De vimlar av osakligheter ,lögner och fula ord ?
Man inbillar ju sig att det är vuxna människor som postar texterna.
Varför är språkaktivas inlägg så sällan sakliga ?
45
491
Vastaukset
- Anonyymi
De kan inte föra en normal diskussion.Deras syfte är att störa,ställa till oreda,sabotera för andra.
- Anonyymi
Det är enda syftet.
- Anonyymi
Det där ljugandet är värst.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ärliga kunde de ändå vara.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det är inte för mycket begärt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det viktigaste för dem.
- Anonyymi
Inte vill de diskutera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inte vill de diskutera.
Propagandaskrivandet är viktigare.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Därför hänger de här .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det är så fegt och orätt.
- Anonyymi
Därför är texterna osakliga.
- Anonyymi
Det vet ju alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det är inte för mycket begärt.
De vet inte vad sanning är.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det viktigaste för dem.
Viktigast.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inte vill de diskutera.
Inget som intresserar.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inte vill de diskutera.
Det syns tydligt.
- Anonyymi
Inte vill de ens diskutera.
- Anonyymi
Det märks så tydligt.
- Anonyymi
Det märks så tydligt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hela tiden kräver de någonting.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I varje kedja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det är tydligen omöjligt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det ska man inte vänta sig.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det är enda syftet.
Det stämmer.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hatprat är populärast.
- Anonyymi
Palstalla levitetään jatkuvasti propagandaa ja vääristellään tarkoitushakuisesti muiden sanomisia.
Palstalla on tuotu usein esiin Suomen virallisen kielen opetuksen linja. Se suosittaa mm. muun kuin englannin valitsemista 1. kieleksi ja englannin ottamista siis vasta 2. kieleksi. Näin lapsi oppii kaksi kieltä yhden sijaan, englanti kun opitaan nykymaailmassa helpommin kuin ennen. Jo yli 25% koululaisista tekeekin näin.
Tämä asiantuntijoiden näkemys on tulkittu palstalla tänäänkin siten, että englannista halutaan eroon.
Miten englannista muka halutaan eroon, jos kerran kaikissa kouluissa kaikki halukkaat voivat lukea sitä 12 vuotta, ja suurin osa toimii näin?
Eli miten tosiaan keskustelet mistään palstalla, kun kaikki asiat vääristellään uusiksi?- Anonyymi
Sinä olet kaikista kauhein propagandisti, joten lopeta jo niiden pakkoenglanti -juttujen levittely.
Onko mielessäsi käynyt sellainen mahdollisuus, että sinulla saattaisi olla jonkinasteinen mt -ongelma?
En ole lääkäri, mutta jos olisin, niin kirjoittaisin sinulle heti lähetteen pakkohoitoon.
Umpihullu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet kaikista kauhein propagandisti, joten lopeta jo niiden pakkoenglanti -juttujen levittely.
Onko mielessäsi käynyt sellainen mahdollisuus, että sinulla saattaisi olla jonkinasteinen mt -ongelma?
En ole lääkäri, mutta jos olisin, niin kirjoittaisin sinulle heti lähetteen pakkohoitoon.
Umpihullu.Mikäköhän ongelma sinulla mahtaa olla kun et kykene ottamaa normaalia faktaa vastaan ?
Tuossa kerrotaan ihan neutraalia faktaa ja sinä saat saman tien itkupotkuraivarin (!).
- Anonyymi
Outoa käytöstä aikuisilta...
- Anonyymi
Helt förkastlig.
- Anonyymi
Mycket vanligt här.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mycket vanligt här.
Här är det normalt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Här är det normalt.
Onödigt att vänta sig något annat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onödigt att vänta sig något annat.
Fennomaanin ruotsivastaisuus on käsittämättömän typerää.
- Anonyymi
Tavoite on asiallisen keskustelun häirintä, siinä kaikki.
- Anonyymi
Det kan man konstatera genom att läsa någon av deras kedjor.
- Anonyymi
Varmaan siksi, että eivät ole vuosikausia jatkuneesta massapostauksesta huolimatta saaneet mitään aikaiseksi. Myöskään yhdistykset, jotka näitä asioita ajavat, eivät tunnu toimivan.
- Anonyymi
Entäpä persujen 'suomalaisuusohjelma' ? Ollaanko se pian ottamassa käyttöön ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä persujen 'suomalaisuusohjelma' ? Ollaanko se pian ottamassa käyttöön ?
Bara nu regeringen börjar arbeta på riktigt.
- Anonyymi
Miksi vääristelevät asioita ja kieltävät faktat ? Mihin perustuu ?
- Anonyymi
Ihan höpö-juttuja suurin osa. Ei koskaan mitään järkevää, faktaan pohjautuvaa asiaa.
- Anonyymi
Ei syrjintää harrastava koskaan osaa perustella tekemisiään koska vääristelyjä ei voi perustella.
- Anonyymi
Viestit ei ole oikein koskaan asiallisia.
- Anonyymi
Tietoa puuttuu heiltä aika paljon.
- Anonyymi
Substanssi puuttuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579