Kesäpäivänseisausta

Hyvää huomenta ja hyvää keskikesää! 🌞✌️

129

666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomenta…😴🥱 en tahdo vielä nousta, onneksi ei ole vielä aivan pakko🛌💤

      • 😃 nuku sinä vain. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        😃 nuku sinä vain. 😊

        Nyt nousen kahvin keittoon☕️


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Nyt nousen kahvin keittoon☕️

        Hyvä. 😊
        Kyllä onkin kuuma päivä... 🥵🌡️🌞


      • mustasusi kirjoitti:

        Hyvä. 😊
        Kyllä onkin kuuma päivä... 🥵🌡️🌞

        Täällä sisällä ei onneksi ole niin kuuma, mutta ihanaa lähteä tunnin päästä töihin ajamaan kun auto on aivan kuin sauna🥵😵‍💫🔥


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Täällä sisällä ei onneksi ole niin kuuma, mutta ihanaa lähteä tunnin päästä töihin ajamaan kun auto on aivan kuin sauna🥵😵‍💫🔥

        Tiedän tuskan. 😅
        Onneksi täällä saa auton parkkihalliin. Mutta kotona se on taivasalla. 😵‍💫


      • mustasusi kirjoitti:

        Tiedän tuskan. 😅
        Onneksi täällä saa auton parkkihalliin. Mutta kotona se on taivasalla. 😵‍💫

        Nyt minä lähden🫡🚘


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Nyt minä lähden🫡🚘

        Hyvää työiltaa prinsessalle. 😊🤗


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Nyt minä lähden🫡🚘

        Susi on jo kotonaan. 🐺
        Prinsessa työssään ahertaa. 👸🏼
        😊🌞


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Susi on jo kotonaan. 🐺
        Prinsessa työssään ahertaa. 👸🏼
        😊🌞

        kenellä sä ilmotat noita. Itsellesikö vai kelle. Miksi sun pitää ilmottaa että prinsessa on töissä. Yritätkö saada häneltä tänne vastausta että hän on varmasti töissä eikä kotona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kenellä sä ilmotat noita. Itsellesikö vai kelle. Miksi sun pitää ilmottaa että prinsessa on töissä. Yritätkö saada häneltä tänne vastausta että hän on varmasti töissä eikä kotona.

        En minä tiedä miksi tämän tein...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä tiedä miksi tämän tein...

        eiköhän prinsessa itse tiedä kun menee töihin. Ja on töissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eiköhän prinsessa itse tiedä kun menee töihin. Ja on töissä.

        Niin varmasti. Ja hyvä että on töitä. ☺️
        Kyllä me täällä vielä joskus ehditään höpötellä.

        Kiinnostaa myös, onko täällä joku joka tietää N:stä jotain. Koska luulen niin?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin varmasti. Ja hyvä että on töitä. ☺️
        Kyllä me täällä vielä joskus ehditään höpötellä.

        Kiinnostaa myös, onko täällä joku joka tietää N:stä jotain. Koska luulen niin?

        Mistä luulet että joku tietää Netasta? Mistä päättelet niin?


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin varmasti. Ja hyvä että on töitä. ☺️
        Kyllä me täällä vielä joskus ehditään höpötellä.

        Kiinnostaa myös, onko täällä joku joka tietää N:stä jotain. Koska luulen niin?

        No minulla vaan on epäilykseni. Mutta taitaa olla harvemmin palstalla nykyään, jos verrataan vaikka vuoden takaiseen aikaan.


      • Niin en sanokaan että juuri hän on täällä. Joku sellainen kuitenkin, joka tietää kenestä olen puhunut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minulla vaan on epäilykseni. Mutta taitaa olla harvemmin palstalla nykyään, jos verrataan vaikka vuoden takaiseen aikaan.

        siis onko Netta täällä palstalla ja mitä hän on sulle sanonut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        siis onko Netta täällä palstalla ja mitä hän on sulle sanonut?

        Ei ole sanonut sellaista. Mutta vihjailua häneen liittyen on ollut. En aio kertoa tässä millaista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole sanonut sellaista. Mutta vihjailua häneen liittyen on ollut. En aio kertoa tässä millaista.

        no ota yhteyttä tähän vihjailijaan .Miksi sä haluut tietää netasta. etkö anna hänen elää omaa elämäänsä vaan haluat stalkata häntä mahdollisimman paljon. eikö somekuvat enää riitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        no ota yhteyttä tähän vihjailijaan .Miksi sä haluut tietää netasta. etkö anna hänen elää omaa elämäänsä vaan haluat stalkata häntä mahdollisimman paljon. eikö somekuvat enää riitä?

        Sitähän minä juuri yritin tuolla...
        Mutta sinun täytyy olla tässäkin taas kommentaattorina.
        En minä voi yhteyttä ottaa sellaiseen, josta en tiedä mitään. Hänen motiivinsa tässä lähinnä kiinnostaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sitähän minä juuri yritin tuolla...
        Mutta sinun täytyy olla tässäkin taas kommentaattorina.
        En minä voi yhteyttä ottaa sellaiseen, josta en tiedä mitään. Hänen motiivinsa tässä lähinnä kiinnostaa.

        no miksi sun pitää sitten ilmoittaa että joku tietää netasta mutta et tiedä kuka vihjailee.Taidat olla iloinen että joku vihjailee netasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no miksi sun pitää sitten ilmoittaa että joku tietää netasta mutta et tiedä kuka vihjailee.Taidat olla iloinen että joku vihjailee netasta.

        No tietenkin olen jollain tapaa iloinen siitä... Ei se ole mielestäni ollut mitään pahantahtoista.
        Ja miksi pitää ilmoittaa? No, kai vähemmästäkin voi tulla uteliaaksi, että mistä on kyse tässä? Sinuahan nyt ei tietenkään asia liikuta yhtään, kun olet täysin ulkopuolinen tarkastelija.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No tietenkin olen jollain tapaa iloinen siitä... Ei se ole mielestäni ollut mitään pahantahtoista.
        Ja miksi pitää ilmoittaa? No, kai vähemmästäkin voi tulla uteliaaksi, että mistä on kyse tässä? Sinuahan nyt ei tietenkään asia liikuta yhtään, kun olet täysin ulkopuolinen tarkastelija.

        no oletko saanut lisätietoa netasta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        no oletko saanut lisätietoa netasta?

        En... Ei se mitään sellaista ole ollut koskaan täällä. Jotain vaan. Voihan olla että kuvittelenkin, mutta kun ei kaikki voi olla aina sattumaakaan. Eilen myös joku taikka jotkut pyysi, etten jättäisi heitä. Sekin jäi mietityttämään minua. Lohdutukseksi ilmoitin, että en ole jättämässä palstaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En... Ei se mitään sellaista ole ollut koskaan täällä. Jotain vaan. Voihan olla että kuvittelenkin, mutta kun ei kaikki voi olla aina sattumaakaan. Eilen myös joku taikka jotkut pyysi, etten jättäisi heitä. Sekin jäi mietityttämään minua. Lohdutukseksi ilmoitin, että en ole jättämässä palstaa.

        lol etkö tajua ettei kyseessä ole netta vaan jotkut haluaa seurata sun juttuja. Luenhan mäkin sun juttuja ja en ole netta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        lol etkö tajua ettei kyseessä ole netta vaan jotkut haluaa seurata sun juttuja. Luenhan mäkin sun juttuja ja en ole netta.

        No sekin on mahdollista. Mutta on siinä jotain muutakin pakko olla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sekin on mahdollista. Mutta on siinä jotain muutakin pakko olla.

        ai jos joku haluaa lukea sun juttuja niin on pakko olla netta. voi helvetti. oot kyllä tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai jos joku haluaa lukea sun juttuja niin on pakko olla netta. voi helvetti. oot kyllä tyhmä.

        mistä päättelet että kyseessä on netta. Onko hän ainoa joka haluaa lukea sun juttuja täällä. oot kyllä sairas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mistä päättelet että kyseessä on netta. Onko hän ainoa joka haluaa lukea sun juttuja täällä. oot kyllä sairas.

        Sinä olet kyllä väärinymmärtämisen mestari.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä olet kyllä väärinymmärtämisen mestari.

        no onkos tämä netta tänään vihjaillut palstalla olostaan kun olet niin varma asiasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no onkos tämä netta tänään vihjaillut palstalla olostaan kun olet niin varma asiasta.

        Ei ole tänään näkynyt mitään vihjeitä hänestä. En myöskään sanonut, että hän on täällä vihjailemassa... Et nyt ymmärtänyt yhtään mistä puhuin. Joten annetaan nyt olla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole tänään näkynyt mitään vihjeitä hänestä. En myöskään sanonut, että hän on täällä vihjailemassa... Et nyt ymmärtänyt yhtään mistä puhuin. Joten annetaan nyt olla.

        siis joku tietää netasta koska on sanonut että haluaa lukea sun juttuja. Mikä siinä vihjaa että kyseessä on joku joka tuntee netan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        siis joku tietää netasta koska on sanonut että haluaa lukea sun juttuja. Mikä siinä vihjaa että kyseessä on joku joka tuntee netan.

        Ei se menny ihan noinkaan... Kuten sanoin, en minäkään tiedä, mistä siinä on kyse. Todennäköistä etten saa koskaan tietääkään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se menny ihan noinkaan... Kuten sanoin, en minäkään tiedä, mistä siinä on kyse. Todennäköistä etten saa koskaan tietääkään.

        mutta olet aika varma että joku vihjailee netasta joka ei ole enää jatkanut vihjailua. Ja sä saat jotain iloa tästä että joku vihjaili ja lopetti vihjailun.ja et voi ottaa yhteyttä tähän vihjailijaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta olet aika varma että joku vihjailee netasta joka ei ole enää jatkanut vihjailua. Ja sä saat jotain iloa tästä että joku vihjaili ja lopetti vihjailun.ja et voi ottaa yhteyttä tähän vihjailijaan

        Vähän sinne päin joo. Ei hän ole täällä nykyisin niin usein, kuin silloin kun tälle palstalle eksyin ja nimenomaisesta syystä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Vähän sinne päin joo. Ei hän ole täällä nykyisin niin usein, kuin silloin kun tälle palstalle eksyin ja nimenomaisesta syystä.

        ja olet saanut netasta uutta tietoa tätä kautta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja olet saanut netasta uutta tietoa tätä kautta?

        En ole saanut mitään tietoa hänestä tätä kautta, kuitenkaan. Ei se sellaista ole ollut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole saanut mitään tietoa hänestä tätä kautta, kuitenkaan. Ei se sellaista ole ollut.

        joku vihjailee ja vihjailut ei ole tuottanut tulosta. Mikä järki tossa touhussa on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        joku vihjailee ja vihjailut ei ole tuottanut tulosta. Mikä järki tossa touhussa on?

        Ööö en minä tiedä, onko sillä ollut mitään tarkoitusta edes. Joku vaan tuntuu tietävän yhtä paljon kuin minäkin taikka enemmänkin... Ihan sama se nyt on. Ei muuta mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ööö en minä tiedä, onko sillä ollut mitään tarkoitusta edes. Joku vaan tuntuu tietävän yhtä paljon kuin minäkin taikka enemmänkin... Ihan sama se nyt on. Ei muuta mitään.

        siis joku tietää netasta ja olet tästä varma .minkä takia olet sata varma että joku tuntee netan. kerro nyt kun alotit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        siis joku tietää netasta ja olet tästä varma .minkä takia olet sata varma että joku tuntee netan. kerro nyt kun alotit.

        En sanonut olevani siitä varma, muuten kuin vihjailun osalta. Ja mitä minun nyt siitä sitten pitäisi sinulle kertoa? Halusin vain tuon vihjailijan saada kiinni. Tuskin sekään onnistuu täällä. Harvemmin mikään muukaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En sanonut olevani siitä varma, muuten kuin vihjailun osalta. Ja mitä minun nyt siitä sitten pitäisi sinulle kertoa? Halusin vain tuon vihjailijan saada kiinni. Tuskin sekään onnistuu täällä. Harvemmin mikään muukaan.

        no kyllä se vihjailija kirjoittaa sulle jos haluaa. Mistä tiedät ettei ole feikki vai kertoiko asioita jotka vaan sinä tiedät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no kyllä se vihjailija kirjoittaa sulle jos haluaa. Mistä tiedät ettei ole feikki vai kertoiko asioita jotka vaan sinä tiedät.

        Tietenkin vihjeet ovat sellaisia, joita minä vain ymmärrän liittää häneen. Siitähän tässä juuri kyse on. Ja varmaan kirjoittaa kyllä, jos on paikalla vaan... En usko että tulee koskaan paljastamaan kuka on. Taikka sitäkään miksi on täällä. Tai no, on kai utelias tietämään että vieläkö jahtaan naista. En jahtaa ketään, joka ei jahtaa minua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tietenkin vihjeet ovat sellaisia, joita minä vain ymmärrän liittää häneen. Siitähän tässä juuri kyse on. Ja varmaan kirjoittaa kyllä, jos on paikalla vaan... En usko että tulee koskaan paljastamaan kuka on. Taikka sitäkään miksi on täällä. Tai no, on kai utelias tietämään että vieläkö jahtaan naista. En jahtaa ketään, joka ei jahtaa minua.

        miksi sä katsot sitten netan kuvia ja olet kiinnostunut tästä vihjailijan tiedoista jos sua ei kiinnosta netta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi sä katsot sitten netan kuvia ja olet kiinnostunut tästä vihjailijan tiedoista jos sua ei kiinnosta netta.

        Sulta ei kysymykset lopu ihan äkkiä. Kyllä hän kiinnostaa, mutta ymmärrän sen miksi minä en kiinnosta häntä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sulta ei kysymykset lopu ihan äkkiä. Kyllä hän kiinnostaa, mutta ymmärrän sen miksi minä en kiinnosta häntä.

        no voithan sä elää elämääsi palstalla toivoa että vihjailija palaa. Ohan sekin elämää. Itselläni on oikeita ihmisiä elämässä joita ei tartte täällä palstalla huhuilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no voithan sä elää elämääsi palstalla toivoa että vihjailija palaa. Ohan sekin elämää. Itselläni on oikeita ihmisiä elämässä joita ei tartte täällä palstalla huhuilla.

        Jaa no ole onnellinen niistä.


      • Silti roikut täällä palstalla ja täytät joka ikisen ketjuni näillä jaarituksillasi, vaikka koko päivän. Ei näytä siltä, että sinullakaan kovin sosiaalinen elämä on.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tietenkin vihjeet ovat sellaisia, joita minä vain ymmärrän liittää häneen. Siitähän tässä juuri kyse on. Ja varmaan kirjoittaa kyllä, jos on paikalla vaan... En usko että tulee koskaan paljastamaan kuka on. Taikka sitäkään miksi on täällä. Tai no, on kai utelias tietämään että vieläkö jahtaan naista. En jahtaa ketään, joka ei jahtaa minua.

        Oisko vähän niin kuin horoskooppi ja puoskareiden ennustukset. Kun haluaa uskoa siihen, löytää niistä aina juttuja mitkä sopii just omaan elämään. Kun tosiasiassa ne vihjeet voi olla myös ihan jollekin muulle, mutta haluat vaan uskoa että ne on sulle. Oot ite kertonut täällä niin paljon, että ei mikään ihme vaikka joku tunnistais sut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oisko vähän niin kuin horoskooppi ja puoskareiden ennustukset. Kun haluaa uskoa siihen, löytää niistä aina juttuja mitkä sopii just omaan elämään. Kun tosiasiassa ne vihjeet voi olla myös ihan jollekin muulle, mutta haluat vaan uskoa että ne on sulle. Oot ite kertonut täällä niin paljon, että ei mikään ihme vaikka joku tunnistais sut.

        Ei ole niin, koska ihan suoraan minulle on kirjoitettu kommenttina ja vaikka en olekaan täällä kestään puhunut kuin etunimellä, niin... En kerro enempää. Riittää että itse tiedostan asian.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Silti roikut täällä palstalla ja täytät joka ikisen ketjuni näillä jaarituksillasi, vaikka koko päivän. Ei näytä siltä, että sinullakaan kovin sosiaalinen elämä on.

        eilen juttelin ystäväni kanssa puhelimessa ja myöhemmin mesessä. Enemmän mulla on sosiaalista elämää kuin sulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eilen juttelin ystäväni kanssa puhelimessa ja myöhemmin mesessä. Enemmän mulla on sosiaalista elämää kuin sulla.

        Sehän on sama asia jos juttelee täällä jonkun kanssa. 😆


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sehän on sama asia jos juttelee täällä jonkun kanssa. 😆

        Niin kerrohan sitten minkä näköinen prinsessa on kun olette kavereita ja miksi ette näe oikeassa maailmassa? Mä näen mun ystäviä ihan livenä ja tiedän minkä näköisiä ovat mutta sulla ei ole mitään kuvaa sun nettikaverista. Miksi näin?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sehän on sama asia jos juttelee täällä jonkun kanssa. 😆

        oletko kuullut prinsessan äänen jos kerta voidaan verrata puhelimessa puhumiseen ja meseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        oletko kuullut prinsessan äänen jos kerta voidaan verrata puhelimessa puhumiseen ja meseen?

        En ole tietenkään kuullut Prinsessan ääntä. Mutta kuulen äänen kun luen hänen tekstejään. Onko sillä väliä?

        Hän on kuitenkin oikea ihminen, eikä mikään vedätys. Niin kuin varmaan 90% muusta kirjoituksesta täällä on.

        Sinäkin olet oikea ihminen. Ei tarvitse nyt hermostua ja sanoa että haukuin sinua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole tietenkään kuullut Prinsessan ääntä. Mutta kuulen äänen kun luen hänen tekstejään. Onko sillä väliä?

        Hän on kuitenkin oikea ihminen, eikä mikään vedätys. Niin kuin varmaan 90% muusta kirjoituksesta täällä on.

        Sinäkin olet oikea ihminen. Ei tarvitse nyt hermostua ja sanoa että haukuin sinua.

        Ootko vähän sairas. Mä tarkoitan ihmisen aitoa puhetta en kirjoitusta. Et sä voi tietää millanen ääni prinsessalla on. Johan sä kuvittelet hänet netan näköiseksi. Varmasti on netan äänikin sitten.


    • Anonyymi

      Mulla seisoo järki ja...

      • Silmät... Juu ei tarvitse kertoa enempää...


    • Anonyymi

      Mitä tapahtui suden rakkaalle kun eilen pauhasi rakkaudesta sutta kohtaan. nytkö se liekki sammui.

      • No minä en ole häneen vielä rakastunut... 🤫


    • Anonyymi

      No seisooko se? ☀️

    • Mukavaa iltaa tänne. 😊 🤗

      • Iltaa, pääsin töistä ja nyt lähden kohti kotia.😇 voi taivas mikä ilta… 🥵🤦🏼‍♀️ mutta siitä selvitty on ja paljon pahempaakin olen kokenut kyllä 😄


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Iltaa, pääsin töistä ja nyt lähden kohti kotia.😇 voi taivas mikä ilta… 🥵🤦🏼‍♀️ mutta siitä selvitty on ja paljon pahempaakin olen kokenut kyllä 😄

        Hei taas! 🤗

        Kiva kun pääset kotiin. Joo minulla oli myös aika hikinen työpäivä tänään... Mutta sinulla varmasti vielä enemmän tekemistä omassasi... 😄


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hei taas! 🤗

        Kiva kun pääset kotiin. Joo minulla oli myös aika hikinen työpäivä tänään... Mutta sinulla varmasti vielä enemmän tekemistä omassasi... 😄

        hoitajan työ on vaativampaa kuin vartija työ istua kopissa odottamassa häiriökäyttäytyjiä kaupassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        hoitajan työ on vaativampaa kuin vartija työ istua kopissa odottamassa häiriökäyttäytyjiä kaupassa.

        Kyllä siihenkin hommaan kuuluu paljon muutakin. Sitä vaan ei kaikki ymmärrä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Hei taas! 🤗

        Kiva kun pääset kotiin. Joo minulla oli myös aika hikinen työpäivä tänään... Mutta sinulla varmasti vielä enemmän tekemistä omassasi... 😄

        Kyllä todella🙄 nyt saa itseään kiittää ahkeruudestaan ja toimeliaisuudestaan, rauhoittua ja rentoutua😊🧘🏼‍♀️


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kyllä todella🙄 nyt saa itseään kiittää ahkeruudestaan ja toimeliaisuudestaan, rauhoittua ja rentoutua😊🧘🏼‍♀️

        Olet sen taas ansainnut. Olet varmasti hyvä työssäsi. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä siihenkin hommaan kuuluu paljon muutakin. Sitä vaan ei kaikki ymmärrä.

        Mutta prinsessa ei voi olla palstalla koska on hoitaja. Hänellä on työtehtäviä joita pitää hoitajana hoitaa. Hän ei voi kännykkä kädessä tehdä hoitajan töitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta prinsessa ei voi olla palstalla koska on hoitaja. Hänellä on työtehtäviä joita pitää hoitajana hoitaa. Hän ei voi kännykkä kädessä tehdä hoitajan töitä.

        Minäkään en tänään ollut töissä kännykkä kädessä. Kyllä minulla riitti puuhaa normaalia enemmän.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olet sen taas ansainnut. Olet varmasti hyvä työssäsi. 😊

        voi helvetti. Totta kai pitää osata hoitajan työt. ootko oikeesti noin vähäälynen.


      • mustasusi kirjoitti:

        Olet sen taas ansainnut. Olet varmasti hyvä työssäsi. 😊

        Näinkin voisi sanoa, olen itseasiassa erittäin hyvä siinä, vaikka itse sanonkin… sinäkin olet varmasti työssäsi taitava😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Näinkin voisi sanoa, olen itseasiassa erittäin hyvä siinä, vaikka itse sanonkin… sinäkin olet varmasti työssäsi taitava😊

        Hyvä että koet sen niin. Sehän pitää sinun työmotivaation korkealla. 😊
        Minä en itseäni liiemmin osaa kehua. Kai minä osaan jotakin, kun olen jo yli kymmenen vuotta alalla ollut, mutta toki minua lahjakkaampiakin tekijöitä on. En minä itseäni minään huippuna pidä sinänsä. Pyrin kyllä tekemään niin hyvin kun vaan voin. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        voi helvetti. Totta kai pitää osata hoitajan työt. ootko oikeesti noin vähäälynen.

        Niin pitääkin. Jotkut osaavat olla samaan aikaan ns. kädettömiä, eli eivät viitsi tehdä töitään, vaikka osaaminen ja kokemus asiasta olisi priimaa.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Näinkin voisi sanoa, olen itseasiassa erittäin hyvä siinä, vaikka itse sanonkin… sinäkin olet varmasti työssäsi taitava😊

        Eiköhän prinsessa ne muutkin hoitajat osaa työnsä hyvin. ei hoitajan töitä voi tehdä jos ei osaa työtehtäviä.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niin pitääkin. Jotkut osaavat olla samaan aikaan ns. kädettömiä, eli eivät viitsi tehdä töitään, vaikka osaaminen ja kokemus asiasta olisi priimaa.

        Minulla on jälleen huomenna aikainen nousu... Täällä on vaan niin turkkasen kuumaa taas nukkua... Minun pitää varmaan tehdä peti tuohon lattialle parvekkeen oven eteen...
        🥵


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän prinsessa ne muutkin hoitajat osaa työnsä hyvin. ei hoitajan töitä voi tehdä jos ei osaa työtehtäviä.

        On sellaisiakin työntekijöitä olemassa, jotka ei tee hommiaan hyvin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On sellaisiakin työntekijöitä olemassa, jotka ei tee hommiaan hyvin.

        no silloin pitäis antaa potkut jos ei osaa tehdä hoitajan työtehtäviä. Se ettei tee hommiaan hyvin ei tarkoita että ei osaisi tehdä. Minä tarkoitan sitä että hoitaja ei osaa tehdä työtänsä ja silloin ei voi toimia hoitajana jos sä et osaa esim ottaa verikoetta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän prinsessa ne muutkin hoitajat osaa työnsä hyvin. ei hoitajan töitä voi tehdä jos ei osaa työtehtäviä.

        Enhän minä väittänyt edes mitään sellaista, etteikö muut osaisi?


      • mustasusi kirjoitti:

        Minulla on jälleen huomenna aikainen nousu... Täällä on vaan niin turkkasen kuumaa taas nukkua... Minun pitää varmaan tehdä peti tuohon lattialle parvekkeen oven eteen...
        🥵

        Tai sinne parvekkeelle nukkumaan? 😄


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Tai sinne parvekkeelle nukkumaan? 😄

        Olen aikaisempina kesinä koittanutkin nukkua siellä, mutta sitten tulee hyttysiä, naapuri käy tupakalla ja metelöi... Autojen ääniä, lintuja... Ei siellä pysty nukkua. 😄


      • mustasusi kirjoitti:

        Olen aikaisempina kesinä koittanutkin nukkua siellä, mutta sitten tulee hyttysiä, naapuri käy tupakalla ja metelöi... Autojen ääniä, lintuja... Ei siellä pysty nukkua. 😄

        Niin joo, aivan… kylmänä talvena se olikin helppoa, senkun laittaa vaan paljon vaatetta ja peittoa niin pärjäsi. Näillä keleillä ei välttämättä auta yhtään mikään, vaikka sitten nukkuisi ilkosen alasti ikkunat auki ja ilmanviilennin päällä😞


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niin joo, aivan… kylmänä talvena se olikin helppoa, senkun laittaa vaan paljon vaatetta ja peittoa niin pärjäsi. Näillä keleillä ei välttämättä auta yhtään mikään, vaikka sitten nukkuisi ilkosen alasti ikkunat auki ja ilmanviilennin päällä😞

        Niin on aivan mahdotonta tuskailua. Ja töissä samoin. Noh kesä kuitenkin on aika lyhyt. Pitää myös nauttia...
        Uimaan ainakin täytyy vielä päästä. Talviturkki heittämään pois. 😁


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niin joo, aivan… kylmänä talvena se olikin helppoa, senkun laittaa vaan paljon vaatetta ja peittoa niin pärjäsi. Näillä keleillä ei välttämättä auta yhtään mikään, vaikka sitten nukkuisi ilkosen alasti ikkunat auki ja ilmanviilennin päällä😞

        Minä kömmin jo vuoteeseen. Toiveissa saada unta tänä yönä. 🙂


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin on aivan mahdotonta tuskailua. Ja töissä samoin. Noh kesä kuitenkin on aika lyhyt. Pitää myös nauttia...
        Uimaan ainakin täytyy vielä päästä. Talviturkki heittämään pois. 😁

        Joo minäkin haluan uimaan☺️ olen ajatellut mennä aivan lähipäivinä tässä, katsotaan milloin ehtii ja jaksaa noilta töiltä 😃


      • mustasusi kirjoitti:

        Minä kömmin jo vuoteeseen. Toiveissa saada unta tänä yönä. 🙂

        Toivon myös että saat unta hyvin😌


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Joo minäkin haluan uimaan☺️ olen ajatellut mennä aivan lähipäivinä tässä, katsotaan milloin ehtii ja jaksaa noilta töiltä 😃

        Mennään samaan aikaan niin palstalla saa joku hepulin. 😅


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Joo minäkin haluan uimaan☺️ olen ajatellut mennä aivan lähipäivinä tässä, katsotaan milloin ehtii ja jaksaa noilta töiltä 😃

        Tein hyvää yötä ketjun. 😁


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Toivon myös että saat unta hyvin😌

        Samaa toivon myös minä sinulle. 😌


      • Prinsessasi
        mustasusi kirjoitti:

        Mennään samaan aikaan niin palstalla saa joku hepulin. 😅

        Joo! 😎 synkassa uimaan, tottakai. 🏄🏼‍♀️🏊🏼‍♂️


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Joo! 😎 synkassa uimaan, tottakai. 🏄🏼‍♀️🏊🏼‍♂️

        Oletko hyvä uimaan? 🏊‍♂️


      • mustasusi kirjoitti:

        Samaa toivon myös minä sinulle. 😌

        Kiitos😊 samat toiveetkin tässä, synkassa taas😲🤭


      • mustasusi kirjoitti:

        Tein hyvää yötä ketjun. 😁

        No arvatenkin😄😌


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kiitos😊 samat toiveetkin tässä, synkassa taas😲🤭

        Meillä on joku yhteys toisiimme. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Oletko hyvä uimaan? 🏊‍♂️

        Kyllä, en minä oikein pitkää matkaa ole koskaan uinut, mutta osaan siis kyllä uida hyvin ja se on kivaakin😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        No arvatenkin😄😌

        😁😅


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kyllä, en minä oikein pitkää matkaa ole koskaan uinut, mutta osaan siis kyllä uida hyvin ja se on kivaakin😊

        Sama itselläni. Vedessä viihtyy kauan kun sinne kerran pääsee. 😊


    • Kyllä minä nyt sen tiedän, että poistaa estoja jos haluaa suoraan jutella. Mutta jos ei halua jutella suoraan, niin tätä kautta se onnistuu vallan hyvin. Minulla ei ole vamuutta kelle juttelen, mutta hän tietäisi kyllä 100% jos niin olisi.

      • Anonyymi

        Miksi netta tulis tänne jos helpompaa on vaan poistaa some-estot jos haluaa jutella sun kanssa. Miten sä tunnistat aidon netan kun sä muakin luulit netaksi.


    • Minulla ei ole hänestä ikinä mitään pahaa sanottavaa. Haluan vaan että voi hyvin, ja on onnellinen. 🌞

      • Anonyymi

        kuule eiköhän hän ole onnellinen. hän ei tarvitse sua ollakseen onnellinen.


    • Mutta on tästä palstalla olemisesta terä kadonnut, kun ei enää saa kaivata häntä...

      • Ei voi lukea yhtäkään aloitusta sillein kun ennen niitä luki. Nyt tietää ettei yksikään ole häneltä. Ikinä ollutkaan.


      • Anonyymi

        Mikset sä saa kaivata nettaa. sähän katot kuitenkin netan somekuvia. niin missä ongelma?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sä saa kaivata nettaa. sähän katot kuitenkin netan somekuvia. niin missä ongelma?

        On siitä tullut täällä lokaa niskaan monta kertaa viime aikoina. Niin siksi lopetin hänestä kirjoittelun kokonaan. Paitsi että sinä koko ajan hänestä puhut ja kyselet minulta. Mutta en ole enää aloituksia hänelle kohdistettuna tehnyt. Mitä se edes hyödyttäsi?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei voi lukea yhtäkään aloitusta sillein kun ennen niitä luki. Nyt tietää ettei yksikään ole häneltä. Ikinä ollutkaan.

        Niin netalla on varmasti sosiaalista elämää ja ei tarvitse sua elämäänsä. Hän on laittanut some-estot mikä kertoo ettei halua sua elämäänsä. mutta sä et ymmärrä vaan odotat joka ikinen päivä häntä tänne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin netalla on varmasti sosiaalista elämää ja ei tarvitse sua elämäänsä. Hän on laittanut some-estot mikä kertoo ettei halua sua elämäänsä. mutta sä et ymmärrä vaan odotat joka ikinen päivä häntä tänne.

        Minä tiedän jo kaiken tuon... En odota häntä enää tänne.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä tiedän jo kaiken tuon... En odota häntä enää tänne.

        mutta vastahan sä olit iloinen kun joku vihjaili tietävänsä netasta. nytkö taas masentaa kun vihjailija ei vihjaile sulle netasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta vastahan sä olit iloinen kun joku vihjaili tietävänsä netasta. nytkö taas masentaa kun vihjailija ei vihjaile sulle netasta

        Ei masenna.


    • Ei voi kuin tehdä näitä omia aloituksia, Joissa saa höpötellä enimmäkseen yksinään.

      • Anonyymi

        kuka käskee tekee aloituksia? meinaatko loppuikäsi tehdä näitä aloituksia ja valittaa paskaa elämääsi. Teit sitä jo vuosi sitten palstaprinssinä ja mikään ei ole muuttunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kuka käskee tekee aloituksia? meinaatko loppuikäsi tehdä näitä aloituksia ja valittaa paskaa elämääsi. Teit sitä jo vuosi sitten palstaprinssinä ja mikään ei ole muuttunut.

        Onhan muuttunut. En ole tänäänkään tässä valittanut.


    • Anonyymi

      mutta kyllä se päivä taas tulee kun valitat. sä juttelit viime vuonna naisen kanssa jolla oli lapsia ja itkit kun hän lopetti kirjoittelun.

      • En muistakaan enää sellaista...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En muistakaan enää sellaista...

        Löytyy googlettamalla niin voit virkistää muistiasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy googlettamalla niin voit virkistää muistiasi.

        Voin joskus katsoa. En nyt jaksa. Aina olen halunnut jutella N kanssa tietenkin. Mutta aina se keskustelu kaveri onkin ollut joku ihan muu. Sellaista se täällä on.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voin joskus katsoa. En nyt jaksa. Aina olen halunnut jutella N kanssa tietenkin. Mutta aina se keskustelu kaveri onkin ollut joku ihan muu. Sellaista se täällä on.

        Miksi netan pitäisi olla palstalla? Miksi hänen pitäisi olla täällä kun on some-estot laittanut sulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi netan pitäisi olla palstalla? Miksi hänen pitäisi olla täällä kun on some-estot laittanut sulle.

        ....................


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        ....................

        Huomaan ettet osaa keskustella vähäänkään jos tarttee käyttää aivojaan. Huomenna taas toivottelet hyvää huomenta kaikille ja taas samat löpinät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomaan ettet osaa keskustella vähäänkään jos tarttee käyttää aivojaan. Huomenna taas toivottelet hyvää huomenta kaikille ja taas samat löpinät.

        Itsehän sinä jauhat tuota yhtä ja samaa koko ajan, estoista ja palstalla olemisen tarpeettomuudesta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Itsehän sinä jauhat tuota yhtä ja samaa koko ajan, estoista ja palstalla olemisen tarpeettomuudesta.

        Niin koska mä yritän takoa sulle järkeä päähän. Mutta sä et vieläkään ymmärrä mikä merkitys sillä on ettei toinen ihminen halua sua elämääsnä millään tavalla ei edes somessa.Mutta sä odotat joka ikinen päivä että netta ottaisi suhun yhteyttä. Vinkkinä hänellä on ollut aikaa ottaa suhun yhteyttä jos hän haluaa. Mutta hän ei halua ja sä et voi käsittää sitä. Sä odotat vuodesta toiseen häntä tänne. Sulla ei ole elämää oikeassa maailmassa vaan elät elämääsi palstoilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin koska mä yritän takoa sulle järkeä päähän. Mutta sä et vieläkään ymmärrä mikä merkitys sillä on ettei toinen ihminen halua sua elämääsnä millään tavalla ei edes somessa.Mutta sä odotat joka ikinen päivä että netta ottaisi suhun yhteyttä. Vinkkinä hänellä on ollut aikaa ottaa suhun yhteyttä jos hän haluaa. Mutta hän ei halua ja sä et voi käsittää sitä. Sä odotat vuodesta toiseen häntä tänne. Sulla ei ole elämää oikeassa maailmassa vaan elät elämääsi palstoilla.

        Sun ei tarvitse siinä minulle mitään saarnata. Mitä se sinun napaasi yhtään kaivelee, vaikka täällä viettäisin koko loppuelmäni kaipailemassa olemattomia? Mene vaan elämään sitä omaa elämääsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin koska mä yritän takoa sulle järkeä päähän. Mutta sä et vieläkään ymmärrä mikä merkitys sillä on ettei toinen ihminen halua sua elämääsnä millään tavalla ei edes somessa.Mutta sä odotat joka ikinen päivä että netta ottaisi suhun yhteyttä. Vinkkinä hänellä on ollut aikaa ottaa suhun yhteyttä jos hän haluaa. Mutta hän ei halua ja sä et voi käsittää sitä. Sä odotat vuodesta toiseen häntä tänne. Sulla ei ole elämää oikeassa maailmassa vaan elät elämääsi palstoilla.

        Minä olen sinulle täysin tuntematon random ihminen jostain perämetsistä.


    • Anonyymi

      Kuuma päivä takana kaikkinensa. Jossain vaiheessa tuupertuu kohtaamaan tyhjän onton pääni, on niin kaikenlaista voinutkin olla.
      Hyvät yöt ja huomenet!

      • Hyvää yötä myös sinne. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää yötä myös sinne. 😊

        Kiitos😊


    • Anonyymi

      Suomen kesä on lyhyt ja vähäluminen.

    • Anonyymi

      Kohta on hiihtokelit taas. Villasukkaa jalkaan ja tumppua käteen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2287
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      174
      1369
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1078
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1067
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      89
      1053
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1005
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      937
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      910
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      63
      822
    Aihe