Maailmalla matkitaan Sallalaisia. 😁
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/ceccf864-f7b2-4cf5-a5a7-1372d17c8a26
Sallan sallainen
11
1059
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kun kemijärveläisiä 😆
- Anonyymi
Varmaankin tämä sisäsiittoisuus on aikoinaan ollut syrjäseutujen ongelma. Huonot kulkuyhteydet on suurin syy. Ei ole viitsitty tehdä saalistusmatkoja etäämmälle, vaan on tyydytty lähimpään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin tämä sisäsiittoisuus on aikoinaan ollut syrjäseutujen ongelma. Huonot kulkuyhteydet on suurin syy. Ei ole viitsitty tehdä saalistusmatkoja etäämmälle, vaan on tyydytty lähimpään.
Mitäpä sitä hyviä keenejä sotkemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä sitä hyviä keenejä sotkemaan.
Serkku on herkumpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Serkku on herkumpi.
Voi hyvä Sylvi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvä Sylvi.
Jos Sylvi on serkku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Sylvi on serkku.
SALLA onko se Lapin helmi vai sitten Savukoski?
Savukoskella on tunnetusti älykkäitä ihmisiä ja sivistyksen kehto. Mutta Salla on alkanu markkoida kuntaa paremmin ja mainostaa isosti. Miksi Savukoskella ei mainosteta, vaan nukutaan!?!?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SALLA onko se Lapin helmi vai sitten Savukoski?
Savukoskella on tunnetusti älykkäitä ihmisiä ja sivistyksen kehto. Mutta Salla on alkanu markkoida kuntaa paremmin ja mainostaa isosti. Miksi Savukoskella ei mainosteta, vaan nukutaan!?!??Molemmat sairastaa uniapneaa.
- Anonyymi
Niin näkyy.
- Anonyymi
Ihan justiin on kuin lauma joutilaita katsomassa.onkohan nekin saikulla 😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119108
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265748- 544730
- 964696
- 593649
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.723379- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262886Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502762- 432661