Enää takaisin, kun se on kerran mennyt. Kun mies pelaa monen kanssa samaan aikaan?
Ahdistava olo.
Voikohan luottamusta toiseen saada
11
847
Vastaukset
- Anonyymi
Et ansaitse tuollaista kakkaa.
- Anonyymi
Ala arvostamaan itseäsi,älä tuollaista iilimatoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ala arvostamaan itseäsi,älä tuollaista iilimatoa.
Mitä tekisit itse jos toinen txtailisi toisen kanssa autotallissa ensin nussittuaan sinua koko yön ja kertonut rakastaneensa sua aina ja haluaa naimisiin muka?
Miten tollasta voi ikinä antaa anteeksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tekisit itse jos toinen txtailisi toisen kanssa autotallissa ensin nussittuaan sinua koko yön ja kertonut rakastaneensa sua aina ja haluaa naimisiin muka?
Miten tollasta voi ikinä antaa anteeksi?Ei tietenkään. Jos toinen noin pöljästi sinua kohtelee niin älä jatka itse itsesi pöljästi kohtelua. Lähde! Arvosta itseäsi! Juokse!
- Anonyymi
Mies?
- Anonyymi
Kaikkien ihaileman lottovoiton olet valinnut!
Miksi edes epäilet omaa, täydellä järjelläsi tehtyä valintaa???
Os. Tajutahan sarkasmin, tajuathan. - Anonyymi
Olen vaan niin kovin pettynyt
- Anonyymi
Nomutta, mieshän karaisee itseään lopputulemansa edessä vaan.
- Anonyymi
Vietä aikaa itsesi kanssa ja nauti asioista yksin. Ystävät ovat mahtava tuki jos niitä on. Ennen pitkää huomaat, että on kivempi olla yksin kuin valehtelevan miehen kanssa jonka seurassa joudut aina olemaan ei niin rento.
- Anonyymi
Ei voi saada luottamusta takaisin.
- Anonyymi
Ei kyllä oikein voi, vaikka missä pariterapiassa ramppaisi. Itse olin naimisissa tällaisen kanssa, kyllä se ahdistavaa on mutta lopulta tajuaa, että parempi kun menee menojaan. Ahditus loppuu kuin seinään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799