Nainen mihinkä haluaisit lomailemaan

Anonyymi-ap

Jos olisit parisuhteessa mökkeilemään matkustella pitkin ja poikin suomea visulahteen festareille ruotsinlaivailemaan niin mitä haluaisit lomallasi tehdä

89

567

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vetää välistä kunnolla pataan 👊

      • Anonyymi

        Ja minä voisin katsella tätä lumoavaa tapahtumaa


    • Anonyymi

      Mä viihdyn lomalla parhaiten kotona. Kotia tukikohtana käyttäen on mukavaa lähiseutumatkailla julkisilla taikävellen tai korkeintaan tunnin ajomatkan päähän omalla autolla. Laivareissun ajattelin tänä kesänä tehdä, vaihteeksi Tallinnaan. Sen isommat ulkomaanreissut ei mua näin kesällä kiinnosta.

      • Anonyymi

        Ai niin ja noihin ei tarvita parisuhdetta, eikä parisuhde muuttaisi matkailumieltymyksiäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja noihin ei tarvita parisuhdetta, eikä parisuhde muuttaisi matkailumieltymyksiäni.

        Olen parisuhteessa ja siinä oltava aika tarkkana, että muistaa pitää omista matkamieltymyksistä kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen parisuhteessa ja siinä oltava aika tarkkana, että muistaa pitää omista matkamieltymyksistä kiinni.

        Ei mulla ole parisuhteessa ollut mitään ongelmia siinä. Kun kumppani on hyvin valittu, niin mieltymykset ovat sopivasti samanlaiset tai sitten molemmat voivat tehdä omia juttujaan. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole parisuhteessa ollut mitään ongelmia siinä. Kun kumppani on hyvin valittu, niin mieltymykset ovat sopivasti samanlaiset tai sitten molemmat voivat tehdä omia juttujaan. 🙂

        Usein ei ole kyse mieltymyksistä, vaan ihan mahdollisuudesta. Ja mahdollisuuksiin puolestaan ei vaikuta "hyvä valinta", vaan vaikkapa ihan terveysseikat.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein ei ole kyse mieltymyksistä, vaan ihan mahdollisuudesta. Ja mahdollisuuksiin puolestaan ei vaikuta "hyvä valinta", vaan vaikkapa ihan terveysseikat.

        - Sheena

        Nuokinhan ovat valintoja ja taisin laittaa tuohon senkin, että molemmat voivat tehdä omia juttujaan. Ei ole olemassa mitään pakkoa nyhjätä lomaa toistensa kyljessä kiinni. Jos on erilaisia ajatuksia siitä miten lomansa viettää, niin toiselle voi ihan antaa vapauden viettää sen lomansa miten tämä haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein ei ole kyse mieltymyksistä, vaan ihan mahdollisuudesta. Ja mahdollisuuksiin puolestaan ei vaikuta "hyvä valinta", vaan vaikkapa ihan terveysseikat.

        - Sheena

        Ja siis on ihan valintakysymys, että valkkaako kumppanin, joka kykenee antamaan sen mahdollisuuden, että molemmat voivat tehdä myös niitä omia juttujaan. Ja jos taas toinen on vaikkapa niin sairas, että tarvitsee hitoa 24/7, niin omaishoitajakin on oikeutettu lomajaksoihin.


    • Anonyymi

      Ulkoilmaa paljon ja vähän kellon perässä juoksemista. Voisi kiertää Suomea rennolla otteella. Tärkeintä on pysyä raittiina!

    • Anonyymi

      Parisuhteessa muutamat päivät mökillä olisvat gurmeeta. Laivahullutukset kiertäisin kaukaa. Jotkut festarit yhdessä uppoisivat helposti, mistä päästäisiin yhteisymmärrykseen pienen väännön jälkeen.

    • Mun kanssa pääsis ruotsiin. Ei meillä siis mitään patisuhdetta tarvi olla. Voisit olla vähän kuin liftari. Eiks ois kiva.

      • Anonyymi

        Olisi tuo kiva kieltämättä.


    • Ihan kotosalla riittää ohjelmaa. On keskeneräisiä juttuja. Enkä muutenkaan halua mihkään ulkomaille enkä pitkille kotimaankaan matkoille, kun en halua jättää hamsua yksinään ja mukana ei voi pitkin roudata. Liian stressaavaa hänelle.

      Joten mielummin kotona hamsun seurana.

      • Korkeintaa joku vuorokauden poissaolo ja silloinkin joku käy tsekkaamassa, että kaikki hyvin hamsulla. Antaa ruokaa tarvittaessa lisää, vaihtaa veden, antaa tuoreruokaa ja siivoaa päivänvanhat pois. Tarkistaa, että huushollissa ja hamsulla kaikki hyvin. Sitten voin lähteä päiväksi reissuun.

        Siltikin mietin jatkuvasti hamsua. 😅🐹


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Korkeintaa joku vuorokauden poissaolo ja silloinkin joku käy tsekkaamassa, että kaikki hyvin hamsulla. Antaa ruokaa tarvittaessa lisää, vaihtaa veden, antaa tuoreruokaa ja siivoaa päivänvanhat pois. Tarkistaa, että huushollissa ja hamsulla kaikki hyvin. Sitten voin lähteä päiväksi reissuun.

        Siltikin mietin jatkuvasti hamsua. 😅🐹

        Eikö kelpaisi malagaan välimerenrannalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kelpaisi malagaan välimerenrannalle

        Kelpaa, mutten mä nyt halua sinne lähteä, kun meillä on hamsu. Katsellaan sitten joskus, kun ei ole lemmikkiä. Mä oon ehkä hölmö, mutta tulee ikävä jättää karvakamua.


      • Huitale kirjoitti:

        Kelpaa, mutten mä nyt halua sinne lähteä, kun meillä on hamsu. Katsellaan sitten joskus, kun ei ole lemmikkiä. Mä oon ehkä hölmö, mutta tulee ikävä jättää karvakamua.

        Ajattelin ottaa kesyrotta poikia pari joskus. Täytyy ennen sitä kävästä ulkomailla. 😄


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Kelpaa, mutten mä nyt halua sinne lähteä, kun meillä on hamsu. Katsellaan sitten joskus, kun ei ole lemmikkiä. Mä oon ehkä hölmö, mutta tulee ikävä jättää karvakamua.

        Hamsu mukaan ehkä hänestäkin tulee malagan hamsu tai sit vaan lomalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hamsu mukaan ehkä hänestäkin tulee malagan hamsu tai sit vaan lomalle

        Ei viitti, pöpöt on eri ulkomailla ja stressaa kuljettelua. Kyllä mä voin olla kotona sen pari vuotta minkä nuo jyrsijät elää. Saisi elää pidempäänkin. Valitettavasti ovat lyhytikäisiä. 😢

        Siksi haluankin olla läsnä ja koittaa tarjota mahdollisimman hyvän elämän hamsulle. Huolenpitoa.


      • Huitale kirjoitti:

        Ei viitti, pöpöt on eri ulkomailla ja stressaa kuljettelua. Kyllä mä voin olla kotona sen pari vuotta minkä nuo jyrsijät elää. Saisi elää pidempäänkin. Valitettavasti ovat lyhytikäisiä. 😢

        Siksi haluankin olla läsnä ja koittaa tarjota mahdollisimman hyvän elämän hamsulle. Huolenpitoa.

        Ehtii sittenkin jos ehtii, kun on vain ihmisiä perheessä mitkä kulkee mukana. Jos ei ehdi niin ei sitten. Tärkeysjärjestys, elävät ensin reissut sitten.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Ei viitti, pöpöt on eri ulkomailla ja stressaa kuljettelua. Kyllä mä voin olla kotona sen pari vuotta minkä nuo jyrsijät elää. Saisi elää pidempäänkin. Valitettavasti ovat lyhytikäisiä. 😢

        Siksi haluankin olla läsnä ja koittaa tarjota mahdollisimman hyvän elämän hamsulle. Huolenpitoa.

        Jep. tuossa on se syy miksi en ikinä voisi ottaa mitään jyrsijää. Rotan olisin ottanut jo kauan sitten, mutta juurikin tuo lyhytikäisyys estää sen.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Kelpaa, mutten mä nyt halua sinne lähteä, kun meillä on hamsu. Katsellaan sitten joskus, kun ei ole lemmikkiä. Mä oon ehkä hölmö, mutta tulee ikävä jättää karvakamua.

        Karvakamu sulla on jalkojen välissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep. tuossa on se syy miksi en ikinä voisi ottaa mitään jyrsijää. Rotan olisin ottanut jo kauan sitten, mutta juurikin tuo lyhytikäisyys estää sen.

        Juu, no m yritän hyväksyä tuon lyhytikäisyyden. Onhan mulla ollut gerbiilejäkin läjäpäin. Ja marsu.

        Mutta sitten se surunpäivä koittaa vaan aiemmin, kun myöhemmin lyhytikäisillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Karvakamu sulla on jalkojen välissä.

        Huono vitsi.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Korkeintaa joku vuorokauden poissaolo ja silloinkin joku käy tsekkaamassa, että kaikki hyvin hamsulla. Antaa ruokaa tarvittaessa lisää, vaihtaa veden, antaa tuoreruokaa ja siivoaa päivänvanhat pois. Tarkistaa, että huushollissa ja hamsulla kaikki hyvin. Sitten voin lähteä päiväksi reissuun.

        Siltikin mietin jatkuvasti hamsua. 😅🐹

        Voi pyhä sylvi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kelpaisi malagaan välimerenrannalle

        Millä rahalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hamsu mukaan ehkä hänestäkin tulee malagan hamsu tai sit vaan lomalle

        Naru jalkaan hamsulle ja keittiönjakkaraan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naru jalkaan hamsulle ja keittiönjakkaraan.

        En ole eläinrääkkäjä.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        En ole eläinrääkkäjä.

        Mä en myöskään usko, että tollanen "naru jalkaan" toimisi kauhean hyvin jyrsijän ollessa kyseessä. Tämä siis sivusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en myöskään usko, että tollanen "naru jalkaan" toimisi kauhean hyvin jyrsijän ollessa kyseessä. Tämä siis sivusta.

        No ei. Mutta ajatuksena jo ilkeä sitoa pikkuisen jalkaan mitään, hyi.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        No ei. Mutta ajatuksena jo ilkeä sitoa pikkuisen jalkaan mitään, hyi.

        No tietysti on, mutta jo ajatuksena jyrsijän sitominen kiinni, on suhteellisen typerä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tietysti on, mutta jo ajatuksena jyrsijän sitominen kiinni, on suhteellisen typerä.

        Toki on. Ei kai muunlainen sellasta kirjoittaiskaan.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        No ei. Mutta ajatuksena jo ilkeä sitoa pikkuisen jalkaan mitään, hyi.

        Mikähän tuossakin nyt oli sensuurin mielestä paha. 🤣

        Joo, ei ole kiva ei, mutta jo ajatuksena jyrsijän sitominen kiinni, ei ole järin nerokas. Ne jyrsivät monesti tiensä läpi metallistakin, jos ei ole paksua tavaraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän tuossakin nyt oli sensuurin mielestä paha. 🤣

        Joo, ei ole kiva ei, mutta jo ajatuksena jyrsijän sitominen kiinni, ei ole järin nerokas. Ne jyrsivät monesti tiensä läpi metallistakin, jos ei ole paksua tavaraa.

        Meidän hamsu on niin pieni, ettei se saa kunnon tuhoa edes paperirullaan, käpsy. Mieluiten kuskaa valmiiksi revittyjä paloja pesäänsä. 😂

        Tietysti ahdistuneena voisi löytyä haluja nakertaa tiensä vapaaksi.


      • Huitale kirjoitti:

        Juu, no m yritän hyväksyä tuon lyhytikäisyyden. Onhan mulla ollut gerbiilejäkin läjäpäin. Ja marsu.

        Mutta sitten se surunpäivä koittaa vaan aiemmin, kun myöhemmin lyhytikäisillä.

        Pikkusiskolla oli kaksi marsua tai jotakin sinne päin. Sitten ne pian kuoli.

        Ja serkku kertoi sedälleen, että "meillepä hankitaan norsu". Setä kysyi, että minne te sen laitatte. Poika vastasi, että parvekkeelle. Meni norsu ja marsu sekaisin pikkupojalla. Eikä marsu pitkään perheessä ollut, kun huomattiin, että perheen isä on allerginen marsulle.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Pikkusiskolla oli kaksi marsua tai jotakin sinne päin. Sitten ne pian kuoli.

        Ja serkku kertoi sedälleen, että "meillepä hankitaan norsu". Setä kysyi, että minne te sen laitatte. Poika vastasi, että parvekkeelle. Meni norsu ja marsu sekaisin pikkupojalla. Eikä marsu pitkään perheessä ollut, kun huomattiin, että perheen isä on allerginen marsulle.

        Norsu. 😄

        Mulla meni mersu ja marsu sekaisin joskus. Ensin manguin marsua ja lopulta se muuttui vahingossa mersuksi.

        Eihän ne elä pitkään. Lajityypillisesti lyhytikäisiä. Mutta jyrsijät on meidän perheessä se lemmikkieläin johon kaikki jaksaa sitoutua, koira ja kissa jäisi mun kontolleni yksinomaan. Ja kokemuksesta tiedän miten paljon enemmän ne työllistää.


    • Mulle sopis nyt parhaiten ihan vaan rennosti olo luonnon keskellä.🤗

      Mökillä voi kuunnella, kuinka linnut visertää. Katsella rannalla tyyntä järveä. Siinä sielu lepää.

      Muutakin hyvää koko paikassa kun, nukkuu.. vielä raikkaassa ilmassa paremmin, kuin kotona.

      • Anonyymi

        Mökillä tai teltassa jos ei hyttysiä ja itikoita niin luonnossa sekstailla ja samalla kuulla luonnon ääniä oih mikä loma tahtoo luontoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mökillä tai teltassa jos ei hyttysiä ja itikoita niin luonnossa sekstailla ja samalla kuulla luonnon ääniä oih mikä loma tahtoo luontoon

        Ja kun hommat ohi niin voi pulahtaa järveen uimaan ja katsella tyyntä järveä kunnes himot hyrrää taas ja vois siinä oluttakin samalla ottaa tai keittää kahvit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun hommat ohi niin voi pulahtaa järveen uimaan ja katsella tyyntä järveä kunnes himot hyrrää taas ja vois siinä oluttakin samalla ottaa tai keittää kahvit

        Niin tai käydä vaikka yhdessä vedessä.😋🙊

        Mutta siis joo ei tuo ei ole niin rentouttava loma.. lasten kanssa puuhastelua. Ilman noita kaksilahkeisia.😘


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin tai käydä vaikka yhdessä vedessä.😋🙊

        Mutta siis joo ei tuo ei ole niin rentouttava loma.. lasten kanssa puuhastelua. Ilman noita kaksilahkeisia.😘

        Lapset jätetään hoitoon isovanhemmilleen et vanhemmat pääsee kahdestaan viettää laatuaikaa eli lomaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapset jätetään hoitoon isovanhemmilleen et vanhemmat pääsee kahdestaan viettää laatuaikaa eli lomaa

        Sivusta sanon, että mä vietän lomani lapseni kanssa. Eipä sitä yhteistä rauhallista ja täysin kiireetöntä aikaa muksunkaan kanssa niin jumalattomasti muuten ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta sanon, että mä vietän lomani lapseni kanssa. Eipä sitä yhteistä rauhallista ja täysin kiireetöntä aikaa muksunkaan kanssa niin jumalattomasti muuten ole.

        Nyt kysyttiin naisilta kyllä naiset tarvii aina välillä lomaa ja rentoutusta ja olla kahdestaan miehensä kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kysyttiin naisilta kyllä naiset tarvii aina välillä lomaa ja rentoutusta ja olla kahdestaan miehensä kanssa

        Olen nainen ja äiti ja vieläpä normaali sellainen, eli minulta siis kysyttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen ja äiti ja vieläpä normaali sellainen, eli minulta siis kysyttiin.

        Etkö ole lapsiesi kanssa 365 päivää vuodessa eli kyllä sinäkin tarvit silloin tällöin lomaa lapsista ja olla miehen kanssa vain kahden ja yhdessä kaikkea tehden eli lomailette


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapset jätetään hoitoon isovanhemmilleen et vanhemmat pääsee kahdestaan viettää laatuaikaa eli lomaa

        No tässä tapauksessa saavat viettää aikaa myös isovanhempiensa kanssa. Ehdin silti viettää lasteni kanssa lomaa❤️ Aivan varmasti tulee ikävä myös heitä, kun ollaan erossa. Vanhemmat tosiaan tarvitsevat omaa aikaa, että jaksavat paremmin.

        -huom kaikilla ei välttämättä ole ketään ketä voisi hoitaa lapsia- Eli heille lähetän paljon tsemppejä.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No tässä tapauksessa saavat viettää aikaa myös isovanhempiensa kanssa. Ehdin silti viettää lasteni kanssa lomaa❤️ Aivan varmasti tulee ikävä myös heitä, kun ollaan erossa. Vanhemmat tosiaan tarvitsevat omaa aikaa, että jaksavat paremmin.

        -huom kaikilla ei välttämättä ole ketään ketä voisi hoitaa lapsia- Eli heille lähetän paljon tsemppejä.

        Joo vanhemmat tarvii omaakin aikaa ja vapaa päiviä ja ikävää niillä joilla ei hoitopaikkaa no sit täytyy lomaillessa laittaa lapset ulos leikkimään siksi aikaa kun vanhemmat leikkivät kahdestaan ei siinä muu auta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo vanhemmat tarvii omaakin aikaa ja vapaa päiviä ja ikävää niillä joilla ei hoitopaikkaa no sit täytyy lomaillessa laittaa lapset ulos leikkimään siksi aikaa kun vanhemmat leikkivät kahdestaan ei siinä muu auta

        No mutta tämäkin riippuu taas niin siitä minkä ikäiset ne lapset on pärjääkö ne ulkona yksin. 🤗

        Myös se saattaa häiritä monia (ei pysty kunnolla rentoutumaan), että lapset tulee ”yllättäen” sisälle. Kiva siinä sitten yrittää rakastella, kun ne ihanat mussukat tulee juuri sopivasti sisään.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No mutta tämäkin riippuu taas niin siitä minkä ikäiset ne lapset on pärjääkö ne ulkona yksin. 🤗

        Myös se saattaa häiritä monia (ei pysty kunnolla rentoutumaan), että lapset tulee ”yllättäen” sisälle. Kiva siinä sitten yrittää rakastella, kun ne ihanat mussukat tulee juuri sopivasti sisään.

        Kyllä ne pärjää ja toiseksi lapsille sanotaan että ennen ei kotiin tulla kunnes käsketään eli nyt leikkimään ulos ja ovi lukkoon ja ennen aikojaan ei tulla tai tulee tulen rapinat ja niin usein menevät ulos leikkimään kuin on tarvis ja siit ei lapsien kanssa keskustella


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne pärjää ja toiseksi lapsille sanotaan että ennen ei kotiin tulla kunnes käsketään eli nyt leikkimään ulos ja ovi lukkoon ja ennen aikojaan ei tulla tai tulee tulen rapinat ja niin usein menevät ulos leikkimään kuin on tarvis ja siit ei lapsien kanssa keskustella

        Entä jos kakkahätä yllättää?. Käsketkö ne siinä tapauksessa riukukakalle?😉😂


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Entä jos kakkahätä yllättää?. Käsketkö ne siinä tapauksessa riukukakalle?😉😂

        Pidätelkööt tai riuulle tai päästäkööt housuun mut ennen ei kotiin tulla kunnes saavat luvan ja äitikin voi sanoa et nyt ulos ja äkkiä hän huutaa sit syömään kun saa luvan tulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ole lapsiesi kanssa 365 päivää vuodessa eli kyllä sinäkin tarvit silloin tällöin lomaa lapsista ja olla miehen kanssa vain kahden ja yhdessä kaikkea tehden eli lomailette

        En ole. Loma-ajan ulkopuolella on töitä ja koulua ja lapsilla harrastuksia jne. Eipä noiden kanssa kuule juuri normaalissa arjessa ehdi kuin päivän kuulumiset lähinnä vaihtaa. Huomaa, että sä et töissä käy etkä normaalista elämästä mitään tiedä. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätelkööt tai riuulle tai päästäkööt housuun mut ennen ei kotiin tulla kunnes saavat luvan ja äitikin voi sanoa et nyt ulos ja äkkiä hän huutaa sit syömään kun saa luvan tulla

        Se on hyvä, että sulla ei lapsia ole, eikä tule koskaan olemaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo vanhemmat tarvii omaakin aikaa ja vapaa päiviä ja ikävää niillä joilla ei hoitopaikkaa no sit täytyy lomaillessa laittaa lapset ulos leikkimään siksi aikaa kun vanhemmat leikkivät kahdestaan ei siinä muu auta

        Ei mulla ole mitään tarvetta lisäajalle erossa muksusta. Sitä aikaa kyllä ehtii tulle ihan luonnostaan, jahka tuo tuosta kasvaa. Lapsi niin vähän aikaa pieni, että mielummin nautin jokaisesta hetkestä, joka nyt on saatavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo vanhemmat tarvii omaakin aikaa ja vapaa päiviä ja ikävää niillä joilla ei hoitopaikkaa no sit täytyy lomaillessa laittaa lapset ulos leikkimään siksi aikaa kun vanhemmat leikkivät kahdestaan ei siinä muu auta

        Ei toimi, lapsia ei voi jättää heitteille, siitä olisi leikki kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi, lapsia ei voi jättää heitteille, siitä olisi leikki kaukana.

        Välis kuuluu ilmeisesti niihin, jotka veisivät lapset päiväkotiin, vaikka olisivat itse lomalla. Myös isovanhemmat nakitettaisiin ja pakotettaisiin hoitamaan lapsia viikkotolkulla jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ole lapsiesi kanssa 365 päivää vuodessa eli kyllä sinäkin tarvit silloin tällöin lomaa lapsista ja olla miehen kanssa vain kahden ja yhdessä kaikkea tehden eli lomailette

        Parisuhteestakin tarvitsee lomaa.
        Kaikilla ei ole mahdollisuutta jättää lapsia hoitoon isovanhemmille, ei kummeille, ei kenellekään.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhteestakin tarvitsee lomaa.
        Kaikilla ei ole mahdollisuutta jättää lapsia hoitoon isovanhemmille, ei kummeille, ei kenellekään.

        - Sheena

        No siis todellakin. Ei pitkien lomien jälkeen ihan turhaan ole aina eropiikkiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhteestakin tarvitsee lomaa.
        Kaikilla ei ole mahdollisuutta jättää lapsia hoitoon isovanhemmille, ei kummeille, ei kenellekään.

        - Sheena

        Minä huomasin viime parisuhteessa, että tarvitsin sen oman hetkeni päivässä.. monesti mies meni nukkumaan.. minä jäin valvomaan. Ja jos en saanut miehestä ”lomaa/viettää omaa aikaa”” niin minua rupesi ärsyttämään.. eli myös tosiaan parisuhteessa ollessa kannattaa myös välillä tehdä niitä omia juttuja.😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään tarvetta lisäajalle erossa muksusta. Sitä aikaa kyllä ehtii tulle ihan luonnostaan, jahka tuo tuosta kasvaa. Lapsi niin vähän aikaa pieni, että mielummin nautin jokaisesta hetkestä, joka nyt on saatavissa.

        Samat ajatukset. Heidän kasvaessa sitä omaa aikaa siunaantuu aivan luonnostaan, ei he kyhnää niin paljon vanhemmissa, kun kaverit on kivempaa seuraa.

        Oon aatellut, että seison vaikka seipäännenässä ne hetket, kun ei millään jaksasi, kun se ei ole kuin hetki elämästä, kun lapsi ei enää vanhempaan turvaa. Pääasia on, että lapsellekin jää olo, että olin läsnä ja välitin, koska välitän.


      • Huitale kirjoitti:

        Samat ajatukset. Heidän kasvaessa sitä omaa aikaa siunaantuu aivan luonnostaan, ei he kyhnää niin paljon vanhemmissa, kun kaverit on kivempaa seuraa.

        Oon aatellut, että seison vaikka seipäännenässä ne hetket, kun ei millään jaksasi, kun se ei ole kuin hetki elämästä, kun lapsi ei enää vanhempaan turvaa. Pääasia on, että lapsellekin jää olo, että olin läsnä ja välitin, koska välitän.

        En aina jaksa puolisoakaan, mutta on hetkiä kun hän tarvii läsnäoloani ja luottaa siihen, joten kyllä mä pyrin olemaan silloin läsnä, vaikka avoimesti voin sanoakin, että oon uupunut tms.

        Jotenkin koen, että perheessä ollaa toisiaan tukien ja joskus se tarkoittaa venymistä omasta mukavuudesta muitten hyväksi.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Minä huomasin viime parisuhteessa, että tarvitsin sen oman hetkeni päivässä.. monesti mies meni nukkumaan.. minä jäin valvomaan. Ja jos en saanut miehestä ”lomaa/viettää omaa aikaa”” niin minua rupesi ärsyttämään.. eli myös tosiaan parisuhteessa ollessa kannattaa myös välillä tehdä niitä omia juttuja.😊

        Toi toimii mullakin. Ja miehellänikin. Aina kun periaatteessa yhdessä ollaa, niin niitä hetkiä ittekseen kaipaa ja pitää saadakin. Mä välillä otan muksut mukaan johku mummolaan, niin saa isäntä olla ittekseen useamman tunnin tai valvoo pidempään kun minä.

        Tai mies huoltaa muksujen ruokapolitiikkaa ja mä saan rauhassa myllätä puutarhassa pihalla. Käydä yksin kaupassa, kävelyllä.

        Tai hän pääsee yksin jonnekin, kuten joka kesä festareille sisaruksineen ilman meitä messissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapset jätetään hoitoon isovanhemmilleen et vanhemmat pääsee kahdestaan viettää laatuaikaa eli lomaa

        Ei isovanhemmatkaan aina ole joutilaita. Jotkut käy töissäkin vielä, kaipaavat hekin lomaa.

        Meillä onneksi mun vanhemmat pystyy jelppimään aika useinkin, mutten mä loman takia heitä juoksuta. Mulla on aina joku meno, jos pyydän avuksi, lääkärikäynti tai työhön liittyvää.


    • Pidän niin monenlaisesta matkailusta, etten osaa valita vain yhtä. Viihdyn kaupunkilomilla, pidän eri kaupunkien tunnelmasta, vilskeestä, kulttuuriannista. Uudet paikat, museot, kartanot yms ovat huikean kiehtovia. Rakastan myös aurinkoa ja vettä, joten viihdyn aurinkolomillakin, kunhan niihin liittyy löhöilyn lisäksi jotain aktiviteettia, snorklailua, vesijumppaa tms. Mikään ei ole niin ihanaa kuin luonnon rauha, joten viihdyn myös mökkilomilla, veden äärellä, patikoimassa tms.

      Seura on tärkeintä ja se, ettei lomalla ole liian tiukkaa aikataulua. En halua suorittaa lomilla vaan nauttia elämästä ja olosta.

      • Anonyymi

        Entä matkustamisesta taivaaseen ja sen jälkeen taivaallinen olo rentoutunut olotila eli mies vie sinut taivaaseen ja sinulla raukea ja ihana olo sen jälkeen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä matkustamisesta taivaaseen ja sen jälkeen taivaallinen olo rentoutunut olotila eli mies vie sinut taivaaseen ja sinulla raukea ja ihana olo sen jälkeen

        En laittaisi pahakseni, jos löytäisin sellaisen miehen, joka saisi minulle taivaallisen ihanan ja raukean olon.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        En laittaisi pahakseni, jos löytäisin sellaisen miehen, joka saisi minulle taivaallisen ihanan ja raukean olon.

        Toivon sitä sinulle että löydät iki oman miehen joka tekisi sen sinulle usein eli joka päivä monasti ja siihen päälle vielä monia monia suukkoja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivon sitä sinulle että löydät iki oman miehen joka tekisi sen sinulle usein eli joka päivä monasti ja siihen päälle vielä monia monia suukkoja

        Kiitos, toivotaan, että sellainen löytyy, vaikka toki sitä muutakin parisuhteeseen sisältyy kuin pelkkää taivaallista oloa.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Kiitos, toivotaan, että sellainen löytyy, vaikka toki sitä muutakin parisuhteeseen sisältyy kuin pelkkää taivaallista oloa.

        Joo kuuluu siihen kaikkea muutakin mut se haluu tyydyttää sinut ja että voit hyvin ja olet onnellinen ja rakastettu eli se rakastaa sinua


      • Anonyymi

        Minusta on turha lähteä ulkomaille, uusiin upeisiin kohteisiin parisuhdeseuran vuoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on turha lähteä ulkomaille, uusiin upeisiin kohteisiin parisuhdeseuran vuoksi.

        No ei kai sinne parisuhdeseuran vuoksi tarvitsekaan lähteä, mutta jos molempia kiinnostaa esim jokin tietty maa, niin mikseipä sinne voisi silloin yhdessä lähteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on turha lähteä ulkomaille, uusiin upeisiin kohteisiin parisuhdeseuran vuoksi.

        Minua ei kiinnosta matkustaa ulkomaille.


    • Anonyymi

      Välimeren risteily tai Karibian risteily vois olla kiva.

    • Anonyymi

      Lähden torstaina kiertämään suomea 3 viikon ajaksi. Käyn myös norjassa kalassa.

    • Anonyymi

      En mökille halua ainakaan, itseasiassa olisi kamalinta mitä tiedän.

    • Anonyymi

      Kotona rentoudun lomalla parhaiten. Ei säätämistä, ei pakkaamista, ei matkantekoa, ei mitään tuollaista. Matkalla käyn sitten erikseen, jossain ulkomailla, sellaiseen aikaan, kun Suomessa on kylmää ja pimeää.

      Mökit ja roadtripit ovat vihonviimeistä kidutusta minulle. Niihin en suostu.

    • Entisessä elämässä nautin kesällä kotimaan paratiisisaaressa mökkeilystä. Siellä kului helposti parikin viikkoa. Sitten ehkä viikko kesälomasta meni kotihommissa ja viikko pienissä yhden- ja parin yön reissuissa kotimaassa tai laivalla.
      Talvilomalla maaliskuussa oli kiva matkustaa ulkomaille lämpimään.

      Se olisi varmaan se ihanne. - Käytännössä nyt on sitten vähän hiljaisempaa.

    • Anonyymi

      Olen maalta, maalle en tietoisesti halua mennä.
      Pari päivää työleiriä, sitten nauttimaan lomasta?
      Jätetään nyt tuo työleiri väliin, ihan sama miten se "kun on oma" tuottaisi fiktioita mukavuudesta. Orjat hommiin, mistä saa?

      Asenne ongelma siis vaivaa.

      Parasta kai olisi loma paikassa joka olisi tosi erilainen, kukaan ei ajattelisi eilistä, eikä välittäisi huomisesta. Se, on lomaa.

      AV

    • Anonyymi

      Parisuhdelomat ovat erilaisia kuin lomat toisessa seurassa, ja yksityislomat itsekseen. Mökkeily ei kuulu mihinkään niistä. Hieno huvila tietysti olisi jees, mutta hankalasti järjestettävissä.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Voihan sitä vuokrata yhdessä hyvätasoisen mökin kaikkine mukavuuksineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä vuokrata yhdessä hyvätasoisen mökin kaikkine mukavuuksineen.

        Sivusta totean, että tietenkin voi. Minun mielestäni se kuitenkin olisi ihan turhaa rahanhukkaa, jos kyse kuitenkin on vain perus suomikesämökistä, vaikkakin hyvällä varustelutasolla. Mä en saisi sellaisesta mitään irti ja ihan yhtä hyvät mukavuudet on kotonakin ja hotellissa vielä paremmat.


    • Anonyymi

      Mökkeilemään lähtisin mielelläni uuden kumppanin kanssa. Lenkkeiltäs, laitettais yhdessä ruokaa ja saunottais yhdessä. Sellainen on haaveeni.

    • Anonyymi

      Haluan olla kotona, grillata ja saunoa. Lisäksi teen piha ja remonttihommia.

    • Onko kukaan käynut Tuusulan ilmailumuseossa, millainen paikka? Suunnittelin käydä tässä joku viikonloppu.

      Isäni on käynyt Hyrylässä armeijan. Ihan uteliaisuudestani kiinnostaa paikka.

      • Ilmantorjuntamuseossa siis.


      • Huitale kirjoitti:

        Ilmantorjuntamuseossa siis.

        Heh, ilmatorjunta eikä ilmantorjunta. 🤣

        Nyt alkaa olla vissiin uniaika mulla, menee niin kehnosti jo kirjottelu. 😁


    • Anonyymi

      Mun harras toive on ja on ollu pitkään päästä Saksaan
      kuunteleen lempiartistini keikkaa.. (ei oo Rammstein)
      Sitte ois kaikki nähty.

      Suomen kaikki kolkat oon kiertänyt eli ne ei sillai merkitse …
      Ja mökillä ja Keski-Suomen järvillä sai olla lapsena ylinkyllin …
      Joten ne ei sillai inspaa enää vaikka mökit on kivoi..
      ja vaikka voisin matkata koskavain Lappiin tai Turun saaristoon…
      Naiselta

    • Anonyymi

      Kaikkein eniten haluaisin olla rauhassa kotosalla. Eli niitä samoja toimintoja kuin arkenakin, mutta niille olisi enemmän aikaa.

      xLiner

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2187
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      191
      1508
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1230
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      146
      1062
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      988
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      26
      929
    7. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      872
    8. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      45
      857
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      812
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      800
    Aihe