On kaunis sielu?
-flowersreally-
Kenellä palstalaisella
43
796
Vastaukset
- Anonyymi
Sielu? Hiukan vaikea arvioida :), äkisti arvioiden hiutaleen huitale on hyväsydäminen tai sitten pahuksen hyvä pitämään kulissia yllä 🌞
- Anonyymi
Munsunnnybynny
- Anonyymi
Yksinkertaisella blondilla. Jaksaa hämmästyttää vielä vuosienkin päästä. Toista samanlaista tuskin löytyy :)
- Anonyymi
Minulla on ei muuta
- Anonyymi
palstan miehillä. Ne on niiiin suloisia aina kaikki :)
https://youtube.com/shorts/7qv64Amvv8Q?feature=share - Anonyymi
Sielu on uskovaisten termi!
Ihmisellä on MIELI, kaunis mieli.- Anonyymi
Ole hiljaa. Mieli kuvastaa sielua. Sinunkin syytä tunnustaa ihmisten hengellisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hiljaa. Mieli kuvastaa sielua. Sinunkin syytä tunnustaa ihmisten hengellisyyttä.
Ihmisellä on vain yksi elämä ja siinä kaikki, on elämänsä hukkaan heittämistä käyttää aikaansa satukirjaan mikä rajoittaa tieteellistä sivistymistä.
Puhutko sielunterveydestä vai mielenterveydestä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisellä on vain yksi elämä ja siinä kaikki, on elämänsä hukkaan heittämistä käyttää aikaansa satukirjaan mikä rajoittaa tieteellistä sivistymistä.
Puhutko sielunterveydestä vai mielenterveydestä?En kummastakaan ja molemmista. Olet turhan takakireä. Ei elämää voi tehdä tekemällä, niin ettet voi elää yhdessäkään sen osassa kurittamatta itseäsi tarkkaan muottiin olemisen olemisesta.
Pientä lempettä itseäsi kohtaan dude :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kummastakaan ja molemmista. Olet turhan takakireä. Ei elämää voi tehdä tekemällä, niin ettet voi elää yhdessäkään sen osassa kurittamatta itseäsi tarkkaan muottiin olemisen olemisesta.
Pientä lempettä itseäsi kohtaan dude :)Yo, dude! Et tunne mua ollenkaan ja olet täysin väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kummastakaan ja molemmista. Olet turhan takakireä. Ei elämää voi tehdä tekemällä, niin ettet voi elää yhdessäkään sen osassa kurittamatta itseäsi tarkkaan muottiin olemisen olemisesta.
Pientä lempettä itseäsi kohtaan dude :)Ensin asettelit suukappaletta ja nyt pidät takakireänä?
Ööh, se joka haukkuu on itte. :D
- Anonyymi
Kenen sielulla on paras perse?
Jokusella vaikuttaisi olevan sisäistä kauneutta havaintojeni mukaan. Varsin ilahduttavaa tehdä niitä havaintoja, lämmittää sydäntäni. 🥰
Mikkojuhan kirjoitti:
No ite kuulut myös siihen joukkoon ainakin mun mielestäni.🙂
Kiitos. 🤗
Kuin myös sinä.Huitale kirjoitti:
Kiitos. 🤗
Kuin myös sinä.Ainiin...en muistanut laittaa sitä muistutusta eiliselle joten serenaadi tulee nyt vähän myöhässä.
Paaaljon onneeaa vaaan, paaljon onneeaa vaan, paaljon onneaa Huitale, paaaljooon oonneeaaa vaaaaan.😅.
Oikein hyvää syntymäpäivää näin myöhästyneesti sulle ystäväiseni!🤗.Mikkojuhan kirjoitti:
Ainiin...en muistanut laittaa sitä muistutusta eiliselle joten serenaadi tulee nyt vähän myöhässä.
Paaaljon onneeaa vaaan, paaljon onneeaa vaan, paaljon onneaa Huitale, paaaljooon oonneeaaa vaaaaan.😅.
Oikein hyvää syntymäpäivää näin myöhästyneesti sulle ystäväiseni!🤗.Heh, kiitos kiitos. Hienosti vedetty onnittelulaulu, kiitos. ❣️🤗☺️
Nyt pitäisi vielä itsekin muistaa olevansa 47.😛 Eikä 25.Huitale kirjoitti:
Heh, kiitos kiitos. Hienosti vedetty onnittelulaulu, kiitos. ❣️🤗☺️
Nyt pitäisi vielä itsekin muistaa olevansa 47.😛 Eikä 25.Joo mieli sen tuppaa aina unohtaa mutta sitten taas kroppa kyllä muistuttelee aina välillä että mikäs se sun ikäs oikeesti taas nyt olikaan.😁.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo mieli sen tuppaa aina unohtaa mutta sitten taas kroppa kyllä muistuttelee aina välillä että mikäs se sun ikäs oikeesti taas nyt olikaan.😁.
Näin on ja peili viimeistään huomauttaa, hei muori ne rintsikat unohtu, roikkuu. 🤣
Huitale kirjoitti:
Näin on ja peili viimeistään huomauttaa, hei muori ne rintsikat unohtu, roikkuu. 🤣
Niin no sekin kyllä mutta ite toisaalta onnistun sen jotenkin autuaasti sivuuttaan aina.😄.
- Anonyymi
Kompakysymys sillä palstalaisella ei ole sielua!
Joku kyseli nimiä kehiin, mutta vastaan.. Riittää, kun itse tunnistan nämä henkilöt massasta. 🙂
- Anonyymi
Ei riitä!
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä!
No sanotaan näin ettei mulla ole itselläni tarvetta hypettää tässä kohtaa ketään/keitään. Siksi en rupea nimeämäänkään ketään ja eipä kaikille voisi nimeäkään antaa muu kuin anonyymi. 😊
https://youtu.be/wbdE_Q_eq2k- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
No sanotaan näin ettei mulla ole itselläni tarvetta hypettää tässä kohtaa ketään/keitään. Siksi en rupea nimeämäänkään ketään ja eipä kaikille voisi nimeäkään antaa muu kuin anonyymi. 😊
https://youtu.be/wbdE_Q_eq2kViis nimee ny tiskiin!
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Nöpö, Töpö, Höpö, Löpö ja Röpö. 😄
Ole hyvä.Jasu tarkoittaa Topi, Kimmo, Nosse, Lillis ja Jiimen. :)
Anonyymi kirjoitti:
Jasu tarkoittaa Topi, Kimmo, Nosse, Lillis ja Jiimen. :)
No jos sä niin haluat. 😄
- Anonyymi
Eroottisen happy end hieronnan antaja naisella.
osa on, osa ei
No .. olen tässä sitä mieltä, että pujottelijalla on kaunis sielu. Eikä siksi että tapailemme, mutta tunnen hänet jo jotenkin ja hän on adosti kiltti ihminen.
Kiltteys ei ole pahe.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514