Kenellä palstalaisella

Anonyymi-ap

On kaunis sielu?

-flowersreally-

58

646

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prinsessalla ✌️👸🏼

• Anonyymi

suso taitaa olla edelleen ihastunut prinsessaan.

• Anonyymi kirjoitti:

suso taitaa olla edelleen ihastunut prinsessaan.

Minä tykkää hänen luonteesta. Saahan siitä tykätä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minä tykkää hänen luonteesta. Saahan siitä tykätä.

Hän on vaan pasltalla.Hän ei ole sun oikeassa elämässä, ette käy kahvilla tai muutakaa. Etkö kaipaa ihmisiä oikeaan elämään. Elämäsi on nettimaailmassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Hän on vaan pasltalla.Hän ei ole sun oikeassa elämässä, ette käy kahvilla tai muutakaa. Etkö kaipaa ihmisiä oikeaan elämään. Elämäsi on nettimaailmassa.

Tässä kysyttiin palstalaisesta. Ei irl elämästä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä mistään tule oikeaan elämään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tässä kysyttiin palstalaisesta. Ei irl elämästä.

eihän sulla ole oikessa elämässä ketään kunnon kaveria. Se yksi jok aon kova viinaa juomaan.

• Anonyymi kirjoitti:

eihän sulla ole oikessa elämässä ketään kunnon kaveria. Se yksi jok aon kova viinaa juomaan.

Hän on onneksi joutunut nyt vähentämään sitä juomista. Nyt ollaan sen kanssa tehtykin kaikkea nyt, salilla käyty ja siellä kylpylässä ja rannalla... Että jotain parannusta entiseen on tapahtunut.

• Oletko kysynyt häneltä itseltään, että tykkääkö hän kun stalkataan?

• Palstakamu kirjoitti:

Oletko kysynyt häneltä itseltään, että tykkääkö hän kun stalkataan?

Mistä nyt puhut? Voisitko tarkentaa?

• Palstakamu kirjoitti:

Oletko kysynyt häneltä itseltään, että tykkääkö hän kun stalkataan?

Minä tarkoitin tällä Prinsessalla sitä nuorta naista, joka on rekkautunut tänne nimellä, Prinsessasi. Me olemme juttukavereita täällä, oltu hänen tänne tulosta saakka.

Ennen käytin Prinsessa nimitystä omasta ihastuksestanikin täällä kyllä. Mutta nämä ovat kaksi eri ihmistä.

• mustasusi kirjoitti:

Minä tarkoitin tällä Prinsessalla sitä nuorta naista, joka on rekkautunut tänne nimellä, Prinsessasi. Me olemme juttukavereita täällä, oltu hänen tänne tulosta saakka.

Ennen käytin Prinsessa nimitystä omasta ihastuksestanikin täällä kyllä. Mutta nämä ovat kaksi eri ihmistä.

Niin. Eikös hän ole se teinityttö, jota sinä jahtaat.

• Palstakamu kirjoitti:

Niin. Eikös hän ole se teinityttö, jota sinä jahtaat.

Ei, hän ei ole ollenkaan sama. Hän on muutaman vuoden vanhempikin. Ja hän tykkää jutella minun kanssa täällä.

Enkä myöskään ole jahdannut tätä ihastustanikaan. Olen vain ihaillut kaukaa. Eikä meilläkään ole sukset ristissä olleet, koska viime syksynä näin hänet, ja me vain moikkasimme toisiamme. Siinä ollut mitään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei, hän ei ole ollenkaan sama. Hän on muutaman vuoden vanhempikin. Ja hän tykkää jutella minun kanssa täällä.

Enkä myöskään ole jahdannut tätä ihastustanikaan. Olen vain ihaillut kaukaa. Eikä meilläkään ole sukset ristissä olleet, koska viime syksynä näin hänet, ja me vain moikkasimme toisiamme. Siinä ollut mitään.

niin olet koska netta on laittanut some-estot etkä pääse sen lähemmäksi kuin ne somekuvien katsomiset.

• Anonyymi kirjoitti:

niin olet koska netta on laittanut some-estot etkä pääse sen lähemmäksi kuin ne somekuvien katsomiset.

No jahtaamisella Palstakamu varmaan tarkoitti, täällä huutelua?
        Enhän ole aikoihin tehnyt enää sitä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No jahtaamisella Palstakamu varmaan tarkoitti, täällä huutelua?
        Enhän ole aikoihin tehnyt enää sitä.

Tai ehkä sitä kun ajelet tytön kulmilla toivossa että näet hänestä vilauksen.

• Anonyymi kirjoitti:

Tai ehkä sitä kun ajelet tytön kulmilla toivossa että näet hänestä vilauksen.

Ei se ole jahtaamista. Enkä edes ajele siellä päin kuin joskus harvoin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei se ole jahtaamista. Enkä edes ajele siellä päin kuin joskus harvoin.

Kyllä se aika kuvaava termi on.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se aika kuvaava termi on.

Eipä ole asianomainen valittanut.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Eipä ole asianomainen valittanut.

Ei kai jos ei asiasta tiedä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kai jos ei asiasta tiedä.

En usko, että valittaisi vaikka tietäisi.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En usko, että valittaisi vaikka tietäisi.

Mä ainakin valittaisin, viranomaisille.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä ainakin valittaisin, viranomaisille.

Syystä että?
        Minä en ole mikään paha ihminen. Ihmeellistä ylireagointia taas.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Syystä että?
        Minä en ole mikään paha ihminen. Ihmeellistä ylireagointia taas.

Kukaan ei ole koskaan tainnu stalkata sua? Syystä että se on ahdistavaa ja pelottavaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko mahdollista että, maailma on hieman muuttunut, sinä et.

• Anonyymi

Sielu? Hiukan vaikea arvioida :), äkisti arvioiden hiutaleen huitale on hyväsydäminen tai sitten pahuksen hyvä pitämään kulissia yllä 🌞

• Anonyymi

Munsunnnybynny

• Anonyymi

Yksinkertaisella blondilla. Jaksaa hämmästyttää vielä vuosienkin päästä. Toista samanlaista tuskin löytyy :)

• Anonyymi

Minulla on ei muuta

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sielu on uskovaisten termi!

Ihmisellä on MIELI, kaunis mieli.

• Anonyymi

Ole hiljaa. Mieli kuvastaa sielua. Sinunkin syytä tunnustaa ihmisten hengellisyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hiljaa. Mieli kuvastaa sielua. Sinunkin syytä tunnustaa ihmisten hengellisyyttä.

Ihmisellä on vain yksi elämä ja siinä kaikki, on elämänsä hukkaan heittämistä käyttää aikaansa satukirjaan mikä rajoittaa tieteellistä sivistymistä.

Puhutko sielunterveydestä vai mielenterveydestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisellä on vain yksi elämä ja siinä kaikki, on elämänsä hukkaan heittämistä käyttää aikaansa satukirjaan mikä rajoittaa tieteellistä sivistymistä.

Puhutko sielunterveydestä vai mielenterveydestä?

En kummastakaan ja molemmista. Olet turhan takakireä. Ei elämää voi tehdä tekemällä, niin ettet voi elää yhdessäkään sen osassa kurittamatta itseäsi tarkkaan muottiin olemisen olemisesta.

Pientä lempettä itseäsi kohtaan dude :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kummastakaan ja molemmista. Olet turhan takakireä. Ei elämää voi tehdä tekemällä, niin ettet voi elää yhdessäkään sen osassa kurittamatta itseäsi tarkkaan muottiin olemisen olemisesta.

Yo, dude! Et tunne mua ollenkaan ja olet täysin väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensin asettelit suukappaletta ja nyt pidät takakireänä?

Ööh, se joka haukkuu on itte. :D

• Anonyymi

Kenen sielulla on paras perse?

• Jokusella vaikuttaisi olevan sisäistä kauneutta havaintojeni mukaan. Varsin ilahduttavaa tehdä niitä havaintoja, lämmittää sydäntäni. 🥰

• No ite kuulut myös siihen joukkoon ainakin mun mielestäni.🙂

• Mikkojuhan kirjoitti:

No ite kuulut myös siihen joukkoon ainakin mun mielestäni.🙂

Kiitos. 🤗

Kuin myös sinä.

• Huitale kirjoitti:

Kiitos. 🤗

Kuin myös sinä.

Ainiin...en muistanut laittaa sitä muistutusta eiliselle joten serenaadi tulee nyt vähän myöhässä.

Paaaljon onneeaa vaaan, paaljon onneeaa vaan, paaljon onneaa Huitale, paaaljooon oonneeaaa vaaaaan.😅.

Oikein hyvää syntymäpäivää näin myöhästyneesti sulle ystäväiseni!🤗.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Ainiin...en muistanut laittaa sitä muistutusta eiliselle joten serenaadi tulee nyt vähän myöhässä.

Paaaljon onneeaa vaaan, paaljon onneeaa vaan, paaljon onneaa Huitale, paaaljooon oonneeaaa vaaaaan.😅.

Oikein hyvää syntymäpäivää näin myöhästyneesti sulle ystäväiseni!🤗.

Heh, kiitos kiitos. Hienosti vedetty onnittelulaulu, kiitos. ❣️🤗☺️

Nyt pitäisi vielä itsekin muistaa olevansa 47.😛 Eikä 25.

• Huitale kirjoitti:

Heh, kiitos kiitos. Hienosti vedetty onnittelulaulu, kiitos. ❣️🤗☺️

Nyt pitäisi vielä itsekin muistaa olevansa 47.😛 Eikä 25.

Joo mieli sen tuppaa aina unohtaa mutta sitten taas kroppa kyllä muistuttelee aina välillä että mikäs se sun ikäs oikeesti taas nyt olikaan.😁.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Joo mieli sen tuppaa aina unohtaa mutta sitten taas kroppa kyllä muistuttelee aina välillä että mikäs se sun ikäs oikeesti taas nyt olikaan.😁.

Näin on ja peili viimeistään huomauttaa, hei muori ne rintsikat unohtu, roikkuu. 🤣

• Huitale kirjoitti:

Näin on ja peili viimeistään huomauttaa, hei muori ne rintsikat unohtu, roikkuu. 🤣

Niin no sekin kyllä mutta ite toisaalta onnistun sen jotenkin autuaasti sivuuttaan aina.😄.

• Anonyymi

Kompakysymys sillä palstalaisella ei ole sielua!

• Siinä on kyllä virhe. Jokainen on sielu.

• Joku kyseli nimiä kehiin, mutta vastaan.. Riittää, kun itse tunnistan nämä henkilöt massasta. 🙂

• Anonyymi

Ei riitä!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei riitä!

No sanotaan näin ettei mulla ole itselläni tarvetta hypettää tässä kohtaa ketään/keitään. Siksi en rupea nimeämäänkään ketään ja eipä kaikille voisi nimeäkään antaa muu kuin anonyymi. 😊

https://youtu.be/wbdE_Q_eq2k

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

No sanotaan näin ettei mulla ole itselläni tarvetta hypettää tässä kohtaa ketään/keitään. Siksi en rupea nimeämäänkään ketään ja eipä kaikille voisi nimeäkään antaa muu kuin anonyymi. 😊

https://youtu.be/wbdE_Q_eq2k

Viis nimee ny tiskiin!

• Anonyymi kirjoitti:

Viis nimee ny tiskiin!

Nöpö, Töpö, Höpö, Löpö ja Röpö. 😄

Ole hyvä.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Nöpö, Töpö, Höpö, Löpö ja Röpö. 😄

Ole hyvä.

Jasu tarkoittaa Topi, Kimmo, Nosse, Lillis ja Jiimen. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu tarkoittaa Topi, Kimmo, Nosse, Lillis ja Jiimen. :)

No jos sä niin haluat. 😄

• Anonyymi

Eroottisen happy end hieronnan antaja naisella.

• osa on, osa ei

• No .. olen tässä sitä mieltä, että pujottelijalla on kaunis sielu. Eikä siksi että tapailemme, mutta tunnen hänet jo jotenkin ja hän on adosti kiltti ihminen.

Kiltteys ei ole pahe.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      302
      3908
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2495
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      277
      2404
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      69
      2200
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      77
      1834
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      400
      1566
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      32
      1351
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      1218
    9. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    10. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1162
    Aihe