Tuottaako iloa ja ylpeyttä?

Anonyymi-ap

Muuan täältä lähtenyt rouvashenkilö tullut useita keroja julkisuuteen kehuskelemalla makuukamari elämäänsä. Onko noloa julkisuudenhakua mielestänne? Vai oletteko ylpeitä "fiksusta" käyttäytymisestä? Minun mottoni on vanha viisas sanalasku: "Kell onni on hän onnen kätkeköön:" En itse ymmärrä miksi mikään ei enää ole "pyhää" vaan kaikki pitää rääpiä julki ja näkösälle, jopa sairasta julkisuuskiimaa sanoisin.

12

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa sen puutteessa huudella ja kirjoitella... :D

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­­N­­y­­m­f­o­­m­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179025567

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Saahan sitä porissa eihän seksi mikhän tabu ole mutta jos telkkarissa lehdessä ja radiossa hehkuttaa että on saanu kullia niin kyllähän se jo vähän mielenpäälle jää

      • Anonyymi

        Ei tietenkään ole tabu, mutta jotain rotia tuossakin julkisuuden tavoittelussa. On olemassa sellainen asia kuin hyvät käytöstavat ja minunkin mielestäni on vähintäänkin mokailua kertoa kaikki omat asiat julki. Varsinkin kun on kyse ihan aikuisesta naisesta jonka olisi jo tuohon ikään mennessä pitänyt oppia tavoille.


    • Anonyymi

      Kell onni on hän onnen piilottakoon, laulaa Rainer Friman. Eihän se totisesti nyt kovin fiksua ole kaikkea "laulaa" roskalehdille, ei se ainakaan suosiota lisää, myötähäpeää tuottaa, kun joku on noin höppänä. Täällä on paljon meitä jotka tunnemme tuon höppänän taustat ja suvun.

      • Anonyymi

        Sillä ei ole mithän tekemistä yksittäisen ihmisen käytöksen kanssa että tunnet taustan ja suvun ”kölin ali vedethän tämän tyyliset ihmiset heti kun suunsa aukasevat. Vituttaa jo Kuunelakki ihmisiä mitkä olettavat ja selittävät että ovat isänsä poikia tai äitiinsä tullu. Siivoa oma kamarisi ensin ennenkö alat julkisesti selittäjänä suvusta ja taustoista yhtään mithän. -Vili


      • Anonyymi

        Tiedän paljon ihmisiä ja perheitä mitkä lappaa vasitella paskaa ittestänsä ja omistansa ulkopuolelle että saavat rauhan näitä kyyliltä. Ja myöhemmin oikeudessa nylkeä mikäli kuulevatkin että on puhuhneet yhtään mithän. Kunnioitus on toisista hiljaa pysymistä jos ei vieressä seiso.


    • Anonyymi

      Nyt kerrotaan ne seksipuuhat, keikutaan minihameessa ja seuraavana varmaan näytetään utareet - onko niitä? Meno vain roisimmaksi muuttuu, että pysyy otsikoissa - halpahintaista pöljien kosiskelua. Pöljät tykkää muut tuntee myötähäpeää.
      Aikuinen ihminen ja noin hoopo.

    • Anonyymi

      Met olhaan aina ruukattu sotia ja höykyttää oman veren omaavia ja olla kiltisti ulkopuolisille. Muuten ei pysy rauha maassa. -Vili

    • Anonyymi

      Jos pellolainen saapi kunnolla kullia, niin kyllä sillä vähän voi leuhkia. Varsinki jos on semmonen enempi rupsahtanu naisenpuoli. Se on etelässä kova kilpailu kunnolisesta kullista. Ei sitä kaikile riitä. Rupsahtaneet jääpi helposti ilman.

      • Anonyymi

        Monestikki olen köyrinyt rupsahtahneita on ylheensä tavara hiukan parempi noin niinkö ns"puskakunnossa" ei tartte kielen kanssa rynnäköiä katajikhoon ja makukin hunajainen, mie muuta tiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monestikki olen köyrinyt rupsahtahneita on ylheensä tavara hiukan parempi noin niinkö ns"puskakunnossa" ei tartte kielen kanssa rynnäköiä katajikhoon ja makukin hunajainen, mie muuta tiä.

        Erittäin hyvin artikuloitu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe