Eli siis mä oon ihastunu yhtee meidän luokan tyttöön ja kysyin häntä ulos. Hän suostu siihen. sitten mä kysyin että milloin kävis nii hän vain vastasi emt. Mä siihen että ok, kerro sitten kun käy. Nyt siitä on yli kuukausi ja mä oon alkanu miettiä että haluuko se oikeesti tulla. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?
kysyin ihastusta ulos ja hän suostui mutta aina kun kysyn että milloin kävis hän vaan sanoo emt.
15
499
Vastaukset
Sinun olisi kannattanut itse ehdottaa milloin näette ja missä. Vaikea sanoa, onnistuuko enää tuon kanssa, kun noinkin pitkään mennyt jahkailussa...
- Anonyymi
susi et ole paras neuvoo kun ite et osannut nettaa pyytää kahville. Osaat neuvoa muita mutta ite et osaa toimia sun neuvojen mukaan.
Anonyymi kirjoitti:
susi et ole paras neuvoo kun ite et osannut nettaa pyytää kahville. Osaat neuvoa muita mutta ite et osaa toimia sun neuvojen mukaan.
Olen hyvä neuvomaan, kun olen tehnyt virheitä ja oppinut niistä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olen hyvä neuvomaan, kun olen tehnyt virheitä ja oppinut niistä.
Niin eihän sulla ole ollut edes tilaisuuksia pyytää teinejä kahville vai onko?
Anonyymi kirjoitti:
Niin eihän sulla ole ollut edes tilaisuuksia pyytää teinejä kahville vai onko?
No tavallaan on, ihan kuten ennenkin. Mutta eihän ne minun kanssa lähtisi kuitenkaan...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No tavallaan on, ihan kuten ennenkin. Mutta eihän ne minun kanssa lähtisi kuitenkaan...
No missä olet teinejä nähnyt ja miksi tollanen asenne sun ihannenaisiin?
Anonyymi kirjoitti:
No missä olet teinejä nähnyt ja miksi tollanen asenne sun ihannenaisiin?
Esim. Töissä niitä näen. Ja vaikka salilla. Mutta tietäähän sen ettei ne ole kiinnostuneita 30 vuotta vanhemmasta miehestä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä sen tietää. Tekisin itsestäni vain nolon.
No miksi sä sitten itket netan perään kun et voi häntä saada?
Anonyymi kirjoitti:
No miksi sä sitten itket netan perään kun et voi häntä saada?
Olen miettinyt kyllä ihan samaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olen miettinyt kyllä ihan samaa.
No miksi olet itkenyt.Sä edelleen elättelet toiveita siitä etteä teistä tulee pari koska netta katsoi sua silmiin.
Anonyymi kirjoitti:
No miksi olet itkenyt.Sä edelleen elättelet toiveita siitä etteä teistä tulee pari koska netta katsoi sua silmiin.
Ei vaan kun tiedän että en saa koskaan sellaista.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17904877M
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Sitä ujostutti. Ehdota paikkaa ja aikaa suoraan. Jos se ei käy, anna heti toinen vaihtoehto. Sitten vasta kysyt milloin hänelle sitten kävisi, jos tuo toinenkaan vaihtoehto ei käy. Jos hän ei edelleenkään tiedä tai ei selkeästikään mieti vaihtoehtoja, anna olla.
- Anonyymi
Tuo on varmaan toimii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185