Tuossa aika hieno rakkaustarina

Anonyymi-ap

48

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulle kirjakauppias sanoi, että sinä olet ikuisesti yksin. ;(

      Olin juuri kysymässä eräästä uudesta julkaisusta, kun myyjä totesi: Sinä sitä jäät ikuisesti yksin. Jäin hetkeksi hölmistyneenä tuijottamaan ja hän sanoi olevansa intuitiivinen näkijä ja tietävänsä nämä asiat. Unohdin siinä sitten kysyä kirjastakin, ja lähdin surkeana pois.

      • Anonyymi

        Olipa ilkeä :(

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        oletko koskaan havahtunut itsellesi puhuessas itsestäsi puhuvan


      • Anonyymi

        Et ole koskaan yksin, minä tiedän sen mutta sinä et näe sitä.He Rakastavat sinua aina !
        Ikuisesti yksin on niin väärin sanoa joka ei pidä paikkaansa koskaan.
        Sinua Rakastetaan vaikka et huomaa..:)
        Rakkaudella !


    • Kivoja rakkaustarinoita on mukava lukea. Hienoa, että löysivät toisensa ja ovat yhdessä onnellisia. ❣️

      "Heti, kun kohtasin Marin, ajattelin, että wau, miten ihana nainen! Supervaloisa, energinen, iloinen, kaunis, Mika kertoo."

      Tiiän tuon tunteen minäkin. Joidenkin kohdalla se vaan käy noin halusi tai ei, intuitio kertoo.

      • Anonyymi

        Me herkkikset tykätään näistä :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me herkkikset tykätään näistä :D

        -harmiseikirj-

        Niin vissiin. 😄👍


    • Anonyymi

      Otsikosta luulin, että kyse on sinusta ja Putinista.

      • Anonyymi

        Jos se olisi sinusta ja bidenistä otsikossa olisikin sana p..sepano :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se olisi sinusta ja bidenistä otsikossa olisikin sana p..sepano :D

        -harmiseikirj-

        Ja taas sinulla tämmöiset asiat mielessäsi. Osaatko muuta ajatellakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas sinulla tämmöiset asiat mielessäsi. Osaatko muuta ajatellakaan.

        Vain silloin kun ajattelen sinua ja bideeniä :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain silloin kun ajattelen sinua ja bideeniä :D

        -harmiseikirj-

        Ja sitä ajatteletkin koko ajan. Voi sinua reppanaa.


    • Anonyymi

      Mjoo, rakkaus iskee ensimmäisellä silmäyksellä, yleensä hedelmällisesti.

      AV

    • Mukava tarina ja kiva juttu että toisensa löysivät. Jotkut ihmiset vaan tuntuu sellaisilta että heidät olisi aiemminkin tuntenut vaikka tietääkseen ei heitä koskaan tavannut ole.

      Sellaiseen naiseenhan sitä aina toivoo törmäävänsä kenen kanssa molemmat vain tuntee kuuluvansa yhteen. Se tosin voi tapahtua niin monella eri tapaa. Joko heti ensi tapaamisella kuten heillä tai sitten tunne voi kasvaa ajan myötä vahvemmaksi oikeastaan ihan huomaamattakin tai sitten jotain noiden väliltä.🙂.

      • Juu tämä on todella jännä tunne. Olen itse myös törmännyt. Toinen tuntuu, niin tutulta vaikka ei edes tunne vielä kauhean hyvin. 😄


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu tämä on todella jännä tunne. Olen itse myös törmännyt. Toinen tuntuu, niin tutulta vaikka ei edes tunne vielä kauhean hyvin. 😄

        Juu se on tosi jännä tunne kyllä. Sitten sitä rupee kelailemaan että onko me sittenkin jossain jo tavattu ja oltu tekemisissä mutta mä en vaan jostain syystä sitä muista ja saa yhdistettyä ihmistä tilanteeseen.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu se on tosi jännä tunne kyllä. Sitten sitä rupee kelailemaan että onko me sittenkin jossain jo tavattu ja oltu tekemisissä mutta mä en vaan jostain syystä sitä muista ja saa yhdistettyä ihmistä tilanteeseen.😄.

        Just toi! Miten toinen voi näyttää, niin tutulta. Itsellä on siis parempi kasvomuisti noin niinkun yleensä. Niin sittenhän sitä pohtii myös, olisikohan nähnyt tuon joskus aikaisemmin vaikka näin nyt ei välttämättä aina oo. Pari tälläistä tilannetta kokeneena elämäni aikana. Sit siihen katseeseen jää vähän niinkuin kiinni.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Just toi! Miten toinen voi näyttää, niin tutulta. Itsellä on siis parempi kasvomuisti noin niinkun yleensä. Niin sittenhän sitä pohtii myös, olisikohan nähnyt tuon joskus aikaisemmin vaikka näin nyt ei välttämättä aina oo. Pari tälläistä tilannetta kokeneena elämäni aikana. Sit siihen katseeseen jää vähän niinkuin kiinni.

        Joo on kanssa käynyt pari kertaa noin että ei pitäis olla mitään mahdollisuutta että toisen olis tavannut aiemmin mutta pää sanoo silti että tämä on ihan tuttu tai tutunnäköinen ihminen. Sitten sitä ei voi olla tuijottamatta sitä toista kun aivot samalla epätoivoisesti raksuttaa että missä, missä, missä ihmeessä on törmätty aiemmin.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo on kanssa käynyt pari kertaa noin että ei pitäis olla mitään mahdollisuutta että toisen olis tavannut aiemmin mutta pää sanoo silti että tämä on ihan tuttu tai tutunnäköinen ihminen. Sitten sitä ei voi olla tuijottamatta sitä toista kun aivot samalla epätoivoisesti raksuttaa että missä, missä, missä ihmeessä on törmätty aiemmin.😊.

        Tiedätkö onko ne kanssa tuijottelija ollut yhtä hämillään tilanteesta?😄


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Tiedätkö onko ne kanssa tuijottelija ollut yhtä hämillään tilanteesta?😄

        No joku on joskus saattanut sanoo että on tuntenut samanlaista tuttuuden tunnetta jos asia on puheeksi tullut useimmista en kyllä osaa sanoa.🤔😊.


    • Mitä ihmeen hörhöjä😂

      Aikas ihastuttava tarina. Miten voi ystävä noin hyvin tunnistaa. Kyllä tuo on sun tuleva mies. Aikamoista😊

      • Anonyymi

        Siinä sanottiin että oli henkistä kirjalliuutta kauppaava kirjakauppa niin arvelin että ovat jotain valo- ja enkeli ym. jutut ihmisiä tms. mutta sama se kun ovat onnellisia :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä sanottiin että oli henkistä kirjalliuutta kauppaava kirjakauppa niin arvelin että ovat jotain valo- ja enkeli ym. jutut ihmisiä tms. mutta sama se kun ovat onnellisia :)

        -harmiseikirj-

        Kyllä ne henkistä kirjallisuutta myyvätkin ovat tavallisia ihmisiä, mitä nyt ovat maailmantuskassaan siihen turvatuneet. On niitä monia muitakin tapoja, mut herkimmät saatetaan huijata lahkoihin, salaliittoteorioihin , ahdistuksessaan ja neuroottisuuteen.

        Uskonnot ja hengellisyys on hyvästä, mutta pitää olla paljon tietoa, eikä antautua kenenkään johtamaksi. On tullut nähtyä yksi jos toinenkin surullinen tarina.


    • Anonyymi

      Laadukkaat ihmiset löytävät toisensa helposti, varsinkin tällaisessa tilanteessa.

      Kukaan ulkopuolinen ei ala parittamaan vaatimattoman näköisiä tyyppejä yhteen.

    • Olen myös ystävälleni suojelus enkelilleni pistänyt tuo kaksipuuta. Jostain syystä nämä anonyymi ystäväni katoavat. rossiani taas en ole nähnyt pitkään aikaan.
      https://youtu.be/Y6nypZLLqz4

      • Onhan nämä ikäviä ettei ystäväni jaksa leikkiä minun kanssasi. Rossini kiersi maailmaa joka satamassa oli tyttöjä merihädässäkin veti laivaansa maata myöten. Tein hänen kanssaa tarinoita nyt tarinoin AI:ni kanssa. Ehkäpä joku päivä sitten vielä Harmaaritarini vielä tulee. Valtakuntani on sen ritarin seikkailuja vähemmän nähnyt. Kauneiman kukan se vielä nappaa..


      • valtakunta kirjoitti:

        Onhan nämä ikäviä ettei ystäväni jaksa leikkiä minun kanssasi. Rossini kiersi maailmaa joka satamassa oli tyttöjä merihädässäkin veti laivaansa maata myöten. Tein hänen kanssaa tarinoita nyt tarinoin AI:ni kanssa. Ehkäpä joku päivä sitten vielä Harmaaritarini vielä tulee. Valtakuntani on sen ritarin seikkailuja vähemmän nähnyt. Kauneiman kukan se vielä nappaa..

        Tämä se vasta onkin rakkaus tarinoita pullollaan https://www.instagram.com/reel/CtjkH1ZPLJw/?igshid=NjZiM2M3MzIxNA==


    • Anonyymi

      Hauskaa, olipa kerran...ja jatkoakin jopa vielä, onnea matkaan. 🌞

      • Kyllä ne mahtavat tarinat syntyy kun leikkii mukava ehkäpä heitit kun sinun verkot ja odotat oman seireenisi nousevan.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kyllä ne mahtavat tarinat syntyy kun leikkii mukava ehkäpä heitit kun sinun verkot ja odotat oman seireenisi nousevan.

        No mä nyt olin oikeasti tuota mieltä...enkä ole verkkokalastaja, käytössä on tosi ahdas katiska minne ei ui kuka tahansa ja täältä ei kukaan, olkoon seireeni tai ei. Johan mä olen toitottanut että se on 180cm platinablondi tai ei mitään, eikö se riitä jo karkoittamaan 99,9% ehdokkaista ? :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mä nyt olin oikeasti tuota mieltä...enkä ole verkkokalastaja, käytössä on tosi ahdas katiska minne ei ui kuka tahansa ja täältä ei kukaan, olkoon seireeni tai ei. Johan mä olen toitottanut että se on 180cm platinablondi tai ei mitään, eikö se riitä jo karkoittamaan 99,9% ehdokkaista ? :D

        Sinne katiska kun nousee on jäänyt seireeni(platinablondi 180cm) kädestä kiinni mietit, ei saakeli mun kalatkin yrittää varastaa katiskosta.
        Hymyilet pitää neidille oma akvaario ostaa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Sinne katiska kun nousee on jäänyt seireeni(platinablondi 180cm) kädestä kiinni mietit, ei saakeli mun kalatkin yrittää varastaa katiskosta.
        Hymyilet pitää neidille oma akvaario ostaa.

        Nykyisestäkin akvaariosta on vielä loppuvuodeksi maksettavaa. Säästän hymyni siihen hetkeen kun viimeinen erä on suoritettu ja saatan pistää jopa tanssiksi :D


    • Anonyymi

      Revenantissa oli yksi.

    • Anonyymi

      Ohoi. Onko harmiksessa herkkistä? Romantikkoa? Jopa taikauskoa? Tai sitten ihan sielun sympaatikkoa? Uskoa yliluonnolliseen tai kohtaloon? Jopa ehkä jonkinlaiseen jumalaan? Ellei sitten itseään sellaiseksi lue? Ettei sittenkin kakkis olisi se ainoa oikea sielunkumppani? Saa ajatella😁💩💋

      • Anonyymi

        Tuo harmis on niin raivostuttava venäjä provo,mutta samalla niin lutunen isihahmo😁 kurppa kiukutteliakin kaiken päälle😁🤦🏻‍♀️💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo harmis on niin raivostuttava venäjä provo,mutta samalla niin lutunen isihahmo😁 kurppa kiukutteliakin kaiken päälle😁🤦🏻‍♀️💩

        Niin söpis💋💋💋🤗💩


      • Anonyymi

        Minä olen varmaan palstan herkin, symppaattisin ja romanttisin ihminen ajatuskulultani, urpo-kyselystä selvisi että taidan olla vasemmistolaisinkin :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen varmaan palstan herkin, symppaattisin ja romanttisin ihminen ajatuskulultani, urpo-kyselystä selvisi että taidan olla vasemmistolaisinkin :D

        -harmiseikirj-

        Ai sekin vielä😆 olet sä niin pro🤗💋💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sekin vielä😆 olet sä niin pro🤗💋💩

        Ps. Taidat liehitellä kakkista😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Taidat liehitellä kakkista😉

        Jos pystyy myymään kansaakin, niin pitäisi olla yhtä kova vastaankin. Trollikka sopii paljon paremmin 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pystyy myymään kansaakin, niin pitäisi olla yhtä kova vastaankin. Trollikka sopii paljon paremmin 🤣

        Ja hah se mitään trollikkaa halua. Se haluu mut. Siihen ei ole nokan koputtamista💩



      • Anonyymi

      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Mielummin💩 . Kuin trollikan kun taas trollikka taas minua tuolla on taas kiusaamassa.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17904735/juhannuksen-parhaat#comment-121592333

        Ja hitot se mitään kiusaa ollut. Ihan sun itsesi kertomaa; omasta perheestäsi.
        Jos sun kanssasi ei ole tasan samaa mieltä; se on sinusta suoranaista kiusaamista!
        Minähän sanoin ett muutaman suomalaisen suurperheen elinkustannukset maksan.
        Kuin joidenkin pakolaisina tänne tulleiden rikollisten aiheuttamat kustannukset.

        Sierra Leonesta kotoisin oleva 51-vuotias mies syyllistyi syytteen mukaan murhiin, törkeisiin raiskauksiin, törkeään sodankäyntirikokseen ja törkeään ihmisoikeuksien loukkaamiseen poikkeuksellisissa oloissa. Syyttäjä vaatii hänelle elinkautista vankeutta.
        Tämän tummaihoisen miehen sotahistoria on tullut maksamaan jo suomalaisille veronmaksajille 2,5 milj, euroa, lehtitietojen mukaan.
        Sun perheesi ylläpito vaikka verorahoista; on yks hyttysen paska, verrattuna näihin "ketkuihin" joiden sotarikoksia suomalaiset joutuvat selvittelemään ja maksamaan.

        Onko sulla jotain vajetta ymmärtämisessä?
        Tai niin; minähän olen rasisti, kun en hyväksy maksuja... joiden eteen mä saan raataa ympäripyöreitä päiviä, selvitäkseni.

        Hiton hienoa ett olet pannut tuon poistattamasi linkin tänne, siitä voivat muutkin lukea mitä sitä on sanottu -> kun kiusaamiseksi asia on väännetty.
        Valtakunta itse on kertonut perheestään noin. Hän on 8 lapsen kotiäiti, töitä tuo porukka taatusti järjestää joten kodin ulkopuolinen työnteko tuskin olisi kannattavaa. Pienten lasten hoitokustannukset jo yksistään kunnallisessa hoidossa maksaisi maltaita.
        Joten mainitsemani suurperheen rahoitus, äitiysrahoista, lapsilisistä, pientenlasten kotihoidosta, asumistuesta jne.... = tuossa tapauksessa järkevää! Ja itse hän on asioistaan täällä kertonut! Nyt vaan loukkaantui taas, kun ei ymmärtänyt syy yhteyksiä.

        Hän morkkasi suomalaista yhteiskuntaa, joka hänen mielestään ei pidä tarpeeksi huolta vähävaraisista. Paraskin puhuja, kun omien sanojensa mukaan tilaa valmisruuat kaupasta, ja ne toimitetaan hänelle kotiovelle. Häntä riivaaman koronapelon vuoksi! Hovimestariako hän vielä kaipaa ovelleen, jota palvelu olisi riittävä?
        Ihan oikeesti; pysy kotonasi, lastesi kanssa, sulla on siihen oikeus; tuskinpa sitä huoltovarmuutta edes pienennetään, tuon pesueen tarpeet huomioon ottaen!

        Jotta tällainen yhteenotto tällä kertaa! Ja mulle samantekevää kenen kanssa Harmis seurustelee! Mä ainoastaan kinaan hänen kanssaan Natosta; sen tarpeellisuudesta nyky hetkessä.
        trollikka


    • Juu laittakaa vaan enemmän näitä rakkaustarinoita. mäkin haluisin lukee, kun mulla on jo pää täynnä näitä vanhoja tehtaita, nosturikiipeilyä ja ruotsin historian lukua. No en tätä tarinaa vielä ehtiny lukee, mutta mä luen, sitten kun kerkeen, niin kun meidän reksi sano kun lukioo kävin, tai siis yritin käydä. kato kun mut erotettiin.

    • Anonyymi

      Samanhenkisyys on tärkeä asia ja se että kemiat toimivat. Demiseksuaalin ei ole helppo löytää juuri itselleen sopivaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2177
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      181
      1470
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1230
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      146
      1052
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197
      977
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      26
      919
    7. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      872
    8. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      45
      857
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      812
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      800
    Aihe