Eli siis mä oon ihastunu yhtee meidän luokan tyttöön ja kysyin häntä ulos. Hän suostu siihen. sitten mä kysyin että milloin kävis nii hän vain vastasi emt. Mä siihen että ok, kerro sitten kun käy. Nyt siitä on yli kuukausi ja mä oon alkanu miettiä että haluuko se oikeesti tulla. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?
kysyin ihastusta ulos ja hän suostui mutta aina kun kysyn että milloin kävis hän vaan sanoo emt.
Anonyymi-ap
7
696
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä ujostutti. Ehdota paikkaa ja aikaa suoraan. Jos se ei käy, anna heti toinen vaihtoehto. Sitten vasta kysyt milloin hänelle sitten kävisi, jos tuo toinenkaan vaihtoehto ei käy. Jos hän ei edelleenkään tiedä tai ei selkeästikään mieti vaihtoehtoja, anna olla.
- Anonyymi
Tuo on varmaan toimii.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897