Operaatiotehdas

Anonyymi-ap

Venäjällä on menossa niin monta operaatiota samaan aikaan, että tavallisen mediaseuraajan pää on mennä sekaisin.

(voivottelua)

19

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Operaatio

      Käsittääkseni operaation kestoaika on rajallinen. Jos esmes yksi operaatio kestää tolkuttoman kauan, niin se ei ole enää operaatio vaan farssi.

      (hihitystä)

      • Anonyymi

        Piirrän kuvan

        Jos esimerkiksi joutuisit aivoleikkaukseen, ja operaatio kestäisi kolmisen vuotta, niin voidaanko enää puhua onnistuneesta operaatiosta?

        (reps)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piirrän kuvan

        Jos esimerkiksi joutuisit aivoleikkaukseen, ja operaatio kestäisi kolmisen vuotta, niin voidaanko enää puhua onnistuneesta operaatiosta?

        (reps)

        Prigo hurjastelee

        Jossain vaiheessa minulle valkeni se että tämän kokin tulisi pysyä poissa keittiöstä. Hän nimittäin ei osaa kokata.

        Näin hän sanoi, eikä myöskään pitänyt lempinimestään.
        Nyt tämä samainen heppu on matkalla Moskovaan panssarivaunun katolla somevillityksen hurmaamana. Minä näin tämän tulevan.

        Koomista

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prigo hurjastelee

        Jossain vaiheessa minulle valkeni se että tämän kokin tulisi pysyä poissa keittiöstä. Hän nimittäin ei osaa kokata.

        Näin hän sanoi, eikä myöskään pitänyt lempinimestään.
        Nyt tämä samainen heppu on matkalla Moskovaan panssarivaunun katolla somevillityksen hurmaamana. Minä näin tämän tulevan.

        Koomista

        (hihitystä)

        Ja mitä seuraavaksi? No sitä seuraavaksi että otetaan luuri käteen ja lähdetään soittokierrokselle pitkin liittolaisten linjoja, joiden toisessa päässä ei edes sanaa liittolainen tunneta.

        Kohta jätkät repeää.

        (hirn)


    • Anonyymi

      Joutavaa disinformaatiota harhauttamaan hölmöjä

      • Anonyymi

        Mjoo

        Nähdäkseni koko tässä keississä ei pyöri kuin hölmöjä, toinen toistaan hölmömpiä ja niin hölmöjä, etten sille sanaa keksi.

        Järkyttävä soppa - mutta väistämätön.

        (naurua)


    • Kleptokratiaa villeimmillään, gangsterit taistelevat keskenään.

      • Anonyymi

        Mjoo

        Lisäksi Putsku on datan mukaan lentänyt Moskovasta Pietariin piiloon kokkeleitaan.

        Huomenna kun aamulla lähden lämmittämään saunaa, niin heppu istuu lauteilla lukemassa Pravdaa.

        (hihitystä)


    • Anonyymi

      Maskirovka, maskirovka.

    • Mulle tämä kyseinen operaatio sai tänään tarttumaan vihdoin viimein "Saatana saapuu Moskovaan" -klassikkoon. Kaksikymppisestä asti ollut lukulistalla, noloa edes sanoa.

      • Kerro sitten piditkö. Olen sen lukenut kai kolmesti, edelliskerrasta tosin on hyvinkin toistakymmentä vuotta ja siksi se on ollut lukulistalla pari vuotta. Josko sitten kesän hiljalleen kaikotessa taas tarttuisi kirjaan ja aloittaisi vaikka tuosta klassikosta.


      • randombypasser kirjoitti:

        Kerro sitten piditkö. Olen sen lukenut kai kolmesti, edelliskerrasta tosin on hyvinkin toistakymmentä vuotta ja siksi se on ollut lukulistalla pari vuotta. Josko sitten kesän hiljalleen kaikotessa taas tarttuisi kirjaan ja aloittaisi vaikka tuosta klassikosta.

        Joo täytyypä aloitella. Mulle on tuohon "saatanaan" viitattu eri yhteyksissä aina jostain parikymppisestä asti, kun opiskelin omaa alaa. Ehkä aloitan äänikirjana, kun nykyään tulee eniten kuunneltua, varsinkin kävelylenkeillä.
        No mitä pidit kirjasta?


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Joo täytyypä aloitella. Mulle on tuohon "saatanaan" viitattu eri yhteyksissä aina jostain parikymppisestä asti, kun opiskelin omaa alaa. Ehkä aloitan äänikirjana, kun nykyään tulee eniten kuunneltua, varsinkin kävelylenkeillä.
        No mitä pidit kirjasta?

        Mitäkö pidin? Kun luin kolmasti noin kymmenen vuoden aikana? Saatoin pitääkin 😂
        Kyllä se on mielestäni hieno teos, venäläiseen tapaan monisäikeinen ja -tulkintainenkin, toisaalta räävittömän hauska omalla mustalla huumorillaan ja kaikkea sellaista. Ehtaa venäläistä laatua kaikkien tsaarien takuulla.

        Eihän siitä tietysti kaikki voikaan pitää, vaikka on klassikoksi kuinka luokiteltu ja kaikille suositeltu. Se on yksi tarina esitettynä tietyllä tavalla, jokainen voi kehitellä sen osalta omia konnotaatioitaan eri aikakausien osalta, jos mielii tai mieli päättää niin tehdä.

        Mutta sinällään voisi sanoa, ehkä, että teoksena se on ikiaikainen kuvaus, pidettiin siitä tai ei ja pidettiin sitä klassikkona tahi ei.


      • randombypasser kirjoitti:

        Mitäkö pidin? Kun luin kolmasti noin kymmenen vuoden aikana? Saatoin pitääkin 😂
        Kyllä se on mielestäni hieno teos, venäläiseen tapaan monisäikeinen ja -tulkintainenkin, toisaalta räävittömän hauska omalla mustalla huumorillaan ja kaikkea sellaista. Ehtaa venäläistä laatua kaikkien tsaarien takuulla.

        Eihän siitä tietysti kaikki voikaan pitää, vaikka on klassikoksi kuinka luokiteltu ja kaikille suositeltu. Se on yksi tarina esitettynä tietyllä tavalla, jokainen voi kehitellä sen osalta omia konnotaatioitaan eri aikakausien osalta, jos mielii tai mieli päättää niin tehdä.

        Mutta sinällään voisi sanoa, ehkä, että teoksena se on ikiaikainen kuvaus, pidettiin siitä tai ei ja pidettiin sitä klassikkona tahi ei.

        Ymmärtääkseni aika terävää ja hauskaa yhteiskuntasatiiria? :) Jotenkin ajattelin, että vois natsata just tähän aikaan. Jos vaikka auttaisi ymmärtämään jotain venäläisistä? Itsellä on inkerinsuomalaisia sukujuuria ja sitä kautta tietynlainen jännitteinen/varautunut suhde Venäjään jollain lailla. Näistä elossa olevista sukulaisista kukaan ei siis asu enää Venäjällä eikä sinne todellakaan kaipaa.

        Mut nyt saunaan, olen mökillä ja saunan lämpeämistä odotellessa eksyin palstailemaan :D


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ymmärtääkseni aika terävää ja hauskaa yhteiskuntasatiiria? :) Jotenkin ajattelin, että vois natsata just tähän aikaan. Jos vaikka auttaisi ymmärtämään jotain venäläisistä? Itsellä on inkerinsuomalaisia sukujuuria ja sitä kautta tietynlainen jännitteinen/varautunut suhde Venäjään jollain lailla. Näistä elossa olevista sukulaisista kukaan ei siis asu enää Venäjällä eikä sinne todellakaan kaipaa.

        Mut nyt saunaan, olen mökillä ja saunan lämpeämistä odotellessa eksyin palstailemaan :D

        Semmoinenhan se on ja oikein mainio teos siinä. Venäjän ollessa kyseessä, se satiiri on erittäin osuvaa aina noin 10 vuoden välein 😂

        Sulla on loistavat harrastukset! Siispä kipikapi löylyyn nauttimaan 🤗


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kerro sitten piditkö. Olen sen lukenut kai kolmesti, edelliskerrasta tosin on hyvinkin toistakymmentä vuotta ja siksi se on ollut lukulistalla pari vuotta. Josko sitten kesän hiljalleen kaikotessa taas tarttuisi kirjaan ja aloittaisi vaikka tuosta klassikosta.

        Ilmestynyt, elokuvanakin.
        Itse, pidin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmestynyt, elokuvanakin.
        Itse, pidin

        Elokuvaa en ole nähnyt, olen tietoisesti pitäytynyt siitä tähän saakka etten vahingossakaan pettyisi siihen, jos se antaisikaan yhtä paljon kuin kirja antoi minulle, olkoonkin että taidemuoto on armollisesti aivan toinen.


    • Kyse on illuusioista.

      Täällä terapiaan tottuneiden länsi-ihmisten keskuudessa puhumme "sitkun-ajattelusta". Itänaapurissa taas pelkkä ajatus riittää. 😁

      Täällä punakkanaamainen pätkätyöläinen miettii: "sitkun voitan lotossa, p.rkele meen tuonne järvelle sellaisella paatilla, että siinä tarjoillaan ensin kaviaaria ja vasta sitten voin astua alukseen".

      Idässä päätetään, että tuo maa voitetaan, sitten vallataan loput. Enkä syö mitään kusenmakuista kaviaaria nyt, vaan tuokaa big mac. 😁

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe