Minä ole ainakin sitä mieltä että aina ei kannata kiusata itseään liian pienillä määrillä.
Esim kermajääteöä kannattaa syödä silloin kun syö noin 150 g eikä 50-100g
Sitä voi tehdä niinkin että syö sen VASTA SITTEN kun on laihtunut kilon.
Pienillä määrillä ei kannata aina kiusata itseään
Anonyymi-ap
3
269
Vastaukset
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17906691j
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Näinhän se on että kunnolla pitää saada mässyä että voi taas laihduttaa kun on lihonut.
- Anonyymi
Ei kannata KOSKAAN kiusata itseään vaan syödä aina proteenipitoista mansikkakakkua kun VAIN pystyy Minä ostin parasta ennen täytekakkua 6 kpl ja ne PITÄÄ syödä ylihuomiseen mennessä.Onneksi niissä on proteenia 80% .Kahvia EN aijo enään juoda koska se lihottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768412Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583253- 382594
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175- 272161
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362149- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151713- 651678
- 181619