Kiltin miehen kohtalo

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009675902.html
"Karmea paljastus: 19-vuotias Titanin uhri meni sukellus­veneeseen vain isänsä mieliksi – pelkäsi jo ennen matkaa.
Shahzada Dawoodin sisko Azhem Dawood kertoo NBC:lle, että hänen veljenpoikansa Suleman pelkäsi matkalle lähtemistä ja oli kauhuissaan. Tädin mukaan poika kuitenkin suostui lähtemään matkalle ollakseen mieliksi isälleen, joka suhtautui Titanicin tarinaan intohimoisesti. Britanniassa vietettiin matkan alkaessa isänpäivää."

Moniko on elämänsä aikana ollut tilanteessa, jossa on tehnyt asioita vain isänsä mieliksi, kuten lähtemällä mukaan jonnekin jonne isä on pyytänyt.
Meikäläinen ainakin on elämässä ollut tilanteissa, jossa on lähtenyt isän mukaan, kun tämä on pyytänyt, olemalla isälle mieliksi, vaikka olisi ollut itsellä omaakin tekemistä.
Toisaalta asiassa on toinenkin puoli, ei ainakaan jäänyt harmittamaan isän kuoltua, ettei viettänyt aikaa isän kanssa.
Liian kiltti ei osaa sanoa ei, vaan yleensä aina suostuu toisen tahtoon.

13

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moniko, no minä oon. 🙋🏼‍♂️

• Anonyymi

Olen tehnyt, paljonkin. Vaan en mä olisi missään vaiheessa mihinkään selkeästi hengenvaaralliseen isäni mieliksi suostunut (tosin ei hän olisi pyytänytkään). Jos matkalle lähtiessä allekirjoitetaan sopimus, jossa jo etusivulla mainitaan kuolema useampaan kertaan, niin riski selvästi on olemassa.

• Anonyymi

Rikkaalla isällä on enemmän valtaa kuin köyhällä isällä mm. manipulointi onnistuu paremmin rahan voimalla.

• Anonyymi

Miksi öljylautta on parempi kuin öljypumppu 🙄

• Anonyymi

Onko nuhapumppu sittenkin paras???

• Anonyymi

Isukki osaa

• Anonyymi

Isukki huomioi poikaansa tässä.

• Anonyymi

En ole perunut omia menoja isän, enkä äidin vuoksi.
      Mikäli sairastuvat ja tarvitsevat apua, perun.

• No ei ainakaan faijan mieliksi muiden kyllä joskus.🙂.

• Anonyymi

Niin ja sitten sukellusvene laskeutuu ja yht äkkiä kuuluu ruts. Ja sitten suihkuaa vettä halkeamasta ja ne yrittää epätoivosesti työntää lommolla olevia seiniä takas. Mutta milläs työntää kun valtava vedenpaine on takana. Ja sitten se pikkuhiljaa rusentuu kasaan. Sukellusvenehän on suunniteltu niin että siinä on paino ja sen irrottamalla se nousee pintaan. Että jos vene ei nouse pintaan, niin sitten se on rusentunu ja vettä täynnä. Niin siinä on ihan yhdentekevää onko siellä happea vai ei. Eli vaikka siitä happisäiliöstä saisikin happee jollakin hengityslaitteella, niin se paine on niin suuri ettei ole mitään mahdollisuutta säilyä hengissä.

• Noh.. se rusentuminen tapahtui noin sekunnissa.. ihan vaan ruts. Ei ne kerenny siellä mitään kelailemaan. Nopea ja kivuton lähtö.

• Anonyymi

Kuvittele sama ääni kun rutistat juomatölkkiä. Ruts vaan, siinä ei kauaa ihmetelty mistä ääni tuli.

Kiltin pojan kulttuurissa isälle ei sanota ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      626
      2876
    2. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      107
      1512
    3. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      67
      1466
    4. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1390
    5. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      114
      1274
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      138
      1266
    7. 103
      1113
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      136
      1045
    9. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      950
    10. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      919
    Aihe