Kenellä palstalaisella

Anonyymi-ap

On kaunis sielu?

-flowersreally-

43

796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sielu? Hiukan vaikea arvioida :), äkisti arvioiden hiutaleen huitale on hyväsydäminen tai sitten pahuksen hyvä pitämään kulissia yllä 🌞

    • Anonyymi

      Munsunnnybynny

    • Anonyymi

      Yksinkertaisella blondilla. Jaksaa hämmästyttää vielä vuosienkin päästä. Toista samanlaista tuskin löytyy :)

    • Anonyymi

      Minulla on ei muuta

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sielu on uskovaisten termi!

      Ihmisellä on MIELI, kaunis mieli.

      • Anonyymi

        Ole hiljaa. Mieli kuvastaa sielua. Sinunkin syytä tunnustaa ihmisten hengellisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hiljaa. Mieli kuvastaa sielua. Sinunkin syytä tunnustaa ihmisten hengellisyyttä.

        Ihmisellä on vain yksi elämä ja siinä kaikki, on elämänsä hukkaan heittämistä käyttää aikaansa satukirjaan mikä rajoittaa tieteellistä sivistymistä.

        Puhutko sielunterveydestä vai mielenterveydestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisellä on vain yksi elämä ja siinä kaikki, on elämänsä hukkaan heittämistä käyttää aikaansa satukirjaan mikä rajoittaa tieteellistä sivistymistä.

        Puhutko sielunterveydestä vai mielenterveydestä?

        En kummastakaan ja molemmista. Olet turhan takakireä. Ei elämää voi tehdä tekemällä, niin ettet voi elää yhdessäkään sen osassa kurittamatta itseäsi tarkkaan muottiin olemisen olemisesta.

        Pientä lempettä itseäsi kohtaan dude :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kummastakaan ja molemmista. Olet turhan takakireä. Ei elämää voi tehdä tekemällä, niin ettet voi elää yhdessäkään sen osassa kurittamatta itseäsi tarkkaan muottiin olemisen olemisesta.

        Pientä lempettä itseäsi kohtaan dude :)

        Yo, dude! Et tunne mua ollenkaan ja olet täysin väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kummastakaan ja molemmista. Olet turhan takakireä. Ei elämää voi tehdä tekemällä, niin ettet voi elää yhdessäkään sen osassa kurittamatta itseäsi tarkkaan muottiin olemisen olemisesta.

        Pientä lempettä itseäsi kohtaan dude :)

        Ensin asettelit suukappaletta ja nyt pidät takakireänä?

        Ööh, se joka haukkuu on itte. :D


    • Anonyymi

      Kenen sielulla on paras perse?

    • Jokusella vaikuttaisi olevan sisäistä kauneutta havaintojeni mukaan. Varsin ilahduttavaa tehdä niitä havaintoja, lämmittää sydäntäni. 🥰

      • No ite kuulut myös siihen joukkoon ainakin mun mielestäni.🙂


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No ite kuulut myös siihen joukkoon ainakin mun mielestäni.🙂

        Kiitos. 🤗

        Kuin myös sinä.


      • Huitale kirjoitti:

        Kiitos. 🤗

        Kuin myös sinä.

        Ainiin...en muistanut laittaa sitä muistutusta eiliselle joten serenaadi tulee nyt vähän myöhässä.

        Paaaljon onneeaa vaaan, paaljon onneeaa vaan, paaljon onneaa Huitale, paaaljooon oonneeaaa vaaaaan.😅.

        Oikein hyvää syntymäpäivää näin myöhästyneesti sulle ystäväiseni!🤗.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ainiin...en muistanut laittaa sitä muistutusta eiliselle joten serenaadi tulee nyt vähän myöhässä.

        Paaaljon onneeaa vaaan, paaljon onneeaa vaan, paaljon onneaa Huitale, paaaljooon oonneeaaa vaaaaan.😅.

        Oikein hyvää syntymäpäivää näin myöhästyneesti sulle ystäväiseni!🤗.

        Heh, kiitos kiitos. Hienosti vedetty onnittelulaulu, kiitos. ❣️🤗☺️

        Nyt pitäisi vielä itsekin muistaa olevansa 47.😛 Eikä 25.


      • Huitale kirjoitti:

        Heh, kiitos kiitos. Hienosti vedetty onnittelulaulu, kiitos. ❣️🤗☺️

        Nyt pitäisi vielä itsekin muistaa olevansa 47.😛 Eikä 25.

        Joo mieli sen tuppaa aina unohtaa mutta sitten taas kroppa kyllä muistuttelee aina välillä että mikäs se sun ikäs oikeesti taas nyt olikaan.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo mieli sen tuppaa aina unohtaa mutta sitten taas kroppa kyllä muistuttelee aina välillä että mikäs se sun ikäs oikeesti taas nyt olikaan.😁.

        Näin on ja peili viimeistään huomauttaa, hei muori ne rintsikat unohtu, roikkuu. 🤣


      • Huitale kirjoitti:

        Näin on ja peili viimeistään huomauttaa, hei muori ne rintsikat unohtu, roikkuu. 🤣

        Niin no sekin kyllä mutta ite toisaalta onnistun sen jotenkin autuaasti sivuuttaan aina.😄.


    • Anonyymi

      Kompakysymys sillä palstalaisella ei ole sielua!

    • Joku kyseli nimiä kehiin, mutta vastaan.. Riittää, kun itse tunnistan nämä henkilöt massasta. 🙂

      • Anonyymi

        Ei riitä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä!

        No sanotaan näin ettei mulla ole itselläni tarvetta hypettää tässä kohtaa ketään/keitään. Siksi en rupea nimeämäänkään ketään ja eipä kaikille voisi nimeäkään antaa muu kuin anonyymi. 😊

        https://youtu.be/wbdE_Q_eq2k


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        No sanotaan näin ettei mulla ole itselläni tarvetta hypettää tässä kohtaa ketään/keitään. Siksi en rupea nimeämäänkään ketään ja eipä kaikille voisi nimeäkään antaa muu kuin anonyymi. 😊

        https://youtu.be/wbdE_Q_eq2k

        Viis nimee ny tiskiin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viis nimee ny tiskiin!

        Nöpö, Töpö, Höpö, Löpö ja Röpö. 😄

        Ole hyvä.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Nöpö, Töpö, Höpö, Löpö ja Röpö. 😄

        Ole hyvä.

        Jasu tarkoittaa Topi, Kimmo, Nosse, Lillis ja Jiimen. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jasu tarkoittaa Topi, Kimmo, Nosse, Lillis ja Jiimen. :)

        No jos sä niin haluat. 😄


    • Anonyymi

      Eroottisen happy end hieronnan antaja naisella.

    • osa on, osa ei

    • No .. olen tässä sitä mieltä, että pujottelijalla on kaunis sielu. Eikä siksi että tapailemme, mutta tunnen hänet jo jotenkin ja hän on adosti kiltti ihminen.

      Kiltteys ei ole pahe.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe