VAI MITÄ MIELTÄ OLETTE?
Miksi ne eivät voi pysyä yhdessä miehen kanssa jos on rakkautta?
NAISET ON PETOLLISIA
25
2879
Vastaukset
- epäkypsistä miehistä
jotka eivät osaa tyytyä yhteen naiseen.
Nimim. Kokemusta on - herra tossavainen
Miksi ne eivät voi pysyä yhdessä miehen kanssa jos on rakkautta?
Sinun pitää muistaa kerran vuodessa timanteilla jne. timantit on naisen parhaita ystäviä.
Tietystyi pitää olla todella pystyvä kaveri... - apina ja gorilla
Ei sillon ole rakkautta, jos petetään toista. Ei vaikka pettävä osapuoli niin väittäisi. Jos toista rakastaa, silloin ei ikinä petä - niin yksinkertaista se on!
- hay
Jos ei pysty rakastamaan toista, on polttava pakko lähteä suhteesta vaikka toinen rakastaisi kuinka paljon. Yleensä on todella vaikea, lähes mahdotonta sanoa, miksi ei enää rakasta, sillä syyn ääneen sanominen (esim. kumppani on alkanut tuntua seksuaalisesti vastenmieliseltä tai ei ole mitään yhteistä, mikä tuntuisi hyvältä) olisi todella julmaa ja satuttaisi kuulijaa liikaa.
Joskus rakkaus vain loppuu, ei sille mitään mahda. Ehkä siksi, että on löytynyt jotain parempaa, ehkä siksi ettei ollut itse kypsä rakastamaan tai ehkä siksi että kumppani oli kertakaikkiaan väärä.
Yleensä kyse onkin illuusioiden karisemisesta, tosi rakkaus ei helpolla katoa. Jos rakastat naistasi, annat hänen mennä. Onnea ei voi säilöä lasipurkkiin, valitettavasti tai laittaa linnun lailla lintuhäkkiin.- petetty mies..
Miksi nainen valehtelee?
Jos hän sanoo että haluaa olla suhteessa ja tämän yhden ja ainoan miehen kanssa niin samaan aikaan hän pitää monia muita mahdollisuuksia auki kuitenkin? Miksi nainen ei osaa antautua yhdelle suhteelle ja siinä pysyä? Vaikka tosin niin väittää mutta teot näyttää ihan muuta?
Miksi hän valehtelee?
Miksi nainen ei ole luotettava?
Haluaako hän etsiä silti samaan aikaan jotain muuta? Että jos löytyiskin vielä joku parempi, ja sitten taas joku uusi parempi jne....?
Itse olin valmis laittamaan suhteeseen 100% ja enemmänkin ja siinä olisi ollut mahdollisuudet onnelliseen parisuhteeseen läpi elämän mutta hän halusi pitää monia suhteita samaan aikaan.....ikävää. - femme
Epätietoisuus siitä miksi suhde päättyy on kaikkein pahinta minun mielestä. Minä ainakin naisena kestän kritiikkiä ja palautetta vaikka se olisi rankkaakin. Kun tietää syyt niin suhteesta on helpompi päästä irti eikä tarvi jäädä ihmettelemään ja etsimään itsestään syytä aprikoiden mikä se voisi olla. Miehet luulee että nainen ei kestä sellaista, ehkä se kertoo sen että vastaavassa tilanteessa he eivät kestä ja sen perusteella kuvittelevat että nainenkaan ei kestäisi. Jotenkin olen alkanut ajattelemaan että naiset ovat ehkä järkevämpiä ja enemmän jalatmaassa-tyyppejä kuin miehet. Vaikka toisaalta sanotaan että naisella on heikompi itsetunto niin voi ollakin niin että nainen on vaan herkempi itsetunnoltaan, mutta täysin selvä-
järkinen tajuamaan asioita ja hyväksymään ne.
EPÄTIETOISUUS ON KAIKKEIN PAHINTA. Kaikenlaisten syiden etsimiseen ja pähkäilyyn menee turhaan aikaa ja voimavaroja.
Suhteen lopettamisessa kun toinen osapuoli päättää yllättäen (vaikka) että nyt se on loppu,
ilmoittaen siitä vaikka tylysti tekstarilla. Niin mielestäni se jättäjä harjoittaa todella valtaa ja alistaa sen toisen osapuolen jolle se asia voi tulla täytenä yllätyksenä. Todella epäreilua, ei edes mitään pelivaraa jätetä toiselle. Saati sitten se epätietoisuus mikä siitä jää.
Itse olen sitä kokenut ja täytyy sanoa, että miehet ovat kyllä todella epäkypsiä olentoja ihmisiksi.
- Nainen isolla nailla
Ei naiset ole petollisia.
On vain huonoja miehiä.
Jos mies ei saa pidettyä vaimoaan kurissa, voi mennä peilin ääreen etsimään syytä.
Sieltä se syy löytyy.
Suomalainen mies on surkea reppahousu, joka katsoo televisiosta urheilua ja kulkee typerissä vaatteissa ja ajaa autoakin lippalakki päässä.- petetty mies
Jaa ettäkö naisella on oikeus heti alkaa katselemaan muualle jos tulee hiukankin ryppyjä rakkauteen??
Missä on sitoutuminen??
Tämän päivän naiset on hiukan liian nirppanokkia täällää Suomessa. Ottaisivat mallia esim. Aasiasta jossa nainen ymmärtää oman asemansa ja toimii sen mukaan ja kaikki on onnellisia. - Nainen isolla nailla
petetty mies kirjoitti:
Jaa ettäkö naisella on oikeus heti alkaa katselemaan muualle jos tulee hiukankin ryppyjä rakkauteen??
Missä on sitoutuminen??
Tämän päivän naiset on hiukan liian nirppanokkia täällää Suomessa. Ottaisivat mallia esim. Aasiasta jossa nainen ymmärtää oman asemansa ja toimii sen mukaan ja kaikki on onnellisia.on pitää nainen tyytyväisenä.
Mitä tekee suomi-poika?
Panee vaimonsa töihin kun ei itse pysty elättämään koko perhettään!
Hiton vellihousut!
Makaatte vaan sohvalla ja kyttäätte urheilua. - tyytyväinen
petetty mies kirjoitti:
Missä on sitoutuminen??
Tämän päivän naiset on hiukan liian nirppanokkia täällää Suomessa. Ottaisivat mallia esim. Aasiasta jossa nainen ymmärtää oman asemansa ja toimii sen mukaan ja kaikki on onnellisia.Olen tavannut vain ihania suomalsiaia miehiä. Suhtaudun heihin kunnioituksella ja siksipä olen saanut myös hyvää kohtelua. En ikinä menisi sanomaan ettei miehiin voi luottaa vaikka nitäkin on, suurin osa kuitenkin kelpo heppuja!
- minä
Nainen isolla nailla kirjoitti:
on pitää nainen tyytyväisenä.
Mitä tekee suomi-poika?
Panee vaimonsa töihin kun ei itse pysty elättämään koko perhettään!
Hiton vellihousut!
Makaatte vaan sohvalla ja kyttäätte urheilua.Ai että oikeen miehen tehtävä? Eikös se pitäs olla molemmin puolista eikä vaan että mies tekee aina kaiken että kaikki toimii. Ei ole mikään ihme, että porukka eroilee kun suomalsilla naisilla on tommonen asenne.
- miksi.....
mies joka haluaisi tutustua ja muutakin ei saanut rohkeutta yrittää kun toinenkin olisi halunut
ja molemmat saavat olla tietämättä toisistaan lopunelämää
että aurinkoista kesää- on se niin väärin
että tämmöstä.
- mies
ryhdistäytyisi ja pelastaisi oman ja naisensa loppuelämän? Silloin aurinkokin näyttäytyisi kirkkaampana.
- saatana
on yksipuolista ja on miehelle tehny selväx, että muuta vittuun ja mies ei muuta ja nainen tyytyy kohtaloonsa kun ei ole muuta vaihto-ehtoja, eikä siinä läheskään kaikki. Ei se nainen silloin ketään petä, tosin nainen kantaa ulkopuolisten silmissä pettäjän leimaa, koska ulkopuoliset ihmiset ei tiedä totuutta, vaikka kertoiskin ei uskota, kuin miestä. Tuskin tuota tarkoitit, mutta rakastiko sinun naisesi sinua. Mielestäni jos toista rakastaa ei silloin tarvitse kolmatta, eikä neljättä. Sillonkun rakastaa tekee kaikkensa suhteen korjaamiseen ja myös näyttää sen ihan kahden keskenkin.
- Thaivaimon mies
Suomalaiset naiset on perseestä. Niillä ei ole moraalia. Siksi hainkin vaimon ulkomailta.
- Tunnen sinut
Thaivaimon mies kirjoitti:
Suomalaiset naiset on perseestä. Niillä ei ole moraalia. Siksi hainkin vaimon ulkomailta.
vaimon ulkomailta sen vuoksi, ettet sitä täältä saa, runkkari.
- minä
Tunnen sinut kirjoitti:
vaimon ulkomailta sen vuoksi, ettet sitä täältä saa, runkkari.
Tollasella asenteela olevia kukaan ei edes huoli, ennemmin ulkomailta.
- MOT
Jos et sitä ole vielä tiennyt, niin se on niillä jo perimässä. Ohje siis älä koskaan, ikinä milloinkaan luota akkoihin. Elämä helevetin paljon helpompaa kun lähtökohtasesti odottaa niiltä kusetusta. On valmiiks varautunut siihen, eikä tule yllätyksenä se mikä tulee ihan jokatapauksessa.
- minä
Olen sama mieltä. lisäksi suomalaiset naiset on täynnä itseään ja pistävät kaiken aina miesten syyksi. Lisäksi MIEHEN pitäs aina olla se, joka pistää suhteen toimimaan, ja jos jotain menee pieleen se on sen miehen vika kun se joko on tehnyt jotain tai jättänyt tekemättä jotain. ikinä se vika ei löydy sieltä naisista. Ton kuvan saa tätäkin ketjua lukemalla. Ei ei naiset ei koskaan petä, tai ne ei koskaan tee sitä miestä onnettomaksi omalla käytöksellään. Eipä juu, uskoo joka tahtoo.
- sinä
sovinismi sivuille, siellä kerrotaan mitä miehet on :)
- pettynyt_nainen
Miehistä voi sanoa aivan samaa!!!!
Miehet osaavat yhtähyvin tuon pettämisen alhaisen taidon,ellei vielä paremmin,kuin naiset. - Hyppää kaivoon
Kasva MIEHEKSI.
"Miksi ne eivät voi pysyä yhdessä miehen kanssa jos on rakkautta?" - voyager
on molemissa sukupuolissa pettureita, ei voi mitään että toiset ovat tunnevammaisia. Mutta hyvä mies älä nyt yleistä, eivät kaikki naiset eivätkä miehetkään ole pettureita. Kyllä minä ainakin pysy sen yhden miehen kanssa jota rakastan.
- Lähes kaiken nähnyt
Naiset ovat pohjimmiltaan pelkkiä opportunisteja. Luonto heidät sellaiseksi luo, että huolehtisivat lapsille hyvät oltavat, eli mies jolla on arvoa joka suhteessa. Eivät he osaa nähdä miestä ihmisenä, vaan enemmänkin hyödykkeenä, jolta saadaan tunnetta, että maallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315836- 393842
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833333- 122778
- 292242
- 122197
- 1621906
- 181535
- 1051372
- 251263