Venäjällä on menossa niin monta operaatiota samaan aikaan, että tavallisen mediaseuraajan pää on mennä sekaisin.
(voivottelua)
Operaatiotehdas
19
285
Vastaukset
- Anonyymi
Operaatio
Käsittääkseni operaation kestoaika on rajallinen. Jos esmes yksi operaatio kestää tolkuttoman kauan, niin se ei ole enää operaatio vaan farssi.
(hihitystä)- Anonyymi
Piirrän kuvan
Jos esimerkiksi joutuisit aivoleikkaukseen, ja operaatio kestäisi kolmisen vuotta, niin voidaanko enää puhua onnistuneesta operaatiosta?
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piirrän kuvan
Jos esimerkiksi joutuisit aivoleikkaukseen, ja operaatio kestäisi kolmisen vuotta, niin voidaanko enää puhua onnistuneesta operaatiosta?
(reps)Prigo hurjastelee
Jossain vaiheessa minulle valkeni se että tämän kokin tulisi pysyä poissa keittiöstä. Hän nimittäin ei osaa kokata.
Näin hän sanoi, eikä myöskään pitänyt lempinimestään.
Nyt tämä samainen heppu on matkalla Moskovaan panssarivaunun katolla somevillityksen hurmaamana. Minä näin tämän tulevan.
Koomista
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prigo hurjastelee
Jossain vaiheessa minulle valkeni se että tämän kokin tulisi pysyä poissa keittiöstä. Hän nimittäin ei osaa kokata.
Näin hän sanoi, eikä myöskään pitänyt lempinimestään.
Nyt tämä samainen heppu on matkalla Moskovaan panssarivaunun katolla somevillityksen hurmaamana. Minä näin tämän tulevan.
Koomista
(hihitystä)Ja mitä seuraavaksi? No sitä seuraavaksi että otetaan luuri käteen ja lähdetään soittokierrokselle pitkin liittolaisten linjoja, joiden toisessa päässä ei edes sanaa liittolainen tunneta.
Kohta jätkät repeää.
(hirn)
- Anonyymi
Joutavaa disinformaatiota harhauttamaan hölmöjä
- Anonyymi
Mjoo
Nähdäkseni koko tässä keississä ei pyöri kuin hölmöjä, toinen toistaan hölmömpiä ja niin hölmöjä, etten sille sanaa keksi.
Järkyttävä soppa - mutta väistämätön.
(naurua)
Kleptokratiaa villeimmillään, gangsterit taistelevat keskenään.
- Anonyymi
Mjoo
Lisäksi Putsku on datan mukaan lentänyt Moskovasta Pietariin piiloon kokkeleitaan.
Huomenna kun aamulla lähden lämmittämään saunaa, niin heppu istuu lauteilla lukemassa Pravdaa.
(hihitystä)
- Anonyymi
Maskirovka, maskirovka.
Mulle tämä kyseinen operaatio sai tänään tarttumaan vihdoin viimein "Saatana saapuu Moskovaan" -klassikkoon. Kaksikymppisestä asti ollut lukulistalla, noloa edes sanoa.
Kerro sitten piditkö. Olen sen lukenut kai kolmesti, edelliskerrasta tosin on hyvinkin toistakymmentä vuotta ja siksi se on ollut lukulistalla pari vuotta. Josko sitten kesän hiljalleen kaikotessa taas tarttuisi kirjaan ja aloittaisi vaikka tuosta klassikosta.
randombypasser kirjoitti:
Kerro sitten piditkö. Olen sen lukenut kai kolmesti, edelliskerrasta tosin on hyvinkin toistakymmentä vuotta ja siksi se on ollut lukulistalla pari vuotta. Josko sitten kesän hiljalleen kaikotessa taas tarttuisi kirjaan ja aloittaisi vaikka tuosta klassikosta.
Joo täytyypä aloitella. Mulle on tuohon "saatanaan" viitattu eri yhteyksissä aina jostain parikymppisestä asti, kun opiskelin omaa alaa. Ehkä aloitan äänikirjana, kun nykyään tulee eniten kuunneltua, varsinkin kävelylenkeillä.
No mitä pidit kirjasta?yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Joo täytyypä aloitella. Mulle on tuohon "saatanaan" viitattu eri yhteyksissä aina jostain parikymppisestä asti, kun opiskelin omaa alaa. Ehkä aloitan äänikirjana, kun nykyään tulee eniten kuunneltua, varsinkin kävelylenkeillä.
