Jääkö lihava nainen vain panoksi?

nainen78

Vai alkaako suhde ylipainoisen naisen kanssa herkästi pelottaa miestä? Pelottaako fyysisesti iso nainen? Ensin ollaan kiinnostuneita, annetaan ymmärtää että vakavastikin ja yhtäkkiä seksin jälkeen etäännytään jä seuraavana aamuna hävitään savu ilmaan. Minä en ainakaan viestejä perään laittele, eikös se mies ota yhteyttä jos kiinostaa?!

8

1973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • murmur

Toistan vain mitä parilta miesystävältäni olen kuullut ja olin oikestaan aika närkästynyt näistä sanoista, eli:

Mies haluaa p*llua. Menee etsimään sitä baarista. Hyvännäköinen nainen tuntee oman arvonsa ja sitä pitää käyttää syömässä ja elokuvissa ja tutustua siihen ennen kuin saa. Liian humalaiset ovat monelle kuitenkin turn off, vaikka hyvännäköisiä olisivatkin.

No, läskit ja rumat naiset... Ne on imarreltuja, jos joku suht. hyvännäköinen mies tulee juttelemaan. Niitä voi vähän kehua ja hauskuuttaa. Niitä ei tarvi käyttä syömässä vaan niiltä yleensä saa heti. Ja sitten ei enää kiinnosta. Ei kukaan halua mitään vakavaa liian helpon roikkujan kanssa.

Ja monet laiheliineista tykkäävät joskus haluavat vain kokeilun vuoksi naida jotain, josta todellakin saa kiinni. Ihan kokemuksne vuoksi.

Elämä on.

Ja tämä oli, mitä olen suoraan parilta mieheltä kuullut. Oma mielipiteeni tai ajattelutapani ei ole mitenkään tämänlainen.

• mutta onnellinen

Olen aina ollut enemmän tai vähemmän ylipainoinen. Rinnat löytyy ja muutenkin olen aika persevä ja reitevä. Minulla on kolme kertaa yhden yön juttu eli pano johtanut seurusteluun ja kaikki nämä miehet ovat olleet hoikkia ja urheilullisiakin eikä todellakaan mitään rumia epätoivoisia miehiä vaan päin vastoin. Ei heitä tunnu haittaavan se että muija painaa reilusti enemmän kuin nämä miehet itse. Kauniit kasvot omistan ja mukavan hassun luonteen eikä siinä 20kg yli paino ole haitannut. Nämä yhden yön jutusta alkaneet jutut ovat kestäneet 6kk-2vuoteen ja minä olen ollut se jättävä osapuoli kahdessa jutussa ja kolmatta elelen nyt onnellisempana kuin koskaan.

• Dami

Helposti...Sehän riippuu ihan sinusta itsestäsi...Miehille seksi kun vain on hyvin tärkeää..

Henkilökohtaisesti koolla ei niinkään ole väliä, jos nainen on "aulis" sängyssä..ottaaa mielellään suihin, välillä myös loppuun asti, ja antaa joskus naida pyllyynkin.

• sepi

Inhottava olla pinnallinen kun ei haluaisi, mutta lihava nainen todellakaan ei sytytä suhdetta käyntiin. Naisen lihominen seurustelun aikana ei ikinä ole minua haitannut, sisin kuitenkin ratkaisee. Mutta tutustumisvaiheessa lihavat tippuvat panon jälkeen pois, sillä valinnanvaraa on.

• vilperi

vaan, koska seurustelua siitä ei ainakaan mun tapauksessa ikinä syntyisi,koska mielestäni seurustelukumppanin pitää olla seksuaalisesti haluttavan näköinen. Mies ottaa kyllä yhteyttä, jos sitä kiinnostaa muukin kuin seksi.

• Rowen82

Se nyt riippuu täysin miehestä. Onhan monella lihavallakin naisella iästä riippumatta parisuhde, mutta toisaalta jotkut eivät voi kuvitellakaan seurustelevansa eivätkä harrastavansa seksiä lihavan naisen kanssa.

Itseäni lihavat naiset eivät pelota, ja voisin seurustellakin lihavan naisen kanssa.

Mutta yhtä juttua en oikein ymmärrä. Jos etsit pysyvää seuraa, niin miksi sitä seksiä pitää harrastaa ennen kuin on suhde jo syntynyt? Jos isket ravintolassa jonkun miehen tai joku mies iskee siellä sinut, ja menette sieltä jomman kumman luokse harrastamaan seksiä, niin voi olla, ettei miehelle tule edes mieleen, että haluaisit jotain muutakin kuin yhden yön panoseuraa. Ja jos tuleekin mieleen, niin todennäköisesti tällainen ei mies ei kuitenkaan muuta kaipaa.

• Ylipainoinen voi jäädä panoksi siinä missä alipainoinenkin. Fyysisesti iso nainen ei pelota, miksi pelottaisi? Agressiivisesti käyttäytyvät ihmiset voivat joskus hieman säikäyttää.

Eikös se ole ihan normaalia toimintaa, että joku antaa ymmärtää jotain ja toinen ymmärtää antaa tai sitten ei ja lopuksi kukaan ei ymmärrä mitään =D

• mieltä

En usko että ihmisen painolla on merkitystä sillä, jääkö hän panoksi vai ei.

Jotenkin täältä saa käsityksen että lihavat olisivat helppoja saaliita painonsa vuoksi. Näin tuskin on. Osa lihavista harrastaa yhdenyön juttuja ja osa ei. Samalla tavalla kuin "normaali" painoisetkin. Enkä usko että lihavat olisivat sen tyhmempiä tai manipuloitavissa olevia kuin muutkaan. Kyllä läskikin ymmärtää missä mennään, kuka on tosissaan ja kuka lirkuttelee vain panoseuran toivossa. On sitten ihmisestä kiinni lähteekö sille tielle.

Vähän hassu keskustelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5006
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2686
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1820
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1775
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1608
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      153
      1187
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1164
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      974
    Aihe