RINTSIKAT ISOLLE POVELLE

C 90

Minkä ihmeen takia kauniita rintaliivejä ei tehdä tälläisille isorintaisille naisille. Itsellä koko on C 90 ja hakemalla saa hakea, että löytäisi liivit itselleen. "Mummo" malleja kyllä on, mutta kun etsii sellaisia nättejä malleja niin ei meinaa löytää mistään, tai sitten hinta on niin huima, että ostamatta jää sen takia. Näitä ns. T-paita liivejä, joissa on topatut kupit löytyy, mutta niistä en oikein pidä kun ovat minusta liian jäykkiä ja topattuja. Kun tätä omaakin varustusta on ihan riittävästi ei kaipaa lisä toppauksia. Onko joku tietty liivimalli, jossa olisi kauniita ja ei liian topattuja malleja tämänkin kokoiselle povelle.

41

13567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sii

      Käväisepä hyvinvarustetussa liiviliikkeessä. Pitäisi löytyä.

    • Löytyy

      Voi hyvänen aika. Ajattele jos jos kokosi ois vaikka G90, silloin vois jo olla enemmän ettimistä, ei enää mistään alennuskoreista löydy tai alennushinnatkin alkaa vaikka 35 eurosta. On niin suhteellista, mitkä on kalliit...
      Kyllä tuon kokoisia nättejä liivejä varmastikin löytyy, rohkeesti vaan liivikauppaan. Jos tuntuu hinnat huimille tai valikoima pienelle niin katso pari kuppikokoa isompien liivien valikoimaa.... :)

    • Tuuliax

      Eipä tuo C-kuppi vielä kovin iso ole.
      Ei pitäisi olla vaikeuksia rinnan koon vuoksi löytää sopivia.

    • 80dd

      Esim. Lindexillä on minusta hyviä, jopa itsekin löydän jotain. Topatut todella suurentaa vain lisää, eivät ole kivoja.. toisaalta ne peittäisivät nännit. Hankalaa tämä on :) toiset haluavat vängällä suuremmat ja me, joilla ne ovat, yritämme peittää..

      • C 90

        Joo, topatut suurentaa lisää jo ennestäänkin suurta rintapanssaria. Tosi on ettei niissä kyllä nännit näy, mutta kun joskus on ihan kiva että ne näkyy ja vielä parempi että tuntisikin jotain jos mies vähän innostuu hyväilemään. Toppauksien läpi ei kyllä tunnu mitään.


    • minullakin

      Käyppäs tässä osoitteessa www.diamina.fi ja figuran-liikkeet myyvät diaminan tuotteita. Ja kokoja kyllä löytyy ja todella hyvännäköisiä. Ei mitään emännän lypsyliivejä.

      • minullakin

        Oma kokoni on (80e-85d) ja pidän topatuista rintaliiveistä. Topatut rintaliivit tukevat enemmän kuin tavalliset "löysä"-malliset liivit. Ja se on faktaa se. Ja miksi peittää se mitä omaa?=) Olkaamme me isotissiset iloisia siitä, että meillä on jotain mistä saamme olla ylpeitä. Korostakaa topatuilla liiveillä naisellisuuttanne.=)


      • ano
        minullakin kirjoitti:

        Oma kokoni on (80e-85d) ja pidän topatuista rintaliiveistä. Topatut rintaliivit tukevat enemmän kuin tavalliset "löysä"-malliset liivit. Ja se on faktaa se. Ja miksi peittää se mitä omaa?=) Olkaamme me isotissiset iloisia siitä, että meillä on jotain mistä saamme olla ylpeitä. Korostakaa topatuilla liiveillä naisellisuuttanne.=)

        Mitäpä niitä kurveja turhaan piilottamaankaan. Varsin usein itseensä tyytymätön yrittää käyttää vaatteita jotka häivyttävät muotoja. Ainoa vain, että usein tuloksena ei suinkaan päädy näyttämään sirolta vaan pikemminkin muodottoman pönäkältä.

        Sit tietty erilaiset minimizer-liivit, fiksut kuviot/värit/leikkaukset omissa vaatteissa ovat eri juttu. Niissäpä ei yritetäkään enää piilottaa vaan tuoda esille hillityllä tavalla. Siinä on kuitenkin ero. "Tissit tyrkylle"-tyyppinen pukeutuminen on usein aika mautonta, ja varsinkin jos on isot rinnat, siihen on vaara sortua tahtomattaankin. Mutta tyylikkäästi korostettu täyteläinen povi - siihen ei kenelläkään voi olla mitään pahaa sanottavaa ;)


    • Hanne

      Minun kokoni on 80 D/E riippuen valmistajasta/liivin mallista. Ja monia hutiostoja tehneenä olen päätynyt siihen tulokseen että kevyesti topatut laadukkaat liivit ovat mukavemmat kuin "löysät" ja halvat liivit. Haluanhan että rintni ovat vielä viisikymppisenä lähempänä napaa kuin polvia :) Laatu maksaa ja isot (lue: raskaat) rinnat tarvitsevat tukea ja pitoa jota laadukkaista (hintavista) liiveistä löytyy. Olen onnellinen jos löydän hyvät ja kestävät liivit alle 40 e... Tätähän se naisten elämä on :)

      • siiri

        itselläni kuppikoko on 75 F ja liivien keskihinta on siinä 70 euroa. Ei niitä opiskelijabudjetilla kovin monia vuodessa ostella.Olisin enemmän kuin tyytyväinen jos kuppikokoni olisi c.


      • C 90
        siiri kirjoitti:

        itselläni kuppikoko on 75 F ja liivien keskihinta on siinä 70 euroa. Ei niitä opiskelijabudjetilla kovin monia vuodessa ostella.Olisin enemmän kuin tyytyväinen jos kuppikokoni olisi c.

        Ei minuakaan se kuppikoko niin häiritse, mutta monessa mallissa koot loppuu siihen 85, kuppikokoja kyllä on isompia. Tämä aiheuttaa joskus päänvaivaa.


      • minullakin
        C 90 kirjoitti:

        Ei minuakaan se kuppikoko niin häiritse, mutta monessa mallissa koot loppuu siihen 85, kuppikokoja kyllä on isompia. Tämä aiheuttaa joskus päänvaivaa.

        kokeile esimerkiksi 85 d:tä tai e:tä(eli dd). tunnustele materiaalia, että jos on joustavaa ja kokoja löytyy, niin ihmeessä 85 d tai dd. se on aika yllättävää kuinka 85 d ja 90 c tuntuvat yhtäkkiä samalta koolta. ei se aina tarvitse olla se 90c. voi koikeilla sitä pienempää tai vastaavasti isompaa esim. 95 b:tä. neuvo omalta liivimyyjältäni.


      • 80E
        C 90 kirjoitti:

        Ei minuakaan se kuppikoko niin häiritse, mutta monessa mallissa koot loppuu siihen 85, kuppikokoja kyllä on isompia. Tämä aiheuttaa joskus päänvaivaa.

        no 90c ei kyllä ole iso kuppikoko, c on normaalikokoinen..pikemminkin siinä rinnan alla on lisä rasvakerrosta aika paljon liikaa??


      • sari
        C 90 kirjoitti:

        Ei minuakaan se kuppikoko niin häiritse, mutta monessa mallissa koot loppuu siihen 85, kuppikokoja kyllä on isompia. Tämä aiheuttaa joskus päänvaivaa.

        etpä ole ainakaan elloksen tai anttilan kuvastoja tainnut edes vilkaista, niistä kummastakin löytyy kokoon 115 asti monia ja jopa sellaisia että miehen aikana kehtaa puseron riisua.
        Hankippa pikapikaa luettelot ja tutki asiaa


    • tany

      Että c-kuppi iso!?
      No ei ole, nornaali koko. ja kaupat pullollaan just b- ja c-kokoja.
      Eikä ole mitään mummo malleja tossa koossa.
      Ympärysmittaa sulla on kyllä reippaasti.

    • 80 G

      Olen menossa kesälomalla Hesaan ja haluaisin ostaa laadukkaat ja hyvännäköiset liivit ja yhteensopivat housut itselleni, mutta mistä? Ongelmana on pieni ympärys, iso kuppikoko ja iso takapuoli. Löytyisikö keskustasta jotain sopivaa liikettä, tietääkö kukaan? Ja kun hintakin vielä olisi kohtuullinen... mutta maksoi, mitä maksoi, kunhan vaan saisi hyvät.

      • Janna

        Yksi loistava liike on Viipurin erikoiskorsetti Arkadiankadulla. Tekevät myös muutoksia ja korjausompeluja.


      • Dawn

        Minä olen menossa kesällä liiviostoksille Helsinkiin. Kohteenani on Funky Lady niminen liike, josta olen kuullut paljon hyvää. On erikoistunut isoihin kokoihin.

        http://funkylady.fi/main.html


      • ....
        Dawn kirjoitti:

        Minä olen menossa kesällä liiviostoksille Helsinkiin. Kohteenani on Funky Lady niminen liike, josta olen kuullut paljon hyvää. On erikoistunut isoihin kokoihin.

        http://funkylady.fi/main.html

        Kävin Helsingissä ja menin toivoa täynnä Funky Ladyn myymälään tavoitteenani löytää itselleni uudet ritnaliivit. Olin kuulluut, että liike myy isoja kokoja - nettisivuilla mainostivat, että H:hon asti. Pettymys oli minulle todella suuri. Kokoni on G75 ja minulle oli tarjota vain KOLMEA liivimallia. Niistäkään ei yksikään ollut sopiva. Kahdet vastasivat F:ää ja yhdet olisivat menetelleet juuri ja juuri, mutta hintaa oli 130€. Vastaavan laatuisia saa 60 €:lla. Pala kurkussa lähdin pois. Kaiken lisäksi myyjä oli erittäin ynseä. Liekkö tottunut hienompiin asiakkaisiin, vai mikä lie häntä vaivannut.


      • "Vain 85D"
        Dawn kirjoitti:

        Minä olen menossa kesällä liiviostoksille Helsinkiin. Kohteenani on Funky Lady niminen liike, josta olen kuullut paljon hyvää. On erikoistunut isoihin kokoihin.

        http://funkylady.fi/main.html

        joo, funky lady on ihan turha kauppa. ite olen ravannu läpi kaikki mahdolliset liikkeet veronicas secretistä, patrisiaciin ja funkyyn.. itselläni on "vain" kuppikoko 85D.. Ja ainoa mitä liike tarjosi, olivat nämä ns. mummomallit, ja vielä kirkurihintaan. samaa tasoa löytyy lindexin xxl-mallistosta 20e:llä. ongelmani on, että toinen rintani on 85D ja toinen 85DD (nykyisin kai DD on kadonnut, tilalle tullut E??) enkä suuresta kuppikoostani huolimatta ole ns. xxl-kokoinen.. pikemminkin rinnoissa ja takamuksessa löytyy, mutta painoa ei ole painoindexin ylärajojen ylitse.

        olen ostanu viimeksi sopivan kokoiset liivit lindexistä lähes 2 vuotta sitten, ne ovat mukavat, hieman, eivät liikaa, topatut.. taipuvat oman rinnan mukaan ja tukevat. :) olen tämän jälkeen joutunut ostamaan liian pieniä liivejä, koska seuraava koko hyppää xxl-naisten koossa huimaan 90d:hen :O mikä on itselleni aivan liian suuri rinnanympärys. olen kysynyt lindexin myyjiltä, olisiko mitenkään mahdollista saada joistakin malleista muutama kappale yksi isompaa kokoa, mutta vastaus on ettei ole markkinoita... siis mitä v****a!!!???

        on ilmeisesti täysin turha toive saada sopivat rintsikat, joissa ei ole prässättyjä kuppeja eikä ns. mummoliivejä.. kai tässä täytyy sitten alkaa käyskennellä kokonaan ilman liivejä...???


      • kummajainen :)
        "Vain 85D" kirjoitti:

        joo, funky lady on ihan turha kauppa. ite olen ravannu läpi kaikki mahdolliset liikkeet veronicas secretistä, patrisiaciin ja funkyyn.. itselläni on "vain" kuppikoko 85D.. Ja ainoa mitä liike tarjosi, olivat nämä ns. mummomallit, ja vielä kirkurihintaan. samaa tasoa löytyy lindexin xxl-mallistosta 20e:llä. ongelmani on, että toinen rintani on 85D ja toinen 85DD (nykyisin kai DD on kadonnut, tilalle tullut E??) enkä suuresta kuppikoostani huolimatta ole ns. xxl-kokoinen.. pikemminkin rinnoissa ja takamuksessa löytyy, mutta painoa ei ole painoindexin ylärajojen ylitse.

        olen ostanu viimeksi sopivan kokoiset liivit lindexistä lähes 2 vuotta sitten, ne ovat mukavat, hieman, eivät liikaa, topatut.. taipuvat oman rinnan mukaan ja tukevat. :) olen tämän jälkeen joutunut ostamaan liian pieniä liivejä, koska seuraava koko hyppää xxl-naisten koossa huimaan 90d:hen :O mikä on itselleni aivan liian suuri rinnanympärys. olen kysynyt lindexin myyjiltä, olisiko mitenkään mahdollista saada joistakin malleista muutama kappale yksi isompaa kokoa, mutta vastaus on ettei ole markkinoita... siis mitä v****a!!!???

        on ilmeisesti täysin turha toive saada sopivat rintsikat, joissa ei ole prässättyjä kuppeja eikä ns. mummoliivejä.. kai tässä täytyy sitten alkaa käyskennellä kokonaan ilman liivejä...???

        Itekin oon tullu siihen tulokseen, et jos on isot rinnat ja pieni rinnanympärys, nii melken saa juoksennella ilman liivejä... On meinaan semmosta et hoh hoijaa... varsinkin kun asun melko pienellä paikkakunnalla eikä kunnon liiviliikkeitä ole kuin Tampereella, josta olen kaikki liivini ostanutkin. Mutta miksei tosiaan ole mitään KUNNOLLISIA liivejä?!
        Aina pitää olla a) valkoiset b) ainakin 2cm:n olkaimmilla varustetut. Olkainasia harmittaa mua suuresti. Kesä on tulossa ja taas täytyy hihhuloida valkoiset olkaimet topin nyörien alta pilkottaen...
        -Jos joku tietää rintsikkaliikkeen jossa myydään koolle 75-80E vaikka läpinäkyvillä tai jonkun muun kuin valkoisen värisillä olkaimilla varustettuja liivejä, kertokoot!
        Kiitän jo etukäteen. ^^ -


      • aenna
        kummajainen :) kirjoitti:

        Itekin oon tullu siihen tulokseen, et jos on isot rinnat ja pieni rinnanympärys, nii melken saa juoksennella ilman liivejä... On meinaan semmosta et hoh hoijaa... varsinkin kun asun melko pienellä paikkakunnalla eikä kunnon liiviliikkeitä ole kuin Tampereella, josta olen kaikki liivini ostanutkin. Mutta miksei tosiaan ole mitään KUNNOLLISIA liivejä?!
        Aina pitää olla a) valkoiset b) ainakin 2cm:n olkaimmilla varustetut. Olkainasia harmittaa mua suuresti. Kesä on tulossa ja taas täytyy hihhuloida valkoiset olkaimet topin nyörien alta pilkottaen...
        -Jos joku tietää rintsikkaliikkeen jossa myydään koolle 75-80E vaikka läpinäkyvillä tai jonkun muun kuin valkoisen värisillä olkaimilla varustettuja liivejä, kertokoot!
        Kiitän jo etukäteen. ^^ -

        Aivan loistava liike on viipurin erikoiskorsetti liike Helsingissä, kokoja ja malleja löytyy (itselläni 75H), tosin vain muutamia malleja ja vain kauden väreissä, mutta sitä se on kun erikoisemman koon omaa... Suomen markkinoilla ei vain ole enempää valinnanvaraa. Toisen hyvän liikkeen tiedän Mikkelistä, mutta pääsääntöisesti suuremmista liiviliikkeistä kannattaa kysellä ja jos ei juuri sillä hetkellä ole, niin aina voi kysyä olisiko heillä mahdollisuutta tilata. Kunnon liivit eivät kyllä koskaan ole halvat, mutta toisaalta kestävät sitten hyvinä pidempään, etenkin jos niiden antaa aina käyttökertojen ja pesujen välillä "levätä". (itselläni liivit maksavat yleensä 70-90e,mallina brimadonna ja kestävät sitten monta vuotta)

        Tuossa Viipurin erikoiskorsetti liikkeessä on vielä se hienous että mikäli et löydä juuri oikeaa ympärysmittaa he korjaavat liivit ilmaiseksi oston yhteydessä oikeaan mittaansa, tekevät myös pienennyksiä jos liivit ovat venyneet liian suuriksi ympärysmitaltaan yms...

        Ja pienenä faktana:
        kyllä 90C:kin melko iso koko on, koskaan kun ei voi tuijottaa pelkkää kuppikokoluokitusta vaan myös ympärysmitalla on merkitystä. Osaava liiviliikkeen myyjä osaa kertoa että itse rinta joka on kokoa 90C on kooltaan suurinpiirtein vastaava kuin 85D... tai 95B. Toki hiukan yleistäen, sillä eri liivimalleissa on aina mallikohtaisia eroja, mutta periaatteessa kannattaa aina kokeilla pykälää isommalla ympärysmitalla olevaa pienempää kuppikokoa jos ei juuri omaa kokoa löydy ja sitten piennennyttää ympärysmitta sopivaksi.


      • kummajainen :)
        aenna kirjoitti:

        Aivan loistava liike on viipurin erikoiskorsetti liike Helsingissä, kokoja ja malleja löytyy (itselläni 75H), tosin vain muutamia malleja ja vain kauden väreissä, mutta sitä se on kun erikoisemman koon omaa... Suomen markkinoilla ei vain ole enempää valinnanvaraa. Toisen hyvän liikkeen tiedän Mikkelistä, mutta pääsääntöisesti suuremmista liiviliikkeistä kannattaa kysellä ja jos ei juuri sillä hetkellä ole, niin aina voi kysyä olisiko heillä mahdollisuutta tilata. Kunnon liivit eivät kyllä koskaan ole halvat, mutta toisaalta kestävät sitten hyvinä pidempään, etenkin jos niiden antaa aina käyttökertojen ja pesujen välillä "levätä". (itselläni liivit maksavat yleensä 70-90e,mallina brimadonna ja kestävät sitten monta vuotta)

        Tuossa Viipurin erikoiskorsetti liikkeessä on vielä se hienous että mikäli et löydä juuri oikeaa ympärysmittaa he korjaavat liivit ilmaiseksi oston yhteydessä oikeaan mittaansa, tekevät myös pienennyksiä jos liivit ovat venyneet liian suuriksi ympärysmitaltaan yms...

        Ja pienenä faktana:
        kyllä 90C:kin melko iso koko on, koskaan kun ei voi tuijottaa pelkkää kuppikokoluokitusta vaan myös ympärysmitalla on merkitystä. Osaava liiviliikkeen myyjä osaa kertoa että itse rinta joka on kokoa 90C on kooltaan suurinpiirtein vastaava kuin 85D... tai 95B. Toki hiukan yleistäen, sillä eri liivimalleissa on aina mallikohtaisia eroja, mutta periaatteessa kannattaa aina kokeilla pykälää isommalla ympärysmitalla olevaa pienempää kuppikokoa jos ei juuri omaa kokoa löydy ja sitten piennennyttää ympärysmitta sopivaksi.

        Mutta minä kun asun Tampereen lähellä, kysyisin, että olisiko Tampereella yhtään noin hyvää liiviliikettä? ;)


      • Nuunuunuu
        aenna kirjoitti:

        Aivan loistava liike on viipurin erikoiskorsetti liike Helsingissä, kokoja ja malleja löytyy (itselläni 75H), tosin vain muutamia malleja ja vain kauden väreissä, mutta sitä se on kun erikoisemman koon omaa... Suomen markkinoilla ei vain ole enempää valinnanvaraa. Toisen hyvän liikkeen tiedän Mikkelistä, mutta pääsääntöisesti suuremmista liiviliikkeistä kannattaa kysellä ja jos ei juuri sillä hetkellä ole, niin aina voi kysyä olisiko heillä mahdollisuutta tilata. Kunnon liivit eivät kyllä koskaan ole halvat, mutta toisaalta kestävät sitten hyvinä pidempään, etenkin jos niiden antaa aina käyttökertojen ja pesujen välillä "levätä". (itselläni liivit maksavat yleensä 70-90e,mallina brimadonna ja kestävät sitten monta vuotta)

        Tuossa Viipurin erikoiskorsetti liikkeessä on vielä se hienous että mikäli et löydä juuri oikeaa ympärysmittaa he korjaavat liivit ilmaiseksi oston yhteydessä oikeaan mittaansa, tekevät myös pienennyksiä jos liivit ovat venyneet liian suuriksi ympärysmitaltaan yms...

        Ja pienenä faktana:
        kyllä 90C:kin melko iso koko on, koskaan kun ei voi tuijottaa pelkkää kuppikokoluokitusta vaan myös ympärysmitalla on merkitystä. Osaava liiviliikkeen myyjä osaa kertoa että itse rinta joka on kokoa 90C on kooltaan suurinpiirtein vastaava kuin 85D... tai 95B. Toki hiukan yleistäen, sillä eri liivimalleissa on aina mallikohtaisia eroja, mutta periaatteessa kannattaa aina kokeilla pykälää isommalla ympärysmitalla olevaa pienempää kuppikokoa jos ei juuri omaa kokoa löydy ja sitten piennennyttää ympärysmitta sopivaksi.

        Faktaa tosiaan että minun 60d/e on oikeasti pieni. 60 ei valmisteta mutta 65 voidaan pienentää, mikäli jostain löytäisin sellaisia istuvia.

        Onko kellään viipurin erikoiskorsetin tarkkaa osoitetta?

        Onko Helsingissä muita alusvaatteiden erikoisliikkeitä? Tai on, mutta mitä ja missä. Olen yrittänyt etsiä (myös netistä) mutta niiden löytäminen on yllättävän vaikeaa kun aikakin on kortilla koska olen muualta kotoisin.. Auttakee!


      • 85g
        Nuunuunuu kirjoitti:

        Faktaa tosiaan että minun 60d/e on oikeasti pieni. 60 ei valmisteta mutta 65 voidaan pienentää, mikäli jostain löytäisin sellaisia istuvia.

        Onko kellään viipurin erikoiskorsetin tarkkaa osoitetta?

        Onko Helsingissä muita alusvaatteiden erikoisliikkeitä? Tai on, mutta mitä ja missä. Olen yrittänyt etsiä (myös netistä) mutta niiden löytäminen on yllättävän vaikeaa kun aikakin on kortilla koska olen muualta kotoisin.. Auttakee!

        mulla se pulma vasta onki. oon 19v ja thriumpin kuppikoko mitan mukaan rintani on 85 G. ei oikeen löydy oikean kokoisia liivejä. olen rintojen pienennystäkin kysynyt lääkäriltä mutta en saa sitä vielä kun en ole tehnyt lasta ja imettänyt. sen jälkeen kun olen imettänyt ensinmäisen kerran niin sen jälkeen voisi tehdä rintojen pienennyksen, mutta maksaa varmaan ihan kivasti. :(


      • fddfgfgd
        .... kirjoitti:

        Kävin Helsingissä ja menin toivoa täynnä Funky Ladyn myymälään tavoitteenani löytää itselleni uudet ritnaliivit. Olin kuulluut, että liike myy isoja kokoja - nettisivuilla mainostivat, että H:hon asti. Pettymys oli minulle todella suuri. Kokoni on G75 ja minulle oli tarjota vain KOLMEA liivimallia. Niistäkään ei yksikään ollut sopiva. Kahdet vastasivat F:ää ja yhdet olisivat menetelleet juuri ja juuri, mutta hintaa oli 130€. Vastaavan laatuisia saa 60 €:lla. Pala kurkussa lähdin pois. Kaiken lisäksi myyjä oli erittäin ynseä. Liekkö tottunut hienompiin asiakkaisiin, vai mikä lie häntä vaivannut.

        Lumingerie verkkokauppa. hyviä liivejä ja palon kokoja.


      • 75F->
        85g kirjoitti:

        mulla se pulma vasta onki. oon 19v ja thriumpin kuppikoko mitan mukaan rintani on 85 G. ei oikeen löydy oikean kokoisia liivejä. olen rintojen pienennystäkin kysynyt lääkäriltä mutta en saa sitä vielä kun en ole tehnyt lasta ja imettänyt. sen jälkeen kun olen imettänyt ensinmäisen kerran niin sen jälkeen voisi tehdä rintojen pienennyksen, mutta maksaa varmaan ihan kivasti. :(

        Mulla on myös isona ongelmana liivien löytäminen. Ennen lapsia, mun liivin koko oli 75D mutta 80C:tä käytin pitkään koska tuota D-kuppiakin tuntui olevan vaikea löytää. Varsinkin, kun mun mielestä H&M:n liivivalikko on muuten niin ihana.

        Nyt, kahden lapsen imetyksen jälkeen.. Ensimmäisen vauvan jälkeen kuppikoko kasvoi pykälällä, koko80D oli kohtalainen. Huomasin kyllä, että ympärys oli liian väljä ja kuppi puristi mutta ei ollut vaihtoehtoja. Nyt toisen lapsen saatuani rintani ovat jälleen venyneet isompaan kokoon. Ostin itselleni Marlon-merkkiset liivi kokoa 75E. Ympärys on väljä ja kuppi aivan liian pieni.

        Normaaleja liivejä varmaan löytyisi, jos pääsisin alan liikkeeseen tai voisin tilata netistä ulkomailta mutta kun en sen takia halua hankkia luottokorttia. Nyt on tuskaisan työn alla löytää sopivat liivit niskalenkkitopin alle!!!! Ei edes Triumphin nettikaupasta saanut kuin kahta olkaimetonta mallia ja vain toisessa (siinä "huonommassa mallissa") koot olisivat piisanneen E:hen asti mutta senhän taidan jo valmiiksi tietää pieneksi.

        Laitoin maikkarin Helmi-sivustollekin jo juttupyyntöä liivien löytämisestä Suomessa ja netissä. Nimenomaan normaalilla ympärysmitalla ja suurella kupilla.


      • 75->
        75F-> kirjoitti:

        Mulla on myös isona ongelmana liivien löytäminen. Ennen lapsia, mun liivin koko oli 75D mutta 80C:tä käytin pitkään koska tuota D-kuppiakin tuntui olevan vaikea löytää. Varsinkin, kun mun mielestä H&M:n liivivalikko on muuten niin ihana.

        Nyt, kahden lapsen imetyksen jälkeen.. Ensimmäisen vauvan jälkeen kuppikoko kasvoi pykälällä, koko80D oli kohtalainen. Huomasin kyllä, että ympärys oli liian väljä ja kuppi puristi mutta ei ollut vaihtoehtoja. Nyt toisen lapsen saatuani rintani ovat jälleen venyneet isompaan kokoon. Ostin itselleni Marlon-merkkiset liivi kokoa 75E. Ympärys on väljä ja kuppi aivan liian pieni.

        Normaaleja liivejä varmaan löytyisi, jos pääsisin alan liikkeeseen tai voisin tilata netistä ulkomailta mutta kun en sen takia halua hankkia luottokorttia. Nyt on tuskaisan työn alla löytää sopivat liivit niskalenkkitopin alle!!!! Ei edes Triumphin nettikaupasta saanut kuin kahta olkaimetonta mallia ja vain toisessa (siinä "huonommassa mallissa") koot olisivat piisanneen E:hen asti mutta senhän taidan jo valmiiksi tietää pieneksi.

        Laitoin maikkarin Helmi-sivustollekin jo juttupyyntöä liivien löytämisestä Suomessa ja netissä. Nimenomaan normaalilla ympärysmitalla ja suurella kupilla.

        Kurkatkaapa nuo!

        Perusliivit
        http://wonderbra.timarco.fi/Producte7159f9f-18b6-44f2-b117-63a80a1101d7.aspx

        Olkaimettomat
        http://wonderbra.timarco.fi/Product29098dc1-9867-4cfd-8f57-c62be51ea913.aspx


      • Tyytyväinen 70G
        75F-> kirjoitti:

        Mulla on myös isona ongelmana liivien löytäminen. Ennen lapsia, mun liivin koko oli 75D mutta 80C:tä käytin pitkään koska tuota D-kuppiakin tuntui olevan vaikea löytää. Varsinkin, kun mun mielestä H&M:n liivivalikko on muuten niin ihana.

        Nyt, kahden lapsen imetyksen jälkeen.. Ensimmäisen vauvan jälkeen kuppikoko kasvoi pykälällä, koko80D oli kohtalainen. Huomasin kyllä, että ympärys oli liian väljä ja kuppi puristi mutta ei ollut vaihtoehtoja. Nyt toisen lapsen saatuani rintani ovat jälleen venyneet isompaan kokoon. Ostin itselleni Marlon-merkkiset liivi kokoa 75E. Ympärys on väljä ja kuppi aivan liian pieni.

        Normaaleja liivejä varmaan löytyisi, jos pääsisin alan liikkeeseen tai voisin tilata netistä ulkomailta mutta kun en sen takia halua hankkia luottokorttia. Nyt on tuskaisan työn alla löytää sopivat liivit niskalenkkitopin alle!!!! Ei edes Triumphin nettikaupasta saanut kuin kahta olkaimetonta mallia ja vain toisessa (siinä "huonommassa mallissa") koot olisivat piisanneen E:hen asti mutta senhän taidan jo valmiiksi tietää pieneksi.

        Laitoin maikkarin Helmi-sivustollekin jo juttupyyntöä liivien löytämisestä Suomessa ja netissä. Nimenomaan normaalilla ympärysmitalla ja suurella kupilla.

        Netistä tilaamiseen et tarvitse luottokorttia.

        Esim. Bravissimo, Figleaves ja Brastop myyvät laajaa valikoimaa rintaliivejä D kupeissa ja pienissä/normaaleissa ympäryksissä, ja maksuvälineeksi käy Visa Electron. Tilaaminen on vaivatonta ja tulee paljon edullisemmaksi kuin ostokset alusvaateliikkeestä Suomessa. Varsinkin Brastopista tekee välillä varsinaisia löytöjä. Melko nopeastikin lähettävät paketit, parhaimmillaan kolmessa arkipäivässä.

        Voit myös tilata ja maksaa ennakkomaksulla suomalaisesta Lumingerie-verkkokaupasta. Tällöin saat siis laskun sähköpostiisi ja kun maksu näkyy firman tilillä lähettävät tuotteen. Nopeaa ja vaivatonta.

        www.bravissimo.com
        www.figleaves.com
        www.brastop.com
        www.lumingerie.fi


      • Rintsikoita
        Tyytyväinen 70G kirjoitti:

        Netistä tilaamiseen et tarvitse luottokorttia.

        Esim. Bravissimo, Figleaves ja Brastop myyvät laajaa valikoimaa rintaliivejä D kupeissa ja pienissä/normaaleissa ympäryksissä, ja maksuvälineeksi käy Visa Electron. Tilaaminen on vaivatonta ja tulee paljon edullisemmaksi kuin ostokset alusvaateliikkeestä Suomessa. Varsinkin Brastopista tekee välillä varsinaisia löytöjä. Melko nopeastikin lähettävät paketit, parhaimmillaan kolmessa arkipäivässä.

        Voit myös tilata ja maksaa ennakkomaksulla suomalaisesta Lumingerie-verkkokaupasta. Tällöin saat siis laskun sähköpostiisi ja kun maksu näkyy firman tilillä lähettävät tuotteen. Nopeaa ja vaivatonta.

        www.bravissimo.com
        www.figleaves.com
        www.brastop.com
        www.lumingerie.fi

        www.trinea.fi

        Toi on kans ihan suomalainen ja kokovalikoimaakin näytti löytyvän suht kivasti. Oon nyt kerran tilannut tuolta ja olin tyytyväinen tuotteisiin :) Niin ja maksutapojakin siel tais olla useempia, ainakin verkkopankit ja postiennakko...


    • iso iita

      liivejä joka makuun, eikä hintakaan ole kohtuuton.

      www.feminelli.fi

    • isotissi

      sopivia liivejä. 24-vuotiaana rintani olivat jo 70 i . Nyt olen 34 ja rintojen alta 85 päältä 132. Sopivat liivit pitää teettää. Hinta on aika korkea mutta mieheni maksaa kiltisti. Hän ehdottanut piennennystäkin, mutta luulen että oikeasti hän on eri mieltä. Pidän toki itsekin rinnoistani, vaikka joskus on vähän hankalaa. Kaikkeen tottuu. Oikeasti pelkään mennä leikattavaksi.

      • isotissi

        pituuteni on 159. Ei löydy muuten sopivia vaatteitakaan. Olenkin meidän kylän kummajainen.


      • tytyg
        isotissi kirjoitti:

        pituuteni on 159. Ei löydy muuten sopivia vaatteitakaan. Olenkin meidän kylän kummajainen.

        change:n liikkeistä löytyy, ja ei tartte pelata postin kanssa, liivejä kun on vaikea ostaa ilman sovitusta, ainakaan tässä kokoluokassa. niin ja nykyinen keskikoko on toi 80C ja kuulemma ei kohta sekään riitä, luultavasti vain ympärys kasvaa, ainakin kun katselee ympärilleen..


    • cliia

      mullakin on koko 90c ja justiinsa tänään kävin kattelemassa seppälästä, mutta en löytäny yhtiäkään.... katsoin varmaan kaikki rintsikat koko liikkeestä ja myyjäkin tuli olevinaan jotain järjestelemään siihen... luuli varmaan että olin pöllimässä! mistä niitä löytäis suht halvalla, eikä luultais varkaaks?

    • MillaÅ

      Seppälästä ei kyllä löydy hyviä kokoja. Mielestäni www.bravissimo.com tai www.annella-lingerie.com on parhaat liikkeet. Netistä voi ostaa ja kokeilla kotona. Vaihtaminen sujuu hyvin, uutta postimaksua ei näissä liikkeissä veloiteta ja minulle ainakin posti on tuonut paketin nopeasti, joten ei haittaa, jos joutuu vaihtamaan. Molemmissa liikkeissä on kauniit valikoimat, kohtuu hinnat, ja kuppikokoa taitaa olla K:hon asti, joten valinnanvaraa on. Ei Lindexit ja Seppälät pärjää. Jälkimmäisestä liikkeestä saa palvelua suomeksikin.

    • -mathilde-

      Olen nyt vuosien ajan joutunut perehtymään rintaliivibisnekseen - koska olen sarjaa kapea ympärysmitta, isohko kuppi (70-75E-F) ja lisäksi olen lyhytselkäinen ja kapeaharteinen.

      Sopivien liivien löytäminen on vaikeaa ja kaikki on koettu: putoilevat olkaimet, kipua rinnan sivukudoksessa, kaarituen hankaus kylkiluuhun (arpi vielä jäljellä siitä liivistä), niskakivut, uurteet olkapäissä, jne...

      Olen huomannut, että ongelma on siinä, että rintaliiviteollisuus on mennyt mukaan ns. pornobisnekseen. Isokuppiset liivit suunnitellaan enimmäkseen silikonirinnoille, ei luomurinnoille. Rintaliivin tarkoitus ei ole tukea rintaa, varsinkaan luonnollista, vaan tyrkyttää rinnat esille ja tarjota mahdollisuus käyttää todella avaraa kaula-aukkoa.

      Siksi trendikkäimmät liivit ovat usein topattuja, niissä olkaimet ovat ohuet ja ihan kainalossa, eikä takakappalekaan ole tarpeeksi tukeva luomurinnalle. Luomulle taas on enimmäkseen tarjolla vaan perustylsää mummoliiviä ja usein niitä pitsihörhelöitä.

      Jos haluaa kunnon liivit, jotka vielä istuvat, ovat oikeaa mallia, sileät, värikkäät ja nätit, joutuu melkein hankkimaan ne ulkomailta, ja sielläkin menee paljon rahaa, ja koot loppuvat nopeasti. Eli tarjonta ei todellakaan vastaa kysyntää.

      Itse kiersin aikani kaikissa pääkaupunkiseudun erikoisliikkeissä, mutta niissäkin valikoima oli niin nihkeä, että rupesin ostamaan ulkomailta. Laskenkin tämän nykyään harrastukseksi, paljon muuhun ei riitä rahaa :-)

    • hellura

      Mulla koko on 85F ja todellakin aina liivikauppaan astuessani myyjät tyrkyttää niitä seksintappaja liivejä sitku sanot et kun en oo ton ikänen viellä niin tulee mulkosilmää ja kunnolla. Tosin keravalta sai tilattua freya merkkisiä liivejä jotka on oikeesti kivoja, mutta tättärää sitä liikettähän ei enää ole.
      Ja työssäni joudun nostelemaan, liikkumaan nopeasti eri suuntiin kurottelemaan yms. ja pesemään liivit vähintää 2päivän välein ja tota rumpaa ei ole vielä yhdetkään liivit kestäneet 2kuukautta pidempään...
      Sais kyllä jo löytyä joku liike mistä sais liivejä isolle povelle alle 30€ Kyllähän niitä yli viidenkympin liivejä löytyy ja paljon, monasti myös olen tilannut esim.ruotsista ja saksasta, mutta kun ei oikeen lompakko kestä.

    • itse 80 F

      Paras rintsikka liike isorintaiselle on Change - löytyy verkkokauppa ja liikkeitä. Laatu hyvä ja kestävä kunhan pesee käsin. Ja eivät ole "mummoja"

    • Dhap

      Oivoi. Olen alkanut jo lämmöllä muistelemaan aikoja, jolloin sain vielä edes niitä seksintappajaliivejä. Mulla on raskauden myötä vaihtunut koko 65F kokoon 65I. Ulkomaisistakaan nettikaupoista ei tahdo olla enää apua, kun tuo 65 on niin hankala ympärys muutenkin. Siis kokoja kyllä löytyy (laitan listan hyvistä kaupoista), mutta ei niitä perusliivejä. Paidoissa kun on ollut vähän pakko siirtyä trikoolinjalle niin kaikki pitsiliivit kuultaa läpi.

      Jos joku tietää mistä voisi saada koon 65I ihan niitä perus hyvin kevyesti topattuja kaarituellisia liivejä niin olisin kiitollinen...

      http://www.brastop.com/
      http://www.bravissimo.com/
      http://www.figleaves.com/uk/home.asp
      http://www.ewa-michalak.pl/

    • Marilyn G.

      Et ole erityisen rintava, joten rintsikat löydät mistä kaupasta vain. Itse ostan omani Lorellasta. Minulla on koko 90 G. Nuorena ja laihana minulla oli rintaliivien koko 75 E. Kuppikoko G on toiseksi suurin. Suurin kuppikoko valmisliiveissä on H.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe