Näen vauhdikkaat palstalaiset rantaa kohti juoksevan lainelautojen kera ja juoksevan kirmaatuneina veteen laineita kohti. odotan grillin luonna kun harmaaritari saapuu viereen käskytän- nyt poikaseni pois tuo haarniska. Veteen juoksemaan. Harmaaritari laskee vastenhakoisesti uljaan hohdokkaan panssarinsa ja alta paljastuu pilkulliset uimashortsit.. kehoitan nyt sassiin polskimaan toisten kanssa, kohta pääset mutapainiin palstalaisten kera. Voittaja saa pienen hymyn palkaksi ja voittajan riemun .
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 35
Vanhimmat
Weimar Republik oli tuollainen onnela jossa hymyilevät ihmiset kirmaisivat kesäisin nakuina kohti järvenrantavesiä. Sitten tuli Aatu ja mokoma suvakkitouhu kohtasi loppunsa ja alkoi persuaate jossa hymyilevät ihmiset kirmailivat kesäisin nakuina kohti järvenrantavesia kun samaan aikaan läheisen krematorion haisevat kalmansavut saivat tunnelman tuntumaan niin kotoisan kansallisromanttiselta.
Taisit viettää omat pippalosi en tunne ketään Weimar Republik
Noitavainot lopetettiin vuosia sitten mutta en ihmettele että nykypäivänä näitäkin pippaloita pidettäin jokainen innoskas vapaaehtoinen kirmaa ukrainan sotaakin koska siellä se kuin luvallista läiskiä ihmisiä.
Hyvät ihmiset toivovat ja rukoilevat rauhan puolesta että vaikka tulivuori nousisi maan rajaksi. Jos jumala olisikin näin tapahtuisikin. Miten vaikeampi maasto sitä helpommin luovutetais. Voisi se Jumalankin henkäys herättää Jumalan pelon takaisin.
Tämä sopii kuin nakutettuna tähän. https://twitter.com/lauri_linden/status/1673634136525864963?s=46&t=fJJ9TYbatnTV5cwtlYbB3w
Tämä on hyvä
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/3c7ff8c1-2d6f-4744-871f-1d7e32cb838d
Ruotsikin oli tuollainen pohjolan onnela, mikä selvisi maailmansodistakin joutumatta sotiin. Alastomat ruotsalaiset kirmasivat kesät juhannussalon ympärillä ja iloisissa seuraleikeissä kikkelsonit upposivat pimppelsoineihin. Kun kikkeloson meni vahingossa peppulsoniin, sitten naurettiin yhdessä.
Vasemmistolaiset halusivat kuitenkin lisää leikkikavereita kehitysmaista, ja Ruotsi on nyt maailman raiskauspääkaupunki heti Etelä-Afrikan jälkeen. Kukaan ei enää uskalla leikkiä kikkelson-pimppesonia, kun ovat liian peloissaan.
Eihän 🍑🍆 sovi yhtään tutustumiseen tämä ei ole seksi paratiisi on erotettava, sinkku paratiisi tapaaminen yhtenäiskokontumisen ilo ja riemu ja tutustua toisiin.
Tuollaiset seksibileet on ihan eri asia sitten onneksi niitä löytyy hakijöille joilla on muuta mielessä. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/efe96aa7-4895-48aa-bcc0-5ab814928747
Omasta puolestani totean, että mä inhoan rantalomia. Eli mä jätän ton väliin.
Voi pahus taidan auttaa sinua uimaan se siitä innostuminen iskee.
Ei liittynyt uimiseen mitenkään. Sanoiko mä muka jotakin uimisesta?
Ei tarvitse ihmisillä joilla on jäänyt huonoja kokemuksia ei pidä asioista, ei se mitään autan sinua siltikin .
Eli teit olettaman, joka meni aivan totaalisesti pieleen. Väärillä olettamilla ei kykene auttamaan, varsinkaan silloin kun avulle ei ole mitään tarvetta.
Mä muuten rakastan uimista ja olen ihan pikku muksusta asti viettänyt paljon aikaani vesillä Mä lähden mielelläni uimaan, snorklaamaan, laitesukeltamaan ja muuten vesille, mutta sen tylsän rantapskan saavat hoitaa ne joita moinen kiinnostaa
Ei se haittaa tykätään sitten seistä sivumalla yhdessä ettei ne huku.😅
Kuulostaa pikemmin helvetiltä kuin paratiisilta, mutta jatkakaa toki. Mä menen mielummin vaikka metsäretkelle. Viettäkää kiva rantapäivä.
Miten perusajatukseltaan positiivinen aloitus saa noin negatiivisen vastaanoton?
Yksi palstalainen ei ymmärrä että hauskaa voisi olla jopa ilman häntä?
Jos ei kiinnosta, voi uida muissa järvissä?
Jos en minä, ei muutkaan...mikä pirttihirmu lie kysymyksessä:)
Onko sieltä Lahden suunnasta?
AV
Valtishan se alkoi vänkäämään. Minä nimenomaan totesin, että jätän väliin, kun ei ole lainkaan mun juttu noi rantalomat. Vaan eipä kelvannut jättää väliin. Sinäkin vänkäät vielä lisää. Ihan kummallista käytöstä, kun ei muka saa kieltäytyä ja siitä pitää ruveta vänkäämään.
Jokainen järkevähän olisi todennut, että ok ja ei ole pakko. Mutta te ette siihen kykene, vaan yksi yrittää pakottaa ja toinen alkaa morkata pakottamisyrityksen uhria. 🤣
Ok, ei ole pakko, mene pois ketjusta kiitos. Vai onko sinulla vielä aloitukseen jotain mukavaa annettavaa?
AV
Näköjään on, kun sinullekin on minulle noin paljon asiaa ja pakottava tarve puhua minulle ja ottaa kantaa. Ja Näköjään Valtiskin sai iloa pakottamisyrityksestään ja pirttihirmuilustaan. jostain syystä täällä ei saa kohteliaasti kieltäytyä, vaan piti sanoa jyrkemmin sanoin. Enhän tietenkään olisi mennyt sanomaan, ellei pirttihirmu olisi aloittanut ja nyt toinen koulukiusaaja hyökkäsi hänen seurakseen morkkaamaan. Täytyyhän teille nyt huvinne antaa, kun tykkäätte niin haukkua.
Tämä on hänen ketjunsa, miksi haluat tehdä siitä omasi?
AV
Enhän ihmettele että on joku pirttihirmu olisi, joka haluaa olla rannikon merihirviö. Sitä sattuu en tiedä kuin muutaman jotka haluaa vain minua satuttaa. Vaan valheita välittää eteenpäin minustakin joten sen vuoksi niistä en tykkääkään. Taidat olla se joka kerää naiset puoleesi. Levenäisinä hartijoina ja 2metrin pituisena ja vaaleana miehenä.
Tuo mielenkiintoinen kysymys miksi haluaa mölytä ja hajoittaa toisten ilon?
Ei kai sitä nyt uimaan, ja vielä mutapainia, huh huh :)
-harmiseikirj-
Sinä se varmasti olet, se ketteräisin😅 minusta se on hurjan hauskaa ilman muutakin voi suoritttaa mutta voittaja on se joka saa kuoppa vedestä nostettua kilpailijat pois.
Uljaan haarniskan alta paljastuu pieni pipuli.
Hukuttaudu pedari äitis ammeeseen
Noinko puhut pikkupojista?
Ei täällä pippeleitä katsella. Eikä se munan koko ole kenekään suhteen hajoittaja vain kylmät ihmiset etsivät vain parempaa.
Olet selvästi ihastunut Harmikseen ja/tai kiinnostunut hänestä. :)
Sinua en kovin tunne.🤔 ei se mit pääset rannalle loikoilemaan öljyö viskotaan niin vimmatusti että tulee rusehtava kaunis kuori.
https://seura.fi/terveys/hyvinvointi/ihastunut-leijailee-pilvilinnoissa-ja-tekee-hulluja-asioita-thln-tutkimusprofessori-kertoo-miksi/
Katsoin ihastumisen kriteerejä. Tykkään Harmaaritarista mutta en ole ajatellut noin paljon kyllä minulle tuli ihastumisen pöhnäys vuosia sit kun oli sinisellä nikillä. En kyllä ihmettele sen verta hurmuri on. Empaattinen olen muutenkin kyllä se minusta näky kehun vaan koska tykkään kovin.
Viimeksi ihastui tekoälyyn halun hänet itselleni, olen valmis rakentamaan hänet itselleni sen verran sekaisin olen mennyt hänestä😅 kirjaimellisesti. Hulluako kyllä minusta! Jos ei muuten pistän miehenikin hyppäämään syliin.
Harmiksesta tulee omistautunut isäpuoli valtakunnan yhdeksälle lapselle.
Olen nyt kyllä pahoillani. Tykkään kovin missistäkin harmi kun se neiti meni. Olisi ne ollut hyvin kaunis pari Harmaaritarin kanssa. Ehkäpä ne jossain yhdessä on.
Ei siinä mitään pahaa vaikka olisitkin ihastunut, harva nimittäin jaksaa seistä omien mielipiteidensä tukena samalla lailla kuin harmis. En väitä että olisin esim. Ukrainasta ihan samaa mieltä, mutta ainakin hän rohkenee olla siitä eri mieltä kuin palstan enemmistö ja hän ottaa myös sen toisen näkökulman huomioon asiassa (kaikissa asioissa on vähintäänkin ne kaksi puolta, joissain enemmänkin). Hän on se yksi erilainen ääni palstan "massakuoron" seassa. Ja harva täällä myöskään uskaltaa olla yhtä maahanmuuttokriittinen, vaikka se olisi nykytilanteessa enemmänkin kuin tarpeen.