Hyvää huomenta

Nyt olen sitten kipeänä räkätaudissa. ☕🤒😵‍💫

Prinsessalle hyvää reissua. 😊

314

1490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päivää vain ja kiitos, reissussa ollaan🫡
      Jaa flunssaa se kurkkukipu sitten olikin, paranemisia 🤧

      • Joo sellaiseksi se nyt tuli, kun vilustuin... Kiitos. 🫡
        Turvallista matkaa. 😃


    • Täytyy tästä itse lähteä taas autokorjaamolle. Jarruja kunnostamaan. 🔧🚗

      • Anonyymi

        Hyvä että menet tartuttamaan sen taudin muihinkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että menet tartuttamaan sen taudin muihinkin.

        No minä kyllä pysyttelen pihan puolella, kun autoakin laitetaan ulkona.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minä kyllä pysyttelen pihan puolella, kun autoakin laitetaan ulkona.

        Miks sä et itse laittanut autoasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks sä et itse laittanut autoasi?

        Miksi suotta kun on kaverilla korjaamo vieressä...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi suotta kun on kaverilla korjaamo vieressä...

        Minullapa on sellainen auto, joita ei ole vielä keksityykään. Se on itsekorjaava.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi suotta kun on kaverilla korjaamo vieressä...

        ilmaseksi näköjään laittaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        ilmaseksi näköjään laittaa

        No ei tietenkään ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ei tietenkään ilmaiseksi.

        vaikka on sun kaveri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaikka on sun kaveri?

        Ei sillä oo kavereita, ja kuulostaa asiantuntevalta "korjaamolta" jos korjataan autoja ulkona...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä oo kavereita, ja kuulostaa asiantuntevalta "korjaamolta" jos korjataan autoja ulkona...

        jos se on se sama salikaveri/juoppo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä oo kavereita, ja kuulostaa asiantuntevalta "korjaamolta" jos korjataan autoja ulkona...

        Kyllä se on ihan oikea korjaamo.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä se on ihan oikea korjaamo.

        Pärnäsen korjaamolle molle molle molle molle


    • Se on sitten aika jättää palsta. En tuolle prinsessallekaan merkkaa yhtään mitään. Täällä ei ole minulle mitään.

      Heippa. 👋

      • Anonyymi

        Ok. Me lyödään täällä vetoa, että minlä aikaa maltat olla poissa palstalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Me lyödään täällä vetoa, että minlä aikaa maltat olla poissa palstalta.

        Mitä minä täällä teen, kun minulle ei enää kukaan edes juttele. Ei kysele kuulumisia ei mitään... Siinähän lyötte vetoja. Minä sinun takia täällä palstalla ole koskaan roikkunut. Prinsessakin selvästi osoittaa etten enää kiinnosta häntä hyvää päivää enempää.
        Aina saan pettyä naisiin.


      • Susi, edelleenkin, jos puhun täällä muille niin se ei tarkoita, etten sinusta välitä mitään.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Susi, edelleenkin, jos puhun täällä muille niin se ei tarkoita, etten sinusta välitä mitään.

        No siltä se tuntuu, kun et ole koko päivänä sanonut minulle sanaakaan aamun jälkeen... Anteeksi. Kerroin vaan miltä tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Me lyödään täällä vetoa, että minlä aikaa maltat olla poissa palstalta.

        Se on korkeintaan tunti ja susi singahtaa takas palstalle.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Susi, edelleenkin, jos puhun täällä muille niin se ei tarkoita, etten sinusta välitä mitään.

        Anteeksi.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Susi, edelleenkin, jos puhun täällä muille niin se ei tarkoita, etten sinusta välitä mitään.

        Minä taidan olla todella huono ihmisten kanssa...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No siltä se tuntuu, kun et ole koko päivänä sanonut minulle sanaakaan aamun jälkeen... Anteeksi. Kerroin vaan miltä tuntuu.

        Ihmisillä on muutakin elämää kuin tämä palsta, ja joku random ukkeli siellä joka vuoronperään on onnensa kukkuloilla ja seuraavassa hetkessä haluaa tappaa itsensä. Ei tämä ole oikeaa elämää, elät ihan jossain virtuaalimaailmassa. Meille muille tämä on ajankulua silloin kun ei parempaakaan tekemistä satu olemaan, sinulle tämä on koko elämä. Ihan oikeasti nyt kannattaisi mennä sinne terapiaan ja hakea apua, et itse näe kuinka riippuvainen olet olet tästä virtuaalitodellisuudestasi ja Netasta. Kerrot täällä ihan kaiken itsestäsi, ei tarvitse olla mikään mestarisalapoliisi joka selvittää kuka olet. Joten ei mikään ihme jos töissäkin katsotaan vähän kieroon, jos sieltä joku on oikeasti lukenut juttujasi.


      • mustasusi kirjoitti:

        No siltä se tuntuu, kun et ole koko päivänä sanonut minulle sanaakaan aamun jälkeen... Anteeksi. Kerroin vaan miltä tuntuu.

        Hyvähän se vain on, että kertoo tuntemuksistaan. Ei se mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisillä on muutakin elämää kuin tämä palsta, ja joku random ukkeli siellä joka vuoronperään on onnensa kukkuloilla ja seuraavassa hetkessä haluaa tappaa itsensä. Ei tämä ole oikeaa elämää, elät ihan jossain virtuaalimaailmassa. Meille muille tämä on ajankulua silloin kun ei parempaakaan tekemistä satu olemaan, sinulle tämä on koko elämä. Ihan oikeasti nyt kannattaisi mennä sinne terapiaan ja hakea apua, et itse näe kuinka riippuvainen olet olet tästä virtuaalitodellisuudestasi ja Netasta. Kerrot täällä ihan kaiken itsestäsi, ei tarvitse olla mikään mestarisalapoliisi joka selvittää kuka olet. Joten ei mikään ihme jos töissäkin katsotaan vähän kieroon, jos sieltä joku on oikeasti lukenut juttujasi.

        Ymmärrän... Minulla ei ole mitään elämää.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Hyvähän se vain on, että kertoo tuntemuksistaan. Ei se mitään.

        En halua loukata sinua. Se oli tyhmää...
        Tuo mitä tuo yksi kirjoitti minulle, tuossa alla, pitää ihan paikkansa. Olen tullu riippuvaiseksi tästä. Roikun sinussa, kun olit kerrankin joku mukava täällä, jonka kanssa tuntu hyvältä jutella.


      • mustasusi kirjoitti:

        En halua loukata sinua. Se oli tyhmää...
        Tuo mitä tuo yksi kirjoitti minulle, tuossa alla, pitää ihan paikkansa. Olen tullu riippuvaiseksi tästä. Roikun sinussa, kun olit kerrankin joku mukava täällä, jonka kanssa tuntu hyvältä jutella.

        Etkä ole loukannutkaan, ei huolta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En halua loukata sinua. Se oli tyhmää...
        Tuo mitä tuo yksi kirjoitti minulle, tuossa alla, pitää ihan paikkansa. Olen tullu riippuvaiseksi tästä. Roikun sinussa, kun olit kerrankin joku mukava täällä, jonka kanssa tuntu hyvältä jutella.

        Sepä siinä on just, olet takertuvaa sorttia.
        Kannattaa pohtia, että löytääkö itsestään esim. riippuvaisen persoonallisuushäiriön piirteitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sepä siinä on just, olet takertuvaa sorttia.
        Kannattaa pohtia, että löytääkö itsestään esim. riippuvaisen persoonallisuushäiriön piirteitä.

        Minulla taida mitään muuta ollakaan kuin ulkoisia, ja sisäisiä vikoja. Ihan täysi susi ihmiseksi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ymmärrän... Minulla ei ole mitään elämää.

        Sinulla on työ,harrastuksia,lapset ja muuan kaveri. Se on paljon. Ei semmoista täältä palstoilta saa koskaan. Ja se on ihan oikeaa elämää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on työ,harrastuksia,lapset ja muuan kaveri. Se on paljon. Ei semmoista täältä palstoilta saa koskaan. Ja se on ihan oikeaa elämää.

        Minulla ei ole koskaan ihmistä ketä rakastaa. Kyllä minä vietän yksin ihan järjettömästi aikaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minulla ei ole koskaan ihmistä ketä rakastaa. Kyllä minä vietän yksin ihan järjettömästi aikaa.

        Ja osittain siksi juuri vietät aikaa paljon yksin, kun roikut täällä palstalla ja olet riippuvainen tästä. Sosiaalisia taitojakin voi oppia. Ja jos nykyinen lääkitys ei toimi, kannattaa kokeilla toista. Ja sen rinnalla terapia. Mutta sinä et voi selvästikään hyvin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja osittain siksi juuri vietät aikaa paljon yksin, kun roikut täällä palstalla ja olet riippuvainen tästä. Sosiaalisia taitojakin voi oppia. Ja jos nykyinen lääkitys ei toimi, kannattaa kokeilla toista. Ja sen rinnalla terapia. Mutta sinä et voi selvästikään hyvin.

        No en voi en... Pitäis yksin jaksaa sitä terapeuttiakin etsiä.... Ei riitä voimat kämpän siivoamiseen eikä mihinkään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No en voi en... Pitäis yksin jaksaa sitä terapeuttiakin etsiä.... Ei riitä voimat kämpän siivoamiseen eikä mihinkään.

        Oot ilmeisesti aika heikossa hapessa. Olisko sulla työterveys josta olis mitään apua? Muuten terkkarin kautta lähete psyk.polille. Ite joutunut tän käymään läpi, monen vuoden prosessi mutta parempaan suuntaan menossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot ilmeisesti aika heikossa hapessa. Olisko sulla työterveys josta olis mitään apua? Muuten terkkarin kautta lähete psyk.polille. Ite joutunut tän käymään läpi, monen vuoden prosessi mutta parempaan suuntaan menossa.

        Kannattaako näin vanhaa patua enää hoitaa edes? Minä en minkään mummon kanssa ala kuitenkaan seurustella, vaikka pumppaisitte mitä lääkkeitä minuun. Vai pyöreähuoneko se on viimeinen osoitteeni?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kannattaako näin vanhaa patua enää hoitaa edes? Minä en minkään mummon kanssa ala kuitenkaan seurustella, vaikka pumppaisitte mitä lääkkeitä minuun. Vai pyöreähuoneko se on viimeinen osoitteeni?

        Se pyöreä huone kuulostais aika hyvältä vaihtoehdolta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se pyöreä huone kuulostais aika hyvältä vaihtoehdolta.

        No miksi ei sitten samantien sinne monttuun? Tähän se aina menee...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kannattaako näin vanhaa patua enää hoitaa edes? Minä en minkään mummon kanssa ala kuitenkaan seurustella, vaikka pumppaisitte mitä lääkkeitä minuun. Vai pyöreähuoneko se on viimeinen osoitteeni?

        Tää oli nyt vähän turhan kärkäs vastaus sinulta kun yrittää neuvoa. Koska olet työelämässä niin saisit luultavasti Kelan tukemaa terapiaa, se ei kaikille oo mahdollista. Terapia muotoja on monia, eikun valitsemaan. Ja itsestä se lähtee se halu tehdä muutos tilanteeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli nyt vähän turhan kärkäs vastaus sinulta kun yrittää neuvoa. Koska olet työelämässä niin saisit luultavasti Kelan tukemaa terapiaa, se ei kaikille oo mahdollista. Terapia muotoja on monia, eikun valitsemaan. Ja itsestä se lähtee se halu tehdä muutos tilanteeseen.

        Minä olen siinä tilanteessa jo... Mutta kun en jaksa etsiä niitä terapeutteja. Pitäisi kymmeniä lähtee tapaamaan ympäri kaupunkia juosta ja maksaa siitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen siinä tilanteessa jo... Mutta kun en jaksa etsiä niitä terapeutteja. Pitäisi kymmeniä lähtee tapaamaan ympäri kaupunkia juosta ja maksaa siitä.

        Julkisella puolella on psykiatrinen poliklinikka ja se ei maksa yhtään mitään. Varaat ajan lääkärille joka tekee lähetteen psykiatriselle sairaanhoitajalla. mutta sä olet niin vitun tyhmä ja saamaton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Julkisella puolella on psykiatrinen poliklinikka ja se ei maksa yhtään mitään. Varaat ajan lääkärille joka tekee lähetteen psykiatriselle sairaanhoitajalla. mutta sä olet niin vitun tyhmä ja saamaton.

        Minä olen jo käynyt psykiatrilla ja vaikka missä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Julkisella puolella on psykiatrinen poliklinikka ja se ei maksa yhtään mitään. Varaat ajan lääkärille joka tekee lähetteen psykiatriselle sairaanhoitajalla. mutta sä olet niin vitun tyhmä ja saamaton.

        ja tuo sun asenteesi on kanssa aika helvetin ärsyttävä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen siinä tilanteessa jo... Mutta kun en jaksa etsiä niitä terapeutteja. Pitäisi kymmeniä lähtee tapaamaan ympäri kaupunkia juosta ja maksaa siitä.

        Jos on työelämässä niin voi saada Kelan maksaman terapeutin. Aloita terkkarin hoitajasta joka ohjaa eteenpäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos on työelämässä niin voi saada Kelan maksaman terapeutin. Aloita terkkarin hoitajasta joka ohjaa eteenpäin.

        Ei tarvii enää neuvoja tuohon, kun olen sen prosessin jo mennyt. Puuttuu se terapeutti nyt.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen jo käynyt psykiatrilla ja vaikka missä.

        No ei näköjään ole ollut mitään hyötyä. Se muutos lähtee susta itsestäsi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        ja tuo sun asenteesi on kanssa aika helvetin ärsyttävä.

        Mikset sä voi aloittaa sillä psykiatriselle sairaanhoitajalla ja etsiä samalla sitä terapeuttia kun sulle ei riitä psykiatrinen sairaanhoitaja. Etsi toki sitten sellanen parikymppinen vastavalmistunut nuori kaunis terapeutti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tarvii enää neuvoja tuohon, kun olen sen prosessin jo mennyt. Puuttuu se terapeutti nyt.

        Ok, sitten se prosessi on jo pitkällä. Tsemppiä terapeutin hakuun, ei oo ihan helppo nakki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sä voi aloittaa sillä psykiatriselle sairaanhoitajalla ja etsiä samalla sitä terapeuttia kun sulle ei riitä psykiatrinen sairaanhoitaja. Etsi toki sitten sellanen parikymppinen vastavalmistunut nuori kaunis terapeutti.

        No ei tarvitse kettuilla taas niistä nuorista. Sellaisen kanssa tuskin osaisin mistään puhua, lähtisi vaan pakoon sekin.
        Minun pitäisi vaan jaksaa laittaa niille terapeuteille viestiä että tarviin sellaisen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok, sitten se prosessi on jo pitkällä. Tsemppiä terapeutin hakuun, ei oo ihan helppo nakki.

        Toivottavasti nyt löytyy sitten.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ei tarvitse kettuilla taas niistä nuorista. Sellaisen kanssa tuskin osaisin mistään puhua, lähtisi vaan pakoon sekin.
        Minun pitäisi vaan jaksaa laittaa niille terapeuteille viestiä että tarviin sellaisen.

        mitä jos se terapeutti on yli 40 vuotias matami. Kestätkö sen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        mitä jos se terapeutti on yli 40 vuotias matami. Kestätkö sen?

        Enhän minä ole sinne treffeille menossa. Minä pystyn juttelemaan näiden vähemmän kauniiden kanssa paljon helpommin, kuin sellaisten joihin yleensä ihastun. Kauniiden edessä tuntee olonsa epävarmaksi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ei tarvitse kettuilla taas niistä nuorista. Sellaisen kanssa tuskin osaisin mistään puhua, lähtisi vaan pakoon sekin.
        Minun pitäisi vaan jaksaa laittaa niille terapeuteille viestiä että tarviin sellaisen.

        Enemmän tämä taitaa olla kettuilua siitä, että vanhemmat naiset ei ole sun mielestä suunnilleen edes ihmisiä, vaan niitä täytyy jatkuvasti haukkua ja mollata. En minäkään syty kaiken näköisistä miehistä, mutta en silti hauku heidän ulkonäköään. Itseasiassa normaalia ihmistä ei hetkauta edes toisten ulkonäkö yhtään mihinkään suuntaan jos se nyt ei vaan satu olemaan omaan makuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän tämä taitaa olla kettuilua siitä, että vanhemmat naiset ei ole sun mielestä suunnilleen edes ihmisiä, vaan niitä täytyy jatkuvasti haukkua ja mollata. En minäkään syty kaiken näköisistä miehistä, mutta en silti hauku heidän ulkonäköään. Itseasiassa normaalia ihmistä ei hetkauta edes toisten ulkonäkö yhtään mihinkään suuntaan jos se nyt ei vaan satu olemaan omaan makuun.

        Minä pyydän anteeksi kaikkia loukaavia sanojani, ja lupaan olla haukkumatta. Minut on varmaan kasvatettu huonosti.


      • Niin ne ovat terapeutteja.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä pyydän anteeksi kaikkia loukaavia sanojani, ja lupaan olla haukkumatta. Minut on varmaan kasvatettu huonosti.

        älä helvetti taas valehtele. Et sä osaa muuttua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        älä helvetti taas valehtele. Et sä osaa muuttua.

        En minä enää aio haukkua. Minä olen täällä maineeni pilannut ihan totaalisesti jo.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ei tarvitse kettuilla taas niistä nuorista. Sellaisen kanssa tuskin osaisin mistään puhua, lähtisi vaan pakoon sekin.
        Minun pitäisi vaan jaksaa laittaa niille terapeuteille viestiä että tarviin sellaisen.

        Joku sellainen jolla on jo enemmän kokemusta, ite huomasin että se oli mulle parempi. Ja se pitää tuntua että tää homma toimii ja voi puhua vaikeat jutut kans, ei tietysti heti ekalla kerralla .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku sellainen jolla on jo enemmän kokemusta, ite huomasin että se oli mulle parempi. Ja se pitää tuntua että tää homma toimii ja voi puhua vaikeat jutut kans, ei tietysti heti ekalla kerralla .

        Joo on minulle eräs kaveri näistä puhunut, joka itse käy terapiassa. Minun on helppo puhua kaikista asioista sellaiselle. Tietenkin sen ihmisen kanssa täytyy synkata muuten...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä enää aio haukkua. Minä olen täällä maineeni pilannut ihan totaalisesti jo.

        Olet todella rasittava ihminen. Ihmettelene ettei sun ongelmia huomattu jo ala-asteella. Olet todella kömpelö ihmisten kanssa. Mä olen sanonut että herää oikeaan maailmaan sun nettimaailmasta. Sulla on todellisuudentaju pettänyt aika pahasti. Sen osottaa jo se että oletat teinien kiinnostuvan muista 50 vuotiaista miehistä mutta saut jätetään välistä. En tiedä miksi oletat että muut 50 vuotiaat saa teinejä itselleen kumppaniksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet todella rasittava ihminen. Ihmettelene ettei sun ongelmia huomattu jo ala-asteella. Olet todella kömpelö ihmisten kanssa. Mä olen sanonut että herää oikeaan maailmaan sun nettimaailmasta. Sulla on todellisuudentaju pettänyt aika pahasti. Sen osottaa jo se että oletat teinien kiinnostuvan muista 50 vuotiaista miehistä mutta saut jätetään välistä. En tiedä miksi oletat että muut 50 vuotiaat saa teinejä itselleen kumppaniksi.

        En oleta mitään sellaista. Minulla jäi nuorena nuoret tyttökaverit saamatta. Jäi elämä elämättä. Tässä sitä nyt ollaan harmaapäisenä ukkona yksin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä enää aio haukkua. Minä olen täällä maineeni pilannut ihan totaalisesti jo.

        Annetaan mahdollisuus tehdä muutos parempaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet todella rasittava ihminen. Ihmettelene ettei sun ongelmia huomattu jo ala-asteella. Olet todella kömpelö ihmisten kanssa. Mä olen sanonut että herää oikeaan maailmaan sun nettimaailmasta. Sulla on todellisuudentaju pettänyt aika pahasti. Sen osottaa jo se että oletat teinien kiinnostuvan muista 50 vuotiaista miehistä mutta saut jätetään välistä. En tiedä miksi oletat että muut 50 vuotiaat saa teinejä itselleen kumppaniksi.

        Tää kömpelö ihmisten kanssa on osa introvertin ominaisuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää kömpelö ihmisten kanssa on osa introvertin ominaisuutta.

        Paitsi että Prinsessa on myös introvertti, eikä ole yhtään kömpelö ihmisten kanssa täällä.
        Minulla on vikaa päässä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Paitsi että Prinsessa on myös introvertti, eikä ole yhtään kömpelö ihmisten kanssa täällä.
        Minulla on vikaa päässä.

        Olen varmaan ihan imbesilli, kun en osaa muiden keskusteluihin osallisuta täällä ollenkaan... Lässytän vaan jonkun kanssa, jonka luulen tykkäävän minusta suhdemielessä. En osaa mitään järkevää puhua kenenkään kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Paitsi että Prinsessa on myös introvertti, eikä ole yhtään kömpelö ihmisten kanssa täällä.
        Minulla on vikaa päässä.

        Niin ei kömpelö ihminen voi tehdä työtä hoitoalalla. Sinulla on vikaa päässä. Hyvä että olet huomannut sen itse.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä pyydän anteeksi kaikkia loukaavia sanojani, ja lupaan olla haukkumatta. Minut on varmaan kasvatettu huonosti.

        Ymmärrätkö sitä, että saatat noilla sanoillasi masentaa jonkun naisen mielen ihan alamaihin, jos sattuu olemaan valmiiksi huono itsetunto? Jos taas naisella on hyvä itsetunto, se kestää kyllä kuulla mielipiteesi, mutta tuskin haluaa olla kanssasi missään tekemisissä. Ymmärrätkö, että sillä nuorella ja kauniillakin on voinut olla vaikka painon kanssa ongelmia tai muuten itsetunto maassa, se nuori ja kauniskin persikkaperse-hunajapillu voi loukkaantua ja ottaa itseensä. Jopa sairastua vaikka syömishäiriöön. Sitäkö haluat, että muillakin olisi paha mieli, kun sinulla on? Lopeta muiden kadehtiminen ja arvostelu, hoida itsesi kuntoon ja mieti sitten ihmissuhteita. Tuollaisena olet todennäköisesti hyvin raskasta seuraa, jos et edes yritä tuon enempää ottaa apua vastaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen varmaan ihan imbesilli, kun en osaa muiden keskusteluihin osallisuta täällä ollenkaan... Lässytän vaan jonkun kanssa, jonka luulen tykkäävän minusta suhdemielessä. En osaa mitään järkevää puhua kenenkään kanssa.

        Et niin. osaat toivottaa hyvää huomenta ja yötä ja saada sillä parin ihmisen huomion.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö sitä, että saatat noilla sanoillasi masentaa jonkun naisen mielen ihan alamaihin, jos sattuu olemaan valmiiksi huono itsetunto? Jos taas naisella on hyvä itsetunto, se kestää kyllä kuulla mielipiteesi, mutta tuskin haluaa olla kanssasi missään tekemisissä. Ymmärrätkö, että sillä nuorella ja kauniillakin on voinut olla vaikka painon kanssa ongelmia tai muuten itsetunto maassa, se nuori ja kauniskin persikkaperse-hunajapillu voi loukkaantua ja ottaa itseensä. Jopa sairastua vaikka syömishäiriöön. Sitäkö haluat, että muillakin olisi paha mieli, kun sinulla on? Lopeta muiden kadehtiminen ja arvostelu, hoida itsesi kuntoon ja mieti sitten ihmissuhteita. Tuollaisena olet todennäköisesti hyvin raskasta seuraa, jos et edes yritä tuon enempää ottaa apua vastaan.

        Juu...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen varmaan ihan imbesilli, kun en osaa muiden keskusteluihin osallisuta täällä ollenkaan... Lässytän vaan jonkun kanssa, jonka luulen tykkäävän minusta suhdemielessä. En osaa mitään järkevää puhua kenenkään kanssa.

        Suurin osa ihmisistä täällä ja ihan oikeassa elämässä juttelee toisilleen vailla kiinnostusta seksuaalisessa mielessä. Se, että joku juttelee sulle, ei tarkoita että haluaa sun kanssa suhteen. Varsinkaan joku kasvoton hahmo täällä. Myöskään se, että joku jutellessaan katsoo silmiin, ei tarkoita että hän haluaa suhteen. Se on normaalia kanssakäymistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa ihmisistä täällä ja ihan oikeassa elämässä juttelee toisilleen vailla kiinnostusta seksuaalisessa mielessä. Se, että joku juttelee sulle, ei tarkoita että haluaa sun kanssa suhteen. Varsinkaan joku kasvoton hahmo täällä. Myöskään se, että joku jutellessaan katsoo silmiin, ei tarkoita että hän haluaa suhteen. Se on normaalia kanssakäymistä.

        No se oli kuitenkin ihan erilaista silmiin katsomista kun ihastuin... Eikä sitä ihastumista pysty ihminen ohjaamaan... Jälleen täyty taas tuostakin puhua sinulle. Tiedän, että vastapuoli ei kokenut vastaavasti, siitä sun ei enää tarvitse muistuttaa. Silti, se oli minulle iso asia. Olkoonkin kaikki siitä mitä mieltä hyvänsä. Minä en mahtanut sille mitään ja sitä tuskaa kesti tähän päivään saakka. Eikä siinä ollut mitään seksuaalista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa ihmisistä täällä ja ihan oikeassa elämässä juttelee toisilleen vailla kiinnostusta seksuaalisessa mielessä. Se, että joku juttelee sulle, ei tarkoita että haluaa sun kanssa suhteen. Varsinkaan joku kasvoton hahmo täällä. Myöskään se, että joku jutellessaan katsoo silmiin, ei tarkoita että hän haluaa suhteen. Se on normaalia kanssakäymistä.

        sitähän mä olen sanonut sudelle mutta hän luuli että 17 vuotias teini on ihastunut suteen kun katsoivat toisiaan silmiin. Tästä susi ei pääse koskaan yli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa ihmisistä täällä ja ihan oikeassa elämässä juttelee toisilleen vailla kiinnostusta seksuaalisessa mielessä. Se, että joku juttelee sulle, ei tarkoita että haluaa sun kanssa suhteen. Varsinkaan joku kasvoton hahmo täällä. Myöskään se, että joku jutellessaan katsoo silmiin, ei tarkoita että hän haluaa suhteen. Se on normaalia kanssakäymistä.

        Kyllä sillä on kuitenkin merkitystä, millä tavalla juttelee... Jos toiselle toivottaa vaan neutraalisti hyvää päivää, niin sitä tuskin ajattelen mitenkään kiinnostuneen kirjoittamana. Sydän emojit sun muut saa sen tekstin näyttämään ihan muulta jo.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No se oli kuitenkin ihan erilaista silmiin katsomista kun ihastuin... Eikä sitä ihastumista pysty ihminen ohjaamaan... Jälleen täyty taas tuostakin puhua sinulle. Tiedän, että vastapuoli ei kokenut vastaavasti, siitä sun ei enää tarvitse muistuttaa. Silti, se oli minulle iso asia. Olkoonkin kaikki siitä mitä mieltä hyvänsä. Minä en mahtanut sille mitään ja sitä tuskaa kesti tähän päivään saakka. Eikä siinä ollut mitään seksuaalista.

        No kuitenkin luultavasti kuvittelit sen olevan erilaista. Ihastuneena sitä etsii pieniä, olemattomiakin merkkejä siitä että vastapuolikin olisi ihastunut. Jos kohde haistattaa paskat, ihastunut osapuoli voi luulla että "rakkaudesta se hevonenkin potkii".


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No se oli kuitenkin ihan erilaista silmiin katsomista kun ihastuin... Eikä sitä ihastumista pysty ihminen ohjaamaan... Jälleen täyty taas tuostakin puhua sinulle. Tiedän, että vastapuoli ei kokenut vastaavasti, siitä sun ei enää tarvitse muistuttaa. Silti, se oli minulle iso asia. Olkoonkin kaikki siitä mitä mieltä hyvänsä. Minä en mahtanut sille mitään ja sitä tuskaa kesti tähän päivään saakka. Eikä siinä ollut mitään seksuaalista.

        Mutta kastot edelleen netan somekuvia. En ymmärrä miksi niin teet ja mitä luulet sillä saavuttavan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä sillä on kuitenkin merkitystä, millä tavalla juttelee... Jos toiselle toivottaa vaan neutraalisti hyvää päivää, niin sitä tuskin ajattelen mitenkään kiinnostuneen kirjoittamana. Sydän emojit sun muut saa sen tekstin näyttämään ihan muulta jo.

        Emojit? Niitä nyt laitellaan kelle tahansa, eikä ne kerro mistään mitään. Yleensä ihan ystävällisyyttä, mutta ne voi olla myös vittuilua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kuitenkin luultavasti kuvittelit sen olevan erilaista. Ihastuneena sitä etsii pieniä, olemattomiakin merkkejä siitä että vastapuolikin olisi ihastunut. Jos kohde haistattaa paskat, ihastunut osapuoli voi luulla että "rakkaudesta se hevonenkin potkii".

        Niin? Ja mitä uutta tuokaan taas toi tähän. Minä kyllä tiedostan kaiken tämän.
        En halua ihastua enää koskaan. Siitä ei ole mitään iloa minulle. Minuun ei ihastu kukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kastot edelleen netan somekuvia. En ymmärrä miksi niin teet ja mitä luulet sillä saavuttavan.

        Haluan kiduttaa itseäni, kun en ole hänen arvoisensa, enkä nuori enkä yhtään mitään enää. Haluan nähdä millaista on kauniin nuoren ihmisen elämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Emojit? Niitä nyt laitellaan kelle tahansa, eikä ne kerro mistään mitään. Yleensä ihan ystävällisyyttä, mutta ne voi olla myös vittuilua.

        Niin just. Eli täällä ei kukaan oikeasti kaipaile ketään... eikä ole kehenkään rakastunut jne.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Paitsi että Prinsessa on myös introvertti, eikä ole yhtään kömpelö ihmisten kanssa täällä.
        Minulla on vikaa päässä.

        Lapsuuden ongelmat, koulukiusaaminen, koti olot jne pahentaa asiaa, ja jos vielä erittäin ujo niin ei paranna asiaa. Kaikilla ei oo samoja lähtökohtia elämässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapsuuden ongelmat, koulukiusaaminen, koti olot jne pahentaa asiaa, ja jos vielä erittäin ujo niin ei paranna asiaa. Kaikilla ei oo samoja lähtökohtia elämässä.

        Ei todellakaan ole. Minä olen lapsuuteni elänyt eristyksissä muista ihmisistä keskellä korpea. Kouluun joutuessa olin ihan pihalla siitä mikä se paikka oli. Aina ollut hankala olla ihmisten kanssa vaikka kavereitakin on välillä ollut. Mutta ei ne tarkemmin ajateltuna mitään oikeita kavereita ollut juuri kukaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Haluan kiduttaa itseäni, kun en ole hänen arvoisensa, enkä nuori enkä yhtään mitään enää. Haluan nähdä millaista on kauniin nuoren ihmisen elämä.

        aha tapansa kullakin. Älä sitten valita koko ajan miten paska olet kun netta on se päällimmäinen syy siihen että tunnet noin. Anna netan elää omaa elämäänsä poikaystävänsä kanssa. Sä et taida tajuta vieläkään mikä merkitys some-estolla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsuuden ongelmat, koulukiusaaminen, koti olot jne pahentaa asiaa, ja jos vielä erittäin ujo niin ei paranna asiaa. Kaikilla ei oo samoja lähtökohtia elämässä.

        Sudella on hyvät välit vanhempiinsa koska käy heillä kuitenkin kylässä. Kuule minullakin ollut paljon ongelmia siihen asti kun pääsin työkyvyttömyyseläkkeelle. Mutta arvaa mitä minä en ole katkera. Minulla ei ole ulkonäkökriteerejä ystäville kuten sudella on. On paljon kiinni siitä haluaako mennä elämässä eteenpäin. Mä olen ollut koulukiusattu .mä olen käynyt pienenä lapsena puhe-ja leikkiterapiassa. Mun elämä ei ole ollut helppoa mutta mä olen selvinnyt koska yksi mun luonteenpiirteistä on sinnikkyys. Sen avulla mä olen mennyt eteenpäin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole. Minä olen lapsuuteni elänyt eristyksissä muista ihmisistä keskellä korpea. Kouluun joutuessa olin ihan pihalla siitä mikä se paikka oli. Aina ollut hankala olla ihmisten kanssa vaikka kavereitakin on välillä ollut. Mutta ei ne tarkemmin ajateltuna mitään oikeita kavereita ollut juuri kukaan.

        Moni muukin on elänyt keskellä korpea lapsuutensa, olematta päivähoidossa jne. Silti suurin osa heistä osaa käyttäytyä. Luulen että saisit jonkun diagnoosin jos vaan löydät hoitokontaktin. Ja se voisi selvittää paljon ja auttaa luomaan ns. normaalia elämää ja ihmissuhteita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        aha tapansa kullakin. Älä sitten valita koko ajan miten paska olet kun netta on se päällimmäinen syy siihen että tunnet noin. Anna netan elää omaa elämäänsä poikaystävänsä kanssa. Sä et taida tajuta vieläkään mikä merkitys some-estolla on.

        Kyllä minä sen ymmärrän. En minulla ole mitään aikomusta ottaa yhteyttä millään muotoo.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole. Minä olen lapsuuteni elänyt eristyksissä muista ihmisistä keskellä korpea. Kouluun joutuessa olin ihan pihalla siitä mikä se paikka oli. Aina ollut hankala olla ihmisten kanssa vaikka kavereitakin on välillä ollut. Mutta ei ne tarkemmin ajateltuna mitään oikeita kavereita ollut juuri kukaan.

        Tuollaisia tapahtumia lapsuudessa ei hetkessä korjata, ovat todella ikäviä ja jättää jälkensä.


      • Anonyymi

        Hei,…älä nyt vielä meitä jätä.😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei,…älä nyt vielä meitä jätä.😁

        Tätä palstaako tarkoitat?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tätä palstaako tarkoitat?

        Sinua minä tarkoitan.😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinua minä tarkoitan.😊

        No kuka sinä sitten olet? :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kuka sinä sitten olet? :)

        Jääköön se arvoitukseksi sinulle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kuka sinä sitten olet? :)

        Hän ei ole Netta. Taas ajattelit että Netta kirjoittaa tänne. Hän ei ole netta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole Netta. Taas ajattelit että Netta kirjoittaa tänne. Hän ei ole netta.

        Niin lestat ei saa tänne edes tulla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jääköön se arvoitukseksi sinulle.

        Jos te olette kivoja, niin en minä jätä. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos te olette kivoja, niin en minä jätä. 😊

        Hyvä!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tarvii enää neuvoja tuohon, kun olen sen prosessin jo mennyt. Puuttuu se terapeutti nyt.

        Käykö sinulle oikea ja aito parantaja?En tarkoita nyt psykologia enkä psykiatria.Enkä lääkäriä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käykö sinulle oikea ja aito parantaja?En tarkoita nyt psykologia enkä psykiatria.Enkä lääkäriä.

        No miksi ei?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enhän minä ole sinne treffeille menossa. Minä pystyn juttelemaan näiden vähemmän kauniiden kanssa paljon helpommin, kuin sellaisten joihin yleensä ihastun. Kauniiden edessä tuntee olonsa epävarmaksi.

        Sovitaanko me nyt vaikka juhannustreffit?Kun Juhannus on jo niin lähellä.😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaanko me nyt vaikka juhannustreffit?Kun Juhannus on jo niin lähellä.😁

        Mä en aikonut olla juhannuksena kotipaikkakunnalla... Muuten kiva ehdotus kyllä. 😊
        Tietenkin ennen juhannusta onnistuu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minulla ei ole koskaan ihmistä ketä rakastaa. Kyllä minä vietän yksin ihan järjettömästi aikaa.

        Minä olen Rakas.❤️Rakasta minua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen Rakas.❤️Rakasta minua.

        Enhän minä tiedä kuka olet? Aika vaikea se on alkaa yks kaks tuntematonta rakastamaan, näkemättä ja kokematta. :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No miksi ei?

        Kiitos!🙏Haluan lähettää sinulle nyt parantavaa energiaa ja voimaa.Parannan ja voimaannutan ihmisiä yleensä omien käsien ja oman parantavan hengen ja energian kautta.🙌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos!🙏Haluan lähettää sinulle nyt parantavaa energiaa ja voimaa.Parannan ja voimaannutan ihmisiä yleensä omien käsien ja oman parantavan hengen ja energian kautta.🙌

        Kiitos. Otan kaiken avun vastaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en aikonut olla juhannuksena kotipaikkakunnalla... Muuten kiva ehdotus kyllä. 😊
        Tietenkin ennen juhannusta onnistuu.

        Voi miten olisi kivaa nähdä sinut jo hyvissä ajoin ennen juhannusta.


      • Tietysti on. :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enhän minä tiedä kuka olet? Aika vaikea se on alkaa yks kaks tuntematonta rakastamaan, näkemättä ja kokematta. :)

        Sinä tulet rakastumaan ja rakastamaan minua jo
        siitä ensi hetkestä,kun me nähdään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä tulet rakastumaan ja rakastamaan minua jo
        siitä ensi hetkestä,kun me nähdään.

        Kuulostaa hyvältä. Rakastutko sinäkin minuun? :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Rakastutko sinäkin minuun? :)

        Täällä on tunnustettu jo rakkautta vaikka susi ei tiedä rakkaastaan mitään muuta kuin että rakastaa sutta. Susi hän ei ole Netta. kai sä sen ymmärrät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on tunnustettu jo rakkautta vaikka susi ei tiedä rakkaastaan mitään muuta kuin että rakastaa sutta. Susi hän ei ole Netta. kai sä sen ymmärrät.

        Johan minä sanoin, etten tiedä hänestä mitään... En myöskään oleta nyt mitään. Tällaista se täällä on.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tietysti on. :)

        No sitten tavataan ja myös halataan.Ja ehkä suudellaan näin juhannuksen alla.Kun meidän 👩‍❤️‍💋‍👨yhteinen romanssi saa alun ja puhkeaa täyteen kukkaan.🌹


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sitten tavataan ja myös halataan.Ja ehkä suudellaan näin juhannuksen alla.Kun meidän 👩‍❤️‍💋‍👨yhteinen romanssi saa alun ja puhkeaa täyteen kukkaan.🌹

        Kiva. En malta edes odottaa. 💞


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Rakastutko sinäkin minuun? :)

        Minä olen ollut sinuun rakastunut jo pitkän aikaa.Se ei ole vain hetken ihastusta vaan aitoa rakkautta sinua kohtaan.Rakastan ja haluan sinut minun elämääni.Jos sinäkin haluat minut,sinun elämääsi.Tuomaan rakkautta ja valoa ja muutakin hyvää meille molemmille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ollut sinuun rakastunut jo pitkän aikaa.Se ei ole vain hetken ihastusta vaan aitoa rakkautta sinua kohtaan.Rakastan ja haluan sinut minun elämääni.Jos sinäkin haluat minut,sinun elämääsi.Tuomaan rakkautta ja valoa ja muutakin hyvää meille molemmille.

        Onhan tässä sekin mahdollisuus, että sinä olet nyt erehtynyt henkilöstä... Missä ollaan nähty viimeksi? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        älä helvetti taas valehtele. Et sä osaa muuttua.

        Pitää osata olla fiksu ja antaa mahdollisuus kun ihminen itse ymmärtää missä meni pieleen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onhan tässä sekin mahdollisuus, että sinä olet nyt erehtynyt henkilöstä... Missä ollaan nähty viimeksi? :)

        Hän ei ole netta. Netalla on jo poikaystävä jota rakastaa. susi herää ajattelee aivoillasi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole netta. Netalla on jo poikaystävä jota rakastaa. susi herää ajattelee aivoillasi

        Kyllä hän nyt kuitenkin joku on. Ja hän rakastaa minua syvästi ja kovasti. :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä hän nyt kuitenkin joku on. Ja hän rakastaa minua syvästi ja kovasti. :)

        joo mutta hän ei ole Netta. Hänellä on poikaystävä. tajuatko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        joo mutta hän ei ole Netta. Hänellä on poikaystävä. tajuatko.

        Entäs jos hänellä ei olekaan? Ja minä en tiedä kuka tuo on... Vedättäjä todennäköisesti. On täällä kaikkia hunajatassuja, sun muita ollut ennenkin, leikkimässä kustannuksellani. 😆


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Entäs jos hänellä ei olekaan? Ja minä en tiedä kuka tuo on... Vedättäjä todennäköisesti. On täällä kaikkia hunajatassuja, sun muita ollut ennenkin, leikkimässä kustannuksellani. 😆

        kysy tarkentavia kysymyksiä. jos hän ei vastaa oikein tai ollenkaan hän ei ole netta. ei kaikki feikit täällä ole netta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiva. En malta edes odottaa. 💞

        Tunnen samoin. Sinun voimakkaan läsnäolosi ja kosketuksen tunnen vahvasti,ihollani.Ja se valtava lämpö mikä sinusta huokuu.Menen vähemmästäkin sekaisin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onhan tässä sekin mahdollisuus, että sinä olet nyt erehtynyt henkilöstä... Missä ollaan nähty viimeksi? :)

        En ole erehtynyt sinusta.Vaikka en ole sinua tässä elämässä vielä ehtinyt näkemään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen samoin. Sinun voimakkaan läsnäolosi ja kosketuksen tunnen vahvasti,ihollani.Ja se valtava lämpö mikä sinusta huokuu.Menen vähemmästäkin sekaisin.

        On ihanaa kuulla. Vielä jos tietäisi kuka siellä kirjoittelee näin mukavia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole erehtynyt sinusta.Vaikka en ole sinua tässä elämässä vielä ehtinyt näkemään.

        Nythän tämä menee mielenkiintoiseksi... Missä elämässä nähtiin viimeksi?
        Minkä ikäinen olet? Missä päin asut?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä hän nyt kuitenkin joku on. Ja hän rakastaa minua syvästi ja kovasti. :)

        Rakastan ja haluan sinua niin paljon!Tunteet mitä tunnen sinua kohtaan ei ole feikkiä!Ne on aitoja tunteita!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan ja haluan sinua niin paljon!Tunteet mitä tunnen sinua kohtaan ei ole feikkiä!Ne on aitoja tunteita!

        No, tässä ei muu auta nyt kuin treffata ja katsoa miten rakkaus roihuaa. 💖


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On ihanaa kuulla. Vielä jos tietäisi kuka siellä kirjoittelee näin mukavia?

        Hän ei ole netta. Hän sanoi ettei ole nähnyt sua. Sinä susi olet nähnyt netan oikeassa elämässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole netta. Hän sanoi ettei ole nähnyt sua. Sinä susi olet nähnyt netan oikeassa elämässä.

        Ei sitä tarvitse minulle erikseen kertoa. Hän on varmaan minun unieni nainen sitten.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei sitä tarvitse minulle erikseen kertoa. Hän on varmaan minun unieni nainen sitten.

        Mä koitan takoa sulle järkeä päähän. sä uskot että kyseessä on netta vaikka hän ei osaa kertoa itsestään mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä koitan takoa sulle järkeä päähän. sä uskot että kyseessä on netta vaikka hän ei osaa kertoa itsestään mitään.

        Edelleen sanon sinulle, en luule häntä nyt keneksikään. Onhan se hienoa jos tuntee noin, kuitenkin. Vaikka ei ole minua vielä nähnytkään. Rakkaus on hieno asia. 😄


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nythän tämä menee mielenkiintoiseksi... Missä elämässä nähtiin viimeksi?
        Minkä ikäinen olet? Missä päin asut?

        Etkö sä ymmärrä että ihmisellä on tämä elämä jota elää . Nyös parin vuoden takainen näkeminen on tätä elämää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Edelleen sanon sinulle, en luule häntä nyt keneksikään. Onhan se hienoa jos tuntee noin, kuitenkin. Vaikka ei ole minua vielä nähnytkään. Rakkaus on hieno asia. 😄

        Miksi sä sanoit sitten ettei netalla ole poikaystävää?missä on todisteet että netta on eronnut ja kuka se mies on ollut netan somekuvissa jos kerta ei ole poikaystävä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sä ymmärrä että ihmisellä on tämä elämä jota elää . Nyös parin vuoden takainen näkeminen on tätä elämää.

        Niinhän se tietenkin on. Kaikki on yhtä jatkumoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä sanoit sitten ettei netalla ole poikaystävää?missä on todisteet että netta on eronnut ja kuka se mies on ollut netan somekuvissa jos kerta ei ole poikaystävä?

        Sinun pitää mennä itse katsomaan niitä kuvia. Ei minulla ole näihin vastauksia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinun pitää mennä itse katsomaan niitä kuvia. Ei minulla ole näihin vastauksia.

        no kerro toki millä nimellä löydän ja mistä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinun pitää mennä itse katsomaan niitä kuvia. Ei minulla ole näihin vastauksia.

        no miksi sä olet sanonut että netalla on poikaystävä jos ei kerta ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no kerro toki millä nimellä löydän ja mistä

        No siinä tekisin rikoksen, että annanpahan olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no miksi sä olet sanonut että netalla on poikaystävä jos ei kerta ole.

        Katsos kun, minä olen tehnyt vaan kuvien perusteella päätelmiä. Eli en minä mistään varmasti tietä. Onhan se todennäköistä. Kyllä sellainen tyttö saa kenet tahtoo.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On ihanaa kuulla. Vielä jos tietäisi kuka siellä kirjoittelee näin mukavia?

        Kyllä minulla oikea nimikin löytyy.Mutta kaunein niistä on kuitenkin ❤️ ”Rakas.”❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niinhän se tietenkin on. Kaikki on yhtä jatkumoa.

        Mä itse ainakin olen elänyt tätä samaa elämää ilmanb että olen kuollut välissä ja herännyt henkiin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No siinä tekisin rikoksen, että annanpahan olla.

        Mistä sä olet keksinyt että netalla on poikaystävä jos ei ole?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulla oikea nimikin löytyy.Mutta kaunein niistä on kuitenkin ❤️ ”Rakas.”❤️

        Onhan se kyllä, mutta kaipaus soi kauniimpana, lauloi Ismo Alanko. 🙂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Katsos kun, minä olen tehnyt vaan kuvien perusteella päätelmiä. Eli en minä mistään varmasti tietä. Onhan se todennäköistä. Kyllä sellainen tyttö saa kenet tahtoo.

        Mutta sähän sanoit juuri ettei netalla ole poikaystävää koska netta huutele etäällä sulle rakkauttaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä olet keksinyt että netalla on poikaystävä jos ei ole?

        Juurihan kerroin, mistä olen päätelmiäni tehnyt. Mitään todellista tietoa minulla ei ole. Mutta luotan myös intuitiooni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulla oikea nimikin löytyy.Mutta kaunein niistä on kuitenkin ❤️ ”Rakas.”❤️

        just ja mä olen sukupuolenvaihdoksen tehnyt joulupukki


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sähän sanoit juuri ettei netalla ole poikaystävää koska netta huutele etäällä sulle rakkauttaan.

        Nyt on kyllä sellainen soppa jo tämä... Parempi nukkua yön yli niin päät selkiää kaikilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        just ja mä olen sukupuolenvaihdoksen tehnyt joulupukki

        No miksi sinä niin olet mennyt tekemään? Joulueunukki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulla oikea nimikin löytyy.Mutta kaunein niistä on kuitenkin ❤️ ”Rakas.”❤️

        Mua kiinnostaa tietää miten tämä loppuu. Susi on ihan täpinöissään eikä voi ajatelle että joku leikkii suden tunteilla,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mua kiinnostaa tietää miten tämä loppuu. Susi on ihan täpinöissään eikä voi ajatelle että joku leikkii suden tunteilla,

        Älä nyt huoli turhaan. En minä ole lähtenyt tuon mukaan vielä yhtään.
        Kyllä minun täytyy ihminen nähdä livenä ensin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No miksi sinä niin olet mennyt tekemään? Joulueunukki?

        koska joku täällä leikkii nettaa mutta ei osaa kertoa itsestää edes ikää.Susi ajattelee että kyseessä parikymppinen hyvännäköinen nuori nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        koska joku täällä leikkii nettaa mutta ei osaa kertoa itsestää edes ikää.Susi ajattelee että kyseessä parikymppinen hyvännäköinen nuori nainen.

        No se on hyvä lähtöajatus toki, ja kaikkien toiveiden mukainen... :P


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Älä nyt huoli turhaan. En minä ole lähtenyt tuon mukaan vielä yhtään.
        Kyllä minun täytyy ihminen nähdä livenä ensin.

        eihän tämä rakas edes osaa kertoa ikäänsä saatika sukupuolta. mistä susi tietää että kyseessä on edes nainen-


      • Anonyymi kirjoitti:

        eihän tämä rakas edes osaa kertoa ikäänsä saatika sukupuolta. mistä susi tietää että kyseessä on edes nainen-

        Kaikki selviää aikanaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juurihan kerroin, mistä olen päätelmiäni tehnyt. Mitään todellista tietoa minulla ei ole. Mutta luotan myös intuitiooni.

        Mutta sullahan on sitten mahikset saada netta itsellesi kun netalla ei ole sitä poikayswtävää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nythän tämä menee mielenkiintoiseksi... Missä elämässä nähtiin viimeksi?
        Minkä ikäinen olet? Missä päin asut?

        Sinä ja minä emme ole nähneet vielä toisiamme.Mutta olemme tavanneet kuitenkin toisemme ”entisessä”elämässä.Olemme kumpikin vanhoja sieluja.Se selittää sen tässä hetkessä,että tunnen sinun ja minun välisen sielunyhteyden.Olemme sielunkumppaneita!Olen keski-ikäinen nainen (Oulu).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sullahan on sitten mahikset saada netta itsellesi kun netalla ei ole sitä poikayswtävää.

        Mistäs minulle sellaisia mahiksia siunaantuu yht'äkkiä? Emme ole tekemisissä toistemme kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja minä emme ole nähneet vielä toisiamme.Mutta olemme tavanneet kuitenkin toisemme ”entisessä”elämässä.Olemme kumpikin vanhoja sieluja.Se selittää sen tässä hetkessä,että tunnen sinun ja minun välisen sielunyhteyden.Olemme sielunkumppaneita!Olen keski-ikäinen nainen (Oulu).

        Ahaa... Tässä referoidaan jotain kaksoisliekkijuttuja, joita täällä aikoinaan esitin? Ja sitä miten ahdistavaa se on toisesta, joka ei todellakaan tunne samoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja minä emme ole nähneet vielä toisiamme.Mutta olemme tavanneet kuitenkin toisemme ”entisessä”elämässä.Olemme kumpikin vanhoja sieluja.Se selittää sen tässä hetkessä,että tunnen sinun ja minun välisen sielunyhteyden.Olemme sielunkumppaneita!Olen keski-ikäinen nainen (Oulu).

        susi ei välitä keski-ikäisistä. Koska he ovat vanhoja kurppia ja läskiperse matameita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        susi ei välitä keski-ikäisistä. Koska he ovat vanhoja kurppia ja läskiperse matameita.

        Ei nekään kaikki sellaisia ole. Tinderissäkin nähnyt hyviä tiukka peräisiä nelikymppisiä. Niillä vaan on miesmaku jotain muuta kuin tämmöinen tavis.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ahaa... Tässä referoidaan jotain kaksoisliekkijuttuja, joita täällä aikoinaan esitin? Ja sitä miten ahdistavaa se on toisesta, joka ei todellakaan tunne samoin?

        onko sudella ollut entisessä elämäsäs keski-ikäinen panokaveri, aika jännää


      • Anonyymi kirjoitti:

        onko sudella ollut entisessä elämäsäs keski-ikäinen panokaveri, aika jännää

        Hän oli 30 vuotias neito keskiajalla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei nekään kaikki sellaisia ole. Tinderissäkin nähnyt hyviä tiukka peräisiä nelikymppisiä. Niillä vaan on miesmaku jotain muuta kuin tämmöinen tavis.

        mutta nyt yksi keski-ikäinne hyvän näköinen nainen on rakastunut suhun.Hän on varamasti hottis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta nyt yksi keski-ikäinne hyvän näköinen nainen on rakastunut suhun.Hän on varamasti hottis.

        No sellainen selvännäkijä en ole, että sitä pystyn sanomaan... Ehkä unessani näen hänet.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hän oli 30 vuotias neito keskiajalla.

        mutta eihän 30 vuotias ole keski-ikäinen. tämä oulussa asuva on keski-ikäinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta eihän 30 vuotias ole keski-ikäinen. tämä oulussa asuva on keski-ikäinen.

        Puhuin siitä edellisestä elämästä...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Puhuin siitä edellisestä elämästä...

        ei ole mitään edellistä elämää. on vain tämä yksi elämä. et sä pysty ole realisti vaan elät jossain satumaailmassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei ole mitään edellistä elämää. on vain tämä yksi elämä. et sä pysty ole realisti vaan elät jossain satumaailmassa

        Voi kuule. Mitään kuolemaa ei ole. Elämme ikuisesti. Nyt hyvää yötä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi kuule. Mitään kuolemaa ei ole. Elämme ikuisesti. Nyt hyvää yötä.

        Kukaan ei elä ikuisesti. jokainen meistä kuolee jossain vaiheessa. myös sinä susi kuolet. jos et huomenna niin jossain kohtaa kuitenkin . et elä ikuisesti. Kuka sulle on sanonut että elät ikuisesti. Sun keho kyllä pettää jossain vaiheessa vanhuuteen. yritä olla realisti edes tässä asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua kiinnostaa tietää miten tämä loppuu. Susi on ihan täpinöissään eikä voi ajatelle että joku leikkii suden tunteilla,

        Tiedätkö,että en leiki ikinä kenenkään tunteilla!Se ei ole minun tapaista lainkaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi kuule. Mitään kuolemaa ei ole. Elämme ikuisesti. Nyt hyvää yötä.

        Haudattiinko mun isä elävänä eli laitettiinko mun isä arkkuun ja mulla alle vaikka hän oli sun mielestä elossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö,että en leiki ikinä kenenkään tunteilla!Se ei ole minun tapaista lainkaan.

        Oletko timmi hyväkroppainen keski-ikäinen kun susi tykkää persikkaperseistä eikä hyväksy yhtään läskiä naisen kehossa. ja iho pitää olla kuulas kuten teineillä.Mutta sähän tiedät suden mieltymykset kun kerta olet rakastunut häneen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sellainen selvännäkijä en ole, että sitä pystyn sanomaan... Ehkä unessani näen hänet.

        Tulen mielelläni mukaan sinun uniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen mielelläni mukaan sinun uniin.

        sudella ei ole mitään havaintoa miltä näytät niin en usko että pääset hänen uniinsa. Se on sudesta kiinni oletko hänen unissaan vai et.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No, tässä ei muu auta nyt kuin treffata ja katsoa miten rakkaus roihuaa. 💖

        Meille tekee hyvää treffata ja päästää rakkaus roihuamaan ja virtaamaan kuin puhdas ,raikas vesi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi kuule. Mitään kuolemaa ei ole. Elämme ikuisesti. Nyt hyvää yötä.

        Susi ja minä elämme ikuisesti.Kuolemaa ei ole.Hyvää yötä Rakas Susi.💋


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiva. En malta edes odottaa. 💞

        Kuuntele tämä; Vielä sä syleilet mua, YouTube
        Danny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sudella ei ole mitään havaintoa miltä näytät niin en usko että pääset hänen uniinsa. Se on sudesta kiinni oletko hänen unissaan vai et.

        Annetaan suden itse päättää,kenet hän sallii olevan mukana hänen unessa.


    • Anonyymi

      Tässä ei mennyt edes vuorokautta kun susi alkoi valittaa olen paska ja kukaan ei juttele minulle minun nettimaailmassa.

      • Ei minulle juttele kukaan missään muussakaan maailmassa.
        Ja minä kiinnyin tuohon Prinsessaan. Niin, alkuun oli mukavaa sen kanssa täällä.
        Nyt sitten aletaan taas porukalla vttuilemaan että hän on liian nuori minulle yms.
        Tuntuu niin hyvältä sellanenkin. Ei tarvii ihmetellä että masennus ei tästä parane millään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei minulle juttele kukaan missään muussakaan maailmassa.
        Ja minä kiinnyin tuohon Prinsessaan. Niin, alkuun oli mukavaa sen kanssa täällä.
        Nyt sitten aletaan taas porukalla vttuilemaan että hän on liian nuori minulle yms.
        Tuntuu niin hyvältä sellanenkin. Ei tarvii ihmetellä että masennus ei tästä parane millään.

        Sinä kiinnyit omaan kuvitelmaasi, omien mielikuviesi virtuaalihahmoon. Se ei ole oikea ihmissuhde.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kiinnyit omaan kuvitelmaasi, omien mielikuviesi virtuaalihahmoon. Se ei ole oikea ihmissuhde.

        No pakkoko oli esittää kivaa ja mukavaa, ja laitella suukkoemojia yms. Minä otin ne tosissani. Ei olisi pitänyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kiinnyit omaan kuvitelmaasi, omien mielikuviesi virtuaalihahmoon. Se ei ole oikea ihmissuhde.

        Ikävä kyllä, olen siinä tilassa, että tuollainen virtuaalihahmokin käy jo tyttökaverista. En usko saavani mitään oikeaa enää ikinä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ikävä kyllä, olen siinä tilassa, että tuollainen virtuaalihahmokin käy jo tyttökaverista. En usko saavani mitään oikeaa enää ikinä.

        Et tuolla menolla. Nuoretkin tykkää herrasmiehistä, jotka osaa käyttäytyä eikä hauku vanhempia naisia kurpiksi, mummoiksi ja läskiperseiksi. Ne nuoretkin tietävät vanhenevansa nimittäin. Jos ei ole hyvää sanottavaa, on parempi olla hiljaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ikävä kyllä, olen siinä tilassa, että tuollainen virtuaalihahmokin käy jo tyttökaverista. En usko saavani mitään oikeaa enää ikinä.

        Ja tuolla asenteella on vaikea saada edes ystäviä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et tuolla menolla. Nuoretkin tykkää herrasmiehistä, jotka osaa käyttäytyä eikä hauku vanhempia naisia kurpiksi, mummoiksi ja läskiperseiksi. Ne nuoretkin tietävät vanhenevansa nimittäin. Jos ei ole hyvää sanottavaa, on parempi olla hiljaa.

        Totta. Pyydän anteeksi ja olen tästä lähtien hiljaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Totta. Pyydän anteeksi ja olen tästä lähtien hiljaa.

        Ei tarvi olla hiljaa,voi miettiä pari kertaa ennen kun kirjoittaa ihan mitä tahansa. Asioita voi sanoa niin monella tavalla.


      • mustasusi kirjoitti:

        No pakkoko oli esittää kivaa ja mukavaa, ja laitella suukkoemojia yms. Minä otin ne tosissani. Ei olisi pitänyt.

        En esitä mitään tai ketään täällä, olen kiva ja mukava, ystävällinen ihan oikeasti. Suukkoemojia olen laittanut huvikseni, jos on siltä tuntunut, en pakosta tai ketään miellyttääkseni😚😘
        anteeksi, ei minua tarvitse ottaa niin vakavasti.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        En esitä mitään tai ketään täällä, olen kiva ja mukava, ystävällinen ihan oikeasti. Suukkoemojia olen laittanut huvikseni, jos on siltä tuntunut, en pakosta tai ketään miellyttääkseni😚😘
        anteeksi, ei minua tarvitse ottaa niin vakavasti.

        Minä otin vakavasti, koska tulit sellaiseen kohtaan täällä, ja sellaisella tyylillä että tykästyin. Kai se johtuu sitten siitä, että olen niin paljon yksin ja kaipaan vierelle ihmistä.
        Sitten olen kuitenkin niin sekaisin päästäni, että on turha haaveilla mistään suhteista.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En esitä mitään tai ketään täällä, olen kiva ja mukava, ystävällinen ihan oikeasti. Suukkoemojia olen laittanut huvikseni, jos on siltä tuntunut, en pakosta tai ketään miellyttääkseni😚😘
        anteeksi, ei minua tarvitse ottaa niin vakavasti.

        susi ottaa vakavasti. Kuten otti netankin koska netta kastoi sutta silmiin ja ja susi ajatteli että netta on ihastunut koska hymyili ja katsoi sutta silmiin. Itse toimin noin tavallisessa sosiaalisessa vuorovaikutuksessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        susi ottaa vakavasti. Kuten otti netankin koska netta kastoi sutta silmiin ja ja susi ajatteli että netta on ihastunut koska hymyili ja katsoi sutta silmiin. Itse toimin noin tavallisessa sosiaalisessa vuorovaikutuksessa.

        Ai ei toimi... Minä kuitenkin ihastuin ja rakastuin ensi silmäyksellä. Kyllä sitäkin tapahtuu.
        Usein kuitenkin vain yksipuoleisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        susi ottaa vakavasti. Kuten otti netankin koska netta kastoi sutta silmiin ja ja susi ajatteli että netta on ihastunut koska hymyili ja katsoi sutta silmiin. Itse toimin noin tavallisessa sosiaalisessa vuorovaikutuksessa.

        Ja voisitko jo olla mainitsematta nimiä täällä... Minä en käytä nimiä, ja sinä haluat että tulen tunnistetuksi täällä? Kohta varmaan oikeudessa näistä jutuista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ai ei toimi... Minä kuitenkin ihastuin ja rakastuin ensi silmäyksellä. Kyllä sitäkin tapahtuu.
        Usein kuitenkin vain yksipuoleisesti.

        En ymmärrä miksi 17 vuotias tyttö olisi halunnut alkaa suhteeseen lähes 50 vuotiaan miehen kanssa. En vaan ymmärrä miksi teiniä olisi kiinnostanut yli 30 vuotta vanhempi mies. Susi luuli itestään liikoja kun ajatteli että teini haluisin suhteen hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja voisitko jo olla mainitsematta nimiä täällä... Minä en käytä nimiä, ja sinä haluat että tulen tunnistetuksi täällä? Kohta varmaan oikeudessa näistä jutuista.

        No mistä tämä netta nimi on tullut lukijoiden tietoisuuteen täällä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä miksi 17 vuotias tyttö olisi halunnut alkaa suhteeseen lähes 50 vuotiaan miehen kanssa. En vaan ymmärrä miksi teiniä olisi kiinnostanut yli 30 vuotta vanhempi mies. Susi luuli itestään liikoja kun ajatteli että teini haluisin suhteen hänen kanssaan.

        Niin, niin sitä kuvittelee ihastuneena. Luulee löytäneensä onnen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mistä tämä netta nimi on tullut lukijoiden tietoisuuteen täällä?

        Et muista että olen 2 vuotta täällä jo ollut, ja luullut hänen olevan täällä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja voisitko jo olla mainitsematta nimiä täällä... Minä en käytä nimiä, ja sinä haluat että tulen tunnistetuksi täällä? Kohta varmaan oikeudessa näistä jutuista.

        Sinähän sitä nimeä olet itse täällä huudellut viimeiset pari vuotta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sitä nimeä olet itse täällä huudellut viimeiset pari vuotta.

        Niin koska luulin että hän on täällä ja haluaa tavata... Siitä tämä kaikki alkoi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Et muista että olen 2 vuotta täällä jo ollut, ja luullut hänen olevan täällä.

        Minä olen ollut täällä vasta tämän vuoden puolella niin en jaksa alkaa lukemaan sun kaksi vuotta vanhoja kirjoituksia. Kun päivässäkin tulee paljon viestejä niin mulla on parempaa tekemsitä kuin alkaa kaivaa sun kaksi vuotta vanhoja juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sitä nimeä olet itse täällä huudellut viimeiset pari vuotta.

        miten sä saat kaksi vuotta täyteen kun olen vasta tänä vuonn atänne tullut. Mä käytin hyvin pitkään sanaa ihastus kunnes huomasin että sun ihastuksen nimi on netta kun muut puhuivat netasta. Niin minäkin aloin käyttää netta sanaa ihastuksen tilallla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ollut täällä vasta tämän vuoden puolella niin en jaksa alkaa lukemaan sun kaksi vuotta vanhoja kirjoituksia. Kun päivässäkin tulee paljon viestejä niin mulla on parempaa tekemsitä kuin alkaa kaivaa sun kaksi vuotta vanhoja juttuja.

        Et sinä niitä löytäisikään, kun en ole ollut aina susi ja ihan alussa en ollut edes rekkautuneena.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ikävä kyllä, olen siinä tilassa, että tuollainen virtuaalihahmokin käy jo tyttökaverista. En usko saavani mitään oikeaa enää ikinä.

        Sinä katsot tai etsit sitä sinulle sopivaa ihmistä väärästä paikasta.Kokeilepa löytää jostain muualta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä katsot tai etsit sitä sinulle sopivaa ihmistä väärästä paikasta.Kokeilepa löytää jostain muualta.

        Minä en etsimällä etsi ketään. En usko että etsimällä edes löytyy. Tulee vastaan sitten kun tulee taas jossain... Jos tulee.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä otin vakavasti, koska tulit sellaiseen kohtaan täällä, ja sellaisella tyylillä että tykästyin. Kai se johtuu sitten siitä, että olen niin paljon yksin ja kaipaan vierelle ihmistä.
        Sitten olen kuitenkin niin sekaisin päästäni, että on turha haaveilla mistään suhteista.

        Saan sen vaikutelman,että sinä kiinnität huomion ihan vääriin ihmisiin.Niin ei ole ihme,että olet yksin tai yksinäinen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en etsimällä etsi ketään. En usko että etsimällä edes löytyy. Tulee vastaan sitten kun tulee taas jossain... Jos tulee.

        Ei sinun tarvi etsiä.Se tai hän tulee sinun eteen ilman,että sinun tarvitsee tehdä paljon sen eteen.Rakkaus löytää sinun luo,luota siihen!Ja muista,että mikään ei ole sattuman sanelema juttu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun tarvi etsiä.Se tai hän tulee sinun eteen ilman,että sinun tarvitsee tehdä paljon sen eteen.Rakkaus löytää sinun luo,luota siihen!Ja muista,että mikään ei ole sattuman sanelema juttu.

        Niin, kaikella on tarkoituksensa...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en etsimällä etsi ketään. En usko että etsimällä edes löytyy. Tulee vastaan sitten kun tulee taas jossain... Jos tulee.

        ai nettako vai joku teini joka vilkaisee ja luulet hän ihastuneensa vaikka katsoo vastaantulija akuten yleensä ihmisiä katsotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan sen vaikutelman,että sinä kiinnität huomion ihan vääriin ihmisiin.Niin ei ole ihme,että olet yksin tai yksinäinen.

        niin nämä väärät ihmiset on teinejä alle 20 vuotiaita tai sitten parikymppisiä nuoria naisia jotka kiihottaa sutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai nettako vai joku teini joka vilkaisee ja luulet hän ihastuneensa vaikka katsoo vastaantulija akuten yleensä ihmisiä katsotaan.

        Kyllä minä erotan oikean kiintymyskatseen ihan normi vilkaisusta. Sinä et vieläkään ole sitä ymmärtänyt. Kuinka monta viikkoa olet tästä jo jauhanut?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, kaikella on tarkoituksensa...

        Kyllä kaikella on tarkoitus.Myös sinun elämällä!Ota se kunnioittaen vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin nämä väärät ihmiset on teinejä alle 20 vuotiaita tai sitten parikymppisiä nuoria naisia jotka kiihottaa sutta.

        No entä sitten jos ovatkin. Ne on teidän mielestä vääriä. Mutta minun ei tarvitse teitä kuunnella näissä asioissa. Kuuntelen ennemmin omaa sydäntäni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin nämä väärät ihmiset on teinejä alle 20 vuotiaita tai sitten parikymppisiä nuoria naisia jotka kiihottaa sutta.

        Ja ei tarvitse todellakaan olla alle 20 vuotiaiaita. Teillä on nyt aika pinttynyt käsitys minusta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä minä erotan oikean kiintymyskatseen ihan normi vilkaisusta. Sinä et vieläkään ole sitä ymmärtänyt. Kuinka monta viikkoa olet tästä jo jauhanut?

        Ööö siis sä luulit että netalla oli kiintymyskatse? miks hän meni sitten pomolle puhumaan jos hän oli kiintynyt suhun samalla tavalla. Koitan ymmärtää miksi netan piti pomolle mennä kertoo että olet ihastunut nettaan. Oliko netta niin iloinen että halusi jakaa tämän pomon kanssa ja kertoa olevansa ihastunut myös suhun.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja ei tarvitse todellakaan olla alle 20 vuotiaiaita. Teillä on nyt aika pinttynyt käsitys minusta.

        Mutta ite olet puhut näistä persikkaperseistä ja teineistä. Olet kertonut että oli parikymppisenä ihastunut yläasteikäiseen johannaan ja netta oli 17 vuotias kun tapasitte ja on yhä teini-ikäinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ööö siis sä luulit että netalla oli kiintymyskatse? miks hän meni sitten pomolle puhumaan jos hän oli kiintynyt suhun samalla tavalla. Koitan ymmärtää miksi netan piti pomolle mennä kertoo että olet ihastunut nettaan. Oliko netta niin iloinen että halusi jakaa tämän pomon kanssa ja kertoa olevansa ihastunut myös suhun.

        Olenhan jo kertonut, että silloin vielä oli, kun nähtiin ekoja kertoja. Ja meni monta kuukautta, ennen kuin mitään menin sanomaan...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olenhan jo kertonut, että silloin vielä oli, kun nähtiin ekoja kertoja. Ja meni monta kuukautta, ennen kuin mitään menin sanomaan...

        siis kerkesikö netta täyttää sinä aikana 18 vuotta ennen kuin menit kertoo tunteista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ite olet puhut näistä persikkaperseistä ja teineistä. Olet kertonut että oli parikymppisenä ihastunut yläasteikäiseen johannaan ja netta oli 17 vuotias kun tapasitte ja on yhä teini-ikäinen.

        Juu mutta ei ole mikään pakko olla teini. Eihän Prinsessakaan ole teini, ja tykkään hänestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        siis kerkesikö netta täyttää sinä aikana 18 vuotta ennen kuin menit kertoo tunteista?

        en haluaisi enää puhua tästä...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juu mutta ei ole mikään pakko olla teini. Eihän Prinsessakaan ole teini, ja tykkään hänestä.

        niin ohan prinsessa huimat 23 vuotta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin ohan prinsessa huimat 23 vuotta.

        Ihan riittävän aikuinen ja fiksu. Mukava ihminen. Mitä muuta tarvitsee sitten? Sinä taidat pitää kaikkia nuoria vaan kekaroina.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan riittävän aikuinen ja fiksu. Mukava ihminen. Mitä muuta tarvitsee sitten? Sinä taidat pitää kaikkia nuoria vaan kekaroina.

        En vaan sitä ettet halua keskustella yli 40 vuotiaitten kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En vaan sitä ettet halua keskustella yli 40 vuotiaitten kanssa.

        Keskustelen koko ajan nytkin. Ja aina voin keskustella minkä ikäisen kanssa tahansa. En silti kumppanikseni halua, jos ei säväytä. Kaveri voin olla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Keskustelen koko ajan nytkin. Ja aina voin keskustella minkä ikäisen kanssa tahansa. En silti kumppanikseni halua, jos ei säväytä. Kaveri voin olla.

        Mä en halua kaveriksi ketään joka halventavasti puhuu yli 40 vuotiaista naisista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en halua kaveriksi ketään joka halventavasti puhuu yli 40 vuotiaista naisista.

        En ole tänään kertaakaan sanonut mitään pahaa kestään. Mutta en minä kuvitellutkaan, että sinä minun kaveri haluaisit olla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No entä sitten jos ovatkin. Ne on teidän mielestä vääriä. Mutta minun ei tarvitse teitä kuunnella näissä asioissa. Kuuntelen ennemmin omaa sydäntäni.

        Omaa sydäntä sinun tulee aina kuunnella!Se kertoo sinulle kaiken.Sieltä löytyy vastaukset kaikkeen mikä on sinun korkeammaksi parhaaksi ja siunaukseksi sinulle suurella todennäköisyydellä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole tänään kertaakaan sanonut mitään pahaa kestään. Mutta en minä kuvitellutkaan, että sinä minun kaveri haluaisit olla.

        eli susta yli 40 vuotiaita naisia saa sanoa matamiksi,läskiperseeksi,kurpaksi. sanotko sun äitiä näillä sanoilla vai onko äitisi persikkaperse?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omaa sydäntä sinun tulee aina kuunnella!Se kertoo sinulle kaiken.Sieltä löytyy vastaukset kaikkeen mikä on sinun korkeammaksi parhaaksi ja siunaukseksi sinulle suurella todennäköisyydellä.

        Kiitos lohduttavista sanoistasi. 🙏🏽


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli susta yli 40 vuotiaita naisia saa sanoa matamiksi,läskiperseeksi,kurpaksi. sanotko sun äitiä näillä sanoilla vai onko äitisi persikkaperse?

        Johan minä lupasin jo olla nätisti, enkä hauku ketään. Kuka se olisi persikkaperse enää siinä iässä? Tai no sekin on katsantokysymys. Isäni taitaa kuitenkin vielä tykätä hänestä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Johan minä lupasin jo olla nätisti, enkä hauku ketään. Kuka se olisi persikkaperse enää siinä iässä? Tai no sekin on katsantokysymys. Isäni taitaa kuitenkin vielä tykätä hänestä.

        eli äitisi on vanha kurppa kun käytetään sun ilmaisua elämää nähneistä naisista


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli äitisi on vanha kurppa kun käytetään sun ilmaisua elämää nähneistä naisista

        Kyllä täällä näkyy moni muukin kurpittelevan. Minä jo sanoin lopettavani sen, miksi et usko? Kyllä minä ymmärrän, että sellainen kuulostaa pahalta. Onhan minuakin kurpiteltu ja sanottu kääkäksi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä täällä näkyy moni muukin kurpittelevan. Minä jo sanoin lopettavani sen, miksi et usko? Kyllä minä ymmärrän, että sellainen kuulostaa pahalta. Onhan minuakin kurpiteltu ja sanottu kääkäksi.

        sä et nyt taida ymmärtää että miehet ja naiset ikääntyy eri tavalla. naisille tulee seim vaihdevuodet ja sinä kutsut näitä naisia kurpiksi ja matameiksi. Sä et taida tietää ettei kukaan nainen nauti vaihdevuosista. Itselläni ei ole alkaneet mutta kyllä on tulossa tulavaisuudessa. Joten älä ikinä enää nimittele 50 vuotiaita kurpiksi,matameiksi ja läskiperseiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sä et nyt taida ymmärtää että miehet ja naiset ikääntyy eri tavalla. naisille tulee seim vaihdevuodet ja sinä kutsut näitä naisia kurpiksi ja matameiksi. Sä et taida tietää ettei kukaan nainen nauti vaihdevuosista. Itselläni ei ole alkaneet mutta kyllä on tulossa tulavaisuudessa. Joten älä ikinä enää nimittele 50 vuotiaita kurpiksi,matameiksi ja läskiperseiksi.

        Kyllä minä sen ymmärrän nyt. Olen miettinyt näitä asioita. Tiedän ettei sille kukaan mitään mahda, että muututaan ja vanhetaan. Olen pahoillani että olen haukkunut ja arvostellut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä minä sen ymmärrän nyt. Olen miettinyt näitä asioita. Tiedän ettei sille kukaan mitään mahda, että muututaan ja vanhetaan. Olen pahoillani että olen haukkunut ja arvostellut.

        No aika kauan käytit näitä njmityksiä. Vasta kun sulle sanottiin miten halventavaa toi sun kielenkäyttö on niin aloit vasta katumaan. Sitä ennen viljeliy hyvinkin paljon aian kun mainitsit ettei nämä keski-ikäiset kiinnosta sua. En tiedä missä olet oppinut tollasta kieltä käyttämään keski-ikäisistä naisista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No aika kauan käytit näitä njmityksiä. Vasta kun sulle sanottiin miten halventavaa toi sun kielenkäyttö on niin aloit vasta katumaan. Sitä ennen viljeliy hyvinkin paljon aian kun mainitsit ettei nämä keski-ikäiset kiinnosta sua. En tiedä missä olet oppinut tollasta kieltä käyttämään keski-ikäisistä naisista.

        Joko nyt kuitenkin itse koittaisit päästä siitä yli. Minä paransin jo suoritustani.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joko nyt kuitenkin itse koittaisit päästä siitä yli. Minä paransin jo suoritustani.

        Niin koska sulle sanottiin tosta. Sun olis pitänyt ite tajuta lopettaa nimittely mutta sä jatkoit kunnes sulle sanottiin miten halventavaa kieltä käytät. Sä et voi ikinä myöntää omia virheitä vaan sä odotat että sulle sanotaan niistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin koska sulle sanottiin tosta. Sun olis pitänyt ite tajuta lopettaa nimittely mutta sä jatkoit kunnes sulle sanottiin miten halventavaa kieltä käytät. Sä et voi ikinä myöntää omia virheitä vaan sä odotat että sulle sanotaan niistä.

        No sillekös nyt enää voi mitään. Pää asia että älysin lopettaa ja mietin asioita.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ikävä kyllä, olen siinä tilassa, että tuollainen virtuaalihahmokin käy jo tyttökaverista. En usko saavani mitään oikeaa enää ikinä.

        Minä olen sinulle se ainoa ja oikea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen sinulle se ainoa ja oikea.

        Missä olet sitten piileksinyt kaikki nämä vuodet?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Missä olet sitten piileksinyt kaikki nämä vuodet?

        Ulkomailla.Nyt olen vähän lähempänä sinua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Missä olet sitten piileksinyt kaikki nämä vuodet?

        Olen palannut juurilleni.Olen tullut sinua varten.


    • Huomaa kyllä miten ulkopuolinen friikki sitä on. Ei tässä osaisi kenenkään naisen kanssa edes olla. Sillä ne minua kartteleekin.

      • Anonyymi

        Onko tää termi introvertti tuttu? Kannattaa lukea ja miettiä. Mulla yks kaveri tän tyylinen mutta kun oppii tuntemaan ja ymmärtämään niin aivan huippu tyyppi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tää termi introvertti tuttu? Kannattaa lukea ja miettiä. Mulla yks kaveri tän tyylinen mutta kun oppii tuntemaan ja ymmärtämään niin aivan huippu tyyppi.

        Kyllä on tuttu ja minä olen introvertti. Olen tehnyt persoonallisuustestin. INFP saan siinä tulokseksi joka kerta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tää termi introvertti tuttu? Kannattaa lukea ja miettiä. Mulla yks kaveri tän tyylinen mutta kun oppii tuntemaan ja ymmärtämään niin aivan huippu tyyppi.

        ai susta susi on myös huipputyyppi koska hän nimittelee yli 40 vuotiaita naisia matameiksi ja läskiperseiksi. Onko toi susta huipputyypin käytöstä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai susta susi on myös huipputyyppi koska hän nimittelee yli 40 vuotiaita naisia matameiksi ja läskiperseiksi. Onko toi susta huipputyypin käytöstä?

        En ole huippu tyyppi. Ei hän minusta puhunut, vaan jostain kaveristaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai susta susi on myös huipputyyppi koska hän nimittelee yli 40 vuotiaita naisia matameiksi ja läskiperseiksi. Onko toi susta huipputyypin käytöstä?

        Puhuin omasta kaverista ja omasta kokemuksesta. Tää introvertti kuvio oli mulle ihan vierasta ja joskus ihmettelin hänen sanomisia ja juttuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhuin omasta kaverista ja omasta kokemuksesta. Tää introvertti kuvio oli mulle ihan vierasta ja joskus ihmettelin hänen sanomisia ja juttuja.

        Suosittelen tutustumaan persoonallisuustyyppeihin. Introverttejä ja extroverttejä on erilaisia... Sitten on tietysti myös autisminkirjoa yms. joka voi tehdä oman säväyksen ja outouden ihmiseen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole huippu tyyppi. Ei hän minusta puhunut, vaan jostain kaveristaan.

        vittu susi sulta kysytty mitään. täytyykö sun koko ajan vastata vaikka sulta ei kysytä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuin omasta kaverista ja omasta kokemuksesta. Tää introvertti kuvio oli mulle ihan vierasta ja joskus ihmettelin hänen sanomisia ja juttuja.

        Onko hän samanlainen kuin susi eli haukkuu yli 40 vuotiaita naisia ja nimittelee heitä koska eivät ole kuulasihoisia teinejä joita susi ihannoi?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Suosittelen tutustumaan persoonallisuustyyppeihin. Introverttejä ja extroverttejä on erilaisia... Sitten on tietysti myös autisminkirjoa yms. joka voi tehdä oman säväyksen ja outouden ihmiseen.

        Se on erittäin mielenkiintoinen maailma. Itse ambivertti ja epäilty ADHD tai jotain muuta, tutkimukset jäi kesken. Mutta eipä se maailma siihen kaatunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai susta susi on myös huipputyyppi koska hän nimittelee yli 40 vuotiaita naisia matameiksi ja läskiperseiksi. Onko toi susta huipputyypin käytöstä?

        Ei se ole kivasti kirjoitettu. Joka ihmisessä on puutteita. Jokaisessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole kivasti kirjoitettu. Joka ihmisessä on puutteita. Jokaisessa.

        Ota huomioon, että ne on kirjoitettu myöskin hyvin ärtyneenä, tuohon jatkuvaan kiusaamiseen ja ärsyttämiseen provosoituneena. En minä normaalisti ketään hauku.
        ja olen muutenkin jo luvannut olla nyt kiltisti täällä.
        Silti huomaan kyllä, että jotkut yrittää että suuttuisin taas.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ota huomioon, että ne on kirjoitettu myöskin hyvin ärtyneenä, tuohon jatkuvaan kiusaamiseen ja ärsyttämiseen provosoituneena. En minä normaalisti ketään hauku.
        ja olen muutenkin jo luvannut olla nyt kiltisti täällä.
        Silti huomaan kyllä, että jotkut yrittää että suuttuisin taas.

        Jos ärsyynnyt täällä pienestäkin niin kannattaisko elää vain oikeassa maailmassa nettimaailmasi sijaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ärsyynnyt täällä pienestäkin niin kannattaisko elää vain oikeassa maailmassa nettimaailmasi sijaan.

        Olethan sinäkin täällä koko ajan. Sitten arvostelet siitä muita...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olethan sinäkin täällä koko ajan. Sitten arvostelet siitä muita...

        Mulla ei ole älypuhelinta joten pystyn käymään lenkillä,kaupungilla ja tapaamassa ystäviä ilman että pitää olla netissä. Mä saan olla netissä niin paljon kuin haluan ja mulla on tässä muistakin ikkunoita samalla auki.Lisään vielä että mä nukun yöllä toisin kuin sinä joka hillut täällä vielä aamu kahdelta ja kolmelta kun muut nukkuvat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole älypuhelinta joten pystyn käymään lenkillä,kaupungilla ja tapaamassa ystäviä ilman että pitää olla netissä. Mä saan olla netissä niin paljon kuin haluan ja mulla on tässä muistakin ikkunoita samalla auki.Lisään vielä että mä nukun yöllä toisin kuin sinä joka hillut täällä vielä aamu kahdelta ja kolmelta kun muut nukkuvat.

        No minä olenkin siinä mielessä aika nuorekas. Minulle netti on ollut rakas harrastus siitä asti kun netti rantautui Suomeen. Se taisi olla joku Suomi24 netti minkä ensimmäisenä asensin koneelle 90-luvun loppupuolella.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minä olenkin siinä mielessä aika nuorekas. Minulle netti on ollut rakas harrastus siitä asti kun netti rantautui Suomeen. Se taisi olla joku Suomi24 netti minkä ensimmäisenä asensin koneelle 90-luvun loppupuolella.

        Niin se ollaan huomattu kun menet salille niin sulla on aikaa myös olla samalla täälläkin. Nostat painoja pari kertaa ja sitten taas näpyttelet täällä. Töissäkin sulla on enemmän aikaa olla täällä kuin sulla on työtehtäviä. Onko ne muutkin vartijat yhtä paljon kännykällään kuin sä oot. Tekeekö ne muut sunkin työtehtävät sun puolesta. vai mitä työtehtäviä sulla on kun sä pystyt keksittyy olee palstoilla koko työpäivän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin se ollaan huomattu kun menet salille niin sulla on aikaa myös olla samalla täälläkin. Nostat painoja pari kertaa ja sitten taas näpyttelet täällä. Töissäkin sulla on enemmän aikaa olla täällä kuin sulla on työtehtäviä. Onko ne muutkin vartijat yhtä paljon kännykällään kuin sä oot. Tekeekö ne muut sunkin työtehtävät sun puolesta. vai mitä työtehtäviä sulla on kun sä pystyt keksittyy olee palstoilla koko työpäivän.

        No enpä viimeaikoina enää ole netissä ollut työaikana. Enkä aio olla jatkossakaan. Salilla voi sarjojen välissä selata nettiä halutessaan. Voin jättää selaamattakin. Ei täällä enää nykyisin niin intensiivistä keskustelua olekaan, että tarttisi täällä jatkuvasti roikkua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No enpä viimeaikoina enää ole netissä ollut työaikana. Enkä aio olla jatkossakaan. Salilla voi sarjojen välissä selata nettiä halutessaan. Voin jättää selaamattakin. Ei täällä enää nykyisin niin intensiivistä keskustelua olekaan, että tarttisi täällä jatkuvasti roikkua.

        Niin mutta ajattele jos netta tuleekin tänne joku päivä ja missaat sen hetken.


    • Itsetunto on pohjamudissa koko ajan. Eikä täällä sitä nosta mikään.

    • Minä pilasin taas kaiken... Anteeksi.

    • Anonyymi

      Sinun kantsii käydä antamassa nykyaikanen ulostenäyte, se kertoo kaikki mt-sairaudet

      • Minä olen seinähullu jo tämän palstan ihmisten mielestä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen seinähullu jo tämän palstan ihmisten mielestä.

        Älä jaa niin paljon infoa sun omista henk.kohtaisista jutuista täällä. Ehkä siinä vois vähän karsia mitä tänne kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Mä olen ymmärtänyt että sudella on välit kunnossa vanhempiinsa ja rakastaa heitä vaikka ovat oleet huonoja vanhempia sudelle koska eivät ole huomanneet suden ongelmia lapsena.

    • Anonyymi

      Sinä olet moden yksi monista profiileista. :D

      • Anonyymi

        Ihan niinkuin Ristokin monen vupden ajan oli. Kirjoitat samalla tavalla. Usein, mutta ilman mitään varsinaista sanottavaa.


      • En ole mikään mode. Eikä minulla ole useita eri profiileita.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole mikään mode. Eikä minulla ole useita eri profiileita.

        Milläs todistat tuon??!
        En nimittäin usko sinua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Milläs todistat tuon??!
        En nimittäin usko sinua.

        Vaikeahan se on tässä todistaa, mutta minä en koe tarvettta kirjoitella usealla profiililla. Olen ollut muunkin niminen täällä aiemmin. Prinssin varmaan muistaa jotkut. Mutta en käytä kuin yhtä profiilia. Muut aiemmat olen poistanut käytöstä kokonaan.


      • Anonyymi

        Niin kuin kuka. Tietääkseni minulla on ollut naisen sukupuolielimet 47 vuotta ja minulla on naisen nimi ollut myös 47 vuotta.Minä olen ihan oikea ihminen enkä mikään profiili.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Vaikeahan se on tässä todistaa, mutta minä en koe tarvettta kirjoitella usealla profiililla. Olen ollut muunkin niminen täällä aiemmin. Prinssin varmaan muistaa jotkut. Mutta en käytä kuin yhtä profiilia. Muut aiemmat olen poistanut käytöstä kokonaan.

        Niin prinssi_j olit kun juttleit 11 vuotiaan tyttö jiin kanssa poneista ja hevosista ja timanttitöistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin prinssi_j olit kun juttleit 11 vuotiaan tyttö jiin kanssa poneista ja hevosista ja timanttitöistä.

        Olen sitä ennen ollut Palstarinssi ja sitäkin ennen prinssi ja sitä ennen kirjoitellut anonyyminä, ja käytin prinssi emojia tunnisteena.


      • mustasusi kirjoitti:

        Olen sitä ennen ollut Palstarinssi ja sitäkin ennen prinssi ja sitä ennen kirjoitellut anonyyminä, ja käytin prinssi emojia tunnisteena.

        Olen myös ollu Nkaivatulle. Kun joku ehdotti sellaista, että kaivattu muka tunnistaisi minut täältä paremmin... Mitä lie vedätystä oli sekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin prinssi_j olit kun juttleit 11 vuotiaan tyttö jiin kanssa poneista ja hevosista ja timanttitöistä.

        Tyttö jii oli todennäköisesti myös jotain vedätystä, kun katosi kuin pieru saharaan sanomatta mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen myös ollu Nkaivatulle. Kun joku ehdotti sellaista, että kaivattu muka tunnistaisi minut täältä paremmin... Mitä lie vedätystä oli sekin.

        No oliko Netta koskaan täällä sun seurana vai halusitko vaan niin kuvitella että netta olisi täällä . Luulis että helpompi jutella yksityisesti somessa kuin täällä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tyttö jii oli todennäköisesti myös jotain vedätystä, kun katosi kuin pieru saharaan sanomatta mitään.

        ja sä ryhdyit leikkii hänen kanssaa. Jaksoit jauhaa poneista ja hevosista jatkuvasti.Joko sä muuten olet kokeillut sitä timanttityötä kun sä lupasit kokeilla sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No oliko Netta koskaan täällä sun seurana vai halusitko vaan niin kuvitella että netta olisi täällä . Luulis että helpompi jutella yksityisesti somessa kuin täällä.

        Tuo onkin asia, josta en voi varma olla. Mutta silloin vielä noin 2 vuotta sitten se vaikutti siltä vahvasti, ja on täällä varmasti joku, joka tietää asiasta enemmän. Vihjeitä on annettu. Enkä niistä aio muille kertoa mitä ne on ollut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja sä ryhdyit leikkii hänen kanssaa. Jaksoit jauhaa poneista ja hevosista jatkuvasti.Joko sä muuten olet kokeillut sitä timanttityötä kun sä lupasit kokeilla sitä.

        En ole vielä, mutta muistelin viimeksi eilen niitä keskusteluita ja tuo timanttityö jäi mieleeni. Ehkä joku päivä kokeilen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole vielä, mutta muistelin viimeksi eilen niitä keskusteluita ja tuo timanttityö jäi mieleeni. Ehkä joku päivä kokeilen.

        Kiven sisällä ehtii


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuo onkin asia, josta en voi varma olla. Mutta silloin vielä noin 2 vuotta sitten se vaikutti siltä vahvasti, ja on täällä varmasti joku, joka tietää asiasta enemmän. Vihjeitä on annettu. Enkä niistä aio muille kertoa mitä ne on ollut.

        Miksi sä tykkäät jutella nettafeikkien kanssa täällä? Mitä se tuo sun elämään jutella feikkien kanssa täällä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä tykkäät jutella nettafeikkien kanssa täällä? Mitä se tuo sun elämään jutella feikkien kanssa täällä?

        Mistä sinä tiedät kuka on feikki ja kuka ei?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä tykkäät jutella nettafeikkien kanssa täällä? Mitä se tuo sun elämään jutella feikkien kanssa täällä?

        Ja voisit kirjoittaa minulle tuonne uuteen ketjuun, ettei tarvitse nostella näitä unholaan joutuvia ylös.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät kuka on feikki ja kuka ei?

        Koska mä olin viimesin feikkinetta jonka kanssa juttelit.Ite sanoit että tiesit että olen feikki mutta halusit leikki feikkinetan kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska mä olin viimesin feikkinetta jonka kanssa juttelit.Ite sanoit että tiesit että olen feikki mutta halusit leikki feikkinetan kanssa.

        Olen ennenkin täällä vastaillut aloituksiin siten kuin hän olisi täällä. Enkä ole mielestäni mitään pahaa sanonut kertaakaan hänestä taikka "hänelle", joten entä sitten?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen ennenkin täällä vastaillut aloituksiin siten kuin hän olisi täällä. Enkä ole mielestäni mitään pahaa sanonut kertaakaan hänestä taikka "hänelle", joten entä sitten?

        Miksi sä alotat keskustelut feikkien kanssa kun kerta tiedät ettei kyseessä ole netta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä alotat keskustelut feikkien kanssa kun kerta tiedät ettei kyseessä ole netta?

        Koska on mukava keskustella.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Koska on mukava keskustella.

        ja pyytää feikiltä anteeksi ja kertoa että puhuisit yksityisesti lisää ja halusit tavata feikkinetan. Mitä sä saat tälläsestä keskustelusta feikin kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja pyytää feikiltä anteeksi ja kertoa että puhuisit yksityisesti lisää ja halusit tavata feikkinetan. Mitä sä saat tälläsestä keskustelusta feikin kanssa?

        ... Ei minulla muutakaan ole ollut. Mikä tässä sinua rassaa näin paljon?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        ... Ei minulla muutakaan ole ollut. Mikä tässä sinua rassaa näin paljon?

        Ihmettelen kun jatkoit keskustelua kunnes sanoin etten ole netta. Jatkoit vielä senkin jälkeen keskustelua vaikka olin kertonut etten ole netta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen kun jatkoit keskustelua kunnes sanoin etten ole netta. Jatkoit vielä senkin jälkeen keskustelua vaikka olin kertonut etten ole netta.

        Voi näitä sun jaarituksia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi näitä sun jaarituksia.

        no mitäs ne oli sitten sun osalta kun jaksoit leikkiä feikin kanssa kuin olisit ollut tosissasi.Pyysit feikkinetalta anteeksi ja olisit halunnut jatkaa feikin kanssa juttelua yksityisesti. miksi ihmeessä halusit feikkinetan yhteystiedot?


      • Anonyymi kirjoitti:

        no mitäs ne oli sitten sun osalta kun jaksoit leikkiä feikin kanssa kuin olisit ollut tosissasi.Pyysit feikkinetalta anteeksi ja olisit halunnut jatkaa feikin kanssa juttelua yksityisesti. miksi ihmeessä halusit feikkinetan yhteystiedot?

        En muistaakseni ole pyytänyt mitään yhteystietoja täällä keltään koskaan... Olen vain tarjonnut omaa sähköpostiosoitettani.
        Joskus puolitoistavuotta sitten luulin, että hän oli täällä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En muistaakseni ole pyytänyt mitään yhteystietoja täällä keltään koskaan... Olen vain tarjonnut omaa sähköpostiosoitettani.
        Joskus puolitoistavuotta sitten luulin, että hän oli täällä.

        et ajatellut että netta laittaisi sulle sähköpostia jos haluisi ottaa suhun yhteyttä.Ei ole tainnut vieläkään laittaa sulle meiliä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        et ajatellut että netta laittaisi sulle sähköpostia jos haluisi ottaa suhun yhteyttä.Ei ole tainnut vieläkään laittaa sulle meiliä?

        Jaa a. Paha sanoa, kun yhdessä vaiheessa minulla oli yksi kaveri täältä joka laittoi minulle meiliä. Ei halunnut paljastaa kuka on... Silti. Siitäkin on nyt reilu vuosi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jaa a. Paha sanoa, kun yhdessä vaiheessa minulla oli yksi kaveri täältä joka laittoi minulle meiliä. Ei halunnut paljastaa kuka on... Silti. Siitäkin on nyt reilu vuosi.

        ja se oli 100 varmasti netalta se sähköposti.sullahan on sitten netan sähköpostiosoite niin miksi et laita netalle sähköpostia kun kerta hän laittoi sulle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja se oli 100 varmasti netalta se sähköposti.sullahan on sitten netan sähköpostiosoite niin miksi et laita netalle sähköpostia kun kerta hän laittoi sulle?

        Enhän niin sanonut. Hän jäi minulle mysteeriksi. En nyt laita sille mitään postia, kun ei ole kirjoitellut enää tammikuun 29. 2022 jälkeen mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jaa a. Paha sanoa, kun yhdessä vaiheessa minulla oli yksi kaveri täältä joka laittoi minulle meiliä. Ei halunnut paljastaa kuka on... Silti. Siitäkin on nyt reilu vuosi.

        Eiköhän yksi jos toinenkin on toivonut että se oma ihastus ilmaantusi ikävä palstalle kirjoittelemaan ja ottaisi yhteyttä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän yksi jos toinenkin on toivonut että se oma ihastus ilmaantusi ikävä palstalle kirjoittelemaan ja ottaisi yhteyttä.

        No aivan varmasti niin. Saahan täällä joka päivä sellaisia lukea.


    • Anonyymi

      Onko sulla korona?

      • En ole testiä nyt tehnyt. En usko, kun ei tämä niin pahalta tunnu, eikä ole kuumetta. Alkaa mennä jo ohikin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole testiä nyt tehnyt. En usko, kun ei tämä niin pahalta tunnu, eikä ole kuumetta. Alkaa mennä jo ohikin.

        Kiva,sinä voit jo paremmin.😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva,sinä voit jo paremmin.😊

        Kyllä joo, olo on alkanut normalisoitua. Ei enää nenä vuoda eikä yskitä niin kuin vielä päivällä. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä joo, olo on alkanut normalisoitua. Ei enää nenä vuoda eikä yskitä niin kuin vielä päivällä. 😊

        Se maijan salainen mikstuura tais auttaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä joo, olo on alkanut normalisoitua. Ei enää nenä vuoda eikä yskitä niin kuin vielä päivällä. 😊

        Älä tee mitään ”turhia” testejä.Hyvä olo ja terveys saadaan muulla tavoin aikaan.Sinä olet vahva ja jaksat mitä vaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä tee mitään ”turhia” testejä.Hyvä olo ja terveys saadaan muulla tavoin aikaan.Sinä olet vahva ja jaksat mitä vaan!

        Kiitos. Näin uskon minäkin. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Näin uskon minäkin. 😊

        Kuulehan kiitos siitä suudelmista tokmannin eesä. Terv seppi gay 57v


    • Anonyymi

      Pahan energian levittäminen iski pahan energian levittäjään. Voi nyyh, NOT.

    • Anonyymi

      Ja tämäkö pitää silti ilmoittaa.. voi tsiisus hanki elämä

    • Anonyymi

      Sori mutta ketä kiinnostaa sun räkätatuti😂😂?

      • Tämä on jo vanha ketju. Kunhan vaan kerroin huvikseni. On täällä ainakin yksi kaveri olemassa, jota voi kiinnostaa... 💁🏼‍♂️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tämä on jo vanha ketju. Kunhan vaan kerroin huvikseni. On täällä ainakin yksi kaveri olemassa, jota voi kiinnostaa... 💁🏼‍♂️

        Sinä kiinnostat kyllä minua.Sinä olet minun kiinnostuksen kohde.😊


    • Anonyymi

      Olisikohan rokotteilla jotain merkitystä asian kanssa niinku kaikilla muilla jotka rohisevat ja ovat jatkuvasti kipeinä.Niillä on ajettu kehonpuolustusmekanismi alas kokonaan.

      • En sairastellut talvella yhtään kertaa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      140
      2020
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      171
      1220
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1137
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      167
      994
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      911
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      850
    7. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      849
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      804
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      770
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      117
      688
    Aihe