TE pellejen puhdetyöt

Anonyymi-ap

TE toimistoissa tehdään kuulemma virkapellejen puhdetöinä pannulappuja ja kumiankkoja. Heillähän ei ole mitään työtä, niin on hyvä askarrella jotain. Muuten päivät kuluvat vain torkkuessa ja seuraavasta fyllipullasta haaveillen.

15

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On todella vaikea löytää mitään eroja työttömien ja te henkilökunnan välillä. Kaikki he elävät muiden hankkimilla verovaroilla.

• Anonyymi

Muös ueitystuki on yhyeiskunnanam maksama ilmaista vastikeetonta loisimisrahaa palkansaajien verovaroja suoraan eikaan kaupoiaan ja yrittäjän tilille

• Anonyymi

Ne piereekin aivan liian LUJAA!

• Anonyymi

Työttömillä on sentään jotain järkeä, he eivät nuoku päivisin pillerihumalassa toimistossa.

• Anonyymi

Onhan TE-virkailijan työ mielekkäämpää, kun siitä saa palkkaa ja jokainen päivä on mukava. Siellä nauretaan jokaiselle TE-toimiston asiakkaalle ja tehdään pilaa heistä.

• Anonyymi

Onhan se hyvä, että heillä on jokin päivähoitopaikka, niin alkoholiongelmat ovat pienempiä tai he pääsevät nopeammin hoitoon.

• Anonyymi

Sitten TE-virkailijat pieree kilpaa ja nauraa päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten TE-virkailijat pieree kilpaa ja nauraa päälle.

Niin heidän päivät taitavat kulua, koska kellään ei ole työtä.

• Anonyymi

Käydään syynäämässä onko laitettu raksi ruutuun....paskat ne välitä onko feikki vai oikea hakemus tehty..

• Anonyymi

Ihan paskan sama.

• Anonyymi

ei ne syynää kuin mistä saisi seuraavan halvan viinipullon ja pari kiloa pullaa

• Anonyymi

Edellinen vasemmistomulkkupillujen hallitus lisäsi TE-tantta-armeijaa tuhansilla henkilötyövuosilla.

• Anonyymi

Demarit vihaavat palkansaajia.

• Anonyymi

Ei kai. Hehän vievät työt yhdistyksiin ohjatuilta pitkäaikaistyöttömiltä jotka ovat askartelemassa yhdistyksissä. Tässä on selvä epäkohta ja päällekäisyyttä. Muutama käsityöläinenkin saattaa kärsiä tällaisesta toiminnasta joka kilpailee heidän elantonsa kanssa. Miksi tällaiseen toimintaan ei puututa?

• Anonyymi

Yhdistykset käyttävät työttömiä hyväksi. Yhdistykset ovat muutenkin yhteiskuntavastuuttomia, koska ne eivät maksa veroja tuloistaan. Huijaavat ja kähmivät.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4170
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3929
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      33
      3416
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2743
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2689
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2502
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      1974
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      8
      1119
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      144
      1102
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      986
    Aihe