Ruuan vähentäminen

Anonyymi-ap

Syön tästä lähtien vain kolme ateriaa päivässä. Terveellistä ruokaa, hyviä rasvoja ei pahoja. Proteiinia nälkää torjumaan ja kasviksia.
En tykkää syödä aamuisin.lounas,päivällinen ja iltapala.ei välipaloja,joihin aina muuten olen sortunut.ei nesteitä, vielä.
Tavoitteet..olen 158vm pitkä.
1.päivä,tänään sunnuntaina aloituspaino 81,3kg.
2.päivä.hu 26.6 80,5kg.
3. Tiistaina 80 kg.
4.ke 79,5
5.to 79,0kg.

Tänään aamulla painoin 80,0kg ja iltapaino(kun join puoli litraa gefilusta )81,3kg.ilman tätä nestettä olisi tullut tulosta.
Eilen liikuin (halkoja pinoon ,)työn merkeissä, huomenna sama jatkuu.

3

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yritä syödä se aamupala vaikka sitten jonkun ajan kuluttua heräämisestä jos se ei heti maistu ja noiden mainitsemiesi aterioiden välissä jotain kevyttä välipalaa muuten et jaksa. Itse syön välipalaksi usein puolikkaan purkin rahkaa ja marjoja, hedelmiä, kourallisen pähkinöitä tai vaikka pari palaa tummaa suklaata. Minun mielestäni sopiva painonpudotustahti on n. 2 kg kuukaudessa. Jos haluat joka päivä punnita itsesi, niin tee se yhden kerran päivässä ja mieluiten ennen aamupalaa. Minulla itselläni ainakin paino saattaa heitellä pitkin päivää. Yritä nukkua yöllä yhtäjajaksoisesti vähintään 7-8 tuntia, auttaa painon hallintaa.

• Anonyymi

Nukun hyvin, ja syön taas normaalisti kunhan urakkani on puolessa välissä. Näillä näkymin nopeasti. Tänään eka päivä onnistuin.jaksan kyllä mutta ylipainoa en jaksa.

• Anonyymi kirjoitti:

Nukun hyvin, ja syön taas normaalisti kunhan urakkani on puolessa välissä. Näillä näkymin nopeasti. Tänään eka päivä onnistuin.jaksan kyllä mutta ylipainoa en jaksa.

Jatkan 79,5kilosta.kävi eilen 78,5kg.yritän tiputtaa kilon viikossa yo kolmen aterian taktiikalla. Dream:
        1.79,5kg pe
        2.79,0kgla
        3.78,5kg. Su

Tuli korona, mutta nyt se on parantunut muuten mutta makuaisti ei ole palautunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe