Järki sanoo yhä, ettei tässä ole mitään järkeä. Silti kauneimpiin muistoihin on piirtynyt ne hetket kun vielä nähtiin. Se oli uskomatonta, en koskaan ole tuntenut sellaista vetovoimaa toiseen ihmiseen. Olihan meillä ne erityisen kauniit hetkemmekin, huh huh. Ikävä sinua.. mitä ihmettä tässä tapahtui?
Rakas P mies
17
274
Vastaukset
Jotenkin välillä tuntuu, että joku vaan tehtailee tällaisia kaipailuja tänne ihan huvikseen... Onko näin?
- Anonyymi
Saattaa olla onko sulla kaipaus helpottanut
Anonyymi kirjoitti:
No se ehkä vähän laantunut. Ei sillä että mitenkään helpottunut olo olisi, taikka tuntuisi yhtään paremmalta. Tyhjyyttä vaan astuu tilalle. Kateellinen hänen poikakaverille. Kun itsellä ei ole mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sama, vaiko eri ihminen, joka jutteli täällä sen mukavan miehen kanssa? Hänkin kaipaili J miestä? Sitten jutteli täällä väärän jiin kanssa mukavia.
Onko sinun kaipaus helpottanut?- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No se ehkä vähän laantunut. Ei sillä että mitenkään helpottunut olo olisi, taikka tuntuisi yhtään paremmalta. Tyhjyyttä vaan astuu tilalle. Kateellinen hänen poikakaverille. Kun itsellä ei ole mitään.
Niin koska sä katot netan kuvia ja se ei auta yhtään sua menee eteenpäin.
Anonyymi kirjoitti:
Niin koska sä katot netan kuvia ja se ei auta yhtään sua menee eteenpäin.
Ei ole mitään muuta kuin yksinäisyyttä. Ei mitään eteenpäin menoa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ole mitään muuta kuin yksinäisyyttä. Ei mitään eteenpäin menoa.
Ohan sulla se ihana ja mukava prinsessa.Eikös hän ollut töissä vielä. Susi onko sulla dementia kun vaikuttaa siltä että sun muisti on todella todella huono.
Anonyymi kirjoitti:
Ohan sulla se ihana ja mukava prinsessa.Eikös hän ollut töissä vielä. Susi onko sulla dementia kun vaikuttaa siltä että sun muisti on todella todella huono.
Kyllä minä tiedän että hän on töissä nyt. 😆
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä minä tiedän että hän on töissä nyt. 😆
Varmasti ymmärrät ettei hän hoitajana pysty olemaan netissä. Ymmärrätkö tämän?Sulla oli tiedossa että hän on juhannuksenkin töissä niin älä helvetti alota sitä minä olen paska valitusta kun sä tiedät ettei prinsessa töissä ehdi juttelee sun kanssa. Sä olet 50 vuotias ja sun pitäis tajuta se jo tossa iässä.
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti ymmärrät ettei hän hoitajana pysty olemaan netissä. Ymmärrätkö tämän?Sulla oli tiedossa että hän on juhannuksenkin töissä niin älä helvetti alota sitä minä olen paska valitusta kun sä tiedät ettei prinsessa töissä ehdi juttelee sun kanssa. Sä olet 50 vuotias ja sun pitäis tajuta se jo tossa iässä.
Kirjoitti hän äsken täällä kuitenkin...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kirjoitti hän äsken täällä kuitenkin...
Luultavasti pääsi töistä pois. Ymmärräthän sen ettei kesken työpäivän roikuta netissä. Hän on hoitaja. Kai sä tiedät mitä hoitaja tekee työksensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti pääsi töistä pois. Ymmärräthän sen ettei kesken työpäivän roikuta netissä. Hän on hoitaja. Kai sä tiedät mitä hoitaja tekee työksensä.
😑😒😏
- Anonyymi
No mun puolesta ei varmasti ole niin. Tänään se taas iski. Ihan tosielämässä, valtava ikävä.
- Anonyymi
Pelle vai kuka on kyseessä?
- Anonyymi
Iso ikävä
- Anonyymi
Tollit sotkee, kun ei muuta tekemistä............ Eikä omaa kultaa vieressä......
- Anonyymi
Ihanaa juhannusta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001