Olen syönyt vain 2300 kaloria päivässä ja laihtunut nopeasti ja nyt ei himoita yhtään syödä paljon.
En ole syönyt yhtään herkkuja 😲😱JOS SYÖ EI LAIHDU
Hikiliikuntaa 2 tuntia 2 kertaa päivässä
Vähiin kaloreihin. tottuu ja laihdun
8
269
Vastaukset
- Anonyymi
Siis 1300 kaloria EIKÄ 2300
- Anonyymi
Olen minä laihtunut tuolla 2300 kalorillakin,siinä dietissä vain rasvaprosentti pienentyi,mutta paino pysyi melkein samassa.😮
- Anonyymi
Kerro vielä lisää motiiveistasi. Miksi avasit tunteitasi tuossa yllä meille muille?
- Anonyymi
Mulla on VIELÄ pieni vatsamakkara mikä PITÄÄ saada pois.
Aamulla kävin pyörälenkin ja nyt kohta menen rullaluisteluhiihtämään painojen kanssa,mikä näyttää olevan erityisen laihduttavaa liikuntaa.💪 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamulla kävin pyörälenkin ja nyt kohta menen rullaluisteluhiihtämään painojen kanssa,mikä näyttää olevan erityisen laihduttavaa liikuntaa.💪Vähäkaloristen päivien aikana EI SAA syödä yhtään karkkia tai jäätelöä,muuten kalorit nousee liian suureksi.
Näitä päiviä PITÄÄ OLLA peräkkäin 3-4 JOS haluaa että laihtuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamulla kävin pyörälenkin ja nyt kohta menen rullaluisteluhiihtämään painojen kanssa,mikä näyttää olevan erityisen laihduttavaa liikuntaa.💪Mikä on motiivisi avata tunteitasi täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on motiivisi avata tunteitasi täällä?
Haluaa jakaa kokemuksiaan? Tai selventää asioita itsellen pukemalla ajatuksia tekstiksi? Pitääkö sinun ymmärtää joka ainoa rivi Suomi24:ssä? Luetko tätä palstaa hartaasti suurennuslasilla juhlapyhinäkin?
Kolmisen vuotta sitten ketonoviisillakin oli oma projekti ja kirjoitteli tänne usein omaa päikkyään, vaikka kuraakin tuli muutamalta pahan olon lähettiläältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä992045Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2891854Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3221667Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2031546- 301153
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941093Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht891057- 511037
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤631032- 581018