älä välitä hän vaikuttaa olevan jonkin sortin nirppis ylpeys kuitee käy aina lopulta lankeemuksen edelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sä haukut ne joiden kaa prinsessa juttelee. Mitä he ovat tehneet sulle kun pitää haukkua muut?

        Siksi kun te ette tee muuta yritätte häneltä kiertoteitä vongata pillua mu onnea matkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oisko suden vika että on negatiivista? Hän haluaa kuolla pois.Ja toitottaa sitä joka päivä kun et ole paikalla.

        Mikähän lienee syynä tuolle koitappa mulkku oikein kunnolla miettiä ennen kun edes yrität työntää vwhjettäs väärään reikään capish


      • mustasusi kirjoitti:

        Selväksi tuli.

        Hyvää yötä mustasudelle jos tämän näkee. 😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Hyvää yötä mustasudelle jos tämän näkee. 😊

        Hyvää yötä Prinsessalle, ja nuku hyvin. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Hyvää yötä Prinsessalle, ja nuku hyvin. 😊

        Rauhaisaa unta sinulle myös. 💤
        Miten töissä meni? 🐺


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Rauhaisaa unta sinulle myös. 💤
        Miten töissä meni? 🐺

        No, siellä oli tekemistä koko illaksi. Siis sellaista ihan normaalia hommaa, ei mitään erikoista tapahtunut, mutta ei paljon istua ehtinyt. Huomenna onkin taas vapaata. :)


      • mustasusi kirjoitti:

        No, siellä oli tekemistä koko illaksi. Siis sellaista ihan normaalia hommaa, ei mitään erikoista tapahtunut, mutta ei paljon istua ehtinyt. Huomenna onkin taas vapaata. :)

        Noniin mukavaa vapaapäivää sitten😌 onko montakin vapaata? minä lähden huomenna sukuloimaan lisää.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Noniin mukavaa vapaapäivää sitten😌 onko montakin vapaata? minä lähden huomenna sukuloimaan lisää.

        On jopa pari vapaata. 🙂
        Kiva kun näet sukulaisiasi. Asuuko ne jossain siinä lähistöllä, vaiko kauempana?


      • mustasusi kirjoitti:

        On jopa pari vapaata. 🙂
        Kiva kun näet sukulaisiasi. Asuuko ne jossain siinä lähistöllä, vaiko kauempana?

        Siellä päin, eli Keski-Suomessa😁


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Siellä päin, eli Keski-Suomessa😁

        Jaa, no sehän hauskaa. Tervetuloa Keski-Suomeen. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Jaa, no sehän hauskaa. Tervetuloa Keski-Suomeen. 😊

        Kiitos 😌 nyt täytyykin yrittää saada unta sitten, niin jaksaa huomenna.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kiitos 😌 nyt täytyykin yrittää saada unta sitten, niin jaksaa huomenna.

        Kyllä. Hyvää yötä vielä. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Kyllä. Hyvää yötä vielä. 😊

        Öitä☺️


    • Anonyymi

      susi sun kirjoitukset näkyy ja voin kyllä kopioida ne jos sun dementia on noin paha.

      • Anonyymi

        Äläppä sinä seniili kusipää yritä siellä yhtään päteä ja jari leiri on nimi jos sulla on mulle asiaa nähdään vaikka torilla joku päivä jos uskallat tulla mun haukuttavaks kasvotusten


    • Anonyymi

      Sinun kannattaa ostaa semmonen moottoroitu nainen, josko se vastais bittihahmoa

      • Anonyymi

        Yhdysvalloista saa melkeen kun oikealla iholla, mut ne nuket makssa semmoset kymppitonnin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdysvalloista saa melkeen kun oikealla iholla, mut ne nuket makssa semmoset kymppitonnin

        Ja ei nekään valitettavasti puhu, ellei ne oo kehitelly niitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdysvalloista saa melkeen kun oikealla iholla, mut ne nuket makssa semmoset kymppitonnin

        Realldoll netistä joskus kattelin viiden tontun hujakoilla oli hinnat silloi mu ne oli ilman moottoria


    • Anonyymi

      Eikö suudella oo lähiomaista joka vähän kattois sen perään ettei ihan karkaa lapasesta noi sen jutut?

      • Anonyymi

        Siis sudella.


      • Anonyymi

        on sillä ex vaimo ja lapset,mutta he eivät ole palstalla. Työkaveritkkaan ei moikkaa ja juttele sudelle töissä ja kaupan kassa ei moikkaa sudelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on sillä ex vaimo ja lapset,mutta he eivät ole palstalla. Työkaveritkkaan ei moikkaa ja juttele sudelle töissä ja kaupan kassa ei moikkaa sudelle.

        Tiedätkö,montako lasta sudella on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on sillä ex vaimo ja lapset,mutta he eivät ole palstalla. Työkaveritkkaan ei moikkaa ja juttele sudelle töissä ja kaupan kassa ei moikkaa sudelle.

        Vähän huolestuttaa/ihmetyttää ettei he reagoi tai tee mitään kun toinen ilmeisesti ei oo tasapainossa henkisesti. Pakko sen on näkyä priva elämässä jotenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö,montako lasta sudella on?

        Oisko 3 tai 5 lasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö,montako lasta sudella on?

        9 lasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö,montako lasta sudella on?

        en mutta useampi kuitenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän huolestuttaa/ihmetyttää ettei he reagoi tai tee mitään kun toinen ilmeisesti ei oo tasapainossa henkisesti. Pakko sen on näkyä priva elämässä jotenkin.

        ohan sudella masennuslääkkeet mutta ei halua lisätä annostusta koska sitten ei pysty runkkaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ohan sudella masennuslääkkeet mutta ei halua lisätä annostusta koska sitten ei pysty runkkaamaan.

        Pystyy masispillerien kanssa runkata mutta ejakulaatiota on vsikeampi saada


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko 3 tai 5 lasta?

        35 lasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyy masispillerien kanssa runkata mutta ejakulaatiota on vsikeampi saada

        sudelle seksi on tärkeämpää kuin henkinen hyvinvointi. Hän mielummin haluaa kuolla kuin olla runkkaamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        9 lasta

        Onnea ”Sudelle,”hänen lapsille ja lasten äidille!👍He ovat rakentaneet paljon hyvää heidän elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sudelle seksi on tärkeämpää kuin henkinen hyvinvointi. Hän mielummin haluaa kuolla kuin olla runkkaamatta.

        Hän on varmaan ”nappikuningas.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on varmaan ”nappikuningas.”

        Sudesta itsetuhoajatukset kuuluu terveen ihmisen tunne-lämään. Näin on sanonut ettei halua olla tuntematta tunteita joihin myös itsetuhoajatukset kuuluvat osana terveen ihmisen tunne-elämää. Samoin kuin yksipuolinen rakkaus. Senkin aiheuttama tuska on terveen ihmisen tunne-elämään kuuluva asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sudesta itsetuhoajatukset kuuluu terveen ihmisen tunne-lämään. Näin on sanonut ettei halua olla tuntematta tunteita joihin myös itsetuhoajatukset kuuluvat osana terveen ihmisen tunne-elämää. Samoin kuin yksipuolinen rakkaus. Senkin aiheuttama tuska on terveen ihmisen tunne-elämään kuuluva asia.

        Onhan se henk7nen masokismiki omalaistaan taidetta kai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sudesta itsetuhoajatukset kuuluu terveen ihmisen tunne-lämään. Näin on sanonut ettei halua olla tuntematta tunteita joihin myös itsetuhoajatukset kuuluvat osana terveen ihmisen tunne-elämää. Samoin kuin yksipuolinen rakkaus. Senkin aiheuttama tuska on terveen ihmisen tunne-elämään kuuluva asia.

        Todella kieroutunut ajatusmaailma. Ei sitä yhdellä tai kahdella pillerillä muuteta. Ja hän ei terapiaan halua mennä, ehkä siellä joku kertoo ne elämän realiteetit hänelle vähemmän nätisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella kieroutunut ajatusmaailma. Ei sitä yhdellä tai kahdella pillerillä muuteta. Ja hän ei terapiaan halua mennä, ehkä siellä joku kertoo ne elämän realiteetit hänelle vähemmän nätisti.

        Ohan sudella sentään ihastuksensa somekuvat joita katsella yksinäisyyteensä. Kun susi ihmettelee miksi teinit ja nuoret naiset ei kiinnostu hänestä vaikka pitäisi. Koska he ovat suden naisihanne ja vanhemmat naiset ei kiihota sutta. Pitää olla nuori ja kaunis. Se saa suden kiinnostumaan seksuaalisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohan sudella sentään ihastuksensa somekuvat joita katsella yksinäisyyteensä. Kun susi ihmettelee miksi teinit ja nuoret naiset ei kiinnostu hänestä vaikka pitäisi. Koska he ovat suden naisihanne ja vanhemmat naiset ei kiihota sutta. Pitää olla nuori ja kaunis. Se saa suden kiinnostumaan seksuaalisesti.

        Se on se vinouma, kun sitä itte vielä viiskymppisenä kuvittelee olevasa parikymppisen näkönen. Kumminkin kuvan vilkasu vaikka omasta ajokortista palauttaa maanpinnalle - tosin ei kaikkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohan sudella sentään ihastuksensa somekuvat joita katsella yksinäisyyteensä. Kun susi ihmettelee miksi teinit ja nuoret naiset ei kiinnostu hänestä vaikka pitäisi. Koska he ovat suden naisihanne ja vanhemmat naiset ei kiihota sutta. Pitää olla nuori ja kaunis. Se saa suden kiinnostumaan seksuaalisesti.

        Tämäkin erittäin omituista ja vähän kieroutunutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on se vinouma, kun sitä itte vielä viiskymppisenä kuvittelee olevasa parikymppisen näkönen. Kumminkin kuvan vilkasu vaikka omasta ajokortista palauttaa maanpinnalle - tosin ei kaikkia

        Susi luulee olevansa nuori koska käy ahkerasti salilla ja samaan aikaa kirjoittelee täällä kun treenaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin erittäin omituista ja vähän kieroutunutta.

        Niin olihan suden ihastus jo 17 vuotias kun työpaikalla kertoi ihastumisesta tytölle. Susi ei näe tässä mitään ihmeellistä että tyttö oli ala-ikäinen ja että kertoi tunteistaan työpaikalla koska näin sutta oli neuvottu tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olihan suden ihastus jo 17 vuotias kun työpaikalla kertoi ihastumisesta tytölle. Susi ei näe tässä mitään ihmeellistä että tyttö oli ala-ikäinen ja että kertoi tunteistaan työpaikalla koska näin sutta oli neuvottu tekemään.

        Neuvottu? Joku valopää yllytti toista valopäätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neuvottu? Joku valopää yllytti toista valopäätä

        Jos oikein muistan niin työkaverit kehotti kertomaan. Työkaverit jotka ei juttele töissä suden kanssa .Hyvä jos moikkaavat sutta kun tulee töihin.


      • Anonyymi

        Suden työpaikalla on syntynyt parisuhteita 20-30 vuotiaissa. Ja he kehottivat lähes 50 vuotiasta kertomaan 17 vuotiaalle tytölle tunteistaan.


      • Anonyymi

        Sul on varmaan ollu hanskat hukas kakarasta asti kenen huoras luo lie jätit ne aikoinas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö,montako lasta sudella on?

        Mistä sitä vois tietää jos ei sitä ole häneltä itseltään kysynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko 3 tai 5 lasta?

        Mulla ei ainakaan omien tietojen mukaan ole kun kaksi joista toinen on jo aikuinen ja toinen kuus vuotias poitsu sellai rennon letkeä hulttio kenties jopa ei välttis usko ketään jos liikaa kieltää mu mukava poitsu siitäkin huolimatta


    • Anonyymi

      Asut varmaan tonttumaassa, kyllä täällä Etelämpänä oli yöt yli 22 astetta,päivät Manalan tuomaa liki 30 ,Hyi inhottavaa.

      • En asu missään Lapissa. En lähelläkään... On täälläkin nyt yöt jo lämpöisempiä, mutta muutama päivä sitten oli sen verran viileä yöllä, että vilustuin ja sairastuin... Olin varmaan saanut jonkun flunssapöpön töissä.
        Päivällä nyt tällä hetkellä 28 astetta vaikka näkyy olevan pilvistä. Ei ilman tuuletinta pysty nukkumaan.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      135
      1905
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1163
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      872
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      720
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe