Laihduin takaisin ja laihdutus alkaa

Anonyymi-ap

Nyt oli suhteellisen helppo takaisinlaihdutus pienen lihomisen jälkeen.
Lihomiseni SYY johtui nytkin liian vähästä liikunnasta ja liiasta syömisestä 1,5 kuukauden aikana sekä liian tehottomasti liikunnasta mutta siihen ON nyt tullut muutos.
Lopussa lihoin nopeasti 2 kiloa jonka jälkeen aloitin uuden vähäkalorisen kuurin.

Nyt liikuntani on raskasta ja 2 kertaa päivässä sekä pienet kalorit joten tällä kuurilla laihdun nopeasti
Tätä uutta kuuria olen käyttänyt kunnolla vasta 2 kertaa 3 päivää ja laihtunut takaisin

Teen tästä filmin ennen ja jälkeen kuvineen niinkuin olen tehnyt aina viimevuosina jotta muistan mitä olen syönyt ja miten liikkunut minkäkin kuurin aikana.

10

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lihomiseni JOHTUU aina tästä samasta syystä (kumpaakin samanaikaisesti)😮

      1 liikaa syöntiä
      2 liian vähän liikuntaa

    • Anonyymi

      Elämän tapa muutos , on paras mikä pitää kilot kurissa. Ruokaile klo 07.00 -- 17.30 välillä.

      Syö kunnon aamupala , aamupuuro paras . Kaurapuuro ja neljän viljan puuru antavat voimia 3.5 -- 4 tuntia siis sopivasti . Seuraavaksi kahvi , hedelmä , ja vaikka monivilja paahtoleipä siivi. Päälle juusto siivu, kurkkua, tomaattia. Suolaista lohta jos mieli tekee.
      Ja taas menee eteenpäin. Lounas klo 13.00 . Proiler filee 2kpl. Aurinkosalaattia, tai muuta vihreää salaattia. muutamia fetakuutioita, 6kpl oliivit. Paprikaa siivuna. kastike joko sitruunakastike tai kermaviili johon tippa sinappia sitruunapippuria. Voi käyttää myös valmis dippimaustetta. Paras bluchees.sinihomppari hyvää. Jos tuntuu kiehauta tippa riisiä mausta suola + curry. Seuraava ateria 16.30 . Savustettua kalaa , tai grillattua broileria , myös salaattien kanssa. 2Keitettyä keskikoon perunaa. Samaa kermaviilikastiketta voit käyttää myös tässä. Reissumies rukiinen puolikas. Päälle oivariini keitettyä kananmunaa .. Lautaselle kurkkua tomaattia paprikaa.

      Iltakahvit mikäli mili tekee tai tee . Vanilja tai vesi rinkelin kera...

      Liikuntaa 2x 45 min päivä. kävellen. Takuulla ei kilot pysy ympärilläsi...

    • Anonyymi

      Tämä todistaa taas jälleen kerran sen että liikkumattomuus lihottaa paljon syövillä.

      Eihän nämä pikkulapsen annoksia syövät liho vaikka eivät harrasta liikuntaa,mutta JOS syöt paljon lihoo varmasti jos ei ole kuluttanut niitä kaloreita.

      Minulla alkoi taaskin lihominen LAISKUUDESTA ja liikunnan tilalle tuli syöminen .
      Tämä sama on toistunut nyt jo 50 vuotta eli lihomisen jälkeen olen joutunut laihduttamaan pois niitä lihottuja kiloja.

      • Anonyymi

        Minun tarvitsee tehdä vielä tuo sama 3 men päivän kuuri uudestaan 2- 3 kertaa niin alan olla jo aika laiha.
        Näinkin lyhyessä ajassa saa jo tulosta aikaan pienemmillä kaloreilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun tarvitsee tehdä vielä tuo sama 3 men päivän kuuri uudestaan 2- 3 kertaa niin alan olla jo aika laiha.
        Näinkin lyhyessä ajassa saa jo tulosta aikaan pienemmillä kaloreilla.

        Tämä karu totuus
        Paino EI pysy koskaan samassa.JOS haluaa pysyä laihana se PITÄÄ AINA laihduttaa uudestaan.

        Paino alkaa AINA nousemaan uudestaan,mutta se pitää AINA laihduttaa uudestaan ja uudestaan pois.🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä karu totuus
        Paino EI pysy koskaan samassa.JOS haluaa pysyä laihana se PITÄÄ AINA laihduttaa uudestaan.

        Paino alkaa AINA nousemaan uudestaan,mutta se pitää AINA laihduttaa uudestaan ja uudestaan pois.🫤

        Tuo on totta vain jos on ahmintahäiriöinen. Jos lopetat ajoittaiset ahmintasi, laihdut pysyvästi.


    • Anonyymi

      Nuo ohjeet olen minäkin noudattanut 2023 Tammikuun alusta paino tippunut nyt 13.8kg. ja tippuu kokoajan. Ei nälän tunnetta ei heikkoa oloa. Vaihtelen runsaasti proteiini listaa , Kalaa, Proileria, munia, munia 1kpl pv. keitettynä, .Grillattua possun ulkofilettä,tai uunissa kypsyttäen. Liikun samoin 2x45min pv.

    • Anonyymi

      hyvänmakuisella ruualla ei voi lihoa

      veitsenterävyydestä puuttuu enään alle 10 kiloa

      • Anonyymi

        Pitää laihtua vielä VAIN 3 KILOA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe