Hyvää huomenta

En nyt keksi mitään muuta sanottavaa tähän. Viettäkää kiva kuuma kesäpäivä. Olen nukkunut vain 3 tuntia. Peace ✌️ ☕🌞

130

708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomenta😊 olen myös nukkunut vähän huononlaisesti, tosi aikaisin jo hereillä… haluan pitää yöllä ikkunan auki, mutta silloin täytyy pitää korvatulppia kun linnut visertelee läpi yön😆🎶 🙉 sitten ne tukot siellä korvissakin vaivaa välillä. Mutta ei voi mitään.
      Mitä puuhaa tänään svarta vargen?🐺
      Minä lähden jonkin ajan kuluttua ikkunaverho-ostoksille🤔

      • Huomenta Prinsessa. 😃
        Minunkin on pidettävä luukut auki yöllä, mutta ei tämä betonimörskä jäähdy yhtään. 😵‍💫
        Linnut elämöi ja naapurissakin oli bileet. 😆
        Minä en osaa tulppien kanssa nukkua.
        Niin ja tämä flunssakin vaan jatkuu. Nyt on yskää... 🤕
        Onneksi vapaapäivä tänään... Olisi treenit illalla, mutta olen sen verran kipeä että jätän väliin. En oikein tiedä nyt mitä tekisin. 🤔

        Kiva kun käy shoppailemassa 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Huomenta Prinsessa. 😃
        Minunkin on pidettävä luukut auki yöllä, mutta ei tämä betonimörskä jäähdy yhtään. 😵‍💫
        Linnut elämöi ja naapurissakin oli bileet. 😆
        Minä en osaa tulppien kanssa nukkua.
        Niin ja tämä flunssakin vaan jatkuu. Nyt on yskää... 🤕
        Onneksi vapaapäivä tänään... Olisi treenit illalla, mutta olen sen verran kipeä että jätän väliin. En oikein tiedä nyt mitä tekisin. 🤔

        Kiva kun käy shoppailemassa 😊

        Onko kuumetta ollut? 🤒viisasta onkin jättää treenaukset väliin, kipeänä ei saa urheillakaan, vaikka sen varmasti tiedät😌 nyt vaan kannattaa levätä😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Onko kuumetta ollut? 🤒viisasta onkin jättää treenaukset väliin, kipeänä ei saa urheillakaan, vaikka sen varmasti tiedät😌 nyt vaan kannattaa levätä😊

        Ei onneksi ole kuumetta. Huomenna on aamu aikainen. Yritän kyllä sinne selvitä. Lepo on paras lääke. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei onneksi ole kuumetta. Huomenna on aamu aikainen. Yritän kyllä sinne selvitä. Lepo on paras lääke. 😊

        Minulla iltavuoro, mutta onneksi vasta huomenna😁 alkaakin viiden päivän putki🙃👍🏻


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Minulla iltavuoro, mutta onneksi vasta huomenna😁 alkaakin viiden päivän putki🙃👍🏻

        Oho... Niin kerroitkin aiemmin, että olet juhannuksena töissä. 🙂


      • mustasusi kirjoitti:

        Oho... Niin kerroitkin aiemmin, että olet juhannuksena töissä. 🙂

        Joo, no rahaa ainakin tulee💶💶💶
        Oletko sä juhannuksena töissä?


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Joo, no rahaa ainakin tulee💶💶💶
        Oletko sä juhannuksena töissä?

        Niin se on totta, että niistä päivistä maksetaan kivasti.
        Mä en ole jussina töissä, paitsi aattona aamussa. Pääsen viettämään juhannusta vanhempien luo kotiseudulle. ☺️


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin se on totta, että niistä päivistä maksetaan kivasti.
        Mä en ole jussina töissä, paitsi aattona aamussa. Pääsen viettämään juhannusta vanhempien luo kotiseudulle. ☺️

        Kivaa😊☀️🍃🌭


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kivaa😊☀️🍃🌭

        Niin on. ☺️
        Millaisia verhoja olet menossa ostamaan? 😃


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin on. ☺️
        Millaisia verhoja olet menossa ostamaan? 😃

        En oikein osaa sanoa, pitkät ja peittävät ainakin, värikästä muttei mitään räikeää, kuviollista ja iloista🤔☺️ Marimekkoa, Vallilaa…


      • Prinsessasi kirjoitti:

        En oikein osaa sanoa, pitkät ja peittävät ainakin, värikästä muttei mitään räikeää, kuviollista ja iloista🤔☺️ Marimekkoa, Vallilaa…

        Toivottavasti löytyy kivat. ☺️


      • mustasusi kirjoitti:

        Toivottavasti löytyy kivat. ☺️

        Niimpä😃


      • Anonyymi

        Tuomo Raatiniemi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Huomenta Prinsessa. 😃
        Minunkin on pidettävä luukut auki yöllä, mutta ei tämä betonimörskä jäähdy yhtään. 😵‍💫
        Linnut elämöi ja naapurissakin oli bileet. 😆
        Minä en osaa tulppien kanssa nukkua.
        Niin ja tämä flunssakin vaan jatkuu. Nyt on yskää... 🤕
        Onneksi vapaapäivä tänään... Olisi treenit illalla, mutta olen sen verran kipeä että jätän väliin. En oikein tiedä nyt mitä tekisin. 🤔

        Kiva kun käy shoppailemassa 😊

        Tuomo Raatiniemi & co.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei onneksi ole kuumetta. Huomenna on aamu aikainen. Yritän kyllä sinne selvitä. Lepo on paras lääke. 😊

        Tuomo Raatiniemi ja co.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuomo Raatiniemi

        Kuka hän on?


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kuka hän on?

        En tiedä minäkään. Joku spämmää tänne tätäkin aina välillä...


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Onko kuumetta ollut? 🤒viisasta onkin jättää treenaukset väliin, kipeänä ei saa urheillakaan, vaikka sen varmasti tiedät😌 nyt vaan kannattaa levätä😊

        Burp, rrröyhh, kylläpä pierettää!


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­­­N­y­­­m­­f­o­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178986677

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Sun pitää ehdottomasti laittaa vuorokausirytmisi kohdillleen. Koska se ei ole, ei ihme että mieliala prakaa.
      ☝️❗️

      • Anonyymi

        Ihmisen PITÄÄ nukkua riittävästi ja säännöllisesti. Muuten kaikki, siis ihan kaikki, alkaa mennä alamäkeä ihmisen elämässä. Sellaista fakiiria ei olekaan, joka kestäisi jatkuvaa univajetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen PITÄÄ nukkua riittävästi ja säännöllisesti. Muuten kaikki, siis ihan kaikki, alkaa mennä alamäkeä ihmisen elämässä. Sellaista fakiiria ei olekaan, joka kestäisi jatkuvaa univajetta.

        Olet kyllä oikeassa... On ollut unen kanssa ongelmia jo pitkään.


    • Anonyymi

      Saman verran täälläkin nukuttu suurin piirtein ja aamusaunaa jo ajattelun tasolla. Kuuman kylvyn jälkeen on viileempää ja tietysti raikkaampi olo ja kun tietää ne helpot niksit, joilla asunto/mökki pysyy viileänä, menee loppupäivä ihan mukavasti. Ei tonne paahteeseen oo mikään pakko mennä, jos ei oo se pakko. Ukkonenkin jyräytteli illalla ihan kunnolla täälläpäin, mutta meni sit ohi tuosta muutaman kilometrin päästä. Odotin, että ois tullu tähän päälle suoraan, kun tykkään ukkosista - ja tarkoitan noin niinku säistä puhuttuna nyt 😊 - mutta pettymys, kun kaarsi takaisin järvelle se murina.

      • Minä kanssa tykkään ukonilmoista. Se on aina harmi jos ne menee jostain kaukaa ohi. 🙂
        Vaikka, aiheuttaa ne toisinaan paljon tuhoa.


    • Jos nousisi tekemään aamupalaa. ☕Pyykkäämistä ja siivoamista... 🤔🙆🏼‍♂️

    • Anonyymi

      Susi voitko luvata ettet hauku itseäsi tänään ja puhu hylkäämisestä.Kun se on sulla joka päivä missiona.

      • Kyllä lupaan näin. Minä mietin eilen asioita. Haluan parantaa tapani...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä lupaan näin. Minä mietin eilen asioita. Haluan parantaa tapani...

        etkä hauku naisia matameiksi ja kurpiksi yms.


      • Anonyymi kirjoitti:

        etkä hauku naisia matameiksi ja kurpiksi yms.

        Joo, en. En enää tee sitäkään, lupaan sen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo, en. En enää tee sitäkään, lupaan sen.

        Hei tosi hieno juttu! 👍 Mä pyydän anteeksi ne ikävät jutut jotka mä oon tänne kirjoittanut ihan vaan kiusallaan. Eiliset jutut herätti ajattelemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei tosi hieno juttu! 👍 Mä pyydän anteeksi ne ikävät jutut jotka mä oon tänne kirjoittanut ihan vaan kiusallaan. Eiliset jutut herätti ajattelemaan.

        Ok. Niin saman teki minullekin.


    • Hyvää iltaa.

      Mitähän Prinsessalle kuuluu? Joko on tullut shoppailureissultaan? 😃
      Minä vain juon iltakahvetta. ☕

      • Anonyymi

        Niin ja haaveilet että prinsessa on Netan näköinen ihanuus. Eikö prinsessa kuulosta mukavalta kun olet suden ihastuksen näköinen nuori nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja haaveilet että prinsessa on Netan näköinen ihanuus. Eikö prinsessa kuulosta mukavalta kun olet suden ihastuksen näköinen nuori nainen.

        No niin kauan kun ei hänkään välitä nähdä, eikä tutustua palstakaveruutta kummemmin, asialla tuskin on merkitystä. Hänkin voi kuvitella minut ihan miksi tahansa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niin kauan kun ei hänkään välitä nähdä, eikä tutustua palstakaveruutta kummemmin, asialla tuskin on merkitystä. Hänkin voi kuvitella minut ihan miksi tahansa.

        vittu susi sulta kysytty mitään. Mä kysyin prinsessalata miltä tuntuu kun susi kuvittelee sinut netan näköiseksi ihanuudeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        vittu susi sulta kysytty mitään. Mä kysyin prinsessalata miltä tuntuu kun susi kuvittelee sinut netan näköiseksi ihanuudeksi.

        Katsotaan vastaako hän sinulle tuohon...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Katsotaan vastaako hän sinulle tuohon...

        no ei varmaan vastaa mutta haluan että hän tietää että kuvittelet hänet netan näköiseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no ei varmaan vastaa mutta haluan että hän tietää että kuvittelet hänet netan näköiseksi.

        Ei se häntä varmasti haittaa. Täällä ollaan kaikki kasvottomia.


      • Anonyymi

        Iltaa tänne😎 kotimatkalla olen🚘 ja ei huolta, en aja puhelin kädessä. Äitini on ratissa vuorostaan👸🏻 innostuin verhojen lisäksi ostamaan kaksi mattoa myös😃

        Minä juon mansikkakiivi -vissyä😋🍓🥝


      • Anonyymi kirjoitti:

        Iltaa tänne😎 kotimatkalla olen🚘 ja ei huolta, en aja puhelin kädessä. Äitini on ratissa vuorostaan👸🏻 innostuin verhojen lisäksi ostamaan kaksi mattoa myös😃

        Minä juon mansikkakiivi -vissyä😋🍓🥝

        Iltaa! 😃

        Oli varmasti kiva kierrellä kauppoja. 😊
        Minäkin juon vissyä. Se on mandariinin makuista 🍊 😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vittu susi sulta kysytty mitään. Mä kysyin prinsessalata miltä tuntuu kun susi kuvittelee sinut netan näköiseksi ihanuudeksi.

        En minä tiedä, ei kai miltään se tunnu?
        Enkä tiedä, minkä näköinen hän on niin paha sanoa onko meissä paljonkin samaa vai onko mitään. Mutta minä en ole hän.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Iltaa! 😃

        Oli varmasti kiva kierrellä kauppoja. 😊
        Minäkin juon vissyä. Se on mandariinin makuista 🍊 😛

        Ihanaa kun olette niin samiksia. Oliskin ollut huono juttu jos toinen ois juonut vaikka kahvia. Siitä olis tullut paha mieli . Kun teidän pitää tehdä samoja asioita samaan aikaan. Miten susi tiesi että prinsessa juo vissyä samaan aikaa suden kanssa. Ihan pelottaa että teillä osuu aisat samoihin joka kerralla. Saanko arvata prinsessa menee illalla suihkuun ja susi menee myös samaan aikaan suihkuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä tiedä, ei kai miltään se tunnu?
        Enkä tiedä, minkä näköinen hän on niin paha sanoa onko meissä paljonkin samaa vai onko mitään. Mutta minä en ole hän.

        Sun täytyy prinsessa kirjautua uudelleen sisään. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä tiedä, ei kai miltään se tunnu?
        Enkä tiedä, minkä näköinen hän on niin paha sanoa onko meissä paljonkin samaa vai onko mitään. Mutta minä en ole hän.

        Ja sillä ei ole nyt väliäkään. Tiedän ettet ole hän. :)


      • mustasusi kirjoitti:

        Sun täytyy prinsessa kirjautua uudelleen sisään. 😃

        No niin huomasin vasta😂 tunnistit sentään😌


      • Prinsessasi kirjoitti:

        No niin huomasin vasta😂 tunnistit sentään😌

        Vastauksesta oli helppo tunistaa. 😌 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa kun olette niin samiksia. Oliskin ollut huono juttu jos toinen ois juonut vaikka kahvia. Siitä olis tullut paha mieli . Kun teidän pitää tehdä samoja asioita samaan aikaan. Miten susi tiesi että prinsessa juo vissyä samaan aikaa suden kanssa. Ihan pelottaa että teillä osuu aisat samoihin joka kerralla. Saanko arvata prinsessa menee illalla suihkuun ja susi menee myös samaan aikaan suihkuun.

        😆🤣

        Oikein arvattu, Prinsessa menee tänään suihkuun🫵🏻😏


      • Prinsessasi kirjoitti:

        😆🤣

        Oikein arvattu, Prinsessa menee tänään suihkuun🫵🏻😏

        Susikin menee tänään suihkuun. Mennäänkö samaan aikaan? 🤣


      • mustasusi kirjoitti:

        Susikin menee tänään suihkuun. Mennäänkö samaan aikaan? 🤣

        Joo, miksipä ei 😄 en osaa yhtään sanoa mihinkä aikaan olen menossa 🤨🚿


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Joo, miksipä ei 😄 en osaa yhtään sanoa mihinkä aikaan olen menossa 🤨🚿

        En minäkään ole sitä vielä päättänyt, mutta ennen nukkumaan menoa täytyy mennä. Ja huomenna aamu aikainen. Ei voi kovin myöhään kukkua. 🙄


      • mustasusi kirjoitti:

        En minäkään ole sitä vielä päättänyt, mutta ennen nukkumaan menoa täytyy mennä. Ja huomenna aamu aikainen. Ei voi kovin myöhään kukkua. 🙄

        Normaali suihkussakäyntiaikani on klo. 23-01 välillä ja viihdyn siellä kauan 🙂 tiedän, kaikkia kiinnostaa🤣


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minäkään ole sitä vielä päättänyt, mutta ennen nukkumaan menoa täytyy mennä. Ja huomenna aamu aikainen. Ei voi kovin myöhään kukkua. 🙄

        Mä arvaan että menette vielä tänään pissalle ja samaan aikaan tietenkin. Susi tietenkin runkkaa tänään niin prinsessa voi myös runkata samaan aikaan suden kanssa ja tulette samaan aikaan. uuuuuhhhhh


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Normaali suihkussakäyntiaikani on klo. 23-01 välillä ja viihdyn siellä kauan 🙂 tiedän, kaikkia kiinnostaa🤣

        Aijaa... Minä yleensä käyn aikaisemmin. Voikin olla että käyn siellä kohta, kun tuo pyykinpesukone lopettaa... Ja tottahan nyt kaikkia kiinnostaa. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä arvaan että menette vielä tänään pissalle ja samaan aikaan tietenkin. Susi tietenkin runkkaa tänään niin prinsessa voi myös runkata samaan aikaan suden kanssa ja tulette samaan aikaan. uuuuuhhhhh

        En tiedä sitäkään, että teenkö sitä tänään. Jos myöhemmin tuntuu siltä niin sitten, olkaa hyvät tästäkin tiedosta 😌🤦🏼‍♀️


      • Prinsessasi kirjoitti:

        En tiedä sitäkään, että teenkö sitä tänään. Jos myöhemmin tuntuu siltä niin sitten, olkaa hyvät tästäkin tiedosta 😌🤦🏼‍♀️

        Minä saatan tehdäkin, koska se auttaa nukahtamaan hyvin. Ja on muutenkin mukavaa. 😁


      • mustasusi kirjoitti:

        Minä saatan tehdäkin, koska se auttaa nukahtamaan hyvin. Ja on muutenkin mukavaa. 😁

        Totta molemmat.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä saatan tehdäkin, koska se auttaa nukahtamaan hyvin. Ja on muutenkin mukavaa. 😁

        Joko kävit kusemassa kiukaalle?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Normaali suihkussakäyntiaikani on klo. 23-01 välillä ja viihdyn siellä kauan 🙂 tiedän, kaikkia kiinnostaa🤣

        sulla ei taida olla vesimittaria asunnossa. mutta onnittelut siitä että sä voit tuhlata vettä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aijaa... Minä yleensä käyn aikaisemmin. Voikin olla että käyn siellä kohta, kun tuo pyykinpesukone lopettaa... Ja tottahan nyt kaikkia kiinnostaa. 🤣

        eiiiiiiiii ette voi mennä eri aikaan suihkuun. ette voi tehdä sitä mulle . teidän pitää tehdä asiat samaan aikaan. se ei ole oikein että ette tee asioita samaan aikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sulla ei taida olla vesimittaria asunnossa. mutta onnittelut siitä että sä voit tuhlata vettä.

        Asun väliaikaisesti vanhempieni luona. Omassa asunnossani vesi on 20€ kuukaudessa aina, riippumatta kulutuksesta.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Asun väliaikaisesti vanhempieni luona. Omassa asunnossani vesi on 20€ kuukaudessa aina, riippumatta kulutuksesta.

        eli kotonakin saat kuluttaa niin paljon kuin huvittaa. onnittelut siitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli kotonakin saat kuluttaa niin paljon kuin huvittaa. onnittelut siitä.

        Niin. Mutta enhän minä tietenkään sitä vettä päästä turhaan huvikseni. Aivan tarpeeseen tulee se vesi. En tuhlaa sitä.


    • Anonyymi

      Se on ns teletapiaa.

      Käytte kusella ja pskalla kans samaan aikaan. Ottasitte sillon videoyhteyden, et voisitte vertailla pökäleitä? Romanttista eikö!

    • Nytpä susi käy suihkussa! 🫧🐺🚿🛀 🧼

      • Anonyymi

        muista pestä vehkeesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        muista pestä vehkeesi.

        Kyllä nyt kuurataan joka paikka kunnolla.


      • Voi että, ei tosiaan menty samaan aikaan suihkuun😑👏🏻


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Voi että, ei tosiaan menty samaan aikaan suihkuun😑👏🏻

        Olen vasta nyt menossa... Pesukone lopetti äsken. :D


      • mustasusi kirjoitti:

        Olen vasta nyt menossa... Pesukone lopetti äsken. :D

        Vielä ehtisi mukaan🤔 ei, menen myöhemmin. Ei jaksa vielä 😆


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Vielä ehtisi mukaan🤔 ei, menen myöhemmin. Ei jaksa vielä 😆

        sä voit mennä jynssää suden vehkeet


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Vielä ehtisi mukaan🤔 ei, menen myöhemmin. Ei jaksa vielä 😆

        Senkin hassu! Minun täytyy mennä, jos malttaisin sänkyynkin sujahtaa aiemmin... Vähän luulen että se on toiveajattelua. 🙃 😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        sä voit mennä jynssää suden vehkeet

        Hän pesee omansa, minä pesen omani.


      • mustasusi kirjoitti:

        Senkin hassu! Minun täytyy mennä, jos malttaisin sänkyynkin sujahtaa aiemmin... Vähän luulen että se on toiveajattelua. 🙃 😆

        Niin se on aina😄


    • Pitää vielä lakanatkin vaihtaa... 🛏️

      • Anonyymi

        runkkaa ensin niin ei puhtaat lakanat likaannu


      • Minäkin vaihdoin tänään👍🏻


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Minäkin vaihdoin tänään👍🏻

        Hieno juttu!
        Minä tulin jo suihkusta. Minulle ei tämän pitempään yleensä mene. 😃


      • mustasusi kirjoitti:

        Hieno juttu!
        Minä tulin jo suihkusta. Minulle ei tämän pitempään yleensä mene. 😃

        Itse en osaa käydä niin nopeesti, enkä ole ikinä tajunnut miten jotkut ihmiset pystyy siihen? 😅


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Itse en osaa käydä niin nopeesti, enkä ole ikinä tajunnut miten jotkut ihmiset pystyy siihen? 😅

        Joskus tykkään olla pitempäänkin lämpöisessä vedessä, mutta kaipa tämä flunssakin vaikutti nyt asiaan. Ja yleensä en tykkää pelkästä suihkusta ilman saunaa...


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Minäkin vaihdoin tänään👍🏻

        oi teitä samiksia. ihanaa kun teillä on samoja juttuja samaan aikaan. mitä tapahtuu jos kaikki asiat ei tapahdukaan samaan aikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        oi teitä samiksia. ihanaa kun teillä on samoja juttuja samaan aikaan. mitä tapahtuu jos kaikki asiat ei tapahdukaan samaan aikaan.

        Koko universumi menee pois balanssista, jos emme ole sykassa.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Minäkin vaihdoin tänään👍🏻

        Minulla on puuvillasatiinilakanat. Tykkään satiinista. ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        oi teitä samiksia. ihanaa kun teillä on samoja juttuja samaan aikaan. mitä tapahtuu jos kaikki asiat ei tapahdukaan samaan aikaan.

        Varmaan maailma romahtaa sitten🤯🤪


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minulla on puuvillasatiinilakanat. Tykkään satiinista. ☺️

        prinsessallakin on samanlaiset.


      • mustasusi kirjoitti:

        Minulla on puuvillasatiinilakanat. Tykkään satiinista. ☺️

        Satiini on miellyttävää iholla😌
        Mulla on nyt sellaiset siniset, missä on jotain bandana -kuvioita😃


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Varmaan maailma romahtaa sitten🤯🤪

        Aivan varmasti niin. 😁


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Satiini on miellyttävää iholla😌
        Mulla on nyt sellaiset siniset, missä on jotain bandana -kuvioita😃

        Minulla on nyt puhtaan valkoinen lakana. Tuo pussilakana on myös jotain intialaista silkkijuttua, en nyt tarkkaan muista, sain sen lahjaksi. On ylellinen, ja hieno kuviointi siinä. ☺️


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Satiini on miellyttävää iholla😌
        Mulla on nyt sellaiset siniset, missä on jotain bandana -kuvioita😃

        Onko sininen lempivärejäsi? 😃


      • mustasusi kirjoitti:

        Minulla on nyt puhtaan valkoinen lakana. Tuo pussilakana on myös jotain intialaista silkkijuttua, en nyt tarkkaan muista, sain sen lahjaksi. On ylellinen, ja hieno kuviointi siinä. ☺️

        Niin pussilakanasta puhuinkin, aluslakana on valkoinen myöskin. 😌
        Syvälliset puheenaiheet täällä näin 🤣


      • mustasusi kirjoitti:

        Onko sininen lempivärejäsi? 😃

        Onhan toki, tykkään kaikista väreistä😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niin pussilakanasta puhuinkin, aluslakana on valkoinen myöskin. 😌
        Syvälliset puheenaiheet täällä näin 🤣

        Eikös olekin. 🤣 Mutta hei, me ollaan taas samiksia, kun on valkoinen lakana... Tuo pussilakana on mullakin sininen, ja kuviointi muistuttaa sitä bandanaa. 😄


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Onhan toki, tykkään kaikista väreistä😊

        Niin minäkin oikeastaan. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onko sininen lempivärejäsi? 😃

        Joko kävit kusemassa kiukaalle?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minulla on nyt puhtaan valkoinen lakana. Tuo pussilakana on myös jotain intialaista silkkijuttua, en nyt tarkkaan muista, sain sen lahjaksi. On ylellinen, ja hieno kuviointi siinä. ☺️

        susi tuntee olevansa rikas kun on ylelliset lakanat sängyssä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eikös olekin. 🤣 Mutta hei, me ollaan taas samiksia, kun on valkoinen lakana... Tuo pussilakana on mullakin sininen, ja kuviointi muistuttaa sitä bandanaa. 😄

        oho muistuttaa mutta ei ole. ihan järkyttävää kun ei 0le 100 % sama kuviointi kuin prinsessalla. ihan törkeetä. pitää olla just samanlainen kuvio.


      • Anonyymi kirjoitti:

        susi tuntee olevansa rikas kun on ylelliset lakanat sängyssä.

        En minä rikas sillein ole, mutta minulla on kallismaku. Niin naisten, kuin vähän muunkin suhteen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin minäkin oikeastaan. 😊

        mä haluan nähdä sudella pinkit vuodevaatteet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        oho muistuttaa mutta ei ole. ihan järkyttävää kun ei 0le 100 % sama kuviointi kuin prinsessalla. ihan törkeetä. pitää olla just samanlainen kuvio.

        No kuule, voi tuurillaan vielä ollakin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        mä haluan nähdä sudella pinkit vuodevaatteet.

        Ei hassumpi idea... 😁


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä rikas sillein ole, mutta minulla on kallismaku. Niin naisten, kuin vähän muunkin suhteen.

        Onkohan netalla samanlaiset vuodevaatteet kuin sudella. se olis kyllä herkkää jos olis samanlaiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan netalla samanlaiset vuodevaatteet kuin sudella. se olis kyllä herkkää jos olis samanlaiset.

        Ei ainakaan kuvista päätellen ole.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kuule, voi tuurillaan vielä ollakin...

        te menette yhdessä kauppaan ostaa just samanlaiset vuodevaatteet molemmille. ihanaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        te menette yhdessä kauppaan ostaa just samanlaiset vuodevaatteet molemmille. ihanaa

        Ei tarvitse, kun olemme tällaisessa kosmisessa synkronisaatiossa. Teemme koko ajan samoja asioita. 🌌


      • mustasusi kirjoitti:

        Eikös olekin. 🤣 Mutta hei, me ollaan taas samiksia, kun on valkoinen lakana... Tuo pussilakana on mullakin sininen, ja kuviointi muistuttaa sitä bandanaa. 😄

        Aika ihmeellistä samistelua tosiaan, herräisä siunakkoon 😅🙏🏻


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Aika ihmeellistä samistelua tosiaan, herräisä siunakkoon 😅🙏🏻

        Hauskaa 😅


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ainakaan kuvista päätellen ole.

        mikset osta samanlaisia kuin netalla on. sitten voit kuvitella netan siihen viereesi


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei hassumpi idea... 😁

        Minäpä omistan vaaleanpunaiset niiskuneitilakanat sydämillä😃☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        mikset osta samanlaisia kuin netalla on. sitten voit kuvitella netan siihen viereesi

        Joo... Lisää hyviä ideoita.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Minäpä omistan vaaleanpunaiset niiskuneitilakanat sydämillä😃☺️

        Ne on varmaan söpöt 😄


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tarvitse, kun olemme tällaisessa kosmisessa synkronisaatiossa. Teemme koko ajan samoja asioita. 🌌

        harmi vaanm että teidä virtsaamisasennot eroaa . vai alkaako susi käydä istualtaan pissalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        harmi vaanm että teidä virtsaamisasennot eroaa . vai alkaako susi käydä istualtaan pissalla.

        Olen usein tehnytkin niin...


      • mustasusi kirjoitti:

        Ne on varmaan söpöt 😄

        Onhan ne varsin suloiset😊 nyt tämä neiti menee vasta sinne suihkuun👸🏼🚿🧼🛁 oispa kylpyamme.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Onhan ne varsin suloiset😊 nyt tämä neiti menee vasta sinne suihkuun👸🏼🚿🧼🛁 oispa kylpyamme.

        Se olisi kyllä kiva. 😃


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se olisi kyllä kiva. 😃

        niin voisitte yhdessä mennö ammeeseen sylikkäin makaa ja pesee toisenne


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen usein tehnytkin niin...

        okei. miehetkin pissaa istualtaan . pitääkö silloin ottaa muna käteen vai osuuko virtsasuihku pönttöön


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin voisitte yhdessä mennö ammeeseen sylikkäin makaa ja pesee toisenne

        Niinpä ja sitten nousee periskooppi ylös...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niinpä ja sitten nousee periskooppi ylös...

        niin varmasti nousee


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin voisitte yhdessä mennö ammeeseen sylikkäin makaa ja pesee toisenne

        Tuo nyt kuulostaa siltä että taitaisi mennä huvittelun puolelle…🫦


    • Anonyymi

      Mulla on ihan tylsä köyhän ihmisen puuvillanen lakana ja pussilakana. Mä olen niin vitun köyhä kun on vaan puuvillaa.

      • Hyvä että on lakanat kuitenkin. Ei tämä mikään kilpailu ole.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvä että on lakanat kuitenkin. Ei tämä mikään kilpailu ole.

        mutta mulla on köyhän ihmisen puuvillaa ei ole satiinia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta mulla on köyhän ihmisen puuvillaa ei ole satiinia.

        Hyvät ne on silti nekin. Joskus voit pyytää lahjaksi satiinilakanoita, jos tykkäät. Tai ostaa tarjouksesta. Netistäkin löytää monta ostopaikkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta mulla on köyhän ihmisen puuvillaa ei ole satiinia.

        Mullakin on puuvillaa 💁🏼‍♀️


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mullakin on puuvillaa 💁🏼‍♀️

        ei saa olla kun pitää olla puuvillasatiinia kun susi loukkaantuu nyt kun teillä ei ole samaa materiaalia. musta tollanen on törkeää ettei teillä ole samaa materiaali vuodevaatteet. pitää olla samaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvät ne on silti nekin. Joskus voit pyytää lahjaksi satiinilakanoita, jos tykkäät. Tai ostaa tarjouksesta. Netistäkin löytää monta ostopaikkaa.

        mä tykkään kyllä puuvillasta.Mä en tartte liukkaria


    • Nyt minun kyllä täyty mennä sänkyyn odottamaan unta... ☺️

      • Hyvää ja rauhallista yötä, nuku hyvin! 😇


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Hyvää ja rauhallista yötä, nuku hyvin! 😇

        Hyvää yötä ystäiseni. Nuku hyvin. 😊💤


      • mustasusi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää yötä ystäiseni. Nuku hyvin. 😊💤

        Ystäväiseni. 😃


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      140
      2080
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1264
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1147
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      167
      1024
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      93
      946
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      902
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      880
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      834
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      810
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      723
    Aihe