No mitä pidit kirjasta?Mitäkö pidin? Kun luin kolmasti noin kymmenen vuoden aikana? Saatoin pitääkin 😂
Kyllä se on mielestäni hieno teos, venäläiseen tapaan monisäikeinen ja -tulkintainenkin, toisaalta räävittömän hauska omalla mustalla huumorillaan ja kaikkea sellaista. Ehtaa venäläistä laatua kaikkien tsaarien takuulla.
Eihän siitä tietysti kaikki voikaan pitää, vaikka on klassikoksi kuinka luokiteltu ja kaikille suositeltu. Se on yksi tarina esitettynä tietyllä tavalla, jokainen voi kehitellä sen osalta omia konnotaatioitaan eri aikakausien osalta, jos mielii tai mieli päättää niin tehdä.
Mutta sinällään voisi sanoa, ehkä, että teoksena se on ikiaikainen kuvaus, pidettiin siitä tai ei ja pidettiin sitä klassikkona tahi ei.randombypasser kirjoitti:
Mitäkö pidin? Kun luin kolmasti noin kymmenen vuoden aikana? Saatoin pitääkin 😂
Kyllä se on mielestäni hieno teos, venäläiseen tapaan monisäikeinen ja -tulkintainenkin, toisaalta räävittömän hauska omalla mustalla huumorillaan ja kaikkea sellaista. Ehtaa venäläistä laatua kaikkien tsaarien takuulla.
Eihän siitä tietysti kaikki voikaan pitää, vaikka on klassikoksi kuinka luokiteltu ja kaikille suositeltu. Se on yksi tarina esitettynä tietyllä tavalla, jokainen voi kehitellä sen osalta omia konnotaatioitaan eri aikakausien osalta, jos mielii tai mieli päättää niin tehdä.
Mutta sinällään voisi sanoa, ehkä, että teoksena se on ikiaikainen kuvaus, pidettiin siitä tai ei ja pidettiin sitä klassikkona tahi ei.Ymmärtääkseni aika terävää ja hauskaa yhteiskuntasatiiria? :) Jotenkin ajattelin, että vois natsata just tähän aikaan. Jos vaikka auttaisi ymmärtämään jotain venäläisistä? Itsellä on inkerinsuomalaisia sukujuuria ja sitä kautta tietynlainen jännitteinen/varautunut suhde Venäjään jollain lailla. Näistä elossa olevista sukulaisista kukaan ei siis asu enää Venäjällä eikä sinne todellakaan kaipaa.
Mut nyt saunaan, olen mökillä ja saunan lämpeämistä odotellessa eksyin palstailemaan :Dyksinkertainen.blondi kirjoitti:
Ymmärtääkseni aika terävää ja hauskaa yhteiskuntasatiiria? :) Jotenkin ajattelin, että vois natsata just tähän aikaan. Jos vaikka auttaisi ymmärtämään jotain venäläisistä? Itsellä on inkerinsuomalaisia sukujuuria ja sitä kautta tietynlainen jännitteinen/varautunut suhde Venäjään jollain lailla. Näistä elossa olevista sukulaisista kukaan ei siis asu enää Venäjällä eikä sinne todellakaan kaipaa.
Mut nyt saunaan, olen mökillä ja saunan lämpeämistä odotellessa eksyin palstailemaan :DSemmoinenhan se on ja oikein mainio teos siinä. Venäjän ollessa kyseessä, se satiiri on erittäin osuvaa aina noin 10 vuoden välein 😂
Sulla on loistavat harrastukset! Siispä kipikapi löylyyn nauttimaan 🤗- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Ilmestynyt, elokuvanakin.
Itse, pidin Anonyymi kirjoitti:
Ilmestynyt, elokuvanakin.
Itse, pidinElokuvaa en ole nähnyt, olen tietoisesti pitäytynyt siitä tähän saakka etten vahingossakaan pettyisi siihen, jos se antaisikaan yhtä paljon kuin kirja antoi minulle, olkoonkin että taidemuoto on armollisesti aivan toinen.
Kyse on illuusioista.
Täällä terapiaan tottuneiden länsi-ihmisten keskuudessa puhumme "sitkun-ajattelusta". Itänaapurissa taas pelkkä ajatus riittää. 😁
Täällä punakkanaamainen pätkätyöläinen miettii: "sitkun voitan lotossa, p.rkele meen tuonne järvelle sellaisella paatilla, että siinä tarjoillaan ensin kaviaaria ja vasta sitten voin astua alukseen".
Idässä päätetään, että tuo maa voitetaan, sitten vallataan loput. Enkä syö mitään kusenmakuista kaviaaria nyt, vaan tuokaa big mac. 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3317179Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714388- 2083175
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242987- 741952
- 1531826
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2161773Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661587Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891448